БМВ показва три мотоциклетни премиери на "Мотосалон София"

БМВ S1000RR

БМВ S1000RR



На 18 февруари в "Интер експо център" в София се открива първото специализирано изложение на мотоциклети и мотопеди. То продължава до 22 февруари с работно време от 10 до 18.30 часа, а входът за възрастни е пет лева. На мотосалона могат да се видят моделите на 11 марки, представени на българския пазар, като в рубриката "Скорост" ще ви разкажем за най-интересните премиери. Днес ви представяме новостите при БМВ.


Над 10 модела мотоциклети на БМВ могат да бъдат видени на щанда на вносителя на марката "Ауто Бавария". Сред тях са и три премиери.


Феновете на супербързите спортни мотоциклети ще могат да видят S1000RR за 2015 г. Това е един от най-мощните членове в супербайк фамилията, а от БМВ са направили множество подобрения, които го превърнаха в още по-бърз и мощен.




Най-големите модификации при S1000RR за 2015 г. са новата цилиндрова глава, леките клапани и новия разпределителен вал, с което мощността на 1000-кубиковият мотор е увеличена от 193 при първото поколение на 199 к.с. при новото. Увеличен е въртящият момент до 113 Нм при 10 500 об./мин.


Теглото на мотоциклета е намалено с 4 кг, с което баварските инженери наистина се гордеят. Така мотоциклетът тежи зареден (с пълен резервоар) 204 кг. Това предполага, че моторът ще ускорява още по-добре. Голяма част от олекотяването е постигнато от преработката в изпускателна система.


Освен промените по двигателя S1000RR получава по-лека рамка и напълно регулируемо окачване. Моторът излиза стандартно със състезателен ABS, система за стабилност, 7-степенен тракшън контрол и три режима на каране.


БМВ S1000RR е първият модел в супербайк класа с опцията за Cruise Control. Опционални са още динамичната система за контрол на сцеплението и HP Gear Shift Assist Pro – система, която позволява превключване на предавките без съединител. Друго електронно подобрение е специфичното електронно окачване с два допълнителни режима чрез системата Pro Riding, които се допълнение към трите основни - Rain, Sport и Race.


Сбогом, въздушно охлаждане
Новият стрийт байк БМВ R1200R за 2015 г. ще бъде другата интересна премиера на марката. Моделът е с изцяло нов боксеров двигател от нова генерация с 1170 куб. см и мощност от 125 к.с. Двигателят е с течно охлаждане, защото компанията обяви, че спира производството на мотоциклети с въздушно охлаждане.


Базовата височината на седалката е 790 мм, но тя може да се регулира от 760 до 820 мм. Мотоциклетът притежава всички качества, присъщи на спортните мотори, но същевременно е много удобен за по-дълги пътувания благодарение на електронното регулируемо окачване.

БМВ показва три мотоциклетни премиери на "Мотосалон София"

Двигателят на БМВ R1200R за 2015 г. е съшият като на по-големите събратя R1200GS и R1200RT, с максимална мощност 125 к.с. при 7750 об./мин. и максимален въртящ момент 125 Нм при 6500 об./мин. Различна обаче ще бъде предавателната кутия. Легендарното предно окачване Telelever е заменено от традиционната обърната вилка.


Теглото на новия мотоциклет с пълен резервоар ще бъде 227 кг, което е малко повече от версията от 2013 г. Машината има стандартни ABS и Traction Control, а като опция са Dynamic Traction Control и фирменото регулиране на окачването. Ще има и функция за запалване на двигателя с бутон. Нова е тръбната рама, мотоциклетът е с цифров TFT приборен панел и аналогов скоростомер.


Допълнителна мощност за F800R
Обновеният или по-точно почти новият БМВ F800R за 2015 г. е третата премиера от марката. Той е с нова форма на фара и с преработени странични панели и радиатори. В задната част промените не са толкова забележими.

БМВ показва три мотоциклетни премиери на "Мотосалон София"

Затова пък мотоциклетът е станал малко по-мощен – от 87 на 90 к.с. Намалени са предавателните числа на 1-а и 2-а скорост. Седалката е по-ниска с на 10 мм и сега е 790 мм. Нови са ръкохватките и степенките, за да се подобри ергономията. ABS-ът е стандарт. Има и версия с по-малка мощност - 47 к.с., за да отговори на изискванията за свидетелство за правоуправление в някои ключови пазари за марката.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (13)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Опасни " веялки" ..по- мощни и от ,много автомобили ...Стар моторджия съм ..."потомствен" ...:)
    След войната , италианците бяха най- големите майстори на :малките двигатели - мотоциклетите ..
    И днес не се дават на японците на пистовите състезания ..."Асприля " , преди - "МОТО ГУЦИ" , Лаверда и други..)

    BIG AL
  2. 2 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3545 Неутрално

    F800R в яка машина , е доста са я спънали заводски , 160кс ще е по-добре!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  3. 3 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2772 Весело

    До коментар [#1] от "BIG AL":

    Пропуснал си Джилера , които по не знам защо си се продаваха и в соц България
    Бяха много готини и ми бе мерак да имам такава машина , но аз "бягах" на Балкан 352 см3 към завода производител на двигателите -=- Завод 12
    При нас Прототипно-експерименталаната база на Завод 12 1964-та докараха една Хонда 50 см3 - ЧЕТИРИ цилиндрова ! ! !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  4. 4 Профил на In my world
    In my world
    Рейтинг: 720 Неутрално

    бмв като коли са пълна скръп ,но като мотора са едни от най-добрите

    In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)
  5. 5 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 559 Неутрално

    да екипират моторите с лостова система и ако паднат да може да се вдигат по лесно

  6. 6 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 559 Неутрално

    сьщо може да сложат вьздушни възглавници при катастрофа да се издуват и да предпазват возещите се и сьщо мотора

  7. 7 Профил на pifi
    pifi
    Рейтинг: 561 Весело

    До коментар [#6] от "dearblue":

    .....и "чеп" на седалката.

  8. 8 Профил на hinin37
    hinin37
    Рейтинг: 561 Неутрално

    В края но 60-те години 50 куб. Хонда с 22 000 оборота обираше наградите на всички състезания....Тогава у нас внасяха Ковровец 175 куб. и си умирахме от кеф.....

  9. 9 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2436 Неутрално

    в България карането на мотори си е самоубииство ,е не само тук ,наскоро гледах гаража на мой близък в Истанбул пълен с най нови мотори БМВ и скутери ,питам ги ,къде ги карате ,ами никъде вика ,щото трафика не позволява каране на мотор ,та и тук така

  10. 10 Профил на sjg51618031
    sjg51618031
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Защо сте сложили снимка на старото F800R? Новото е със съвсем друг фар и т.н....

  11. 11 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#9] от "ivan ivanov":

    За смотаняка и ходенето пеш е самоубииство.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  12. 12 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2772 Весело

    До коментар [#8] от "hinin37":


    [quote#8:"hinin37"]В края но 60-те години 50 куб. Хонда с 22 000 оборота обираше наградите на всички състезания....[/quote]
    ==================

    [quote#3:"Чардо"]Завод 12
    При нас Прототипно-експерименталаната база на Завод 12 1964-та докараха една Хонда 50 см3 - ЧЕТИРИ цилиндрова ! ! ! [/quote]

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  13. 13 Профил на Баце
    Баце
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Евала Lavina....

    Публикувано през m.dnevnik.bg





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK