"Буик" пуска кабрио след пауза от четвърт век

"Буик" пуска кабрио след пауза от четвърт век

© Дженерал мотърс



След пауза от 25-години американската марка "Буик" пуска кабриолет. Моделът беше представен вчера, на открилото се в Детройт автомобилно изложение.


"Буик Каскада" е точно копие на модела на "Опел" със същото име. Това е поредното сътрудничество между двете марки на "Дженерал мотърс" след Buick Encore и Opel Mokka, Buick Verano и Opel Astra седан, както и Buick Regal и Opel Insignia.


На американския пазар европейският кабриолет ще се предлага с 1.6-литров бензинов мотор с турбокомпресор и директно впръскване, който има максимална мощност 200 к.с. и въртящ момент от 300 Нм. Двигателят е съчетан с шестстепенна автоматична трансмисия.


В САЩ продажбите на кабриолети са нараснали с три процента до над 131,000 бройки от 2009 до 2013 година. Този сегмент се отличава с голяма лоялност на клиентите, като 37% от тях остават верни на кабриолетите, когато купуват нов автомобил. В същото време две трети сменят марката.

Коментари (15)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Daniboy
    Daniboy
    Рейтинг: 659 Неутрално

    Буик, буик, колко да е буик?

    "Щастие за всички даром, и никой да не бъде пренебрегнат!"
  2. 2 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman
    Рейтинг: 968 Весело

    И на мен на Опел ми заприлича в първия момент , но като се зачетох си излезе чист Опел
    Ако и качеството му е на Опел...

    Виолетовите боклуци са по-големи боклуци от червените боклуци , на които служат! Гъз е тяхното знаме!
  3. 3 Профил на петро
    петро
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Ма тия живи ли са?!
    Не съм ги чувал от младини.

  4. 4 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3355 Неутрално

    [quote#2:"KarlaQuinn Hanneman"]Ако и качеството му е на Опел...[/quote]
    И какво му е лошото на Опел?
    Какви са критериите ти, ако не е тайна?
    Почти съм сигурен, че нова кола не си имал
    Бъди жив и здрав!

  5. 5 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3355 Неутрално

    Да оставим глупавите коментарии за качеството на тази, или онази марка, но Америка се разделя с шосейните 4-5 литрови кръстосвачи, консумиращи по 12-15 л на 100 км, и масово преминава или на европейските разработки на дъщерните си фирми, или направо на електромобили. Независимо дали петролът ще запази ниските си цени, или отново ще поскъпва.

  6. 6 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1719 Неутрално

    Не сме за кабрио бе да му се невиди.

  7. 7 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3442 Неутрално

    [quote#5:"historama"]направо на електромобили. [/quote]

    И то какви...

    Ще има ли някога по нашите земи инфраструктура, за да подкарам една такава красавица:
    http://www.highsnobiety.com/files/2014/10/tesla-unveils-2015-model-s-p85d-1.jpg

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  9. 9 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3442 Неутрално

    [quote#8:"hh_lol"]Тойота вече е във водородната ера.[/quote]

    Все кофти новини за северната бензоколонка, викаш?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  10. 10 Профил на Калибър
    Калибър
    Рейтинг: 1176 Весело

    Емблемата поне е на Буик.

    Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.
  11. 11 Профил на sjg51618031
    sjg51618031
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Отчайващи проблеми с идентичността!

  12. 12 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1180 Весело

    До коментар [#10] от "kалибър":Въобще животът,както казваше един приятел е фасада.Пушеше "Арда Филтър",но ги слагаше в кутий от "Marllboro".

  13. 13 Профил на Калибър
    Калибър
    Рейтинг: 1176 Весело

    До коментар [#12] от "Sabbath":
    [quote#12:"Sabbath"]Въобще животът,както казваше един приятел е фасада[/quote]

    Не е лъжа. И аз съм президент на фирма, ама от един човек...

    Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.
  14. 14 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 394 Неутрално

    Копие или сътрудничество не са точните изрази. Марките са собственост на една и съща компания, а моделите им са идентични версии с различен бранд за двете страни на океана. Буик е и бранда за Китай. Дизайнът е повече европейски, но не съм сигурен, че разработката на всички тези общи модели е изцяло на Opel.

  15. 15 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2182 Неутрално

    До коментар [#10] от "kалибър":


    До коментар [#11] от "cafe_racer":

    Опел е собственост на Генерал Мотърс от 1930 година - 85 години вече. Генерал Митърс използват често студии които имат по света за дизайн на модели които ги продават в САЩ. Това не е нещо ново. Нито пък някой "копира" нито пък имат идентична криза. Просто след фалита на ГМ беше по лесно да се вземат готовите модели за малки седани разработени за Австралия от Холден и за Европа от Опел. Използваха студията в САЩ да направят новите серии на пикапите Шеви, големите седани на Кадилак и спортните Шеви Камаро и Корвет. Като всяка глобална корпорация, просто си използват ресурсите правилно.
    Хонда например използва студиото си в САЩ за да дизайнват и произвеждат Акорд който е най-популярния модел в САЩ. Сега Американското студио на Хонда проектира и ще произвежда Акюра NSX. Тойота го прави това с Тундра ... повечето големи фирми. Това че някои форумци от Павликени и Краводер не го схващат това не значи че ГМ имат проблем.

    California Über Alles




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK