Кой за какво се бори в конкурса "Автомобил на годината в България"

Кой за какво се бори в конкурса "Автомобил на годината в България"

© Георги Пауновски



Конкурсът автомобил на годината в България навлезе в решителната си фаза, след като бяха определени моделите, останали да се борят за най-престижиния приз и допълнителните премии по категории. 


За кола на годината ще спорят БМВ 2 Серия купе, "Мерцедес" С-класа", МИНИ, "Ситроен Кактус" и "Шкода Фабия". При моделите със задвижване 4Х4 за победата ще се борят БМВ Х4 "Грейт Уол" Н6, Мерцедес GLA, Нисан X-Trail и "Опел Инсигния Кънтри Турър". Два вана останаха в едноименната категория - БМВ 2 Актив Турър и "Форд Куриер".


В категорията "Премиум автомобил" сили ще премерят "Ауди" A7 Sportback, БМВ X4, БМВ 2 Серия Купе, "Мерцедес" C-класа и "Хюндай Дженезис". Интересна битка ще има и за приза "градска кола на годината", като тук спорят МИНИ, "Ситроен С4 Кактус" и "Шкода Фабия".




Още отсега е ясен първият отличен автомобил - метановият "Фолксваген Голф" TGI. Той е единствен участник в категорията "зелен автомобил".


Членовете на журито, което се състои от над 40 български журналисти от най-популярните и специализирани медии, обединени в Прес Авто Клуб България, могат за гласуват до сряда в полунощ, а победителите ще бъдат обявени в четвъртък, 11 декември.

Коментари (18)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на In my world
    In my world
    Рейтинг: 740 Весело

    Грейт Уол" Н6 или "Шкода Фабия".Важна е подържката и цената на частите.

    In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)
  2. 2 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3172 Неутрално

    Журито, което се състои от над 40 български журналисти от най-популярните и специализирани медии, обединени в Прес Авто Клуб България
    __________
    Абе това журналистите да избират според рекламодателите на работодателите си е доста голям конфликт на интереси в избора!
    Ауди през зимата има по-активна рекламна кампания "Куатро"
    Залагам на тях а и снимката е добре позиционирана!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  3. 3 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1679 Неутрално

    Ще видим, коя фирма е успЕла да организира най-вълнуващи уикенди на повечето от тези 40 журналисти.

  4. 4 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 541 Неутрално

    В България този конкурс няма абсолютна никаква тежест. Отделните марки със зор продават по едва 2000 нови автомобила, така че...

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  5. 5 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 881 Неутрално

    До коментар [#1] от "In my world":

    .....и кога се разбира каква е поддръжката ?
    Може би малко след изтичане на гаранцията ?

  6. 6 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1261 Любопитно

    Защо Мерцедес С-класа и Шкода Фабия са в една категория? Какво им сравнявате, може би съотношението цена-качество, щото не вярвам да е само цената?

    Мачкай климатичния чейндж!
  7. 7 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 623 Неутрално

    До коментар [#3] от "442":

    Съгласен, наистина автомобилната журналистика се влияе най-вече от това, на коя екзотична дестинация ще бъде направен "тест-драйвът". Навремето, от една автомобилна фирма ми се жалваха, как журналистите не харесали хотела си в Анталия, през цялото време мрънкали и на практика събитието се провалило.

    Друг случай, който ми разказваха, беше как журналистите се ядосали, че бил организиран тест-драйв на високопроходим автомобил в дъждовно време през есента в планината (?!). Наложило се, за да ги пратят спешно после на тест - драйв на същия автомобил в Оман. Добре, че през ноември там не е толкова горещо, та журналята спрели да мрънкат.

    Доста от журналистите са си платени тест-драйвъри на някая от марките. Пример - един журналист от Топ Гиър - България, непрекъснато се праска в статиите си, какви готини БМВ-та кара и как е сбъднал мечтата на живота си - да му плащат, за да кара готини коли навсякъде по света.

  8. 8 Профил на WALL-E
    WALL-E
    Рейтинг: 494 Неутрално

    Българинът по принцип не признава авторитети (с цялата условност на подобно обощение), така че какво ще изберат журналистите няма никакво влияние върху намерението за евентуална или бъдеща покупка.
    Язък за парите, които са принудени да харчат маркетинг отделите на вносителите - със сигурност могат да се насочат в по-смислени и измерими активности.

    Умен и красив жълтопаветник.
  9. 9 Профил на Само Левски
    Само Левски
    Рейтинг: 972 Неутрално

    Не се косете Гришата вече е напазарувал драскачите да гласуват за Грейт Уол" Н6

  10. 10 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 722 Весело

    Е да, конкурс "на гол задник(чифте) БМВ(Мерцедес)..."

  11. 11 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 541 Весело

    [quote#8:"WALL-E"]Българинът по принцип не признава авторитети (с цялата условност на подобно обощение), така че какво ще изберат журналистите няма никакво влияние върху намерението за евентуална или бъдеща покупка. [/quote]

    мисля че си прав ,но българинът се доверява абсолютно безрезервно на авторитетите!

    щом се карат най-много вагини,ауди и бмв...какво друго да се добави ??

    българинът не може да взема самостоятелни решения - той чака да му кажат авторитетите какво да мисли , да прави..

  12. 12 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 701 Неутрално

    До коментар [#1] от "In my world":

    За Грейт Уол и Шкода безспорно е важна цената на частите. За останалите марки - цената на консумативите

  13. 13 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 701 Весело

    В България би било много по-интересно сега да се провежда конкурс Автомобил на годината 2005. Всички ще са компетентни и повечето дори ще могат да си купят кошницата. Категориите ще са ръжда, прегрял мотор, свободолюбива ходова част и т.н. Събралият най-малко точки ще печели.

  14. 14 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3817 Неутрално

    Лично според мен представителите на автомобилните марки, ако заложат на това да са по-коректни с клиентите си и да им правят приятни изненади, ще е много по-добре за продажбите им отколкото пръскането на средства, за да хранят и поят хора, които в последствие се оказва, че нямат даже и елементарна (не само техническа) грамотност, за да напишат нещо свястно и смислено...!
    Един комплект гуми според сезона, като подарък и добро отношение ще задържат много от старите и може да докара нови клиенти, за разлика от подобни класации в, които не става много ясно точно какви са критериите по избора...!

    Бивш tww09306483.
  15. 15 Профил на Biker
    Biker
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#14] от "tww09306483":

    Доста повече от чифт нови гуми подарък е нужно за да зарибиш хората. Например атрактивни отстъпки, възможност за изкупуване на старата кола на изходна за теб цена, пакет(и) екстри на промо цени и тн.

  16. 16 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1270 Неутрално

    До коментар [#11] от "Депозитни Балони":

    БМВ е най-продаваната премиум марка в целия свят, след това е Ауди. И целият свят ли нищо не разбира? Като си българкси разбирач, що не ходиш да им обясниш как трябва да се кара само Субару. И колко велик е Путин (знам, не е по темата, ама последно време ти си универсален трол)

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  17. 17 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 541 Весело

    [quote#16:"deutschwagen"]БМВ е най-продаваната премиум марка в целия свят, след това е Ауди. И целият свят ли нищо не разбира? Като си българкси разбирач, що не ходиш да им обясниш как трябва да се кара само Субару. И колко велик е Путин

    (знам, не е по темата, ама последно време ти си универсален трол)[/quote]

    отсЕкъде Вируси :-d
    ти пък откъде изпълзя


  18. 18 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1270 Весело

    До коментар [#13] от "b_d_s":


    [quote#13:"b_d_s"]В България би било много по-интересно сега да се провежда конкурс Автомобил на годината 2005[/quote]


    LMAO

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK