"Мерцедес" кръстоса купе и SUV

Версията GLE 450 AMG



Кръстоска между купе и SUV беше един от най-любопитните експонати на "Мерцедес" на щанда им на приключилото в неделя изложение в Женева. Автомобилът носи името GLE Coupé и се предлага с бензинови и дизелови мотори с мощности от 258 до 367 конски сили, за версията GLE 450 AMG. Двигателите се съчетават с деветстепенна скоростна кутия. На разположение е и адаптивно окачване.


Като опция присъства системата DYNAMIC SELECT, променяща режима на работа на волана, трансмисията, окачването, реакцията на педала на газта и т.н. Задвижването естествено е на четирите колела (4MATIC), като модификациите GLE 350d и GLE 400 разполагат със систума за прехвърляне на въртящия момент между лявото и дясното задни колела.

"Мерцедес" кръстоса купе и SUV

© Мерцедес


Оборудването, което се грижи за сигурността на пасажерите включва сигнализация за автомобил в мъртвата зона на огледалата и предупреждение за напускане на избраната лента на движение с възможност за автономно коригиране на курса при риск от катастрофа. Алармирането за опасност от удар в предното превозно средство със спирачна функция, също присъства.




На разположение в GLE купе е и система за нощно виждане с осветяване на хората и животните край пътя. Автомобилът е единственият в сегмента, който предлага сгъващ се теглич и система за стабилизация на тегленото ремарке.


В салона има място за петима пасажери, а багажният обем е максимум 1650 литра при сгънати задни седалки. Най-скъпата мултимедийна система е с 8-инчов екран, 6-дисков DVD чейнджър, телевизионен тунер и озвучаване Bang & Olufsen.

"Мерцедес" кръстоса купе и SUV

© Мерцедес


Новият "Мерцедес" GLE купе се предлага в 11 цвята, джантите са в размер между 20 и 22 цола, а продажбите започват през юли. В Германия цените варират от 66 699 евро за версията GLE 350d до 125 485 евро за модификацията GLE 63 S 4MATIC.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (25)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Р. Дражев
    Р. Дражев
    Рейтинг: 426 Любопитно

    Същото като БМВ х6!
    Особено отзад!

    Happy face says, adios !
  2. 2 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1880 Неутрално

    Изобщо напоследък в Щутгарт са го ударили на кръстоските! Кой би предположил, че ще има такова животно като S-класа купе? Не че не са го плагиатствали от Ролс...
    😄

    I Want To Believe
  3. 3 Профил на sashobal
    sashobal
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Х6

    Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
  4. 4 Профил на townboy
    townboy
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Вече са ме изпреварили, но доживях да видя Мерцедес да копира БМВ. Това много ме радва защото съм фен на БМВ и го предпочитам.

    Too much цензура Баце.
  5. 5 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Супер е. Иначе Мercedes r class ми е любимата кола.

  6. 6 Профил на Тарасион
    Тарасион
    Рейтинг: 532 Неутрално

    В текста на статията се дават мощностите на моторите модификациите от 350д до 450 АМГ, а после за цените най-високата модификация е 63 ес, която би следвало да е по-мощна от 450.

  7. 7 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 643 Неутрално

    До коментар [#2] от "2.5":

    С класа купе е наследник на ЦЛ, който е спрян от производство. Тълкувай го като смяна на името само.

  8. 8 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 796 Весело

    И се получи поредният "паркетник" който ще си закупят източноевропейските мутри.

    Евроатлантида
  9. 9 Профил на mtsvetanov
    mtsvetanov
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [quote#8:"sa6"]И се получи поредният "паркетник" който ще си закупят източноевропейските мутри. [/quote]

    Айде стига глупости, не всеки си купува кола за да я троши (безсмислено в повечето случаи) по баирите!

    Виж, почти всеки би избрал да си вози семейството сигурно, удобно, а и луксозно и престижно ако искаш (защо не) в това, вместо в Опел Корса. Естествено, не всеки може да си го позволи...

  10. 10 Профил на vasill
    vasill
    Рейтинг: 570 Неутрално

    Все повече изостават в МВ, жалко....

  11. 11 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 886 Неутрално
  12. 12 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 1123 Весело

    Аз от 10-ина години се чудя какво е предназначението на СЮВ-колите , докато накрая вчера се светнах !
    Автомобил за СЮВ-ийски дупки !

  13. 14 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 524 Неутрално

    хората застаряват и трудна сядат и стават от седалките затова се вдига купето и се прави на СЮВ

  14. 15 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 810 Неутрално

    Ай лайк!

    колко му е просветката не разбрах, че скоро гледаь един GLA паркиран и бронята отпред хич не ставаше и за малко бордюрче да качиш

  15. 16 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 943 Неутрално

    Когато излезе моделът Х6 на БМВ всички специалисти в един глас вещаеха провал, но до ден днешен колата се продава не лошо. Добре е да се изчака някой и друг месец.

  16. 17 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 636 Неутрално

    БМВ Х6..Но иначе си е хубава колата де.

  17. 18 Профил на Панайот Панайотов
    Панайот Панайотов
    Рейтинг: 1165 Любопитно

    Тоя сегмент на SAV (Sport Activity Vehicle) ми е толкова странен и интрересен. Нагоре някой си спомни, че и за X6 вещаеха едва ли не катастрофални продажби, а колата си се харчи сравнително добре особено в бившите соц републики, Русия и Близкия Изток. Та и Мерцедес, се хванаха на това хоро.

    Fun is just point of view.
  18. 19 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 754 Неутрално

    До коментар [#8] от "sa6":


    [quote#8:"sa6"]поредният "паркетник" който ще си закупят източноевропейските мутри[/quote]

    Търсенето на СУВ е главно в западните страни и няма нищо общо с оффроуда. Причината е комбинацията от забогатяващо и застаряващо население (удобство при качване/слизане, добър изглед от високо над обстановката, повишена сигурност).

  19. 20 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 796 Неутрално

    До коментар [#19] от "iazdakaja":

    Абе струва ми се че обяснението е по-първосигнално. Просто в океана на капитализма по-голямата риба изяжда по-малките. Запад - в САЩ карат, но там са големи разстоянията и всичко друго, затова се търси комфорта на по-голямата кола. В западна европа премиум сув-овете са по-скоро изключение, а в източна - правило да паркират по сините парко-места.

    Евроатлантида
  20. 21 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 796 Весело

    [quote#14:"dearblue"]хората застаряват и трудна сядат и стават от седалките затова се вдига купето и се прави на СЮВ [/quote]

    Е това обяснение направо ме уби. Ела да видиш с колко зор баба ми се качва в джипа

    Евроатлантида
  21. 22 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 796 Неутрално

    [quote#18:"Панайот Панайотов"]а колата си се харчи сравнително добре особено в бившите соц републики, Русия и Близкия Изток.[/quote]

    т.е. в "ориента", там където лошите момчета искат да кажат "имам пари, мога да си правя каквото искам и въобще не ми дреме за вас!"

    Евроатлантида
  22. 23 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 754 Неутрално

    До коментар [#20] от "sa6":

    Разстоянията нямат значние - американците и до пощенската кутия да ходят, ще търсят комфорта на по-голямата кола, защото са БОГАТИ.
    Е, сега в Европа се случва същото: американизация на транспорта. Щом дедо Джон врътка двутонния вехикел, що дедо Гюнтер не, като хем го бият парите, хем е здрав като бик на 80г, хем за по-малко внуци се грижи..?

    За твое инфо: дялът на СУВ в Европа е нарастнал за 20г от почти 0% на 20% от целия автопарк, а само за следващите 3г ще мине 25%! И това при положение, че всички класове коли растат на размери (днешното Поло е по-гоямо от Голф преди 3 поколения)

  23. 24 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1368 Неутрално

    Това скоро ще го видим по софийските улици в няколко десетки бройки, поне.

  24. 25 Профил на Калибър
    Калибър
    Рейтинг: 1111 Весело

    Радиоактивно...?
    Поздрав за любителите.
    https://www.youtube.com/watch?v=aE2GCa-_nyU

    Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK