Дневник
Новини Избори 2023 Култура Скорост
Анализи България Развлечение Морски
Видео Свят Детски Земеделие
Галерии На една маса с Европа На път Зелен
Комикс Бизнес Здраве От вас
След 5 Спорт Книги Специални проекти
Коронавирусът Храна и напитки ТВ програма PR Сфера
Фоторазказ: С обновеното "Пежо" 508 френският лъв показва и нокти
  • Кабинетът Денков - Габриел
  • Д Експрес (1)
  • Всичко от днес (5)
  • Търсене
  • Влезте в профила си
  • Икономедиа
    • Economedia
    • id
    • Капитал
    • Дневник
    • Кариери
    • Бакхус
    • Одит
    • Регал
    • DigitalK
    • KQuarterly
  • Facebook
  • Twitter
  • Viber
  • Още възможности за споделяне
    • LinkedIn
    • Email
  • 47
Търсене
x
 
С появата си преди четири години на 508 лъвът от емблемата на "Пежо" сякаш показа зъби на германските хегемони в D-сегмента, в който годишно в Европа се продават 1.5 млн. автомобила. След фейслифта (автомобила в ляво) преди няколко месеца голямата котка показва и ноктите си, на "Пасат", "Мондео" и "Инсигния".
виж повече
Лъвските нокти присъстват в дизайна на колата и буквално - в новата светлинна графика на задните стопове.
виж повече
При лансирането на 508 дизайнерите бяха прекалили с броя на бутоните в салона, но сега част от тях са премахнати. За целта част от настройките се правят през 7-инчов сензорен екран.
виж повече
Още при първата маневра забелязах другата новост в оборудването - камерата за заден ход, която за съжаление е абсолютно сляпа, когато навън е тъмно. Сред другите новости в 508 е предупреждението за автомобил в мъртвата зона на огледалата. Хед-ъп дисплеят, който показва полезна информация на нивото на очите, също е полезна екстра.
виж повече
Предните седалки са с отлична странична опора и са удобни за дълги пътувания.
виж повече
На задната седалка двама пасажери се чувстват царски, а при нужда и трима пътуват при прилично ниво на комфорт.
виж повече
Багажният обем на "Пежо" 508 е минимум 473 литра.
виж повече
Тестовото "Пежо" 508 беше в най-високото от четири нива на оборудване - Allure. От гамата от седем двигателя (дви бензинови и пет дизелови, с мощности между 120 и 204 конски сили), колата беше екипирана с впечатляващия двулитров дизел, нова разработка, който има мощност 180 конски сили.
виж повече
Обозначението е-HDI подсказва, че двигателят е микрохибрид. Това ще рече, че старт/стоп системата го каси още преди пълното спиране на колата, а стартерът дава и лек тласък при потегляне. Нивата на вредни емисии и по специално на азотните окиси, пък се намаляват от добавянето към отработените газове на специална течност.
виж повече
Да си призная, екопоказателите на 508 слабо ме вълнуваха, далеч по любопитен бях как се държи на пътя френската лимузина, още повече, че новият мотор беше комбиниран и с нова автоматична скоростна кутия.
виж повече
След изминати почти 1000 километра, бих определил "Пежо" 508 като изненадващо икономична фурия. Дизелът реагира бодро на всяко настъпване на педала на газта, а автоматът сменя предавките без загуба на тяга, все едно е с два съединителя, или пък чете мислите на водача. При спокойно каране, преминаването от скорост на скорост, изобщо не се усеща.
виж повече
На магистралата 508 е в свои води, като при 140 км/ч дизелът мърка на малко над 2000 оборота. При появата на нетърпелив колега в лявата лента, автомобилът може да освободи бързо полосата, благодарение на отличното доускорение, което спира чак при 220 км/ч, както установих на пистата край Сапарева баня. Ускорението до 100 км/ч става за 8.5 секунди.
виж повече
Както вече стана дума, с 508 изминах почти 1000 километра, от които почти половината по магистрала и не малко в града. Въпреки това разходът беше 6.4 л/100 км. Справка с второто показание на бордовия компютър ми разкри, че за 2300 навъртени километра, все от колеги, които имат тежък десен крак, средната консумация пак е толкова. Производителят обаче обещава дори още по-примамлива стойност - 4.4 л/100 км в смесен цикъл.
виж повече
Що се отнася до окачването, то това е вероятно френската кола с най-германска возия. 508 вози доста стегнато, на моменти друсането дори е една идея по-сериозно от приятното. Тези настройки със сигурност ще допаднат на клиентите, за които шофирането е страст. Автомобилът е абсолютно невъзмутим в завоите, като почти не се накланя, а кормилното управление е стегнато и прецизно.
виж повече
Тестът на френската лимузина в този сезон, в който денят е къс, стана причина да шофирам дълго на фарове и ясно разбрах, че новите фаровете със светодиодни светлини, не само правят колата по-красива. Те просто променят шофирането на тъмно, като дори мократа настилка "не попива" светлината. Три допълнителни светодиода пък се грижат за осветяването настрани при завой, а системата са автоматична смяна между къси и дълги, работи изключително прецизно.
виж повече
Купувачите на 508 в България мога да избират между седан и комби, като в гамата присъства и дизел-електрически хибрид. Цените тръгват от 37 479 лева с ДДС, като екипирано с всички екстри 508 струва близо 63 000 лева.
виж повече
11:26, 27 дек 14, 33561
Дневник
Георги Пауновски

Георги Пауновски

Ключови думи към статията:

  • нов модел автомобил
  • фейслифт
  • тест драйв
  • Пежо
47 Коментара >

Още по темата

  • Фоторазказ: "Пежо" 2008 четири години по-късно

  • Фоторазказ: Влезе ли с "Пасат" "Фолксваген" при премиум марките

  • Задвижвано от въздух "Пежо" 208 се показва в Париж

Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Изпращане

Последни галерии

Фотогалерия: Световните снимки на деня - 7 юни 2023 г.

Фотогалерия: Световните снимки на деня - 7 юни 2023 г.

виж повече
Фотогалерия: Световните снимки на деня - 5 юни 2023 г.

Фотогалерия: Световните снимки на деня - 5 юни 2023 г.

виж повече
Фотогалерия: Бъдещето на бронзовите статуи в Тоскана

Фотогалерия: Бъдещето на бронзовите статуи в Тоскана

виж повече

Още от Дневник

ГЕРБ, ДПС и "Има такъв народ" с косвена подкрепа от "Възраждане" пратиха Пеевски в конституционната комисия

ГЕРБ, ДПС и "Има такъв народ" с косвена подкрепа от "Възраждане" пратиха Пеевски в конституционната комисия

13:27, 07 юни 23 / Политика 323
В парламента отново се стигна до пререкания между "Възраждане" и Явор Божанков

В парламента отново се стигна до пререкания между "Възраждане" и Явор Божанков

14:12, 07 юни 23 / Политика 142
Новото правителство върна старите шефове на приходната агенция и митниците

Новото правителство върна старите шефове на приходната агенция и митниците

16:17, 07 юни 23 / България 190
16comments/16

Фоторазказ: С обновеното "Пежо" 508 френският лъв показва и нокти

Купувачите на 508 в България мога да избират между седан и комби, като в гамата присъства и дизел-електрически хибрид. Цените тръгват от 37 479 лева с ДДС, като екипирано с всички екстри 508 струва близо 63 000 лева.

  • Препоръчване
  • Facebook
  • Twitter
  • Viber
  • Още възможности за споделяне
    • LinkedIn
    • Email
  • 47

Филтър

Ново | Четено | Коментирано | Препоръчвано

Напускам Европа: Лионел Меси обяви, че ще играе в САЩ

07:05, 08 юни 23 / Спорт 6

Да правиш бизнес в политическо безвремие

06:55, 08 юни 23 / Бизнес 11

"Уест Хем" триумфира в Лигата на конференциите и прекъсна дълга суша без трофей

06:50, 08 юни 23 / Спорт 3

Всяко второ дете в България е преживяло насилие. Има ли решение

06:39, 08 юни 23 / Анализи 19

Рухването на "Каховка": вече има загинали, каналите пресъхват, измира риба

00:03, 08 юни 23 / Войната в Украйна 202

Всичко от Ново >

нагоре
Дневник
Facebook Twitter Viber Instagram Telegram Youtube
Новини
Политика България Свят Спорт Бизнес Технологии Култура Развлечение Градска среда
Докладване на проблем
Екип
Помощ
Нов Дневник
Анализи
Редакционни коментари Авторите на Дневник Цитат на деня Интервю Дебат
Бизнес
Компании Финанси Имоти Лични финанси Потребители Туризъм Осигуряване
Европа
Новини от ЕС Земеделие На една маса с Европа Региони
Спорт
Футбол Тенис Волейбол Екстремни За любители Формула 1
Зелен
Въздух Отпадъци Биоразнообразие Климат Ресурси Стил на живот
Здраве
Здравословен живот Ново в медицината Прегледи и кампании
Детски
Образование Детски книги Свободно време Здраве С децата на път
На път
Как се прави От първа ръка
Скорост
Автопремиера Автомобилна индустрия Коли в кадър
След 5
ТВ програма Театър Изложби Филми Концерти
От Вас
Новини от вас Читателски галерии Читателски Дневник Комикс Стена на славата Изпращане на новина
Галерии
Голямата снимка Снимка на деня
Видео
С две думи Видео 5
Морски
PR Сфера

© 2001 – 2023 Икономедиа АД. Някои снимки © 2023 Associated Press и Reuters. Всички права запазени.

Общи условия за ползване | Политика за бисквитките | Декларация за поверителност

Уеб разработка на Икономедиа + дизайн на Studio X

Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.

Дневник спазва етичния кодекс на българските медии.

Реклама

Към мобилната версия.

America For Bulgaria Foundation logo
Фондация "Америка за България" финансира проект на "Икономедиа". Мненията и твърденията, изразени в изданията на "Икономедиа", са резултат от журналистическа дейност и отразяват редакционна позиция и не непременно възгледите на фондацията или на нейните директори, служители или представители. Изданията на "Икономедиа" спазват Етичния кодекс на българските журналисти.

Бизнес: Капитал Кариери Бизнес Регал Одит

Новини: Дневник Европа

IT: Digitalk

Развлечение: Бакхус LIGHT

На английски: Kapital Insights

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Close

Достъп за логнати потребители

За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

Вход Регистрация

Close

Достъп за логнати потребители

За да създадете комикс, моля логнете се в профила си.

Вход Регистрация

Close