Новата "Тойота Авенсис" ще дебютира в Женева



Четвъртото поколение на "Тойота Авенсис" ще дебютира в Женева, съобщиха от компанията. За момента са пуснати само две снимки на автомобила, като няма никакви техническо подробности.


Визията на "Авенсис" 2015 е разработена от дизайнерското студио на "Тойота" във Франция, а цялостното развитие е извършено в центъра за проучвания и развойна дейност в Белгия. Както и досега, производството ще е във Великобритания.


От "Тойота" обещават "Авенсис" да предложи много по-високо ниво на комфорт и системи за сигурност от предшественика си и гама от нови двигатели. Сегашната генерация на модела е на пазара от 2009 година, като мина и фейслифт преди три години.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (32)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на polux
    polux
    Рейтинг: 374 Неутрално
  2. 2 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Ако отпред не ми приличаше на i40, щеше да ми харесва още повече. Невероятен автомобил. Чакаме още подробности и на старата да падне малко цената, че да се мятаме.

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  3. 3 Профил на Goblin
    Goblin
    Рейтинг: 531 Неутрално

    А оправили ли са гладния за масло 1.8/2.0 ввт-и двигател, пукащите се глави на двигателя, тъпите проблеми с климатика и т.н. във всеки авенсис без първа генерация?
    Сякаш първия авенсис беше най-читавата от трите поколения.
    Говоря за това : http://www.cars-directory.net/pics/toyota/avensis/1999/toyota_avensis_3830923_2_orig.jpg

  4. 4 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1086 Неутрално

    До коментар [#3] от "sam_vimes":
    Прав си, имам познат с първата и е комби, железен автомобил само каране

  5. 5 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 1545 Любопитно

    [quote#3:"sam_vimes"]гладния за масло 1.8/2.0 ввт-и двигател, пукащите се глави на двигателя, тъпите проблеми с климатика и т.н. във всеки авенсис без първа генерация? [/quote]

    Влязох в девета година Авенсис, произведен 2004 октомври! 1.8.
    Как едно поне от тези неща не ми се случи. Естествено, говорил съм с колеги – собсвеници на същия модел. Маслото не мърда от смяна до смяна. Разчитам на пръчката, не на мнението на сервиза! Авт климатик е по-послушен от колкото съм очаквал.
    Ти сравни Авенсиса с Опел май.
    Имал ли си Авенсис?

  6. 6 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 474 Неутрално

    Всичко хубаво ама много ръбато...
    Не мога да кажа как е като качество - но 2013 бях на качка да стана собственик на нов Аурис . Много ми хареса, но не бях узрял

    www.soundcloud.com/x2805
  7. 7 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 455 Неутрално

    НЕ Е НОВО поколение, а сериозен фейслифт:
    http://www.autocar.co.uk/car-news/motor-shows-geneva-motor-show/facelifted-2015-toyota-avensis-revealed-ahead-geneva


    Дневник, ставате като жълтите издания напоследък!

  8. 8 Профил на nasshole
    nasshole
    Рейтинг: 374 Весело

    Тойотите са нъмбър уан коли в света. Имам такава. Непретенциозни на външен вид, тоест по-непривлекателни от Ауди например за джамбазите и ......... смяняш масло, някой друг накрайник веднъж на 3-4 години (сигурно е заради перфектните ни пътища) и сипваш дизел. 4,5 на 100 извънградско с 90 км/ч.

    Е, какво повече да искаш от една кола, ако не си автоманиак и гледаш на колите като на вещ от бита, а не като на мацка като повечето от тях?

    !яиссор аз рук
  9. 9 Профил на Arthur Dent
    Arthur Dent
    Рейтинг: 374 Неутрално

    "Новата"??? Това е очеваден втори фейслифт на модела, който излезе през 2009 г. Явно кризата си казва думата и искат да изстискат още кинти от стар автомобил.

  10. 10 Профил на dnk
    dnk
    Рейтинг: 577 Неутрално

    До коментар [#3] от "sam_vimes":

    Да оправили да ги.

    Моралът не е порок!
  11. 11 Профил на pentuer
    pentuer
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#8] от "nasshole":

    Абсолютно си прав,макар, че аз на моя Авенсис и накрайници не съм сменяла за 7 години, дори не зная за какво са.Скъпа била подръжката, ми то такава почти няма...

  12. 12 Профил на Минчо Минчев
    Минчо Минчев
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#9] от "Arthur Dent":

    Пише "... и гама нови двигатели". Какво повече трябва, за да не е само фейслифт?

  13. 13 Профил на nasshole
    nasshole
    Рейтинг: 374 Весело

    До коментар [#11] от "pentuer":

    Е аз на моята Корола комби не и се церемоня, вярвам на колицата просто. В смисъл ако бързам не и спестявам някой друг отвратителен път или дори си я покарвам и по черни пътища от време на време. Аз съм основната причина за смяната на накрайници.

    !яиссор аз рук
  14. 15 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 469 Весело

    Тойота никога не са били силни в дизайна и по-семплият им външен вид напълно внушава истинността на факта, че простите неща са здрави

    Stef
  15. 16 Профил на RS1600
    RS1600
    Рейтинг: 374 Неутрално

    То е време за нов модел, а те пускат втори фейслифт. Сегашния Авензис е много посредствен автомобил в сегмента и с един фейслифт няма да може да се изправи срещу Мондео и Пасат.

    В България колата има много фенове, обаче. Призовавам ги да отидат и да пробват някой конкурентен модел (например гореспоменатите). За този фейслифт не мога да коментирам, но сегашната кола е значително по-шумна, тропаща и люлееща от най-добрите, а за ергономичните недомислици, изостаналите двигатели и дървения интериор да не говорим.
    За съжаление, обаче, всички вярват на ТВ реклама и остарели митове, а дори за хора неразбиращи автомобили нещата излизат наяве след свястно тестово шофиране.

  16. 17 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 1545 Неутрално

    До коментар [#16] от "RS1600":

    На куп глупости!
    Нали знаеш, че не българската публика прави оборота на Тойота.
    Хайде сам си отговори на простичкия въпрос - защо Тойота е номер едно в света по продажба на автомобили.
    Спорът е безмислен. Купувачът решава!


  17. 18 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1336 Любопитно

    Тц.
    Нещо с дизайна нещата при Тойота отиват на зле. А не е като да не могат да правят красиви коли.

    https://www.youtube.com/watch?v=LBsvHItuR0A

    Апокалипсисът апокалиптичен
  18. 19 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3170 Весело

    До коментар [#5] от "Alexander97":

    Не е вярно,че "Опел" не правят емоционално въздействащи коли. При вида на бяла "Астра" със сини буркани,на всеки шофьор му спира дъхът...

  19. 20 Профил на matiz
    matiz
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Имам четири Тойоти във фирмата си - бензинови Ярис 1,0/Ярис1,3/Корола1,4/Авенсис1,6. Освен редовните масла , филтри и накладки, нищо друго не съм сменял - абсолютно железни коли! Не разбирам защо се натрапват неверни мнения за скъпа поддръжка и разни проблеми. Реалността показва точно обратното! Личнияят ми автомобил е Порше Кайен, също отлична кола, стана на една година и му правих обслужване - малее не ми се говори за цената...
    http://s.click.aliexpress.com/e/Rj6muBAIe

  20. 21 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1336 Весело

    До коментар [#20] от "matiz":

    Леле, ти си голям образ бе - кара Порше, има фирмени Тойоти, а се кръстил matiz.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  21. 22 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 746 Неутрално

    До коментар [#17] от "Alexander97":

    и ако тази или следващата година ГМ или фолксваген ги изпреварят, ще запееш ли че щом клиента е решил, то ФВ са най-добрите? тойота сами си посипаха главата с пепел че в преследване на продажбите са оставили качеството на заден план.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  22. 23 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    [quote#20:"matiz"]малее не ми се говори за цената... [/quote]
    Ми купи си кола по джоба.

  23. 24 Профил на Goblin
    Goblin
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#5] от "Alexander97":

    Не бе как, не съм стъпвал в Авенсис, даже и шофьорска книжка нямам.
    Ето ти малко мат'рял да се образоваш :

    http://www.consumerclasslawyersblog.com/2014/08/01/class-action-lawsuit-filed-toyota-oil-consumption-defect/

    Потвърждавам написаното - карал съм един Авенсис в продължение на 2 години, около 13-14 000 км. Вярно, и другите колеги го караха, не знам техният стил какъв е бил. Но маслото го ядеше за норматив, а след втори път пукната глава го продадоха.

  24. 25 Профил на matiz
    matiz
    Рейтинг: 221 Весело

    До коментар [#21] от "Bulgarische Motoren Werke":
    абсолютнопървата ми кола беше ДеуМатиз, любовта ръжда не хваща

  25. 26 Профил на matiz
    matiz
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#23] от "Цайко":

    може би неправилно се изразих - става въпрос за разликата в обслужването че е просто огромна...нали се сещаш... масло/филтър, а не злато и диаманти

  26. 27 Профил на pentuer
    pentuer
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#20] от "matiz":

    Бълха ге ухапала...нали ще се кефиш и гъзарееш с поршето...адмирации за четирите тойоти, явно с тях си работиш бизнеса, а който е отличник в бизнеса има право от време на време да се поглези с кайенче...

  27. 28 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2218 Неутрално

    До коментар [#11] от "pentuer":

    карам Авенсис 2007 и 2009 година ,2.2 чипосани на 177 коня , стария е по пъргав и гори на дълъг път по 4.5 нафта ,новия е по неикономичен ,вдига над 5.5 , в сервиз първия е влизал около 3 пъти за 8 години ,смяна на предни дискове и тампони отзад ,търкалян е по лоши пътища по селата и двата не са давали никакви дефекти по двигателя и ходовата част , единствено на стария му пада често кората отдолу ,защото е нисък ,това е отстранено при новия ,редица съседи си смениха сума ти и нови Мерцедеси ,Ауди и БМВ с други ,поради постоянно висене в сервизите ,новия ще е с двигател на БМВ ,така ,че го очаквам с нетърпение

  28. 29 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2218 Неутрално

    До коментар [#24] от "sam_vimes":

    става въпрос за т нар двигател 2AZ-FE ,който е на Камри и е давал дефекти ,това няма нищо общо с Авенсис произвеждан в Англия ,поне последните 2 поколения

  29. 30 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2218 Неутрално

    До коментар [#16] от "RS1600":

    не знам за Мондео и Пасат ,ама като чуя Пасат и ми кипва всичко ,един имах и стоя 7 години повече в сервизите да се учат майсторите на него ,откак си карам Авенсиса забравих най добрите си приятели - автомонтьорите и те ми се сърдят , след като са много добри Мондеото и Пасата ,що не ги карат в Дубай ,а са само на Тойота ,а .

  30. 31 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2218 Неутрално

    До коментар [#18] от "Bulgarische Motoren Werke":

    дизайна е перфектен , тойотата ми 2009 е като болид черна и с черни стъкла , много по добро е от всяко БМВ и Мерцедес купени на двойни и тройни цени от моите 39600 дадени за тойотата .

  31. 32 Профил на pentuer
    pentuer
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#28] от "ivan ivanov":

    Моят Авинсис скоро навърши 7 години и досега само с кората съм имала проблеми, ама съм карало по много лоши пътища...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK