"Суперлегера" подобри "Ферари" F12

"Суперлегера" подобри "Ферари" F12

© Георги Пауновски



Италианският производител на поръчкови автомобили с почти 90 годишна история "Туринг Суперлегера" представи на приключилото наскоро в Женева автоизложение нов модел, базиран на "Ферари" F12. Поръчката е от частен клиент, като компанията смята да пусне общо пет бройки от модела.


"Туринг Легера Лусо" отдава почит на първото серийно "Ферари" - 166 MM. Цветът пък е специално разработен и е кръстен Azzurro Niourlague.

"Суперлегера" подобри "Ферари" F12

© Суперлегера


От "Туринг Суперлегера" не крият, че не са правили никакви промени по шасито, електрониката, двигателя и скоростната кутия. Купето обаче е изработено от 12 различни типа алуминий, някои от които се използват в автомобилостроенето за първи път. Има и елементи от карбонови влакна. Резултатът е намалено с 20% тегло.


Изработването на "Туринг Легера Лусо" отнема шест месеца, като желаещите да имат автомобила, трябва да осигурят донора - "Ферари" F12. Цената не се уточнява.




Посочва се обаче, че всеки автомобил ще е оформен според предпочитанията на клиента. "Туринг Легера Лусо" има дължина 4.69 метра и ширина 2.08 м. Височината е 1.29, а междуосието 2.72 м.

"Суперлегера" подобри "Ферари" F12

© Георги Пауновски


Теглото на колата е 1645 килограма. Моторът е V12 с обем 6262 кубика, като генерира 740 конски сили и 690 Нм въртящ момент. Задвижващи са задните колела, а скоростната кутия е седемстепенна автоматична.


"Туринг Легера Лусо" се ускорява от място до 100 км/ч за 3.1 секунди, а максималната скорост е 340 км/ч. Разходът на гориво е 15 на сто в комбиниран цикъл.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (24)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 847 Неутрално

    Сега да му направят тест за издържливост на отсечката Ихтиман - Пловдив. Ако оцелее, значи е много здраво.

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  2. 2 Профил на GM
    GM
    Рейтинг: 581 Весело

    До коментар [#1] от "КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ":

    Човек тамън събере парички за такова Ферари, и се оказва че ще му трябва и една хенга за старото парче Тракия, Хемус, Северната дъга на околовръстното, София... АМАН!!!

    "Давайте БЪЛГАРИ, да се съберем и да строшим на ламята главата!!!Ма аз баш тогава не мога да дойда, че ми излезна една работа..."
  3. 3 Профил на Читателят
    Читателят
    Рейтинг: 524 Весело

    Италианците са царе да продават реклама. Тухла да е, така ще ти я пробутат, че да си я сложиш на етажерката като скъпо украшение.

    Попътен вятър в главите!
  4. 4 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1334 Весело

    5 бройки само щели да произведат !!! виж им акъла. Нас пак не ни преброиха за клиенти !!!

  5. 5 Профил на Д-р Г.
    Д-р Г.
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Ако е италианско бижуто, трябва да е СуперлеДЖера...

  6. 6 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2799 Неутрално

    "Изработването на "Туринг Легера Лусо" отнема шест месеца, като желаещите да имат автомобила, трябва да осигурят донора - "Ферари" F12. Цената не се уточнява."

    Тези бачкат с "матряли на клиента"!
    За плочкаджия иди-доди, но за тунинг легенда е леко несериозно!

    I Want To Believe
  7. 7 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4296 Неутрално

    До коментар [#2] от "GM":

    Аз веднъж се връщах от Пловдив и точно на тази отсечка срещу мен профуча едно Бугати Вейрон (доколкото знам, в България е само едно и е на Вълка - бившия шеф на софийския боклук). Караше с някаква безумна скорост през дупките и предполагам, че като е стигнал до ... половината ... автомобилът е бил total loss.

    Но, дето се вика - имал бол пари, пръснал ги.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  8. 8 Профил на eyewitness
    eyewitness
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Само не разбрах, цвета някакъв моментен проблясък на гениалност ли е?

  9. 9 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 3088 Неутрално

    На средното фото има ретро излъчване. Харесва ми. Иначе другите характеристики-двигател, шаси, ускорение, самолетна кабина-всичко е екстри. Жалко, че човек е неблагодарно животно, всичко бързо му омръзва.

  10. 10 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1529 Весело

    [quote#6:"2.5"]Тези бачкат с "матряли на клиента"!
    За плочкаджия иди-доди, но за тунинг легенда е леко несериозно![/quote]
    хаахаххахах много се разсмях

  11. 11 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1572 Неутрално

    До коментар [#8] от "eyewitness":

    Не, цвета е разработен специално за годината на синята овца, респективно синия коч.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  12. 12 Профил на hinin37
    hinin37
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Преди 130 години не е имало и един автомобил...И света не се е свършил...

  13. 13 Профил на the_fat
    the_fat
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#7] от "Norman Granz":

    Няма Бугати Вайрон в Бг.Въпросният бизнесмен само е "тествал" автомобила но в последствие не го е купил.Не че няма пари но в последняит момент разума е надделял.И сега може да си намери употребявано Бугати от година 2007 на 812 км за 990 000€ (без ДДС) доставка веднага от Дюселдорф или лимитирана 9 от 9 на 900 км за 2,449 000€ от Дубай или Гранд Спорт Vitesse на 1 900 км от Хамбург само за 2,990 000 € (без ДДС разбира се)....А бе има в момента на пазара най малко 15 -20 малко употребявани Бугати вероятно и повече .Бай Ганьо в Бугати би било яка комбинация.

  14. 14 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1253 Неутрално

    Хубава е, дума няма. Но като имам предвид, че началната цена на
    Додж Чалънджър Хелкат започва от около 27 хил. щ.д. при мен няма място за колебание. Само чуйте звукът на изпускателните тръби!

  15. 15 Профил на Paris Hilton
    Paris Hilton
    Рейтинг: 320 Весело

    До коментар [#5] от "Д-р Г.": В България има проблеми кога е "дж" и кога е "г"... Като чуя Ламборджини

  16. 16 Профил на Paris Hilton
    Paris Hilton
    Рейтинг: 320 Весело
  17. 17 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 1549 Неутрално

    "За мен Ферари е умалена версия на Бог"! - Джереми Кларксон

    Имало едно време ссср...
  18. 18 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 3131 Неутрално

    До коментар [#1] от "КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ":

    Ихтиман-Пловдив е само за Камази. Това е за немска магистрала

  19. 19 Профил на The Core
    The Core
    Рейтинг: 810 Неутрално

    С този син цвят си е чисто гавно!
    Тотално са заср*ли Ферарито!
    Срам!


    Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше
  20. 20 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1441 Весело

    "Ферарито " има САМО един недостатък :
    Ако се завърти по кръговото на "Руски паметник" или на някой други места в София - трамвайните релси - ще му ОТКАЧАТ , изтръгнат и двигателя , и ауспухите ...)))

    BIG AL
  21. 21 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1441 Весело

    С този извит нагоре - ръб - на капака на багажника , ми прилича - отзад - на евтин японо-корейски автомобил :
    А и външният дизаин ,силуета - отстрани , ми напомня за 'Корвет-а"..))

    BIG AL
  22. 22 Профил на Kalin
    Kalin
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Красавица

    it comes from inside, just listen ...
  23. 23 Профил на kikoleppard
    kikoleppard
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#15] от "parishilton":

    Тъй, Тъй!!!

    И аз се изприщих като прочетох СуперлеГера, но какво да правим у нас си ги бъркаме, а и не е правилно произношението на ЛУСО. Трябва да е с двойно С т.е. луССо.

  24. 24 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 815 Неутрално

    "подобри" е силно казано. различна е, обаче F12 изгелжда феноменално - модерно, но с класическите пропорции на ферари с предно разположен двигател. Това горе е твърде заоблено и ретро, бледо едно такова, прилича малко на 612, предшественика на F12. Стъпка назад, не напред.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK