През соца моторът беше селско возило. Не че искам да обиждам, но по селата хората имаха къде да ги домуват и обикаляха кърищата с тях. По-младите хора не помнят соцправилника за движение, в който имаше забранителен знак за каране на мотори и мотопеди. Значи, ако живееш в центъра, забрави. Освен това имаше и забрана за движение след 22ч. Лично аз с тия забрани много ядове съм брал. Като сложим в негативната сметка и калпавата стока на мотопазара, сервиз и части, картинката е пълна. Като всяко нещо в соцБГ, липса на традиции. А кви полицейски Харлита караше Бъд Спенсър през 70-те...
Ами човекът трябва да си рекламира и основния бизнес, все пак продава основно коли. Само дето, лично мнение, ама откакто взе дилърството на една друга марка, нещата станаха много зле. Та не мисля да стъпвам повече при тези хорица.
А колкото до мотоциклетите, и там наблюденията му не са правилни. Хората не си купуват такива превозни средства не толкова заради климатични условия или недостиг на пари - та видите ли избирали колата. У нас не е безопасно за мотоциклетисти, както и за велосипедисти. Пълно е с олигофрени дето не са ги учили да поглеждат в огледалата при всяка маневра, талибани дето се движат със 100 км/ч в населено място и тарикатчета дето си мислят, че гардът е чудесно място за дрифт с дъртото БМВ.
Прав си.Само заради риска при движение не си купувам нещо двуколесно.А колко места се спестяват в центровете на градовете, ако има развита мотокултура.
„Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
Всъщност, в случая кризата трябва да е в полза на дилърите на двуколесни, и ако им е попречила, то тук иде реч основно за некадърен мениджмънт, а не за криза.
Поредната изпусната възможност от някой велик бизнесмен...
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Михаил
Рейтинг: 805 НеутралноОт 3 на година на един.
Scientia non habet inimicum praeter ignorantem.poijn
Рейтинг: 442 НеутралноЗаглавие за мотори, статия за коли. Дървено.
Публикувано през m.dnevnik.bg
man_un
Рейтинг: 475 НеутралноПрез соца моторът беше селско возило. Не че искам да обиждам, но по селата хората имаха къде да ги домуват и обикаляха кърищата с тях. По-младите хора не помнят соцправилника за движение, в който имаше забранителен знак за каране на мотори и мотопеди. Значи, ако живееш в центъра, забрави. Освен това имаше и забрана за движение след 22ч. Лично аз с тия забрани много ядове съм брал. Като сложим в негативната сметка и калпавата стока на мотопазара, сервиз и части, картинката е пълна. Като всяко нещо в соцБГ, липса на традиции. А кви полицейски Харлита караше Бъд Спенсър през 70-те...
gogo2011
Рейтинг: 1040 НеутралноДо коментар [#2] от "poijn":
Ами човекът трябва да си рекламира и основния бизнес, все пак продава основно коли. Само дето, лично мнение, ама откакто взе дилърството на една друга марка, нещата станаха много зле. Та не мисля да стъпвам повече при тези хорица.
А колкото до мотоциклетите, и там наблюденията му не са правилни. Хората не си купуват такива превозни средства не толкова заради климатични условия или недостиг на пари - та видите ли избирали колата. У нас не е безопасно за мотоциклетисти, както и за велосипедисти. Пълно е с олигофрени дето не са ги учили да поглеждат в огледалата при всяка маневра, талибани дето се движат със 100 км/ч в населено място и тарикатчета дето си мислят, че гардът е чудесно място за дрифт с дъртото БМВ.
soul
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#4] от "gogo2011":
„Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита МихалковПрав си.Само заради риска при движение не си купувам нещо двуколесно.А колко места се спестяват в центровете на градовете, ако има развита мотокултура.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1390 НеутралноВсъщност, в случая кризата трябва да е в полза на дилърите на двуколесни, и ако им е попречила, то тук иде реч основно за некадърен мениджмънт, а не за криза.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКПоредната изпусната възможност от някой велик бизнесмен...
vladivlad
Рейтинг: 444 НеутралноМоторите няма как да станат основни превозни средства в големите градове поради липса на места за домуване и паркиране.
Do or do not. There is no try. Yodadimko
Рейтинг: 551 ВеселоМоторетката ползвам през уикенда, в града движа с колата ...
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4071 НеутралноНа Баце ще му отива да се качи на Харли като Путя за да подпомага хамериканската икономика! utin-on-a-motorbike.jpg
Libertarianism is just anarchy for rich peoplehttps://mattsparling.files.wordpress.com/2011/08/p
pariah
Рейтинг: 938 НеутралноМиналата година регистрирах Хонда Хорнет 600 см3 и смятам, че забавлението започва едва сега
- A witty saying proves nothing. VoltaireПоздрави за всички колега, пазете се!