Докато не видя в магазина цена под 10 000 евра не вярвам. Преди известно време вървеше една реклама с фиксирана цена за едно пежо. Един колета отиде да купи такава на жена му и в офиса му казали, че нямат такава кола на тази цена.
Хубава сапунерка ама Корса !
[quote#2:"442"]. Един колета отиде да купи такава на жена му и в офиса му казали, че нямат такава кола на тази цена. [/quote]
Ми като отидеш в офиса им трябва да ги пазариш като на пазара в Димитровград , стартовата цена е без капачки на вентилите и чистачки !
Това в какъв сегмент се позиционира? Явно под Корса. Но с цена започваща от малко под 10х.евро ще е на нивото на новата Фабия. Само дето тя е по-добра дори и от Корса. Демек Опел искат пари колкото малък автомобил а предлагат за тях ултрамалък. Няма да успее.
[quote#5:"Norman Granz"]Интересно ми е в тази колица как ще се съберат трима души отзад, та са сложили три облегалки за глави[/quote]
По типово идобрение се води 4+1 места и за всички е задължително да има предпазен колан и подглавник.
Иначе колата е изключително симпатична, за втора кола в семейството, за ходене на работа и за в града е идеална.
I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
И е по-истинска кола от конкуренцията, в лицето на Тойота Айго/Ситроен С1/Пежо 108. Например има истинска пета врата за багажника, а не само отваряемо стъкло, слизащо по-надолу.
I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
Това се позиционира в сегмента Shevrolet Spark / Daewoo Matiz и със сигурност е под Корса. Иначе очакван ход на GM след излизането на бранда Chevrolet от Европа - да пребрандират корейските возила с Опел и да ги пускат на пазара.
""". . . .и достъпен, със стартовата си цена от под 10 000 евро това е новият "Опел Карл",''''
========================
Мамка му и прасе !
Кисел ми е
и за това ще си карам старото Туинго. . .
И инвалидната количка с която си развявам байряка ,
стига времето да е подходящо. . .
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
Тези 10 000 евро са по ценова листа и се отнасят за Германия, в България със сигурност ще е доста по-евтина. В момента 3-вратата Корса започва от 17 900 лева, а 5-вратата от 18 075 и то по ценова листа - http://opel.bulvaria.bg/opel-avtomobili/opel-passangercars/
Вярно, че това е вече "старата" Корса, като новата ще е качена поне 500 лева по-високо. Но не вярвам Крал-чето да е по-скъпо от Корса, така че би трябвало да започва не по-високо от 17 900 и то по ценова листа. Което означава реална цена около 17 000.
Истината е, че Опел много дръпнаха. И сериозно се замислям дали да не сменя моя кораб от средата на 90-те с новата Астра седан. Размерите са им сходни, но усещането е далеч по-добро.
А бе не мога да разбера какъв трябва да си за да рекламираш това жалко подобие на автомобили.Хлопел какви са тия имат слава на гнилочи без победи в никакви моторни спортове били немски голям праз а те дори и немски не са гм некафърност отвсякъде евтини матетиали скапана сглобка шибан дизайн нискотехнологични двигатели слаби дизели никаква конкурвнтноспособност и екстри грозни никакъв маркетинг нямат.А бе не знам по голям ШИТ от тия Тата нано може би ама поне онези не се правят на велики а тия се имат за нещо че и с клаудия шифър реклама правят.Термина за такива недоразумения е само един шитбокс.
ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Beyond
Рейтинг: 1054 Неутралноhttp://data.motor-talk.de/data/galleries/0/188/528 1/66056725/opel-viva-5397558834501044422.jpg
TAKE THE RED PILL!442
Рейтинг: 1267 НеутралноДокато не видя в магазина цена под 10 000 евра не вярвам. Преди известно време вървеше една реклама с фиксирана цена за едно пежо. Един колета отиде да купи такава на жена му и в офиса му казали, че нямат такава кола на тази цена.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2876 НеутралноХубава сапунерка ама Корса !
Libertarianism is just anarchy for rich people[quote#2:"442"]. Един колета отиде да купи такава на жена му и в офиса му казали, че нямат такава кола на тази цена. [/quote]
Ми като отидеш в офиса им трябва да ги пазариш като на пазара в Димитровград , стартовата цена е без капачки на вентилите и чистачки !
Meister Eckhart
Рейтинг: 852 НеутралноОпел се препозиционират в по-ниския ценови сегмент
Norman Granz
Рейтинг: 1490 НеутралноИнтересно ми е в тази колица как ще се съберат трима души отзад, та са сложили три облегалки за глави?!
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Grizacha ot Razgrad
Рейтинг: 583 Весело[quote#5:"Norman Granz"]
Интересно ми е в тази колица как ще се съберат трима души отзад, та са сложили три облегалки за глави?![/quote]
До коментар [#5] от "Norman Granz":
Това е направено за нормални хора,за тези които са 130...150кг има шлепове.
Norman Granz
Рейтинг: 1490 Неутрално[quote#6:"mentra65"]Това е направено за нормални хора,за тези които са 130...150кг има шлепове.[/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Бих казал, че е направена за бедни хора; за нормално заможните има full-size sedan.
Trayan
Рейтинг: 721 НеутралноИдеално име за Опел е "Крал", но не в смисъл на владел
wds23355772
Рейтинг: 1104 НеутралноТова в какъв сегмент се позиционира? Явно под Корса. Но с цена започваща от малко под 10х.евро ще е на нивото на новата Фабия. Само дето тя е по-добра дори и от Корса. Демек Опел искат пари колкото малък автомобил а предлагат за тях ултрамалък. Няма да успее.
БМЗ
Рейтинг: 1072 НеутралноПо-добре едно Сандеро Степвей.
Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптиченAlarmstufe Rot
Рейтинг: 4951 Неутрално[quote#5:"Norman Granz"]Интересно ми е в тази колица как ще се съберат трима души отзад, та са сложили три облегалки за глави[/quote]
I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан БандераПо типово идобрение се води 4+1 места и за всички е задължително да има предпазен колан и подглавник.
Иначе колата е изключително симпатична, за втора кола в семейството, за ходене на работа и за в града е идеална.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 4951 НеутралноИ е по-истинска кола от конкуренцията, в лицето на Тойота Айго/Ситроен С1/Пежо 108. Например има истинска пета врата за багажника, а не само отваряемо стъкло, слизащо по-надолу.
I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан БандераAlarmstufe Rot
Рейтинг: 4951 Неутрално[quote#9:"wds23355772"]ще е на нивото на новата Фабия[/quote]
I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан БандераЗависи от Фабията.
Bob Parr
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#9] от "wds23355772":
Това се позиционира в сегмента Shevrolet Spark / Daewoo Matiz и със сигурност е под Корса. Иначе очакван ход на GM след излизането на бранда Chevrolet от Европа - да пребрандират корейските возила с Опел и да ги пускат на пазара.
Чардо
Рейтинг: 1316 Разстроено""". . . .и достъпен, със стартовата си цена от под 10 000 евро това е новият "Опел Карл",''''
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24========================
Мамка му и прасе !
Кисел ми е
и за това ще си карам старото Туинго. . .
И инвалидната количка с която си развявам байряка ,
стига времето да е подходящо. . .
Arthur Dent
Рейтинг: 374 НеутралноТези 10 000 евро са по ценова листа и се отнасят за Германия, в България със сигурност ще е доста по-евтина. В момента 3-вратата Корса започва от 17 900 лева, а 5-вратата от 18 075 и то по ценова листа - http://opel.bulvaria.bg/opel-avtomobili/opel-passa ngercars/
Вярно, че това е вече "старата" Корса, като новата ще е качена поне 500 лева по-високо. Но не вярвам Крал-чето да е по-скъпо от Корса, така че би трябвало да започва не по-високо от 17 900 и то по ценова листа. Което означава реална цена около 17 000.
Goblin
Рейтинг: 489 НеутралноИстината е, че Опел много дръпнаха. И сериозно се замислям дали да не сменя моя кораб от средата на 90-те с новата Астра седан. Размерите са им сходни, но усещането е далеч по-добро.
Avalanche
Рейтинг: 426 НеутралноА бе не мога да разбера какъв трябва да си за да рекламираш това жалко подобие на автомобили.Хлопел какви са тия имат слава на гнилочи без победи в никакви моторни спортове били немски голям праз а те дори и немски не са гм некафърност отвсякъде евтини матетиали скапана сглобка шибан дизайн нискотехнологични двигатели слаби дизели никаква конкурвнтноспособност и екстри грозни никакъв маркетинг нямат.А бе не знам по голям ШИТ от тия Тата нано може би ама поне онези не се правят на велики а тия се имат за нещо че и с клаудия шифър реклама правят.Термина за такива недоразумения е само един шитбокс.
ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!Captain Shakespeare
Рейтинг: 546 НеутралноДо коментар [#8] от "b_d_s":
Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!Нещо по-тъпо?