"Сузуки" представя легендарни модели на изложението в София

Hayabusa 1300R



На 18 февруари в "Интер Експо Център" в София се открива първото специализирано изложение на мотоциклети и мотопеди. То продължава до 22 февруари с работно време от 10 до 18.30 часа, а входът за възрастни е пет лева. На мотосалона могат да се видят моделите на 11 марки, представени на българския пазар, като в рубриката "Скорост" ще ви разкажем за най-интересните премиери. Днес представяме новостите при "Сузуки".


За феновете на мотоциклетите имената Hayabusa, GSX-R 1000, V-Strom, Intruder, говорят достатъчно. Всички тези култови модели ще бъдат представени на щанда на вносителят на марката "Сузуки" за "България – Миркат" ООД.


Половин век Hayabusa
Hayabusa 1300R ABS ще бъде представен в специалното му издание - 50th Anniversary Edition. Моделът от категорията Super Sport е блян за всеки мотоциклетист, обичащ скоростта. Неговият 4-цилиндров, 4-тактов двигател с 16 клапана и мощност почти 195 конски сили при 9500 об/мин, с въртящ момент 155 Нм при 7200 об/мн.

GSX-R1000

© Сузуки

GSX-R1000


Друг суперспортист на щанда на "Сузуки" е CSX-R 1000. Класическата пистарка, базов модел за състезателните модели на марката, е с 4-цилиндров, 4-тактов 16-клапанов двигател с обем 999 куб. см, максимална мощност 182 конски сили при 11 500 об. и въртящ момент 117 Нм при 10 000 об. мин.




Inazuma 250 обича града
За почиталите на мотоциклети за града е моделът Inazuma 250 ABS. Моторът с тегло 182 кг използва двуцилиндров, 4-тактов двигател с обем 248 куб. см и максимална мощност 24 конски сили при 8500 об/мин.

Inazuma 250

© Сузуки

Inazuma 250


На щанда на "Сузуки" много силно е застъпено семейството V-Strom – най-продаваният модел на марката от категорията Sport Enduro Tourer. С по-малкия обем 650 куб. см са две версии - V-Strom 650 ABS и V-Strom 650 TX ABS. Те използват двуцилиндров двигател с мощност 68 конски сили при 8800 об/мин и въртящ момент 60 Нм при 6400 об/мин.
V-Strom 650

© Сузуки

V-Strom 650


По-големият брат в семейството е новият V-Strom 1000 ABS, който разчита на двуцилиндров мотор с течно охлаждане и мощност 99 конски сили при 8000 об/мин. и макс. въртящ момент 103 Нм при 4000 об/мин.


Емблематичният круизър Intruder
Безспорно най-голям интерес на щанда на "Сузуки" привлича емблематичният круизър Intruder VZR 1800R. Машината с тегло 347 килограма има двуцилиндров двигател с течно охлаждане и обем 1783 куб. см. Мощността е 123 консски сили, а въртящият момент 160 Нм.

Intruder VZR1800

© Сузуки

Intruder VZR1800


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (13)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 1106 Весело

    Интрудър-а за мен .Както вее казахме , за кризата на средната възраст !

  2. 2 Профил на hinin37
    hinin37
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Две колела - 1800 куб. и 350 кгр. Вероятно много хора няма да могат да го изправят, ако е полегнал на пътя...Т.е. само за щангисти и борци от по-тежките категории...И обезателно комплексари...

  3. 3 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2253 Неутрално

    Хубави мотори ,ама по тези пътища са само за донори на органи

  4. 4 Профил на sjg51618031
    sjg51618031
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Първият ми мотор беше Сузуки и храня определени сантименти към марката. Освен това намирам машините на Сузуки за технически добре издържани и надеждни, с разумен подход към детайлите. Добре представени са във всички класове. Единствено дизайнът (с изключение на крузиръте) винаги ми е бил малко спорен, но това е лично мнение. В България заслужават да са представени много по-добре от това, което е в момента. Просто имат потенциал, но вносителят не инвестира особено, комай. Ще ги видим на изложението.

  5. 5 Профил на Biker
    Biker
    Рейтинг: 384 Неутрално

    До коментар [#4] от "cafe_racer":

    Така е! В салона са отделили огромно пространство за автомобили и някъде в ъгъла място за 2 мотора.

    Отношението на дилъра се вижда и от липсата на GSXR 600 и 750, които са уникални модели. За радост или тъга обаче, в България не се продават много. Всички се мятат на 1000ки.

  6. 6 Профил на simko4
    simko4
    Рейтинг: 757 Неутрално

    И все пак ще се отиде да се види.

  7. 7 Профил на manu_chao
    manu_chao
    Рейтинг: 541 Любопитно

    Защо няма и дума за Burgman-а?
    Това е мотора, който мен лично най ме интересува, а убеден съм - не съм само аз.

  8. 8 Профил на sjg51618031
    sjg51618031
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#5] от "Biker":

    Точно така си е!

  9. 9 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1239 Неутрално

    С удоволствие ще отида да "изплакна окото". Това ми остана от моторите. Името "Хайабуса" е самолет-легенда от ВСВ. Военно-морският вариант е "Зеро", създал доста неприятности на янките в Пасифика.

  10. 10 Профил на so
    so
    Рейтинг: 249 Неутрално

    В България май няма читав вносител, освен на Кавазаки, може би.

    [quote#5:"Biker"]Всички се мятат на 1000ки.[/quote]

    И после четем тъжни новини за тях

  11. 11 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 540 Неутрално

    със сузуки съм се возил и ми дадоха рькохватката на газта и вдигнах до 180 и се отказах за по висока скорост

  12. 12 Профил на Biker
    Biker
    Рейтинг: 384 Неутрално

    [quote#10:"so"]В България май няма читав вносител, освен на Кавазаки, може би. [/quote]

    Имам забележки към тях. Като направиш запитване за оферта очакват плащане само в брой. Дори се правят на учудени като попиташ за лизинг.
    Аз съм доволен от вносителя на Ямаха, а чувам хубави неща и за този на Дукати.

  13. 13 Профил на materazzi
    materazzi
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Истински мотор съм карал един път в живота си(беше Сузуки) -навреме разбрах че не е за мен.Харесвам ги много иначе, тръпката е уникална спор няма.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK