Новото "Кади" концентрира всички технологии на "Фолксваген"

Новото "Кади" концентрира всички технологии на "Фолксваген"

© Фолскваген



Като лупа, събираща слънчевите лъчи, за да запали огън, новото "Кади" концентрира всичко най-добро от леките коли "Фолксваген", за да предложи не само най-добрата баничарка, но и един от най-универсалните автомобили на пазара, стана ясно при премиерата на четвъртата генерация на модела в Познан снощи.


Най-впечатляващите нововъведения са свързани със системите за безопасност, който включват предупреждения за удар в града със спирачна функция, адаптивен круиз контрол, аварийно задействане на спирачките при катастрофа, за да се избегнат последващи усложнения и сигнализация за умора на водача. Освен това "Кади" може да преминава автоматично между дълги и къси светлини, както и да осветява завоя, чрез задействане на фара за мъгла по посока на завъртане на волана.


С трицилиндров мотор и задвижване 4Х4
Както и досега моделът може да се екипира със задвижване 4Motion, а при моторите изборът е между четири бензинови, три дизелови и един на природен газ. Любопитна е появата на трицилиндров турбо агрегат с мощност 102 конски сили в гамата, който предлага разход като на дизел на цената на базов модел.

Новото "Кади" концентрира всички технологии на "Фолксваген"

© Георги Пауновски


Версията на природен газ се задоволява само с 4.1 л/100 км, а най-икономичната дизелова модификация, консумира под четири литра нафта, за да измине същата дистанция. По отношение на трансмисиите "Кади" може да се поръча с механични с пет и шест предавки, и автоматични с двоен съединител - с шест или седем скорости.




Седем места и багажен обем до 3700 литра
Новата баничарка на "Фолксваген" може да е миниван с пет или седем места, или товарен ван само с две седалки. Сгъването на облегалката на пасажерското кресло напред осигурява превоз на товари с дължина над 2.70 метра, за изпълнението със стандартна дължина (4.41 метра) и междуосие (2.68 м.). Както и до сега "Кади" ще има и версия "Макси" с удължено с 32 см междуосие и с 470 мм по-голяма обща дължина.

Новото "Кади" концентрира всички технологии на "Фолксваген"

© Фолскваген


Новото "Кади" ще се предлага в пътническо, товаропътническо и изцяло товарно изпълнение, като нивата на оборудване са четири, без да броим подготвената да къмпингуване версия "Бийч". Пътническите модификации предлагат максимален багажен обем от 2850 литра за нормалните изпълнения и 3700 литра за "Макси" модификациите.


Четири мултимедийни системи
Работното място на водача е сходно с това в леките автомобили "Фолксваген", без да е забравено обособяването на повече джобове за различни дреболии. С модела дебютират нова генерация мултимедийни системи с размери на екрана 5 и 6.33 инча и общо четири различни разновидности.

Новото "Кади" концентрира всички технологии на "Фолксваген"

© Фолскваген


Най-скъпата мултимедия увеличава размера на иконите, със засичането на приближаването на пръст към екрана, има и възможност да покаже на дисплея копие на екрана на свързания чрез кабел телефон. Така могат да се ползват редица качени на смартфона приложения за навигация и забавления.       


Върви и със спукани гуми
Новото "Кади" се предлага с халогенни и ксенонови фарове, като размерът на джантите от 15 до 17 цола. Автомобилът може да се оборудва с гуми, които позволяват изминаване на няколко десетки километра, дори когато са спукани, което прави излишно резервното колело. За момента е обявена стартовата цена на "Кади" в Германия, като тя е почти 15 000 евро. 

Плъзгащата се странична врата е запазена марка за "Кади"

© Георги Пауновски

Плъзгащата се странична врата е запазена марка за "Кади"

Коментари (44)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на kilgore
    kilgore
    Рейтинг: 488 Любопитно

    "Любопитна е появата на трицилиндров турбо агрегат с мощност 102 конски сили, който предлага разход като на дизел на цената на базов модел."


    Какво означава това?
    Дизелов мотор ли е?
    Втората част на изречението съвсем не я разбрах. Какво искат да кажат?

    'It's not wise to violate rules until you know how to observe them' - T.S. Eliot, interview with The Paris Review (Issue 21, 1959)
  2. 2 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 787 Неутрално

    Това вече не е баничарка, а ще вози торти "Гараш". Луксозна работа.

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  3. 3 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1240 Неутрално

    Хубавка е, да имаш и работа за нея, става чудесно.

  4. 4 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 502 Неутрално

    Стартова цена 15 хил. евро в Германия. У нас предполагам към 35 хил. лв. Като имаме предвид, че базовото оборудване на ФВ е доста орязано, значи за що-годе нормална кола цената ще скочи до към 40 хил. Не става за превоз на баници. Или ще говорим за имиджова "баничарка"?
    Между другото сходен автомобил на Фиат, ще е сигурно с 10-15 хил. лв по-евтин.

  5. 5 Профил на BIKER
    BIKER
    Рейтинг: 441 Неутрално

    кади бийч .... мьееен това е играта с това 4х4 и не банички и торти ами само кифли ще возя

    БСП и ДПС вън от политиката
  6. 6 Профил на TTS
    TTS
    Рейтинг: 545 Неутрално

    интересно защо са зарязали модификациите на природен газ

    TTS
  7. 7 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 550 Неутрално

    впечетляващо,
    на тази кола задното окачване какво е ,
    независимо ли е ,или е като на предният модел

  8. 8 Профил на net
    net
    Рейтинг: 231 Неутрално

    До коментар [#6] от "TTS":

    Предлага се и на природен газ, но няма подробности в статията.

  9. 9 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3932 Неутрално

    Прочетох внимателно цялата статия. Разочарован съм от новото Кади. Надявах се да има хибридна версия и задвижване 4Х4, с нов 3-цилиндров бензинов двигател с битурбо и 220 к.с. мощност, Брембо спирачна система и двузонов климатик, безключово запалване на двигателя, светодиодни фарове, на цена около 45 хил. евро.
    DAS AUTO!

  10. 10 Профил на eyewitness
    eyewitness
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#4] от "gogo2011":

    Пък Дачията наполовина. Е, няма скийн, ама едва ли е проблем.

  11. 11 Профил на Ген. Колев
    Ген. Колев
    Рейтинг: 596 Неутрално

    Мдааа, на цена към 35к ще си е пълен варел явно като предшественика с ръчки за стъклата на вратите и базов климатик с духалка... а и нещо като ЕSP. Чурно тоя 3-цилиндров дизел как ще го дърпа това чудо ако е натоварено с 400-500 кг. и какво се случва с разхода в такъв момент, дали ще е 4-5 на 100??? Едва ли ще е най-рентабилния избор, ама нали си е един вид Гоуф, та Ганю не може да не го оцени високо.

  12. 12 Профил на niakoia
    niakoia
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#4] от "gogo2011":

    Точно базовото оборудване на ФВ е далеч по-високо от доста конкуренти. Спрете да пишете наизуст разни мантри, повтаряни от преди 15 години и си проверявайте информацията.

  13. 13 Профил на Россприматрезил
    Россприматрезил
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Който има пломби на зъбите да не се вози в това.

    WWW . ДЕНьГИ .ru.net
  14. 14 Профил на dnk
    dnk
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#1] от "kilgore":

    Означава, че е бензин който харчи колкото дизел.

    Моралът не е порок!
  15. 15 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 690 Неутрално

    Посочената цена от 15к е без ДДС и се отнася за товарният вариант. Цената на пътн. вариант стартира от 18 243€ с ДДС (цени за Германия). При почти същото ниво на оборудване Дачия Докер е със 7500€ по-евтина.

  16. 16 Профил на roum
    roum
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Ако избирате ог досегашния модел, една сносно оборудвана дизел пътническа версия струва около 50 хил.лв. Във Фолксваген, всяко парче пластмаса или друго - каквото ви хрумне, освен колелата, кормилото и седалките, се калкулира отделно и цената/поне в Бг/ яко набъбва. Баничарките на Пежо/Ситроен/Рено/Дачия са поне с 10 - 15 хиляди лв/с ДДС/ по-евтини. И не много по-лоши.

  17. 17 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#4] от "gogo2011":

    Вчера имаше галерия с Фиат Добло.
    Най-евтиното Добло струва 27 600 лева с ДДС, а най-евтиното Кади и то от старата 3-та генерация струва 40 510 лева. Говорим за модели със 7 места. Разликата е доволно голяма.

    Ако екипирате кади-то с всички технологични нововъведения на Фолксваген цената му ще отиде към 60 000 лева, което е страшно много.

    Скептичен съм към информацията, че Кади-то на природен газ консумира 4 л. на 100 км. смесено. По-скоро говорим за килограми, а разликата е двойна.

  18. 18 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#16] от "roum":

    Да, французите и италианците имат добри традиции в така наречените баничарки. И по-добре изглеждат и са функционални и са доста по-евтини.

  19. 19 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1301 Неутрално

    за фолксваген първата дума която ми идва наум е скучно....тая предница я имат абсолютно всички модели като започнеш с голг през пасат и туарег ,тигуан,а най ме дразни оскъдноста на всички базови модели,последния нов фолксваген който карах беше голф 6,ми базоват версия няма нищо,даже няма бутон за намаляне на радиото на волана,тоест на волана нямаше нищо...прекалено са надценени според мен,а цената е всичко друго ама не и народна,преди няколко дни имаше статия за най новия пасат,базов модел и този с най високо ниво на оборудване ,цената им беше точно двойна..най вероятно и тука ще е така а ако ми трябва баничарка не бих си взел това никога понеже от конкуренцията ще купиш 3 автомобила а от тези 2....колко повече работа може да се свърши с един автомобил отгоре..не иска много смятане

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  20. 20 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1156 Неутрално

    Понеже съм страстен привърженик на къмпинга, имаше период, когато сериозно поглеждах този клас автомобили, но се намесиха други фактори. Специално това Фауве с 4мошън ми изглежда доста добре за кампингарски цели. Е, има и много прилични бусчета, но и цената е "по-прилична".

  21. 21 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 502 Неутрално

    До коментар [#12] от "niakoia":

    Хайде, чакаме сравнение, факти - за да се преборим с мантрите.

  22. 22 Профил на magnas
    magnas
    Рейтинг: 556 Неутрално

    Любопитно , че имат високи цени не само като нови , но и като стари . На БМВ му пада цената 2 пъти , а на баничарките 20% ...
    Явно има защо .

  23. 23 Профил на niakoia
    niakoia
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#21] от "gogo2011":

    Като гледам на сайта им още няма цени на новото кади и не може да се каже. Но за пасата може.

  24. 24 Профил на sjg51618031
    sjg51618031
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Г-н Пауновски!
    Вие сте много зле!
    4х4 - 4Motion - в Кадито го има като възможност от не знам колко години! Ама като се пише - трябва преди това да се проверява! Айде сега - дайте си поредната похвална статия за BMW!

  25. 25 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 502 Неутрално

    До коментар [#23] от "niakoia":

    Говорим за автомобил тип "баничарка". Ти казваш, че базовото оборудване на ФВ било "далеч по-високо от доста конкуренти". Чакаме да го докажеш с факти.

  26. 26 Профил на niakoia
    niakoia
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Ами по отношение на системите за активна и пасивна безопасност например конкурентите не могат да се мерят на ниво базов модел.

  27. 27 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1017 Любопитно

    По-добрата баничарка.
    Вчера някой се пенеше под статията за баничарката на Фиат колко е перфектна, но истината е тук. Поне в сферата на баничарките.
    Интересно, че фейсът е идентичен с настоящия модел.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  28. 28 Профил на бай кольо
    бай кольо
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Харесва ни или не - това е Мерцедеса на "баничарките". И не съм виждал банички да вози някой в такава кола.

  29. 29 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 690 Неутрално

    [quote#27:"Dr. G."]По-добрата баничарка.
    Вчера някой се пенеше под статията за баничарката на Фиат колко е перфектна, но истината е тук. Поне в сферата на баничарките.[/quote] Айде холан, дет викат холандците ,да дадем малко точни факти. Според ADAC теста Фиата има обща оценка 2,5 срещу 2,4 за VW ( колкото по-близо до 1, толкова е по-добре). Знаем защо изгоря шефа на ADAC. Според Аутопленум: Фиат 3,4 от 5 точки от 33 теста и 49 мнения на собственици. Кади 3,6 от 5 точки от 84 теста и 68 мнения. При коефицента цена/производителност ( в цената влизат серв. ослужване и рез.части ) Фиата печели убедително с коефицент 2,2 към 1. Това са фактите с които един собственик или мениджър на фирма трябва да се съобразява, другото е лаф да става.

  30. 30 Профил на cynicalistic
    cynicalistic
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Рубриката "Скорост" стана като корпоративен сайт на VW групата - имам чувството, че през 2-3 дни пускат нещо за кола на VW...

  31. 31 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3243 Неутрално

    До коментар [#30] от "cynicalistic":

    Явно има информационни поводи от ФВ. Или ти предлагаш да се запази в пълна тайна новото Кади?

    Gunter glieben glauchen globen
  32. 32 Профил на cynicalistic
    cynicalistic
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#31] от "Blood Red Skies":

    Нищо не предлагам, просто отбелязвам. Посочи къде видя в мнението ми "предлагам", "тайна" и т.н.

  33. 33 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3243 Неутрално

    До коментар [#32] от "cynicalistic":

    А аз просто ти обяснявам защо има често статии за ФВ - защото излизат често нови модели.

    Gunter glieben glauchen globen
  34. 34 Профил на cynicalistic
    cynicalistic
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#33] от "Blood Red Skies":

    Това го разбрах, но не видях къде съм предложил да остане в тайна? Щях да те помисля за защитник на абсолютната точност и обективност в постовете, нещо като "Post Police", ако не беше това

  35. 35 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 550 Неутрално

    [quote#13:"Россприматрезил надзор"]Който има пломби на зъбите да не се вози в това.[/quote]
    ако това '' кеди '' отзад е с ресори ,като по преди6ното ,
    не само пломби, 4е и камъни няма да останат по бъбреците

  36. 36 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2228 Неутрално

    До коментар [#9] от "historama":

    За мен дил-брейкъри са лиспата на 8-точкови електронни седалки и адаптивно окачване. 0-100 е със сигурност поне над 8-9 секунди, а в едно списание пишеше, че при по-остри завои Кади се накланя повече от други авомобили със сходно междуосие.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  37. 37 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2228 Неутрално

    До коментар [#29] от "Гарван":

    Значи ти наистина мислиш, че мениджърите четат "сравнителни тестове" в списанията като трябва да решат какво да купят?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  38. 38 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 246 Неутрално

    Като цяло не виждам въобще смисъл да се сравнява VW със дачиа, фиат и др. подобни марки -ясно е че е по качествен продукт! Това че ще спестиш 5 или 7 бона, не означава че няма да ги дадеш с времето по колата, започвайки малко след като я купиш .

  39. 39 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Поредното заглавие – бисер. Преди направихме народния автомобил премиум марка.

  40. 40 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 701 Неутрално

    До коментар [#38] от "channelmgm":

    А какво значи "качествен"? Безпроблемен или притежаващ качества?
    Качествен ли е скучен автомобил с твърдо, пластмасово табло, който дава два пъти по-малко дефекти от останалите, но те са такива, че остава на пътя?
    До колко години следим качеството? До 3, до 5, до 8 или до 10, до 12, 15, 20, 25?

  41. 41 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 690 Неутрално

    До коментар [#37] от "deutschwagen": А какво ще правиш, като дойде боса и ти каже " Трябва да купим 12 автомобила (от този клас) и разполагаме с х-буджет за тях и у-за експл.разходи и ти носиш персонална отговорност за това решение". Ако от това зависи работното ти место ще търсиш инфо отвсякъде. Светни ме какво правят мениджърите ,та да не се хабя да чета разни тестове и доклади за надежност.

  42. 42 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2228 Неутрално

    До коментар [#41] от "Гарван":

    Ами зависи какво търсиш и колко искаш да платиш. Поогледай се и ще видиш, че автомобили по пътищата има всякакви. Но тези, които купуват по списания, да му мислят колко им е читава фирмата. Обикаляш, разглеждаш, събираш оферти. Отделно и си правиш собствено независимо проучване за евентуални проблеми, които може да ти създадат главоболия. Нали за това ти плащат. То иначе списания всеки може да чете.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  43. 43 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 690 Неутрално

    До коментар [#42] от "deutschwagen": И кво кайш, кат ми искат обосновка на решението ми да кажа: Мчи много обикалях, търговците бая лимонада ми наляха в ушите и много оферти събрах ,ма ша изберем таз щот най-ме кефи и така ме посъветваха в един БГ форум. Боса ще бъде в пълен възторг. С риск да стана досаден би ли ми казал как " Отделно и си правиш собствено независимо проучване за евентуални проблеми" особенно в часта собствено независимо

  44. 44 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2228 Неутрално

    До коментар [#43] от "Гарван":

    Ами то иначе какво ще кажеш - прочетох го в списанието, което си купих докато зареждах
    Не ства въпрос да ти наливат лимонада. Отиваш на среща с дилъра и казваш, че ще купуваш 12 автомобила, и имаш еди какви си оферти от другите. Може и да ги трогне.


    [quote#43:"Гарван"]Отделно и си правиш собствено независимо проучване за евентуални проблеми" особенно в часта собствено независимо[/quote]

    Ще погледнеш в бази данни (я някои държави има публикувани). Ще се поровиш малко по форумите (особено в тези, които собствеництие си споделят впечатленията, проблемите и техните решения). Няма как да нямаш връзки в някой сервиз. И няма как да не познаваш някой, който има някакви по-обективни пвечатления за даден модел (или поне те познават някой).
    Иначе си добави и списанията, ама само като част от рисърча. А е най-добре да погледнше във всичките.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK