Светодиодни фарове, нови мотори и още офроуд възможности за "Рейндж Роувър Ивоук"

Светодиодни фарове, нови мотори и още офроуд възможности за "Рейндж Роувър Ивоук"

© Ленд Роувър



Най-продаваният модел на "Ленд Роувър" – "Ивоук", с произведени 400 000 бройки за четири години, ще дебютира обновен на автосалона в Женева следващата седмица. Отвън нови са предната броня и вариантите на радиаторната решетка, променена е и визията на фаровете, коиото веча са изцяло светодиодни.


Външните цветове са тринадесет, като два са нови. На разположение са и три модела джанти с нов дизайн.


Промените в интериора на "Ивоук" включват нови тапицерии на седалките и облицовка на вратите, нова информационно-развлекателна система, с която се работи посредством 8-инчов сензорен екран, и въвеждането на нови цветове и материали. Сред опциите се появяват седалки с масажна функция и врата на багажника, която се отваря без ръце, само с прокарване на крака под определено място в бронята.




С "Ивоук" 2015 дебютират и нови двигатели. Два от тях са дизелови, с мощности 150 и 180 конски сили. Моторът с мощност 150 к.с. е 18% по-икономичен в сравнение с предишните дизелови агрегати и се задоволява с 4.2 л/100 км.


"Ивоук" се предлага и с усъвършенстван бензинов двигател Si4 с мощност 240 к.с. Той гарантира ускорение от 0 до 100 км/ч за 7.6 секунди, при консумация от 7.8 л/100 км.


Възможностите на модела извън пътя се подобряват от вграждането на системата All-Terrain Progress Control, която се появи за първи път в "Рейнд Роувър" и "Рейндж Роувър Спорт". Сред оборудването присъства и асистент за изкачване и спускане, който поддържа зададена скорост между 1.8 км/ч и 30 км/ч, което дава възможност на водача да се съсредоточи върху управлението.


Сред новите технологии за сигурност в "Ивоук" са асистент за поддържане на избраната лента на движение, с функция за корекция на траекторията с намеси във волана и система за аварийно спирани при опасност от удар в предното превозно средствоНово е и предупреждението за умора на водача, което сигнализира, когато усети нетипични за шофьора реакции. След фейслифта "Ивоук"предлага пет нива Pure, SE, HSE, HSE Dynamic и Autobiography.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (5)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на kamm
    kamm
    Рейтинг: 488 Любопитно

    Готин е, ама с тези големи джанти и нископрофилни гуми какъв офроуд?

  2. 2 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1164 Неутрално

    Бива си я колата, дума няма. Който може да се бръкне по-дълбоко ще се наслади с пълна сила на комфорта и нейните универсални възможности.

  3. 3 Профил на demolisher
    demolisher
    Рейтинг: 389 Неутрално

    Как може да съчетаят и офроуд и паркетник в една кола...?
    Това е лек автомобил с по-голямо купе и по-голям клиърънс с 6 мм спрямо старото БМВ Х5 и разбира се с постоянно включено 4х4 (от там разхода си правете сметката, ако някой го интересува разхода де). Само не знам какво целят с тези малките мотори 2.0 бензин и 2,2 дизел ??? Някакво недоумение. Най-вероятно е за икономичнта класа... А с други варианти не се предлага...

  4. 4 Профил на Schopenberg
    Schopenberg
    Рейтинг: 975 Весело

    Този тип автомобили, безспорно стилни и излъскани, са израз на модерната толерантност към различните. Паркетни булдозерчета, като мини бултериер за пред камината.

    Ползвам Тесла и твърдя, че елмобилите са несравнима тръпка.

    Navigare Necesse Est
  5. 5 Профил на Hamster
    Hamster
    Рейтинг: 1021 Разстроено

    Много, ама мнооого ми харесва! Но малко скъпичък ми идва, нищо че лекарите сме "крадливо племе" и само за пазри мислим. Ще трябва повече да крада май.

    Hamster




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK