Градският SUV на "Куорос" направи европейски дебют



След хечбека и седана китайско-израелският концерн "Куорос" пуска и градски SUV. Моделът дебютира на изложението в Женева, което продължава до 15 март.


"Куорос 3 Сити SUV" е дълъг 4.45 метра и широк 1.86 м. Междуосието е 2.65 метра, а клиренсът - 17 см.


Водачът в колата седи на почти седем сантиметра по-нависоко, което гарантира отличен обзор. Кросоувърът на "Куорос" излиза на пазарите в Европа само с един бензинов двигател - 1.6-литров турбо, с променлив ход на клапаните, мощност 156 конски сили и максимален въртящ момент 210 Нм.




Моторът се комбинира с шестстепенна механична трансмисия или с автомат, като ускорението до 100 км/ч отнема съответно 10.1 или 10.8 секунди. Разходът на гориво е 6.8 или 6.9 л/100 км.

Градският SUV на "Куорос" направи европейски дебют

"Куорос 3 Сити SUV" серийно е със 17-цолови алуминиеви джанти, а 18-цоловите са опция. Спирачните дискове са размер 305 мм, вентилирани отпред и 285 мм отзад.


Оборудването за безопасност включва антиблокираща система на спирачките, спирачен асистент, стабилизираща програма, контрол на сцеплението и др. Част от серийното оборудване е мултимедийната система, която предлага свързване на мобилен телефон, пълен ел. пакет и изпускателна система с два накрайника.

Градският SUV на "Куорос" направи европейски дебют

"Куорос 3 Сити SUV" предлага минимален обем от 403 литра, който нараства до 1105 литра при сгъване на облегалките на задните седалки. Купувачите могат да избират между пет външни цвята и четири нива на изпълнение.


Европейските цени на модела още не са обявени, но в Китай той струва между 139 900 и 179 900 йоана (21 138 - 27 182 евро).


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (25)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Daniboy
    Daniboy
    Рейтинг: 894 Неутрално

    СУВ, ама градски.

    „Товарете портокалите в бурета. Братя Карамазови”
  2. 2 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 743 Неутрално

    Какво е това "Куорос", за Бога?

    Аз не зареждам в Лукойл.
  3. 3 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1448 Неутрално

    До коментар [#2] от "simval":

    И аз не ги бях чувал, но май е нещо като израелски вариант на ловешкото "чудо" Great Wall.

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  4. 4 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 581 Неутрално

    За китайско бая скъпо.

  5. 5 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1158 Неутрално

    Някой карал ли е това чудо "Куорос"?

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  6. 6 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2720 Неутрално

    Предполагам двигателят е израелски,както на "Великата стена" е японски (на Мицубиши). На Китай още бая време и усилия ще са му нужни,за да догони Развитият свят.

  7. 7 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3210 Весело

    стоели Моше и китаеца ......

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  8. 8 Профил на Goblin
    Goblin
    Рейтинг: 542 Неутрално

    До коментар [#5] от "grand funk railroad":

    Искам, но няма как. Един от примерите как в 21.век потребителите не могат да пробват онова, от което имат интерес.
    Куорос е проект, който следя от 2 години с интерес. Китайски са специалистите, а израелско - финансирането. Под китайски специалисти разбирайте бившите дизайнери и гл.инженери на волксваген/ауди, чисти немци с други думи.
    Започнаха проекта си много амбициозно - с един седан, който по идея трябваше да се произвежда в Словакия, да се продава из цяла Европа и да е убиец в средния клас. Quoros 3 му е името. Ето и надлежна снимка - http://s1.cdn.autoevolution.com/images/gallery/QOROS3Sedan-4819_31.jpg

    Понастоящем - има сайт на словашки - http://www.qorosauto.sk/enpage/ и това е всичко. А аз бях готов да си купя този Куорос - вдъхваше ми ( и продължава да ми вдъхва) повече доверие от Грейт Уол.

  9. 9 Профил на clutch
    clutch
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#3] от "Станислав":
    Не точно. Това е джойнт-венчър на Chery/Qirui/държавното китайско автомобилостроене/ с израелци. Но от друга страна същите имат и джойнт-венчър с Jaguar Land Rover, правят ги на място и се продават само в Китай.
    Куоросите са нещо като нов бранд, с цел премахване на негативното мнение "китайско= евтино и боклук"
    До сега са демонстрирали много добри показатели на краш тестове и на други подобни.

    Бил съм крайно груб към идиотите? Хъм, имам и разрешително за оръжие :)
  10. 10 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 769 Неутрално

    Китай има огромен пазар, и въпреки всичко драпат за европейския. Не бяха ли близки с руснаците?

  11. 11 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2441 Неутрално

    До коментар [#2] от "simval":
    До коментар [#5] от "grand funk railroad":

    Това е китайска фирма, при която германци са конструирали не само автомобила, но и целия завод, вкл. обучение на персонала.
    Има много интересни филми по Дискавъри за създаването на първия модел, който спечели много награди в Европа.

  12. 12 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2441 Неутрално
  13. 13 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 743 Неутрално

    До коментар [#11] от "Ф.Нинов":

    Благодаря.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  14. 14 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1158 Неутрално

    До коментар [#8] от "sam_vimes":

    Интересно. Благодаря за информацията.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  15. 15 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1158 Неутрално

    До коментар [#11] от "Ф.Нинов":

    Мерси!

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  16. 16 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2441 Неутрално

    До коментар [#13] от "simval":
    До коментар [#15] от "grand funk railroad":

    Филмът по Дискавъри е много интересен, показващ как възниква нова марка, от идеята, първи модели, прототипи, създаване на завода, до спечелване на наградите.
    Германските инженери са хора с опит в герм. автомобилостроители... след спечелването на наградите в Женева техните колеги ги "заплюха" като предатели.
    От филма също се вижда колко зле са китайците и как там се бачка яяяко през пръсти без да имат око за детайли, които да изпипват.
    Идеята беше колата първо да се продава (пробие)в самия Китай, защото местните такива били с много лоша репутация.

  17. 17 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2441 Неутрално

    Дневник трябва да спре с тез "йоани".... юан е правилното название.

  18. 18 Профил на serafin
    serafin
    Рейтинг: 828 Неутрално

    "йоана"

    Дневник, каква е тази мярна единица? Дали има толкова Йоани в България?

    Моля вземете мерки! Не подобава точно вие да не знаете, че китайската парична единица е ЮАН!

    Ако искаш нещо да НЕ бъде свършено създай комисия
  19. 19 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1117 Весело

    До коментар [#18] от "serafin":Защо пък,след като има лични имена Марк,Лев,Франк,да няма и Йоан ??

  20. 20 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 565 Неутрално

    Абе, тези Куорус, или както там се пише на български, засега произвеждат само картинки и прес-съобщения, преливащи от думичката "ще".

    Моделите им са като чудовището от Лох Нес - всички са чували за тях, но никой не ги е виждал, какво остава да е карал.

    Поради това аз пък от 2 години твърдя, че работата ми намирисва на упражнение по "набиране на капитал", което ще произведе единствено безполезни акции. Хавтомобили засега не се предвиждат...

  21. 21 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 720 Неутрално

    Колата изглежда много читаво на външен вид, дано да е и читава като техническо изпълнение.

    В момента гледаме на китайските автомобилни марки по същия начин както гледахме на корейсктие в началото на 90-те години (специално за България), но ето че сега са много конкурентно способни!

  22. 22 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1448 Неутрално

    До коментар [#9] от "clutch": Мерси!

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  23. 23 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Колата на външен вид може и да изглежда добре - но за китайски дебютант в играта на компактните сувове с тая цена са за никаде.
    Общо взето с тия малки багажници на тия сувове -това е кола за 3-ка -просто багажа няма къде да го сложиш като тръгнеш я за море я за балкан, но като има глупави хора за тия пари да си вземат един добър ван, а се хвърлят на нещо нито джип, нито истински сув като големина(волво хц45). Само за гледане от високо се броят едни 22-26 000 евро -ама какво аджеба предлага като възможности и пространство е друг въпрос -тук влизат и ix35,кашкая,спортджа,мока и всякакви такива -нито джип, нито ван и накрая нищо.

  24. 24 Профил на Тарасион
    Тарасион
    Рейтинг: 546 Любопитно

    Цена от 22-27 хил. евро в Китай не значи ли поне 30-35 хил. в Европа? Все пак има транспортни разходи, такси, ДДС... а пък и с какъв курс на еврото е изчислено това? По днешния курс 139900 юана са вече 21 340 евро, т.е. с 200 евро отгоре за базовия модел... а след два-три месеца колко ли ще е? Колата изглежда добре и сигурно е изпипана, но все пак цената отива вече към "премиум"? Все пак базовият модел на Audi Q3 с подобни характеристики струва в Германия от 29 600 евро...

  25. 25 Профил на jakodim
    jakodim
    Рейтинг: 237 Неутрално

    То цената едно... обслужването и сервиза-друго...
    За резервни части да не говорим, че пристигат след 2-3 месеца...
    Нямаш ли завод и дистрибуция в Европа - няма бъдеще на тоя пазар. Същото е и с Баховица - малък пазар - малки възможности, клонящи към фалиране...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK