Скутер на "Пежо" предлага пътуване на цена стотинка за километър

"Пежо Джанго"

"Пежо Джанго"



На 18 февруари в "Интер Експо Център" в София се открива първото специализирано изложение на мотоциклети и мотопеди. То продължава до 22 февруари с работно време от 10 до 18.30 часа, а входът за възрастни е пет лева. На мотосалона могат да се видят моделите на 11 марки, представени на българския пазар, като в рубриката "Скорост" ще ви разкажем за най-интересните премиери. Днес ви разказваме за новостите при "Пежо"


10 скутера и 5 велосипеда от марката "Пежо" могат да се видят на щанда на "София Франс Ауто" на изложението. Премиера за България ще бъде скутера Django.


Освен него, посетителите ще имат възможността да видят още Metropolis, Satelis, E-Vivacity, Vivacity, Tweet, Kisbee, Speedfight3, Jet Force C-tech, Vogue, както и велосипедите – градския AU01, електрическия CE122, CT03 трекинг и планинските M02 и M03.




Django съчетава миналото и бъдещето


Със създаването на първия си мотоциклет през 1898 г. Peugeot Scooters се превръщат в пионери в света на моторните превозни средства на две колела и така те печелят най-престижните състезания като Bol d’Or и Гран При за Световната купа на нациите, и дават живот на модерния скутер преди малко повече от 30 години.


Премиерата на марката - Django е типичен представител на неоретро стила. В скутера могат да се видят препратки към класическият S55, създаден в началото на 50-те години.

Скутер на "Пежо" предлага пътуване на цена стотинка за километър

Седалката на Django е с едно или две места в зависимост от избраната версия. Скоростомерът напомня за митичния 203 и се състои от къса индикаторна стрелка за скоростта на фона на ретро екран


Изцяло новото контролно табло е в унисон с релефа на предната решетка, където емблемата с лъва е на традиционното си място. Django има LED осветителна система и се предлага в четири версии, що се отнася до моторите. Те са двутактови и четиритактови с обем от 50 до 150 кубика.


За безопасността на пътя се грижи интегралната спирачна система Synchro Braking Control (SBC), която разпределя спирачната сила едновременно между предното и задното колело и е част от стандартното оборудване при моделите със 125 куб. см и 150 куб. см двигатели.


За да превърнат Django във функционален скутер от "Пежо" са го оборудвали с ел. контакт от 12V, разположен в жабката на гърба на преградата за защита на краката, с кука за багаж, 2 куки за багаж под седалката и просторно място под седалката за съхранение на каска. Моделът се предлага в четири стила и нива на оборудване - Allure, Sport, Evasion и Heritage.


Триколката Metropolis съблазнява автомобилистите


Peugeot Metropolis е името на новия градски скутер с три колела, който може да разбира по-добре желанията на автомобилистите и на любителите на двуколесните, така че да им предложи идеален синтез. Моделът е стабилен, безопасен, сигурен, удобен и функционален.

Metropolis

Metropolis


Peugeot Metropolis разполага с 3 дискови спирачки и интегрална спирачна система SBC (Synchro Braking System), който се управяват от педал и лост на кормирото. Моделът има електронен ключ, който се разпознава щом водачът се намира в радиус от 150 см.


Бордното табло е като в лек автомобил, като на сензорния дисплей между скоростомера и оборотомера може да се следи налягането във всяка гума, както и индикации за средния разход и оставащата автономия. Широкото термоформирано предно стъкло разполага със система за регулиране на наклона с няколко положения.


Водачът разполага и с възможност за регулиране на облегалката си напред и назад с ход от 40 мм, така че да си осигури оптимална опора на тялото. За удобството си, пътникът разполага също с облегалка, ръкохватки и ергономични сгъваеми стъпенки. Освен това, Peugeot Metropolis предлага заден багажник с капак и осветление, в който могат да се поставят интегрална каска и каска jet с лицев екран, лаптоп или тенис ракета.


Peugeot Metropolis е оборудван с новия двигател на Марката 400i LFE с малки триения, развиващ мощност от 37.26 к.с. и въртящ момент от 38 Nm. Въпреки габаритите си, Metropolis може да се движи със 160 км/ч и е почти еднакво пъргав, когато е само с водач и с пътник.


E-Vivacity е 100% електрически


Интерес на щанда на "Пежо" представлява и електрическия скутер E-vivacity. Показателите му са равностойни на тези на двигател с вътрешно горене с обем 50 см³, което позволява да се управлява от водачи без специална категория.

E-Vivacity

E-Vivacity


Автономията е до 60 км, като скутерът има три режима на работа - нормален (до 45км/ч), икономичен (до 25км/ч) и помощен пешеходен (до 7км/ч). На разположение е и задна предавка.


E-Vivacity използва литиево-йонна батерия с кобалт, поставена под багажника, което освобождава цялото пространство в него за заключващото устройство и каската. Моделът разполага с вградено зарядно устройство и кабел под седалката. Включва се към стандартен контакт, като пълното зареждане изисква 8 часа. Що се отнася до себестойността на пътуването, с E-Vivacity то е струва под стотинка на километър.


На щанда на "Пежо" могат да се видят също градски и планински велосипеди, както и електрическото колело CE 122, с автономия от 50 км.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (19)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на lowec
    lowec
    Рейтинг: 374 Любопитно

    ,, с обем 50 см³, което позволява да се управлява от водачи без специална категория."...............Това не е вярно,задължително категория М по закона.Търговски трик за да се купува защото се карали без книжка,да ама не.

  2. 2 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 798 Неутрално

    Трябва категория М за такава моторетка. Хубави са, но са много скъпи или ние сме бедни. Повечето мотори по пътищата са като колите, все втора ръка.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  3. 3 Профил на lowec
    lowec
    Рейтинг: 374 Любопитно

    (2) (Изм. – ДВ, бр. 54 от 2010 г., в сила от 19.01.2013 г.) За определяне правоспособността на водачите моторните превозни средства се делят на следните категории, различни от тези по чл. 149, обозначени с латински букви:
    1. категория АМ – мотопеди – двуколесни или триколесни превозни средства с конструктивна максимална скорост не по-висока от 45 km/h, както са определени в чл. 149, ал. 1, т. 1, букви “б” и “г” (категория L1е и категория L2е),

  4. 4 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 2126 Неутрално

    Когато бях хлапе, около края на 50-те г., в нашата махала имаше един пич, който имаше личен камион "Интернейшъл", мотор "Триумф", а в последствие измъкна от някъде бегач "Пежо." Тъкмо това колело ми се е набило в съзнанието с великолепния си дизайн, никел, множеството ръчки по кормилото за скорости, спирачки и кой знае още какво. Мисълта ми е, че една фирма, която преди 50 и косур години е била водеща в правене на различни возила, сега може да извади поредното бижу в номенклатурата си. У нас тоя вид моторетки не бяха много известни, руснаците предлагаха "Тула" и "Вятка", чехите "ЧЗ" и "Тарпан." Не се наложиха и ги спряха. В това време италианците наводниха пазара с "Веспа." Западния, разбира се. За тоя вид моторни возила има издадени научни трудове от гледна точка на дизайн, лесно управление, ергономия и икономичност. Били са хит сред домакините, обикалящи града на шопинг. Това, което предла "Пежо" е нещо, което можеш купиш, има къде да го прибереш и къде да го караш.

  5. 5 Профил на The Core
    The Core
    Рейтинг: 740 Неутрално

    "Скутер на "Пежо" предлага пътуване на цена стотинка за километър"

    Тъпа реклама!
    А цената на въпросното возило разпределена ли е върху времето му на живот и съответните километри?
    Обзалагам се, че не!
    Иначе - ще се види, че този показател е по-висок отколкото при нормален автомобил!

    Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше
  6. 6 Профил на manu_chao
    manu_chao
    Рейтинг: 531 Любопитно

    До коментар [#1] от "lowec":

    [quote#1:"lowec"]Това не е вярно,задължително категория М по закона.Търговски трик за да се купува защото се карали без книжка,да ама не.[/quote]

    Изглежда статията директен от рекламен материал на Пежо, за някоя от европейските държави, където няма такова изискване, та затова.

  7. 7 Профил на manu_chao
    manu_chao
    Рейтинг: 531 Весело

    [quote#5:"The Core"]Тъпа реклама!
    А цената на въпросното возило разпределена ли е върху времето му на живот и съответните километри?
    Обзалагам се, че не!
    Иначе - ще се види, че този показател е по-висок отколкото при нормален автомобил![/quote]

    До коментар [#5] от "The Core":

    Тъпа "логика"...Аз за пръв път чувам за такова "съотношение", не съм чул някой производител на автомобили да е дал "времето на живот" на модела си.
    А, още по-малко пък "съотношението".

  8. 8 Профил на The Core
    The Core
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#7] от "Walter_White":

    Ами ако ти не ги правиш тези сметки, има хора, които ги правят!
    А и очевидно нямаш много представа колко е пробега на една такава "моторетка" преди да стане за боклука.

    Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше
  9. 9 Профил на gavrilov
    gavrilov
    Рейтинг: 513 Неутрално

    По твойта логика, колко струва 1 кв/ч електроенергия? Сметнал ли си вътре разходите по извеждането от експлоатация на АЕЦ? Очевидно не. Защо тогава се заяждаш, хората ти казват, че струва 1 ст/км при днешната цена на ел. енергия, като не са взели очевидно предвид условията при които твоята банка ти е дала заем да си купиш мотор.

  10. 10 Профил на manu_chao
    manu_chao
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#9] от "gavrilov":

    Той първо на първо, прави "съотношението" като дава за база изминати километри които може да измине АВТОМОБИЛ.
    И, разбира се един автомобил изминава много, много повече километри от който и да е МОТОПЕД.
    По тази "логика"......все едно да сравняваш ориз със картофи.
    Човек сравнява примерно нов моторен скутер, да речем "Хонда" и нов ел. скутер "Пежо" и тогава прави изводи.

    До коментар [#8] от "The Core":

    "Пежо" не вярвам да са направили продукт, който да отстъпва на конкурентите като качество....все пак - не са фирмата "Земитоазян", сглобяваща скутери в плевник, нейде по долината на река Меконг

  11. 11 Профил на gl
    gl
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Точно пък на пежо почти всички модели са си откровени китайци, не говоря за сглобени в китайски завод, а за чисти китайски разработки с пластмасова емблема на пежо отгоре. Което ме насочи към пиаджо в избора. Иначе имат симпатични външно модели.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  12. 12 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2513 Весело

    Цитат от статията ;
    """ За да превърнат Django във функционален скутер от "Пежо" са го оборудвали с ел. контакт от 12V, разположен в жабката на гърба на преградата за защита на краката, с кука за багаж, 2 куки за багаж под седалката и просторно място под седалката за съхранение на каска.""
    =====================

    Четох го няколко пъти и не можах да разбера как някакви си куки за багаж
    го превръщат във функционален скутер ? ! ? ! ? !

    Моля за помощ !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  13. 13 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#1] от "lowec":

    Така е, но има една тънкост. Това е директива 2006/126/CE, според която книжката се получава след практическо обучение от поне 7 часа БЕЗ последващ изпит. И тази категория (АМ) не попада в периметъра на наказанията с точки. Т.е. никой не може да ти вземе книжката. Човек подлежи само на глоби и други наказания, но не могат да ти отнемат книжката за тази категория. Поне така е според директивата. Дали в БГ това е така не знам.

    Защо "Титаник", а не "Аврора" ?!
  14. 14 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#3] от "lowec":

    Впрочем, във Франция учениците имат определен брой часове в училище, в следствие на което получават автоматично книжки за категория АМ на 14 годишна възраст. Това е в сила от ноември 2014, а обучението е в 3-ти клас по френската система, което съответства на 9-ти клас в България.

    Защо "Титаник", а не "Аврора" ?!
  15. 15 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#5] от "The Core":

    Цената на тоя скутер тук във Франция е 4299 евро с едно зарядно. Ако искаш две (едно инсталирано вкъщи и едно на работното ти място например), цената става 4999.

    Ето ти техническите параметри и си сметни "съотношението" както намериш за добре. Един сходен бензинов скутер, който също така има мощност под 4КВт (под 5.6к.с., т.е. категория АМ) и харчи около 3.5л/100км, струва към 1700€.

    http://www.peugeotscooters.fr/media/deliacms/media//77/7720-5d23f6.pdf

    http://www.peugeotscooters.fr/media/deliacms/media//77/7746-8e0d5f.pdf

    Защо "Титаник", а не "Аврора" ?!
  16. 16 Профил на lowec
    lowec
    Рейтинг: 374 Любопитно

    До коментар [#14] от "Дразнител":

    Франция не е България.

  17. 17 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 660 Весело

    До коментар [#16] от "lowec":

    Така е. БГ е в ЕС само на теория и на ужким Никой не ебава от европейските директиви и норми. Някои дори ги има в БГ законите, но не се прилагат. Едно от последните неща, с които се сблъсках беше издаването на "знак за технически преглед", който е извършен в друга държава от ЕС. Има закон, има правилник, но няма начин да ти издадат такова нещо, защото нямало предвидена възможност в софтуера

    Защо "Титаник", а не "Аврора" ?!
  18. 18 Профил на zaza
    zaza
    Рейтинг: 529 Неутрално

    Не мога да разбера значението на думата "автономия", нещо различно май имате предвид от формата на държавно управление, която се среща в речниците
    http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D1%8F

    Няма по-глух от този, който не иска да чуе и по-сляп от този, който не иска да види!
  19. 19 Профил на poijn
    poijn
    Рейтинг: 435 Неутрално

    Ега ти, кой ще ти кара скутер, като може да кара мотор?! Мотор е яко. Скутер е куцо.

    Публикувано през m.dnevnik.bg





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK