Новите мотоциклети на "Хонда" предлагат малка маса и мощен двигател

"Хонда" CBR1000RR не е сред премиерите, но е впечатляващ модел.



Мотоциклетната гама на "Хонда" и велосипедите от собствената марка на японците Astreco Athlete могат да се видят на щанда на "Бултрако" на мотосалона в София. Премиерите, представени по време на изложението, са от серия 650 и разкриват новата комбинация от мотоциклети с малка маса и мощен двигател, с отличен стил, лекота на управлението и разумна цена.


Гамата на "Хонда" включва 15 модела от категория А2, както и 8 мотора, оборудвани с уникалната трансмисия с двоен съединител. Напълно новият модел CBR650F е базиран на платформата на типичния представител на високия клас нейкид - стрийтфайт CB650F. CBR650F и CB650FA са два модела, които са създадени за любителите на чистия адреналин, за търсещите нови предизвикателства.

CB650F

© Хонда

CB650F


Новият Forza 125 е скутер с отлична производителност, гъвкавост и рационалност, мотивирани са за стил, качество и ефективност. Машината предлага максимума, който се изисква от един скутер 125 куб. см и съчетава най-доброто от "два свята" – удобството на скутерите с по-голям обем в стил GT (GrandTouring), с които можеш да се движиш по магистрала, с удобството за използване в градския трафик, лесен за паркиране и лек за маневриране.
Forza 125

© Хонда

Forza 125


Моделът е с мощност 14 к.с. при 8750 об./мин. и въртящ момент от 12 Нм при 8250 об./мин. Скутерът е с впечатляващ съвременен дизайн. Има стандартен ABS, огромно багажно отделение от 48 л, светодиодни фарове, регулируемо ветроупорно стъкло и изход за 12 волта. Резервоарът събира 11,5 литра гориво и скутерът е доста икономичен - с 1 л бензин изминава 43.5 км.


Новият ревизиран нейкид Honda CB125F за 2015 г. е типичен за семейството CB-F, но е с ново шаси и 18-инчови джанти с 6 спици. Мотоциклетът е с двигател с въздушно охлаждане, има голям въртящ момент в ниските и средните обороти, с балансиращ вал и ревизирана система за впръскване на горивото.




CB125F е обновен сериозно, има семейна прилика с двуцилиндровия CB500F и 4-цилиндровия CB650F. Агресивното поведение на типичен стрийтфайтър съвпада с изправената позиция на езда и широкото кормило, което дава възможност за отличен контрол.


Цилиндровата глава на мотора е ревизирана и е постигнат баланс, който неутрализира вибрациите. Предавателната кутия е 5-степенна с променени предавателни числа. Моторът е икономичен и с един литър гориво се изминават 51.3 км.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 1127 Неутрално

    Прекрасна марка !
    Просто '' ХОНДА'' !

  2. 2 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3677 Неутрално

    На мен пък ми грабна окото Форца 125 - супер утилитарна моторетка. Може би трябва да се предложи с хибридно задвижване? Айде, да не съм толкова взискателен, че цената да не скочи до БМВ тройка, секънд хенд!

  3. 3 Профил на Krasimir Koev
    Krasimir Koev
    Рейтинг: 217 Неутрално

    това което видях вчера в една малка българска фамозна фирма ме учуди страхотно,дори и приятеля ми си изпусна самолета за Париж.Страхотни майстори - смея да твърдя ,че са в топ3 на фирмите в света който къстъмизират мотори и автомобили.Страхотни майстори - Поклон до земи!

  4. 4 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3170 Неутрално

    До коментар [#1] от "stenlyaka":

    "Хонда" е избирана и за кола на годината в САЩ.

  5. 5 Профил на poijn
    poijn
    Рейтинг: 435 Неутрално

    Ох, колко коня е CBR650F? Старият беше 87

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  6. 6 Профил на sjg51618031
    sjg51618031
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#5] от "poijn":

    CB 650 F - 87 hp/11.000 RPM, 63 Nm/8.000 RPM

  7. 7 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1212 Неутрално

    Цилиндровата глава е "ревизирана" или "преработена"? Последен абзац.

  8. 8 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 1127 Неутрално

    До коментар [#4] от "deaf":

    Може !И сигурно с основание .

  9. 9 Профил на so
    so
    Рейтинг: 239 Неутрално

    Много добро отношение цена/качество. Всъщност най-доброто на пазара, като че ли. Включително и за хора с по-скромни възможности, но все пак с желание да карат нов мотор - визирам NC 750 S и по мъничкия CB 500 F. И като технологии, и като цени и като визия - но.1 за мен. Въпреки, че в момента карам Ямаха

  10. 10 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 1127 Весело

    Като ме удари кризата на средната възраст планирам да избухна с един мотор ......

  11. 11 Профил на mlmirow
    mlmirow
    Рейтинг: 439 Неутрално

    До коментар [#10] от "stenlyaka":

    И аз така..чакам да ударя 40така и за рождения ден ще избухна

  12. 12 Профил на poijn
    poijn
    Рейтинг: 435 Неутрално

    До коментар [#6] от "cafe_racer":

    Така де, аз за новият модел се интересувах по-скоро.

  13. 13 Профил на sjg51618031
    sjg51618031
    Рейтинг: 374 Неутрално
  14. 14 Профил на sjg51618031
    sjg51618031
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#12] от "poijn":

    Явно не става. Отиваш на хонда бг и в моторите, в описание и цени на модела ги има.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK