"Пежо" 308 беше избрано за най-добър фирмен автомобил

"Пежо" 308 беше избрано за най-добър фирмен автомобил

© "Пежо"



"Пежо" 308 беше избрано за "Най-добър фирмен автомобил" на 2015 (Best Company Car to Buy 2015) в наградите на британското списание Business Car Manager. Отличието беше присъдено на версията 308 Active 1.6 BlueHDi 120 к.с. Stop&Start.


Според главния редактор на Business Car Manager Ралф Мортън със своята гама ефикасни бензинови и дизелови двигатели с нисък разход на гориво, намалено тегло със 140 кг, ниски разходи за поддръжка 308 хечбек и комби предлагат отлични възможности за фирмени цели.


Наградите на британското списание Business Car Manager се провеждат за трета поредна година и са единствените, които класират автомобилите според нуждите на автопарка на малките и средните предприятия. Това е поредната награда за "Пежо" 308, като най-престижната сред тях безспорно е връчената през март в Женева за кола на годината в Европа.

Ключови думи към статията:

Коментари (12)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2453 Неутрално

    точно това ,пък и точно фирмен ,няма логика

  2. 2 Профил на clutch
    clutch
    Рейтинг: 663 Неутрално

    Напротив, има. Когато имаш автопарк от 80 автомобила например, както е при нас
    Всеки един от автомобилите ни изминава минимум 150 км пет дена в седмицата. И това е ежедневният "кар пул" драйв само. Е, направете си сметка дори един литър на 100 км. надолу на машина дали не ни е от полза?
    И ако и оперативните разходи са ниски+добър лизинг+ ддс връщане....
    Изобщо, става въпрос за други мащаби, не за 3-4 служебни автомобила.

    Бил съм крайно груб към идиотите? Хъм, имам и разрешително за оръжие :)
  3. 5 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 906 Неутрално

    Глупости! По мое скромно мнение най-добрият фирмен автомобил е Дачия Логан, Дачия Дъстър, както и любимата ми Дачия Докер.
    Пежо 308 за фирмата никога няма да си взема. Това е беля. Ако ще е Пежо, то ще е Bipper Tepee, Partner Tepee или гъзарията Expert Tepee, но не си заслужава парите

  4. 6 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1519 Неутрално

    Пежо и ниски разходи за поддръжка, ВЪОБЩЕ, ама ВЪОБЩЕ не са думи за едно изречение.

  5. 7 Профил на Goblin
    Goblin
    Рейтинг: 553 Неутрално

    Когато работех като шофьор, годините разбира се, бяха съвсем други. Дачията още не беше толкова масова, макар че имахме 2 коли от първия Логан. По мое мнение беше дървена, но това няма значение сега.
    Да си поговорим за Пежо. В частност 307, предишния модел. Беше чисто нов от софия франс ауто, дизелче. Без екстри, но ние така и го искахме. Тъкмо няма да ни създава проблеми, успокоявахме се ние.
    Да, ама не.
    След месец и половина каране из София - основно товарено с 15-тина кашончета детайли, започна да прискърцва. Съединителят постоянно се "бавеше", спирачката беше много твърда ... но им свикнахме. Нещата се оправяха с капване на малко масло, но временно.
    След 3 месеца се скапа осветлението в жабката и в багажника. В оторизирания сервиз цъкаха с език и се питаха как се е случило това. Подмениха ги, оказа се, че французите са спестили едно реле и оттам идва проблемът. След 4-5 месеца пак се срещнахме по същия повод.
    Междувременно колата навъртя 20-тина хиляди километра. Да, по софийските пътища, вярно е. Но това не е оправдание да се скапе окачването отзад. Заводски амортисьори на 20 000 км да сменяш е смешно. Просто си е много слабо за тея географски ширини, явно. Един колега ми развиваше конспирация за това как французите тотално били сгрешили, но аз го отдавах на присъщите на торсионното окачване особености - лагерите да са част от въртенето на колелото, а не от окачването.
    Хайде и там мъки, при това трябваше да си платим част от цената. Признавам, возеше относително меко и минаването през дупки си беше направо приказка след служебния сеат, който карах преди това. А и двигателят се оказа нелош - ХДИ 110 (май) коня.
    Постоянните грешки от бордкомпютъра, скапването на централното заключване, алчният за масло двигател (други проблеми май нямаше)накара да го пуснем в продажба след 80 000 км. Е, някакви го купиха и не знам оттам насетне какво е станало.

    Лична кола Пежо не бих си взел. Служебна още по-малко, освен ако друг не плаща поддръжката й.

  6. 8 Профил на eyewitness
    eyewitness
    Рейтинг: 443 Неутрално

    В тази категория Дачията няма равна.

  7. 9 Профил на GM
    GM
    Рейтинг: 553 Любопитно

    До коментар [#7] от "sam_vimes":

    Повръща ми се от Пежо, но пък да се оплаквате от изгоряла лампа в жабката е смешно.
    Освен това - защо изобщо сте се ориентирали към 307 за возене на 15 кашона дневно??

    "Давайте БЪЛГАРИ, да се съберем и да строшим на ламята главата!!!Ма аз баш тогава не мога да дойда, че ми излезна една работа..."
  8. 10 Профил на Goblin
    Goblin
    Рейтинг: 553 Неутрално

    До коментар [#9] от "GM":

    Изборът ме беше мой - карах каквото ми дадат. Случвало се е с това Пежо да превозвам документи, кашони ... дори и хора
    Ако прочетете по-внимателно, ще разберете, че не се оплаквам от изгорялата крушка в жабката, а от причината, довела до изгарянето й

  9. 11 Профил на GM
    GM
    Рейтинг: 553 Весело

    До коментар [#10] от "sam_vimes":

    Дааа, всъщност да, прав сте - абсолютни бездарници са в София Франс Ауто! Един познат работил там, ми обясяваше как на 407 някакъв дисплей в конзолата, обичайно му изгаряли пикселите. И какво правят тия мизерници в сервиза - като оставиш колата за смяна на масло, ти взимат дисплея, ако е здрав, и слагат дефектен - и после "Опа, ми да, те горят чат-пат"... )

    "Давайте БЪЛГАРИ, да се съберем и да строшим на ламята главата!!!Ма аз баш тогава не мога да дойда, че ми излезна една работа..."
  10. 12 Профил на zax
    zax
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Леле нещо се обърках тук само собственици или висши мениджъри ли пишат?????
    Дачия е супер ако си един от предходното изречение, но ако трябва да изминеш 3000 км на месец......?????
    А и класацията е в Англия къде явно се цени комфорта на служителя и фирмените разходи!!!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK