СУПЕР са. Това обаче с течение на времето ще свикне водачите да разчитат само на тях и ще притъпи вниманието им. Сигурен съм, че момичетата освен да си оправят грима и да си сложат червило, ще могат спокойно да си лакират ноктите на краката. Дано да има и система, която да избира най евтиния автомобил в който да се удариш докато си разглеждаш нещо интересно от интернет проектирано на предното стъкло.
[quote#7:"emilm13"]Физиката не Ви е силна страна![/quote]
Хм...аз поне не претендирам, но, за човек, като теб, изказващ критика, е повече от задължително да знаеш, че сферата е съвършената форма в природата...с най-малко съпротивление и най-устойчива на въздействие на външни сили...
[quote#8:"Γαλλα"]Хм...аз поне не претендирам, но, за човек, като теб, изказващ критика, е повече от задължително да знаеш, че сферата е съвършената форма в природата...с най-малко съпротивление и най-устойчива на въздействие на външни сили...[/quote]
нема файда да му обясняваш , дагее
чукча не читатель...
нали трябва да бУесне , има право на своите пет мин слава
[quote#9:"kалибър"]Ем са возиш, ем са таркаляш...
Тогава няма да има нужда от пътища, а от канавки да вържат сферата в улея...[/quote]
Днес, може и да звучи смешно...но е въпрос на време да се открият системите, които да държат в статично положение вътрешната капсула, докато външната, наистина ше се търкаля в улеи, Калибър...
[quote#13:"Добрин ВЕЛКОВ"]Къ да си изберем ремарке и задължително ли да е кабрио?[/quote]
Пред вид, че в него ше се прекарват щайги с бурканье, зарзават и трупно месо, не е задължителна сферичната форма...за дамаджаните, не знам, освен, ако не са от нечуплива материя
До коментар [#8] от "Γαλλα":
Колкото повече пишеш, повече се излагаш! Да се говори чрез средношколски постулати за физически проблеми (в случая динамика на флуиди при неламинарни ефекти) е несериозно. Не откривай топлата вода! Или в Гърция не учите физика?!
[quote#15:"emilm13"]в случая динамика на флуиди при неламинарни ефекти[/quote]
Ти разливал ли си вода по ламинат?
Къв е ефекта ако нямаш стабилизираща система, а?
[quote#5:"Γαλλα"]превозните средства трябва да се конструират във формата на сфера..[/quote]
Ч Н Г
Галче , надали те е удряла футболна топка
А не си ли виждала как някои се превиват след удар от топка по време на мач ?
А за удар в слабините , да не говорим . . .последствията при някои стигат и до карценом на тестис (Л.Пенев)
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
Влаковият транспорт е предпочитан навсякъде по света - удобен, безопасен, евтин, с високо ниво на комфорт в белите страни. Жалко че БДЖ беше системно източвана през годините вместо да бъде развивана.
Според мен значимо намаляване на смъртността при колите може да се постигне ако някой като мен изследва поведението на ята скакалци примерно и имплементира наученото в групова система за сигурност на колите, фокусирайки се върху груповият аспект, а не толкова върху индивидуално-имам-егати-яката-каруца-и-рулирам аспекта.
Жалко, че гоня музикална кариера и одя пеша и се возя на метро и самолети предимно
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway
Само не ми казвай, че доброволно желаеш да се изпречиш на пътя на колите...моля, те, не!!!
ПП: Това, щото знам какво е да те удари сферична форма, била тя и топка...идеята е, че на топката и няма нищо, след като те удари.../с малки уговорки за масата и, плътността и здравината и/
[quote#8:"Γαλλα"]че сферата е съвършената форма в природата...с най-малко съпротивление и най-устойчива на въздействие на външни сили...[/quote]
Към една кола има много повече изисквания! Пример: първите куршуми са били сфера, но само първите! Вече не са, въпреки предимствата на сферичната форма.
При удар, особено с висока скорост, не е идеята да остане здрава колата, а да се смачка достатъчно плавно и равномерно, за да не пукнат (буквално) возещите се вътре.
А че сферата е идеална форма и здрава и т.н. - никой не го оспорва, просто не е подходяща за кола.
[quote#27:"Γαλλα"].идеята е, че на топката и няма нищо, след като те удари.../с малки уговорки за масата и, плътността и здравината и/ [/quote]
Все пак някога бях и инж (технология на машиностроенето), па и авто и мото истезател (състезател)
Това което казваш е така , НО има проблем , че сфрерите ще са с различна маса и от различен материал - най-малко в точката на съприкосновение
А всеки материал и маса поемат по различен начин съприкосновенията , има и пасивна и активна енергия вътре в самите материали. . А и самите материали натрупват критична енергия в структурата си по различен начин. . .(металите са им критични ръбовете , на пластмасите -средата , че понякога след шприцване в шприц-форма вътре винаги остава кухина . . )
Абе я да не философстваме толкова ами по
В Е С Е Л О !
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
[quote#32:"sadparrot"]При удар, особено с висока скорост, не е идеята да остане здрава колата, а да се смачка достатъчно плавно и равномерно, за да не пукнат (буквално) возещите се вътре. [/quote]
Тази вечер реших да се забавлявам с коментари под темата...
Получи ми се, но за жалост установих, че аудиторията е невероятно консервативна...
Изводите ми са, че хората, или още карат Москвичи, или не допускат, че бъдещите технологии ще изместят съвременните им "западни" а-ха, сигурни коли...
Стига с тия сфери, балони, малони...
Торпедната форма на цепелина е доказано стабилна и устойчива...докато не гръмне...
А идеалната форма с най-малко съпротивление е капката...
Особено последната...
Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.
[quote#36:"kалибър"]Стига с тия сфери, балони, малони... [/quote]
Калибър, знаеш ли, преди около 40 години си спечелих първата награда за "творчество" в един кОнкурс на ТНТМ...
Бях проектирала нещо подобно на съвременните ДжиПиЕси...
Разполагам с доказателствен материал...Удостоврението се мотае някъде у наще...
Проблема да се направи изцяло автоматична кола е по-скоро административен,а не технически.Най-слабото звено в автомобила е задкормилното устройство,колкото по-малко зависи от него,толкова по-добре,ако се ьамени изцяло най-добре.
До коментар [#37] от "Γαλλα":
[quote#37:"Γαλλα"] кОнкурс на ТНТМ.[/quote]
-------------
Преди ТНТМ , конкурса се казваше "Златни ръце" .
Та случката е от есента на 1965-та . . .
Ние младежите от Прототипно-експериментална база на Завод 12 , естествено с помощта и ръководството на по-възрастните , се представяхме с действащ екземпляр на електрокар-самосвал - ЕСВ .
Финалната изложба бе където сега би трябвало да е Театър 199, но нали нашия експонат е малко едричък , че и с вдигнат леген, за да се вижда ясно , че е самосвал , бе изложен отвън -=- на кръстовището на Ръкси и Славянска . Но на откриването , що да видя :
Изписали ми името като ръководител на младежката бригада , НО взели та сбъркали началната буква на фамилията . Вместо Чардаков - написали Бардаков
Ташак пълен .
А аз нали си обичам майтапа си затраях .
Хубаво , но взеха та ни присъдиха първа награда - 8 000 лв .
Другите трима от бригадата си взеха парите по 2 000 лв , а на мен не ми ги дават.
Та се почна по обратния път : писмо от завода до Балканкар , от Балканкар до ЦК на ДКМС та си взех медала ( пазя си го ! ) и парите , но след като вече бяхме дали голям банкет на всички колеги от Базата в хотел Славия
Та сега вместо Чардо , мога да изписвам и Б'ардо
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
Проблема да се направи изцяло автоматична кола е по-скоро административен,а не технически.[/quote]
==================
Ам чи той вече е направен !
Има и филм от Мерцедес , как след като всичко е зададено на камиона ( голям-тип ТИР) , шофьора даже измества седалката и започва да се занимава с всичко друго , но не и да следи пътя или работата на двг !
И камиона си пътува , завива , спира, ускорява . . .
Не ми се рови сега из нета за линк
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
[quote#35:"Γαλλα"]Тази вечер реших да се забавлявам с коментари под темата...
Получи ми се, но за жалост установих, че аудиторията е невероятно консервативна... [/quote]
+ . Затова нека колите да са сфера, а магистралите да са флуидизиран поток в който сферите летят без да докосват земята. Кръстовищата ще са "кипящ слой" и бързо и безпроблемно ще се пренасочват сферите, тунелите ще ги превърнем в пневмотранспорт....
Мда...мечти.
Лека вечер.
Най-добре тръгни пеш, така никакви проблеми няма да имаш.
the society that puts equality before freedom will end up with neither. the society that puts freedom before equality will end up with a great measure of both.
[quote#41:"shileto"]Това е добре , ама шофера ще стана хептен нехаен и ако това откаже , олеле [/quote]
Всичките тези системи не правят шофьора по-добър а по-скоро го правят по-самонадеян !
Иначе е голям кеф да си изключваш ASR като падне малко снежец!
Ама вие сте като деца! То не са закачки, то не са обиди! Аз също мисля, че най-важното нещо в колата е човекът зад волана, както казва един форумец по-горе, но какво пречи да е подпомогнат от съвременно оборудване. Който го има и ползва реално, знае за какво говоря.
Всичко накрая отива в такъв вариант, че автомобилите ще си имат транспондер, както и антени, а знаците и маркировката ще са RFID чипове. Автопилот ще ви кара колата и ще знае зад завоя точно какъв автомобил приближава, с каква скорост, че и регистрационния му номер. Вие ще си спинкате или цуни-гуни с гаджето. От една страна лошо - губим индивидуалност и независимост, от друга - ако загине някой на пътя, ще го съобщават по всички медии цяла седмица. И ще имате още време за Фейсбук.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Чат Пат
Рейтинг: 684 Неутрално4000 лв. за адаптивен темпомат?
Скъпи Дядо Коледа,... и т.н.
БМЗ
Рейтинг: 1337 ВеселоИма кола - има проблем. Няма кола - няма проблем.
Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптиченИма влак - няма проблем. Няма влак - има проблем.
Амбразурчик
Рейтинг: 458 Веселонай-важна е "електрониката в Задкормилното устройство"
ако там има вакуум...
АBS , ESP , AWD,HDC, и пр.... Не Помагат
442
Рейтинг: 1415 НеутралноСУПЕР са. Това обаче с течение на времето ще свикне водачите да разчитат само на тях и ще притъпи вниманието им. Сигурен съм, че момичетата освен да си оправят грима и да си сложат червило, ще могат спокойно да си лакират ноктите на краката. Дано да има и система, която да избира най евтиния автомобил в който да се удариш докато си разглеждаш нещо интересно от интернет проектирано на предното стъкло.
Γαλλα
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноМисля си, че за да станат, абсолютно икономични и в същото време, безопасни, превозните средства трябва да се конструират във формата на сфера...
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...emilm13
Рейтинг: 402 ВеселоДо коментар [#2] от "Bulgarische Motoren Werke":
Рублофилията и влакофилията не са задължително заедно, но помага!
emilm13
Рейтинг: 402 ВеселоДо коментар [#5] от "Γαλλα":
Физиката не Ви е силна страна!
Γαλλα
Рейтинг: 1416 Любопитно[quote#7:"emilm13"]Физиката не Ви е силна страна![/quote]
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...Хм...аз поне не претендирам, но, за човек, като теб, изказващ критика, е повече от задължително да знаеш, че сферата е съвършената форма в природата...с най-малко съпротивление и най-устойчива на въздействие на външни сили...
Калибър
Рейтинг: 1191 Весело[quote#5:"Γαλλα"]трябва да се конструират във формата на сфера..[/quote]
Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.Ем са возиш, ем са таркаляш...
Тогава няма да има нужда от пътища, а от канавки да вържат сферата в улея...
Стягай патента...!
Амбразурчик
Рейтинг: 458 Весело[quote#8:"Γαλλα"]Хм...аз поне не претендирам, но, за човек, като теб, изказващ критика, е повече от задължително да знаеш, че сферата е съвършената форма в природата...с най-малко съпротивление и най-устойчива на въздействие на външни сили...[/quote]
нема файда да му обясняваш , дагее
чукча не читатель...
нали трябва да бУесне , има право на своите пет мин слава
Γαλλα
Рейтинг: 1416 Любопитно[quote#9:"kалибър"]Ем са возиш, ем са таркаляш...
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...Тогава няма да има нужда от пътища, а от канавки да вържат сферата в улея...[/quote]
Днес, може и да звучи смешно...но е въпрос на време да се открият системите, които да държат в статично положение вътрешната капсула, докато външната, наистина ше се търкаля в улеи, Калибър...
strk
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#1] от "Дебил от Льонеберя":
адаптивният темпомат струва 1222 лв за Октавия
Велков
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноДо коментар [#5] от "Γαλλα":
Кулежке, за колата - добре...
Къ да си изберем ремарке и задължително ли да е кабрио?
Γαλλα
Рейтинг: 1416 Любопитно[quote#13:"Добрин ВЕЛКОВ"]Къ да си изберем ремарке и задължително ли да е кабрио?[/quote]
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...Пред вид, че в него ше се прекарват щайги с бурканье, зарзават и трупно месо, не е задължителна сферичната форма...за дамаджаните, не знам, освен, ако не са от нечуплива материя
emilm13
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#8] от "Γαλλα":
Колкото повече пишеш, повече се излагаш! Да се говори чрез средношколски постулати за физически проблеми (в случая динамика на флуиди при неламинарни ефекти) е несериозно. Не откривай топлата вода! Или в Гърция не учите физика?!
bibian
Рейтинг: 740 НеутралноРаботещата правосъдна система прави колите най-безопасни.
以其终不自为大,故能成其大。~~ 老子Велков
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноДо коментар [#15] от "emilm13":
[quote#15:"emilm13"]в случая динамика на флуиди при неламинарни ефекти[/quote]
Ти разливал ли си вода по ламинат?
Къв е ефекта ако нямаш стабилизираща система, а?
Γαλλα
Рейтинг: 1416 Любопитно[quote#15:"emilm13"]Колкото повече пишеш, повече се излагаш![/quote]
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...Не ти завиждам, човеко...
Ти не си си починал през почивните дни...
bibian
Рейтинг: 740 ВеселоВ България най-добре да знае човек какви системи за сигурност са излезли точно преди 10 години като си купува кола
以其终不自为大,故能成其大。~~ 老子4ove4encence
Рейтинг: 530 НеутралноЗа мъртвата точка на огледалата зависи и от самите огледала. Както. да е, магистралите и контролът са най-добрите системи за безопасност. :)
Публикувано през m.dnevnik.bg
Калибър
Рейтинг: 1191 ЛюбопитноДо коментар [#18] от "Γαλλα":
Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.Днес да не би да е ден на серьозните мислители...
Да не зема да са забърквам в сферите...щот Земята е плоска та дрънка...
Чардо
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноДо коментар [#5] от "Γαλλα":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#5:"Γαλλα"]превозните средства трябва да се конструират във формата на сфера..[/quote]
Ч Н Г
Галче , надали те е удряла футболна топка
А не си ли виждала как някои се превиват след удар от топка по време на мач ?
А за удар в слабините , да не говорим . . .последствията при някои стигат и до карценом на тестис (Л.Пенев)
Γαλλα
Рейтинг: 1416 Любопитно[quote#21:"kалибър"]Земята е плоска та дрънка...[/quote]
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...Еврика...
gogo2011
Рейтинг: 1051 НеутралноДо коментар [#6] от "emilm13":
Влаковият транспорт е предпочитан навсякъде по света - удобен, безопасен, евтин, с високо ниво на комфорт в белите страни. Жалко че БДЖ беше системно източвана през годините вместо да бъде развивана.
Syzygy
Рейтинг: 571 ВеселоСпоред мен значимо намаляване на смъртността при колите може да се постигне ако някой като мен изследва поведението на ята скакалци примерно и имплементира наученото в групова система за сигурност на колите, фокусирайки се върху груповият аспект, а не толкова върху индивидуално-имам-егати-яката-каруца-и-рулирам аспекта.
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anywayЖалко, че гоня музикална кариера и одя пеша и се возя на метро и самолети предимно
Калибър
Рейтинг: 1191 ЛюбопитноДо коментар [#23] от "Γαλλα":
Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.Евриката е във ваната...
Зема си направя една Еврика днес с бяло винце...
Γαλλα
Рейтинг: 1416 Любопитно[quote#22:"Чардо"]Ч Н Г
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...Галче[/quote]
ЧНГ, Чардо !
Само не ми казвай, че доброволно желаеш да се изпречиш на пътя на колите...моля, те, не!!!
ПП: Това, щото знам какво е да те удари сферична форма, била тя и топка...идеята е, че на топката и няма нищо, след като те удари.../с малки уговорки за масата и, плътността и здравината и/
Инспектор Стрезов
Рейтинг: 544 ЛюбопитноИ к'во ще прави родният неграмотен тъпунгер с такъв автомобил?
"Я з москалями не балакаю!"Чеша си езика
Рейтинг: 853 НеутралноС тази електроника като пуснат и интернета в колата, остава само някой да я хакне и да прави с нея каквото си иска.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.Россприматрезил
Рейтинг: 626 Весело[quote#8:"Γαλλα"]че сферата е съвършената форма в природата...с най-малко съпротивление и най-устойчива на въздействие на външни сили...[/quote]
WWW . ДЕНьГИ .ru.netКъм една кола има много повече изисквания! Пример: първите куршуми са били сфера, но само първите! Вече не са, въпреки предимствата на сферичната форма.
gogo2011
Рейтинг: 1051 НеутралноДо коментар [#12] от "d0n1":
Жорето признава само БМВ, Мерседес, Ауди. А там плащаш повече.
sadparrot
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#27] от "Γαλλα":
Моите 5 стотинки:
При удар, особено с висока скорост, не е идеята да остане здрава колата, а да се смачка достатъчно плавно и равномерно, за да не пукнат (буквално) возещите се вътре.
А че сферата е идеална форма и здрава и т.н. - никой не го оспорва, просто не е подходяща за кола.
Γαλλα
Рейтинг: 1416 Любопитно[quote#30:"Россприматрезил надзор"]Пример: първите куршуми са били сфера, но само първите! Вече не са[/quote]
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...Обременен си...движението по пътищата не е място за военни действия, а за придвижване...
Чардо
Рейтинг: 1416 ВеселоДо коментар [#27] от "Γαλλα":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#27:"Γαλλα"].идеята е, че на топката и няма нищо, след като те удари.../с малки уговорки за масата и, плътността и здравината и/ [/quote]
Все пак някога бях и инж (технология на машиностроенето), па и авто и мото истезател (състезател)
Това което казваш е така , НО има проблем , че сфрерите ще са с различна маса и от различен материал - най-малко в точката на съприкосновение
А всеки материал и маса поемат по различен начин съприкосновенията , има и пасивна и активна енергия вътре в самите материали. . А и самите материали натрупват критична енергия в структурата си по различен начин. . .(металите са им критични ръбовете , на пластмасите -средата , че понякога след шприцване в шприц-форма вътре винаги остава кухина . . )
Абе я да не философстваме толкова ами по
В Е С Е Л О !
Γαλλα
Рейтинг: 1416 Любопитно[quote#32:"sadparrot"]При удар, особено с висока скорост, не е идеята да остане здрава колата, а да се смачка достатъчно плавно и равномерно, за да не пукнат (буквално) возещите се вътре. [/quote]
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...Тази вечер реших да се забавлявам с коментари под темата...
Получи ми се, но за жалост установих, че аудиторията е невероятно консервативна...
Изводите ми са, че хората, или още карат Москвичи, или не допускат, че бъдещите технологии ще изместят съвременните им "западни" а-ха, сигурни коли...
Калибър
Рейтинг: 1191 ВеселоДо коментар [#35] от "Γαλλα":
Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.Стига с тия сфери, балони, малони...
Торпедната форма на цепелина е доказано стабилна и устойчива...докато не гръмне...
А идеалната форма с най-малко съпротивление е капката...
Особено последната...
Γαλλα
Рейтинг: 1416 Весело[quote#36:"kалибър"]Стига с тия сфери, балони, малони... [/quote]
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...Калибър, знаеш ли, преди около 40 години си спечелих първата награда за "творчество" в един кОнкурс на ТНТМ...
Бях проектирала нещо подобно на съвременните ДжиПиЕси...
Разполагам с доказателствен материал...Удостоврението се мотае някъде у наще...
Илиян Колев
Рейтинг: 1018 НеутралноПроблема да се направи изцяло автоматична кола е по-скоро административен,а не технически.Най-слабото звено в автомобила е задкормилното устройство,колкото по-малко зависи от него,толкова по-добре,ако се ьамени изцяло най-добре.
Чардо
Рейтинг: 1416 ВеселоДо коментар [#37] от "Γαλλα":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#37:"Γαλλα"] кОнкурс на ТНТМ.[/quote]
-------------
Преди ТНТМ , конкурса се казваше "Златни ръце" .
Та случката е от есента на 1965-та . . .
Ние младежите от Прототипно-експериментална база на Завод 12 , естествено с помощта и ръководството на по-възрастните , се представяхме с действащ екземпляр на електрокар-самосвал - ЕСВ .
Финалната изложба бе където сега би трябвало да е Театър 199, но нали нашия експонат е малко едричък , че и с вдигнат леген, за да се вижда ясно , че е самосвал , бе изложен отвън -=- на кръстовището на Ръкси и Славянска . Но на откриването , що да видя :
Изписали ми името като ръководител на младежката бригада , НО взели та сбъркали началната буква на фамилията . Вместо Чардаков - написали Бардаков
Ташак пълен .
А аз нали си обичам майтапа си затраях .
Хубаво , но взеха та ни присъдиха първа награда - 8 000 лв .
Другите трима от бригадата си взеха парите по 2 000 лв , а на мен не ми ги дават.
Та се почна по обратния път : писмо от завода до Балканкар , от Балканкар до ЦК на ДКМС та си взех медала ( пазя си го ! ) и парите , но след като вече бяхме дали голям банкет на всички колеги от Базата в хотел Славия
Та сега вместо Чардо , мога да изписвам и Б'ардо
Чардо
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноДо коментар [#38] от "slonsco":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#38:"slonsco"]
Проблема да се направи изцяло автоматична кола е по-скоро административен,а не технически.[/quote]
==================
Ам чи той вече е направен !
Има и филм от Мерцедес , как след като всичко е зададено на камиона ( голям-тип ТИР) , шофьора даже измества седалката и започва да се занимава с всичко друго , но не и да следи пътя или работата на двг !
И камиона си пътува , завива , спира, ускорява . . .
Не ми се рови сега из нета за линк
shileto
Рейтинг: 1134 НеутралноТова е добре , ама шофера ще стана хептен нехаен и ако това откаже , олеле
2.5
Рейтинг: 1239 НеутралноСистемата на Mercedes изглежда доста по-смислено от тази на Subaru.
I Want To BelieveСпоред мен именно на такива ситуации се дължат огромен брой от ПТП -тата!
chichka
Рейтинг: 3105 Неутрално[quote#35:"Γαλλα"]Тази вечер реших да се забавлявам с коментари под темата...
Русия е проказата на планетата Земя.Получи ми се, но за жалост установих, че аудиторията е невероятно консервативна... [/quote]
+ . Затова нека колите да са сфера, а магистралите да са флуидизиран поток в който сферите летят без да докосват земята. Кръстовищата ще са "кипящ слой" и бързо и безпроблемно ще се пренасочват сферите, тунелите ще ги превърнем в пневмотранспорт....
Мда...мечти.
Лека вечер.
chichka
Рейтинг: 3105 Неутрално[quote#37:"Γαλλα"]Бях проектирала нещо подобно на съвременните ДжиПиЕси... [/quote]
Русия е проказата на планетата Земя.Не вярвам да е било времеви импулс, а нещо на пеленгова основа.
andthensome
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#2] от "Bulgarische Motoren Werke":
the society that puts equality before freedom will end up with neither. the society that puts freedom before equality will end up with a great measure of both.Най-добре тръгни пеш, така никакви проблеми няма да имаш.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4605 Неутрално[quote#41:"shileto"]Това е добре , ама шофера ще стана хептен нехаен и ако това откаже , олеле [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleВсичките тези системи не правят шофьора по-добър а по-скоро го правят по-самонадеян !
Иначе е голям кеф да си изключваш ASR като падне малко снежец!
citoyen
Рейтинг: 1342 НеутралноАма вие сте като деца! То не са закачки, то не са обиди! Аз също мисля, че най-важното нещо в колата е човекът зад волана, както казва един форумец по-горе, но какво пречи да е подпомогнат от съвременно оборудване. Който го има и ползва реално, знае за какво говоря.
Trayan
Рейтинг: 865 НеутралноВсичко накрая отива в такъв вариант, че автомобилите ще си имат транспондер, както и антени, а знаците и маркировката ще са RFID чипове. Автопилот ще ви кара колата и ще знае зад завоя точно какъв автомобил приближава, с каква скорост, че и регистрационния му номер. Вие ще си спинкате или цуни-гуни с гаджето. От една страна лошо - губим индивидуалност и независимост, от друга - ако загине някой на пътя, ще го съобщават по всички медии цяла седмица. И ще имате още време за Фейсбук.