Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (47)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Веселин Николов
    Веселин Николов
    Рейтинг: 497 Неутрално
  2. 2 Профил на Коте
    Коте
    Рейтинг: 931 Весело

    Пежо е за интелигенти, останалото за дърводелци!

  3. 3 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Не е лошо.
    Радиаторната решетка е придобила формата на тази при камионите Volvo. Дисплеят е 7 инчов - струва ми се че би трябвало да е по-голям. Дано електрониката не се скапва често - традиционен проблем при Пежо.

  4. 4 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1276 Неутрално

    Пежо отдавна не са това, което бяха. Няма го излъчването и качеството на някогашните 404. ЖЕЛЯЗНИ бяхя, имаха ги само доктори зъболекари работели в Либия. Тек нямаше резерви части за тях, нямаше и кой знае какви масла, нямаше и сервизи, които им разбираха, но ПЕЖО 404 просто си работеха и вървяха без проблеми. Сега, майко мила, един доставчик докара с един чисто нов бус пежо стока. Помолих го да я закараме до мястото, за което е предназначена. Съгласи се и аз се качих при него. Като погледнах арматурното табло, всички възможни лампи светеха. Какво става попитах удивено, момчето ми отговори, тези са така, закарваме ги в сервиза, изчистват ги и за около 3000 километра пак всичко светва.

  5. 5 Профил на bombov_saruyar
    bombov_saruyar
    Рейтинг: 736 Неутрално

    За съжаление няма блясъка на немските си конкуренти.

    Ако по пътя напред, не помним как сме стигнали до тук, няма да стигнем там, за където сме тръгнали.
  6. 6 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 877 Неутрално

    Преди години катастрофирах тежко, с над 140 км/ч /по моя вина/.
    Спаси ни Господ, а ПЕЖО /605 тогава/ помогна максимално !
    Не зная защо спряха най-големите, но и 508 ме кефи много ...

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  7. 7 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 329 Неутрално

    Двигателя впечатлява с посочените параметри. Гледам не са се подлъгали по оназ глупост в новото 308 - да ти махнат всички копчета и да напъхат функциите в един голям тъчскрийн - 1 минута разходка из менютата доде си спреш климатика.
    Добре изглежда отзад и отстрани ама нещо предницата ми седи леко чужда - могат да и направят още някой фейслифт там.

  8. 8 Профил на penkov
    penkov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Всичкото хубаво на багажника, но не е решено безобразното отвеждане на водата от задния капак/багажник?!
    Не е помислено за откапването на вода от капака при отварянето му...... всичко влиза право в багажника!

  9. 9 Профил на Goblin
    Goblin
    Рейтинг: 499 Неутрално
  10. 10 Профил на portocala
    portocala
    Рейтинг: 388 Весело

    Това е много добра по-евтина алтернатива на немските возила. Най-вече за втора ръка. Като комфорт е по-добре от тях. Немските коли първо загряват добре двигателя, чак след това пускат парното на топло. Френските пускат топлото дори и при не още загрял двигател. За немеца е по-важна машината, за французина човека е пред машината.

  11. 11 Профил на Goblin
    Goblin
    Рейтинг: 499 Неутрално

    До коментар [#10] от "portocala":

    Съвсем вярно, затова френската кола, особено Пежо-Ситроен групата, се грижи и за работните места на автомонтьори, техници и т.н., създавайки много повече проблеми от немската. Вижте статистиката на TÜV относно марките, скапващи се най-бързо и страдащи от най-чести повреди.

  12. 12 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 497 Неутрално

    На мен ми харесва - класически външен дизайн с умерена агресия и елегантност на лимузина, хубав интериор, не спартански, но не и претруфен, отлични показатели на двигателите. Дано електрониката е на ниво, за другото мисля, че това Пежо ще бъде на ниво. А и за около 40 000 лева е доста приличен избор, макар, че не знам за тази почти базова цена какво оборудване се включва.

  13. 13 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1072 Неутрално

    за визия и салон ок,доста добре изглежда,аз лично никога не бих си купил френска или италианска кола поради една основна причина-ако искаш да я продаваш след като си я купил нова се набутваш доста сериозно едва ли има други автомобили с толкова главоломно падане на цените след излизането им от магазина..най добрия показател за един автомобил е цената му като е вече употребяван,колкото по бавно пада с годините ,по си заслужава инвестицията...вижте им цените на подобни модели сравнявайки с японски и немски коли и ще ви се изясни

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  14. 14 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Бих се радвал да чуя отзиви за бензиновия двигател. Разликата в цената с дизеловата версия е доста голяма и не знам къде ще му излезе края. Замислям се за такъв автомобил или Мондео. Просто 1.5 литровия Екобууст на Мондео е много добър и ми е интересно Пежи какво ще предложат. Разлика в цена на автомобила между бензин и дизел е около 4-5 хил. лв. за идентично оборудване, като дизела е по-скъпият модел. Трябва да минавам минимум по 20 хил. км. на година за 5 години, за да го изравня с бензина. Проблемите, шума и т.н. Знам ли?!

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  15. 15 Профил на emil.boev
    emil.boev
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#11] от "sam_vimes":

    И какво показва въпросната статистика ?

  16. 16 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 516 Неутрално

    https://www.vdtuev.de/dok_view?oid=426081

    статистиката за различните годишни класове

  17. 17 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 516 Неутрално

    френските, италианските и румънските автомобили са окупирали незавидните места в класацията. С тях се бутат някои немски коли (пословично трошливият Шаран )

  18. 18 Профил на gavrilov
    gavrilov
    Рейтинг: 507 Неутрално

    Много разбирате от коли! Пропуснали сте, че пежо 508 е кола на годината за 2014.

  19. 19 Профил на gavrilov
    gavrilov
    Рейтинг: 507 Неутрално

    До коментар [#13] от "не на безразличието":

    ha-ha че купи си я на старо, като мен...

  20. 20 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 329 Неутрално

    До коментар [#18] от "gavrilov":
    Колега - Пежо 308 е кола на годината в Европа според асоциацията на някои по-влиятелни западноевропейски автомобилни списания.
    Пък за света изглежда било Ауди А3...


  21. 21 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#14] от "оstavime":

    Вземи бензинов, особено ако караш повече извънградско, тъй като като гледам техническите характеристики, бензиновите горят само около 1 на 100 повече от дизелите извънградско. Виж, при градско разликата е по-голяма. А и с оглед качеството на нафтата ни, бензиновите мотори са по-нискорисковият избор според мен. Като отчетем и по-ниската им цена...
    А и зависи как караш, ако си състезател, рискуваш повече повреди с дизела, ако караш спокойно и си купиш нов дизел, може никога да нямаш сериозни проблеми с него.
    А дилемата между бензиново 508 и бензиново Мондео е огромно - същата цена, същата мощност, същия разход...
    Което ти е по на сърце, а и се огледай за оборудването добре.

  22. 22 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 516 Неутрално

    До коментар [#20] от "lustmord":

    като гледам класацията на Тюв Германия за коли с дефекти неминали ГТП, при 2-3 годишните, Пежо 308 е на 115-то място по надеждност (в зоната на много дефектните коли). Може би най-новото Пежо 308 е на светлинни години напред, но най-вероятно едва ли са го постигнали от Пежо.

  23. 23 Профил на franklin
    franklin
    Рейтинг: 1476 Весело

    До коментар [#4] от "442":

    Пежо 404 - супер елегантна кола с невероятна возия! Най-добрият сервиз беше в Бояна при бай Пешо-"Пежото".

    "На света има само едно нещо по-лошо от насилието - това е капитулацията пред него." Амос Оз
  24. 24 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 893 Неутрално

    До коментар [#22] от "alabalko":

    След като си признаха, че са увеличили точките на Голф 10 пъти, тази класация може да спреш да я гледаш!

    А относно автомобила. Нещо не ми прилича на D клас. По-скоро на удължена лимузина на база С клас. Много постен интериор, а и цената е твърде ниско за да е D клас!

  25. 25 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 893 Весело

    [quote#10:"portocala"]Немските коли първо загряват добре двигателя, чак след това пускат парното на топло. Френските пускат топлото дори и при не още загрял двигател.[/quote]

    Ха-ха-ха. Научих нов виц. Мерси.

  26. 26 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1072 Неутрално

    До коментар [#19] от "gavrilov":

    е ама тука става въпрос за нови коли,а там където правят спагети и мине_и коли не могат ..така знам аз

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  27. 27 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5650 Неутрално

    До коментар [#26] от "не на безразличието":

    Аман от клишета.

  28. 28 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1072 Весело

    клише ама вярно...

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  29. 29 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5650 Неутрално

    До коментар [#28] от "не на безразличието":

    Пълни глупости и комплексарщини.

  30. 30 Профил на Goblin
    Goblin
    Рейтинг: 499 Неутрално

    До коментар [#27] от "Blood Red Skies":

    Коли с мачка, пичка и горичка не купувай, казват сърбите. И са прави!

  31. 31 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5650 Весело

    До коментар [#30] от "sam_vimes":

    Е, щом сърбите така казват, няма начин да не е вярно.

  32. 32 Профил на emil.boev
    emil.boev
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#22] от "alabalko":

    Ако правилно разбирам табличката - първата колонка означава процент коли с проблеми. Дали ще са 8 или 10 на 100 - аз не виждам разлика. Тия май ги хванаха и да лъжат. Преди време си купувах Ауто Билд - знаете как са тестовете там и колко са обективни.

  33. 33 Профил на townboy
    townboy
    Рейтинг: 538 Неутрално

    [quote#1:"comtec"]Пежо? Пффффф...[/quote]
    Имам едно пежо дизел на 800 хил км и все още работи безотказно.
    Ако някой ми покаже марка под 20хил евро която при зверска експлоатация да изкара толкова му свалям шапка. Пежо/Ситроен предлагат най- доброто в сегмента цена качество след 2002г.

    Too much цензура Баце.
  34. 34 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 516 Неутрално

    До коментар [#32] от "emil.boev":

    ADAC е едно, когато гласуват за автомобил на годината, друго е официалната статистика на "службата" (то не че има точно една служба) по отношение на техническия преглед (не е годишен, понеже е на 2 години). И да, ако някой се появи с изгоряла крушка или друга не такава драма - ок, колонката EM-Mängel e за тежки проблеми като ръжда по спирачната система, проблеми със спирачките, корозия по рамата, заминал ауспух и т.н. Колонката дава проблемните коли като процент. Според някои проблемът е често в поддръжката. Които има пари си праща колата преди това в сервиз да я погледнат и да оправят нещата и след това няма проблеми при техническия преглед. Другите водят колата на преглед и оправят само това, което е належащо.

  35. 35 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 516 Неутрално

    До коментар [#24] от "b_d_s":

    класацията за която говориш е на ADAC, не на Тюв. И класацията за коята говориш е за автомобил на годината по същия начин по който автомобил на годината другаде е Пежо 308, който явно има в първите си 2-3 години проблеми с минаването на техническия преглед.

  36. 36 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1007 Любопитно

    [quote#4:"442"] някогашните 404. ЖЕЛЯЗНИ бяхя, [/quote]Днешните мукавени ли са?

  37. 37 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3796 Неутрално

    [quote#30:"sam_vimes"]Коли с мачка, пичка и горичка не купувай, казват сърбите.[/quote]
    За дървения шоплък и северозападнала България сърбите са голЕм авторитет. Сърбите - конструктори на Застава Юго.

  38. 38 Профил на eyewitness
    eyewitness
    Рейтинг: 442 Весело

    [quote#37:"historama"] Сърбите - конструктори на Застава Юго.
    [/quote]

    Да, ама я продаваха в Щатите, че и в челото на някаква класация беше, но сега не ми се рови в нета. Даже С. Джаксън я рекламираше в "Умирай трудно" 3

  39. 39 Профил на kokoto2
    kokoto2
    Рейтинг: 478 Любопитно

    Аз имам един въпрос към автора, който може да зададе към производителите: Защо никой не монтира соларен панел на покрива на автомобила? Един панел почти няма да оскъпи автомобила, но ще дава едни 200 вата допълнителна мощност, която ще е достатъчна да покрива консумацията на цялата електроника и светлини в автомобила. Това би спестило доста СО2 емисии, особенно в градски условия, където в задръстванията двигателя работи основно заради електрониката и светлините.

    Пишете грамотно на кирилица! Shift + ь = ѝ
  40. 40 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#24] от "b_d_s":

    Едон вид, ако не е е скъпо, значи не е D клас
    А уж все ревем, че не сваляли цените на колите, въпреки кризата.

  41. 41 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#39] от "kokoto2":

    И ще ти загрозят колата. Проблемът е реакцията на купувача.

  42. 42 Профил на Diego
    Diego
    Рейтинг: 401 Неутрално

    От личен опит с няколко чисто нови Пежо и Фиат мога да споделя изстрадана информация. Пежата са много по-голям боклук от Фиат! С подобна такава честота на дефекти беше чисто новият ми Запорожец преди 25 г. Като цяло новите коли (дори и WV) от 15-20 години насам са ширпотреба, а така наречените фирмени сервизи още по-голяма трагедия. Пежата са уникално ненадеждни!

    "Жить стало лучше, жить стало веселее" Й. В. Сталин :-)
  43. 43 Профил на Diego
    Diego
    Рейтинг: 401 Неутрално

    До коментар [#39] от "kokoto2":
    Има - чехите слагат като екстра соларен панел на Сюпърба, който при паркиран автомобил дозарежда акумулатора и вентилира купето в жегите, та като седнеш в колата да не е супер напечена.

    "Жить стало лучше, жить стало веселее" Й. В. Сталин :-)
  44. 44 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 893 Неутрално

    До коментар [#40] от "gogo2011":

    Няма смисъл да продаваш D клас за 30 и нещо хиляди, като те започват от 40 и нещо хиляди. Затова има такива седани - удължен С клас, който се представя за D и удължен В, който се представя за С. Но те си остават в долния клас и производствените им разходи са там. Шкода са най-големите специалисти в това да продават ниския клас като по-висок. Колко дълго Октавия се възприемаше в класа на Пасат, а тя е един стар Голф. Сега направиха Рапид, който негласно го набутват в С клас, а то тясно-тясно...

  45. 45 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#44] от "b_d_s":

    Но продават ли продават, това е супер успешен бранд на ФВ. Колите им изглеждат стилно, агресивни, когато трябва, с големи багажници, функционални и не на последно място - на добри цени.

  46. 46 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 893 Неутрално

    До коментар [#45] от "simo87":

    На пазара са супер успешни, спор няма. Но не ме кефят похватите им, защото си вземат за мезе клиентите.

  47. 47 Профил на kokorbashiyata
    kokorbashiyata
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Доста тъжно е да четеш българска авто журналистика. Явно са толкова зависими от това някой вносител да им даде кола за тест, че са готови да пишат какви ли не небивалици. Тази 508-ца е толкова скучна и безлична, че никакви нокти не може да покаже. Пежо имат едни от най-интересните дизайни на концептуални модели, но серийните са им много скучни, с изключение на RCZ. Трябва малко да се поучат от колегите си от Ситроен, които успешно налагат по-скъпи и интересни модели с обозначението DS и в тях влагат поне малко повече креативност.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.