Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (24)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1884 Неутрално
  2. 2 Профил на Сашо
    Сашо
    Рейтинг: 688 Неутрално

    единичка ?

    "Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy." Winston Churchill
  3. 3 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 436 Неутрално

    Форд го може от няколко години, при това при инцидент колата "се обажда" на български.

    Но това не е толкова важно.
    Когато БМВ у нас започнат да продават повече 1 или 3-а серия от Х5 или Х6, може би тогава България ще е започнала да се нормализира.

  4. 4 Профил на balrog
    balrog
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Това го има в Форд и Шеви от години.

  5. 5 Профил на balrog
    balrog
    Рейтинг: 479 Неутрално

    И какви са тия ръчни скорости още???

  6. 6 Профил на Софиянец
    Софиянец
    Рейтинг: 552 Неутрално

    Разбирам, че авторът се е опитвал да бъде оригинален, но думи като "единичка", "електричка", "баварка" + правиписните и стилистични грешки не подхождат на издание като Дневник.

    Иначе, автомобилът изглежда чудесно.

  7. 8 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1924 Неутрално

    Ммммм, мутресите направо ще припадат за тях.

  8. 9 Профил на darkmanx_bg
    darkmanx_bg
    Рейтинг: 479 Любопитно

    [quote#4:"balrog"]Това го има в Форд и Шеви от години.[/quote]
    БМВ го има в Европа от 1999, в САЩ даже от 1997. А сегашното поколение на системата е от 2007, и се предлагаше във всички модели и преди фейслифта (неведнъж съм карал единица с такова). Пежо и Волво също от доста години имат подобни системи, със сигурност и почти всички останали.
    Не знам авторът какво си е мислил... Едва ли е много изненадващо, кола от 2015та година да предлага нещо, което (може би в леко променена форма) ще бъде задължително от 2018.
    http://en.wikipedia.org/wiki/ECall

  9. 10 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 537 Весело

    [quote#8:"442"]Ммммм, мутресите направо ще припадат за тях.[/quote]
    вече припадат...

    и са го включили това БМВ в "задължителната" програма...

    искаш ме - искам БМВ първа серия

    няма БМВ - лъскаш пръчката

  10. 11 Профил на baxter
    baxter
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Колите стават все по интелигентни и по женски. Всичко, което ние жените не можем, те го могат. Става въпрос само за шофирането де.

  11. 12 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 537 Весело

    [quote#11:"baxter"] Всичко, което ние жените не можем, те го могат.

    Става въпрос само за шофирането де.[/quote]

    не са решили - не са написали "полифункционален "софтуер..
    и добавили съотв. "екстри"

    и с малко повече въображение...
    колата ще ви замести напълно

  12. 13 Профил на baxter
    baxter
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#12] от "овчинников":

    Напълно не, все пак до толкова нямаме нужда.

  13. 14 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 525 Неутрално

    време е да се екипират колите сьс сигнални лампи когато имат авария на пьтя сегашния стандарт с авариен триьгьлник на 100 метра е остарял морално

  14. 15 Профил на Krasimir Koev
    Krasimir Koev
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Мутресите карат къде къде по-престижни автомобили - напоследък основно Кайен и Маккан.Основно!

  15. 16 Профил на eyewitness
    eyewitness
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#15] от "korki":

    Ми! Долния клас, ака кифлите, си тачат "единичката". Бяла.

  16. 17 Профил на someeeee
    someeeee
    Рейтинг: 426 Весело

    До коментар [#3] от "ial":

    Уви, статистика за продажбите показва точно обратното ахах :Д

  17. 18 Профил на sjg51618031
    sjg51618031
    Рейтинг: 374 Неутрално

    И VW-тата набират сами телефонни номера. От години.

  18. 19 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3526 Неутрално

    "...БМВ 125i залага на редови четирицилиндров бензинов двигател с обем два литра..."!
    Ай стига бе...! И тука ли тия селски номера...! 125, ама с обем два литра! Да кълват шараните! Стръв има за всички!
    Аз лично, не ща да видя БМВ! Имах една тройка преди доста години! Писна ми от тия семеринги, между скоростната кутия и кардана! Течеше ли, течеше! Нямаше спиране! То не бяха сервизи, то не бяха разправии...! Иначе, редовия шестак... Си е редови шестак! Няма такъв ряз и звук! Разхода... Преди време го прежалвах, ама сега ми се струва пълно безумие!
    И..., като я гледам тази единичка... Ами, докарва ми на скъп Голф! Фиелен данк! Да си я карат!

    Бивш tww09306483.
  19. 20 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Фен съм на БМВ, но статията, както и части от коментарите, наистина са "под секва"... Оставям настрана стилистични изгъзици като "единичка", "електричка" и подобни - както вече беше споменато по-горе. Но в статията чисто и просто има твърде много ала-бала, твърде малко информация, и то описана по подвеждащ начин. Говори се за "по-фина средна конзола" (без да става ясно както точно значи това - аз лично не виждам разлика), говори се са копчетата на радиото, а няма и дума за факта, че това ще е последната генерация 1-ци, които са със задно задвижване. Следващото поколение от 2017-та ще се базира на платформата на Мини и ще е с предно. Съответно сегашните М135 и М235 са последните модели компактни коли на пазара, които се предлагат с 6-цилиндров двигател. Нито S3 на Ауди, нито A45 AMG на Мерцедес нямат "6-так" под капака, защото всичките са с предно предаване и при напречно поставен двигател просто няма място за 6 цилиндъра.

    Що се отнася до автоматичното обаждане при катастрофа - със същия успех можеше да пишат, и че колата има ABS или еъгбези - по принцип е вярно, но тази технология я има от 10 години насам, и при БМВ, и при други производители. Всъщност това с автоматичното обаждане е част от т.нар. TeleServices на БМВ, което е пакет услуга за дистанционна диагностика на колата. Когато колата забележи, че нещо не е наред или че предстои някоя част да се развали, изпраща информация за това на БМВ, които анализират данните и ако се налага те информират за това. Идеята е, че още много преди да ти светне лампата на таблото, сензорите на накладките "виждат", че са износени и примерно след 2000 км трябва да се сменят. Съответно се праща информация за това в "твоя" сервиз (обикновено там, където си купил колата), така че те седмици предварително знаят, че на тебе ще ти трябват накладки, поръчват директно правилния модел и ти се обаждат да направите удобен за тебе час. Тогава отиваш в сервиза, няма нужда да се обясняваш за какво става дума, защото те знаят предварително, всичко нужно е доставено, необходимия техник е на място, оставяш си колата, пиеш едно кафе и след 1 час си я вземаш обратно оправена. Няма "ама то тая част я нямаме, тряа се поръчва", "ама то човека сега е отпуска, ела другата седмица пак", нито пък "има 5 човека пред тебе, тряа чакаш 3 часа".

    И може би се сетихте, това с вградената серийно СИМ карта е точно за това - за поддържане на интернет връзка между колата и БМВ и за изпращане на диагностична информация. Това дето и клиента може да ползва мобилен интернет от същата СИМ карта, е по-скоро страничен ефект...И всъщност това е екстра, която се плаща допълнително. Ако не я искаш, пак имаш СИМ карта в колата, и тя пак е винаги вързана с интернет, но просто ти не можеш да го ползваш...

    А това с автоматичното обаждане при катастрофа е частен случай на такава "проблем", за който колата решава, че е добре да информира БМВ. Всъщност преди да "звънне" по телефона, колата изпраща един тон информация за това какво точно е станало, кое работи, кое не, колко пътници има в колата, къде точно се намира и т.н. И едва СЛЕД това се прави гласово обаждане по телефона, така че когато човека на хотлайна вдигне, директно вижда информацията пред себе си и може да си направи извод долу-горе каква е хавата, линейки ли да праща, пожарна ли да праща и т.н.

  20. 21 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#19] от "tww09306483":

    Ти май живееш още във времената, когато и процесорите на компютрите се обозначаваха само с модел + честота (Pentium 3 1,3 GHz), и това беше напълно достатъчно, защото повече мегахерци = повече пауър.

    Не знам къде си бил последните 10-15 години, но долу-горе преди толкова време БМВ се раздели с традицията последните 2 цифри от модела да са обема на двигателя. Между другото интересно как забеляза, че 125 е с 2 литров двигател, а не забеляза, че 118 също е с 2 литров. Или че 116 е с 1,5 литра. Или че М135 е с 3 литра...

    В актуалната гама двигатели на БМВ винаги 1 цилиндър е 500 кубика. Съответно винаги 4-цилидровите двигатели са с обем 2 литра, 6-цилиндровите са 3 литра, а сега тези новите 3-цилиндрови са 1,5 литра. Мина времето, когато имаше 324d и паралелно с него 325td, които всъщност са коренно различни двигатели. Сега всички двигатели се правят от едни и същи базови компоненти, просто се комбинират по различен начин. И което ме фрапира и мен - има доста части, които се използват без промяна и в дизелови, и в бензинови двигатели. Всичко е "униформирано" на макс, с цел по-ефективно (и по-евтино) производство и по-лесна поддръжка (поне на теория...).

    Що се отнася до "редовия шестак", сегашните дизелови шестаци са много икономични, разход от 5-6 извън гарада и 6-7 градско е напълно реалистичен (виж, официалния разход от 4, и нещо не е...).

    А иначе разбира се, че 1-цата е "скъп Голф", то тя по начало такова й е предназначението. Само дето за разлика от Голфа, 1-цата е за хора, които ИСКАТ малка кола, защото не искат или нямат място за голяма, а не защото не могат да си позволят голяма. Щото една читаво оборудвана 1-ца струва над 30.000 евро, а за тия пари може да си вземеш Пасат и половина, или Форд Мондео или нещо друго... или базова 3-ка

  21. 22 Профил на GM
    GM
    Рейтинг: 533 Весело

    НО - как БМВ-то ще разбере, ако нашия 112 поради някоя типично българска причина, отново спре, и трябва да набира 'новия, временен номер за спешни случаи с код за София 02..." ??? ))

    "Давайте БЪЛГАРИ, да се съберем и да строшим на ламята главата!!!Ма аз баш тогава не мога да дойда, че ми излезна една работа..."
  22. 23 Профил на GM
    GM
    Рейтинг: 533 Весело

    А иначе - браузъра да рефрешва 23 пъти, за да видя тия снимки пълни със словоблудството на автора - миии не, има други сайтове за автомобили.

    "Давайте БЪЛГАРИ, да се съберем и да строшим на ламята главата!!!Ма аз баш тогава не мога да дойда, че ми излезна една работа..."
  23. 24 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3526 Неутрално

    До коментар 21.

    По-скоро желанието ми да карам БМВ остана някъде там..., в онези години...! И откакто се разделихме с моята тройка въобще не съм проявявал интерес какво правят и какво предлагат! Мерцедес и те въртят подобни номера... И при тях, както и при БМВ хората свързваха някои цифри в серията и модела с обема на двигателя и просто много хитро се възползват от техните очаквания!
    От дълго време насам, колата за мен е средство за придвижване от точка А, до точка Б и толкова! И много повече ме вълнува съотношението цена/качество! Скъпите марки не са за мен, защото скъпото вече не значи нищо...! Освен, още по скъпи сервизи и още по-голяма загуба на време и разправии!

    Бивш tww09306483.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.