"Харлей Дейвидсън" представя цялата си гама на мотоизложението в София

"Харлей Дейвидсън" представя цялата си гама на мотоизложението в София

© Харлей Дейвидсън



На 18 февруари в "Интер Експо Център" в София се открива първото специализирано изложение на мотоциклети и мотопеди. То продължава до 22 февруари с работно време от 10 до 18.30 часа, а входът за възрастни е пет лева. На мотосалона могат да се видят моделите на 11 марки, представени на българския пазар, като в рубриката "Скорост" ще ви разкажем за най-интересните премиери. Днес започваме с новостите при "Харлей Дейвидсън".


Легендарните мотоциклети "Харлей Дейвидсън" са съвсем отскоро на българския пазар, като на мотосалона в София марката се представя с пълната си гама от нови модели. Един от най-интересните мотоциклети, които Harley Davidson ще представи в международния изложбен център е Street 750VIVID BLACK.


Този черен мотоциклет е задвижван е от новия двигател с водно охлаждане Revolution X, има 6-степенна трансмисия, специално тунинговани амортисьори, рама и окачване за остри завои и бързи движения.




Дедалката е ниска, а контролните уреди са центрирани и поставени леко напред, за да осигурят на ездача пълна увереност. Обърнатите нагоре ауспуси издават неповторимия звук на Harley, а богатата, наситена боя подобаващо завършва цялостната картина.


Друга забележителна машина ще бъде XL883N IRON 883. Моделът прилича на опитен уличен боец, създаден за феновете на минимализма. Двигателят му, страничните капаци, предната вилка, летите алуминиеви джанти, скосените калници и ръкохватките в стил "драг" са изцяло черни.


Създаденият преди 5 години създаден XL1200X FORTY-EIGHT е вече класика. Причината за името Forty-Eight (48) е годината, в която за пръв път бе представен прочутият му резервоар "фъстък".

XL1200X FORTY-EIGHT

© Харлей Дейвидсън

XL1200X FORTY-EIGHT


Истински градски боец, неговата отличителна стойка, както и пъргавото управление, се дължи до голяма степен на късото му шаси, сниженото предно окачване, ниския профил, единичната седалка и дебелите гуми.


Споменатият резервоар от 1948 г. е над големия 1200-кубиков двигател Evolution. Нови за 2015 г. са огледалата под ръкохватките, както и още много неща, които са от специалната колекция Dark Custom.


Моделът FXDF 103 FAT BOB е част от колекцията Dark Custom. Мотоциклетът има двоен преден фар за допълнителна видимост, а мощният 1690-кубиков двигател гърми през изпускателна система Tommy Gun 2-1-2 и осигурява зашеметяваща производителност.


Breakout е дълъг и нисък, създаден с мисъл за драг-мотоциклетите Gasser от 50-те и 60-те. Той има широка задница със снижени амортисьори и скосен заден калник, за задната гума, широка 240 мм. Моделът впечатлява със светодиоден кварцов халогенен преден фар.

Моделът Breakout

© Харлей Дейвидсън

Моделът Breakout


Ultra Limited Low е напълно ново предложение за 2015 г. и е поредният чудесен резултат от проекта Rushmore. Окачването е снижено, ръкохватките – изтеглени, седалката – по-ниска, добавена е удължена странична стойка, разместени са стъпенките и е намален диаметъра на ръкохватките. Сега моторът е подходящ и за по-ниски ездачи, но няма никаква разлика с големия събрат.


CVO Road King от 2014 г. е върховният круизер. Като част от проекта Rushmore, той има нов дизайн от 2014 г. за повече комфорт, повече мощност, по-добро спиране и маневреност, както и по-класически стил.

CVO Road King

© Харлей Дейвидсън

CVO Road King


Новият високо ефективен двигател Twin Cam 110 има 1800 куб. см, предоставя повече въртящ момент при ниски обороти, повече мощност при изпреварване, както и свръх-плавно превключване от 6-степенната трансмисия Cruise Drive.


CVO Street Glide е един от най-популярните модели. Сега идва с нова аудио система, със страхотен, чист звук от чифт 300-ватови усилвателя, излизащ от четири трипосочни високоговорителя.
CVO Road Glide Ultra за 2015 г. е с допълнен с новия повдигач на ръкохватките, въпреки че списъкът с характеристиките и функциите е доста голям. Той включва 1800-кубиков двигател Screamin’ Eagle, подгреваема седалка и други екстри.


Night Rod Special от 2014 г. е внушителен и мощен драг-мотор. 1250-кубиковият двигател Revolution с течно охлаждане осигурява невероятен въртящ момент, а умно прикритата ABS система и спирачките Brembo гарантират плавно спиране.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (24)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 2 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1199 Любопитно

    Там сме (на мотоизложението)!
    Със сигурност ще има какво да се види и моторджиите ще се накефят здраво. И аз между тях
    ...
    Иначе страната все още е опасна за две колела, особено в София по централните булеварди състезателите на 4 колела сякаш избирателно просто не виждат двуколесните...

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  2. 3 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1187 Неутрално

    Дедалката е ниска, а контролните уреди са ...
    ============
    Предполагам, че щом дедалката е ниска, икартката поне да е висока, щото това на нищо не прилича.

  3. 4 Профил на adventure
    adventure
    Рейтинг: 221 Неутрално

    що за работно време... от 10ч до 18:30ч. Да не би да очакват хората да си вземат отпуска за да отидат? Или таргетират безработни?
    Чудесна идея като цяло, но лоша/безумна организация.

  4. 5 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1312 Неутрално
  5. 6 Профил на Кирето
    Кирето
    Рейтинг: 1343 Весело

    До коментар [#3] от "Цайко":

    +++

    Научих "God Save the Queen".........е, струва си....
  6. 7 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 1527 Неутрално

    Някъде бях чел, че докато ги има ФОРД и Харли ще я има и Америка. Тия двуколесни возила са върха на техниката и просто нямат слабо място. За съжаление мога да ги зяпам до насита единствено в някой от многото сайтове или във филмче по кабела. Благородно завиждам на тия, дето имат условия да ги гаражират по домовете си. В калпавите блокове ,в които живеем, едно колело няма къде да съхраниш, а камо ли такъв скъп мотор. Блазе и на тия дето ще видят на живо изложбата, да оплакнат око с висша техника от друг свят.

  7. 8 Профил на PETZL
    PETZL
    Рейтинг: 717 Весело

    Казва се Харли Дейвидсън.

    99,9% от всички хора, умрели от рак, приживе са яли краставици.
  8. 9 Профил на Petak
    Petak
    Рейтинг: 541 Неутрално

    [quote#7:"man_un"]Тия двуколесни возила са върха на техниката и просто нямат слабо място. [/quote]
    Точно Харли Дейвидсън са доста далеч от върха на техниката или липсата на слаби места, но това няма никакво значение, когато си си извоювал позицията на икона, легенда и символ.

  9. 10 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1820 Неутрално

    Най-малкият син на революционера Ернесто „Че“ Гевара е решил да почете паметта на легендарния си баща с нестандартна инициатива. Той предлага туристическа обиколка на Куба на седалката на Harley-Davidson.Дори и Че Геварите го харесват. 49-годишният адвокат е посветил повече от 20 години от живота си, за да реставрира мотоциклети на американската марка.Как пък не го е запленил ИЖ или Ковровец.

  10. 11 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1341 Весело

    Мръсна, гнусна пропаганда!!! Всеки знае, че сАвеЦките мотоциклети са най-готини!!!

    Свобода за Надежда Савченко!
  11. 12 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2397 Неутрално
  12. 13 Профил на irc84
    irc84
    Рейтинг: 238 Неутрално

    Истинска американска легенда. И хонда правят, може би по-добри мотоциклети, но този си е истинска класика, особенно ако го караш по юго-западните щати Аризона, Невада, Ню Мексико.......
    Мечта

    "Live fast, die young, and have a good-looking corpse"
  13. 14 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman
    Рейтинг: 968 Весело

    "Дедалката е ниска"

    Не е лошо , че е ниска , стига да знаехме какво е "дедалка"...

    Виолетовите боклуци са по-големи боклуци от червените боклуци , на които служат! Гъз е тяхното знаме!
  14. 15 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman
    Рейтинг: 968 Весело

    Виж "Харлей" знам какво е , това е разстоянието между остта и полуоската , а на бас!

    Виолетовите боклуци са по-големи боклуци от червените боклуци , на които служат! Гъз е тяхното знаме!
  15. 16 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1953 Неутрално

    [quote#13:"irc84"]Истинска американска легенда. И хонда правят, може би по-добри мотоциклети, но този си е истинска класика, [/quote]
    Хонда правят по-качествени мотоциклети. Но това не засенчва Харли. Всеки си има ниша. Има място за всички. ХАрли са особени мотори - там където другите наблягат на мощността чрез високите обороти Харли набляга на огромен въртящ момент при ниски обороти. И единия и другия подход си имат чара и своите почитатели. Аз лично винаги предпочитам хай тека. Но всеки който е карал Харли ми казва че звука и вибрациите са неповторими и усещането е страхотно. В Калифорния ги карат с така наречените Стрейт екзост - директна тръби от цилиндрите без реално да има гърне. Като мине такъв и пали алармите на колите и ... ме дразни. Предполагам че трябва аз да го карам за да се кефя. Един колега с къстъм Харли ми разправя че се чуствал като че ли е яхнал драгон който реве и се опитва да заркъса с нокти асфалта под него .... поетично но една Хайабуза ще го издъни. Явно са несравними неща единия мотор те кара да си щастлив другия е просто по-бърз.

    California Über Alles
  16. 17 Профил на Krasimir Koev
    Krasimir Koev
    Рейтинг: 221 Неутрално

    моите любимци от галакси къстъмс няма да са там,така че не бих отишъл.това което ме интересува съм го видял подробно преди месец.

  17. 18 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman
    Рейтинг: 968 Неутрално

    До коментар [#16] от "Pontif А":

    Чика е отговорът на всички въпроси свързани с байковете : http://chicacustomcycles.com/

    Виолетовите боклуци са по-големи боклуци от червените боклуци , на които служат! Гъз е тяхното знаме!
  18. 19 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1953 Неутрално

    До коментар [#18] от "Karla D. Hanneman":

    Too much!
    За мене това е стила: http://40.media.tumblr.com/08cc19f9bd490f2d6949cda8570f6ad8/tumblr_mywsll4C9v1sxg8ymo1_1280.jpg

    California Über Alles
  19. 20 Профил на so
    so
    Рейтинг: 255 Неутрално

    Не знам, въпрос на вкус Мен примерно Хонда ме кефи много повече - дори един Хорнет или някой от NC серията ми изглежда несравнимо по-красив, и съм сигурен че е доста по "хай-тек", по-надежден и много по-здрав. Ама това си е - някои им харесва марката, стила, имиджа, лъскавия хром. А иначе - Харлей не съм карал, но съм пробвал мотори с разни спортни ауспуси (Акрапович, Мивв и т.н. безумно скъпи тенекии), дето "палят алармите". Главата ми се надува за нула време от уникалния звук но и за това си има хора!

  20. 21 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3712 Неутрално

    До коментар [#13] от "irc84":

    Имал съм това щастие, но не с Харлей, а с БМВ Крузър. Обиколка на Тусон, Аризона. Незабравимо плеживяване. Сред огромни кактуси и търкалящи се тръне, като по филмите. Направо не вярвавярвах, чи ми се случва.

    Gunter glieben glauchen globen
  21. 22 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3712 Неутрално

    Съжалявам за грешките, но пиша от телефон.

    Gunter glieben glauchen globen
  22. 23 Профил на irc84
    irc84
    Рейтинг: 238 Неутрално

    До коментар [#21] от "Blood Red Skies":
    Сигурно е страхотно. Горещо препоръчвам и разходка до Гранд Каньон, но от северната страна, където накрая се кара около 30мили офроад. Няма такава природа, а на мотоциклет сигурно ще е уникално преживяване

    "Live fast, die young, and have a good-looking corpse"
  23. 24 Профил на mlmirow
    mlmirow
    Рейтинг: 445 Неутрално

    УРАЛ е истината не се шегувам имат сайт разгледайте им моделите





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK