Министър Павлова: Нямаме 100 млн. да оправим магистралите, затова ограничаваме скоростта

Снимката е публикувана в рубриката "Новини от вас" от читател и е направена на 8 март.

© Георги Петров

Снимката е публикувана в рубриката "Новини от вас" от читател и е направена на 8 март.



Държавата няма 100 млн. лева, за да ремонтира сериозно най-окаяните отсечки от магистралите, и затова единственото решение за гарантиране на безопасността на пътуващите е ограничаването на скоростта на тези места, стана ясно днес от изявление на министъра на регионалното развитие Лиляна Павлова. Тя допълва, че целият бюджет за текущи ремонти е между 50 и 70 млн. лева годишно.


"Въведохме това ограничаване на скоростта от 90 км/ч от 1 април с цел да обезопасим движението на най-тежките участъци от автомагистралите, на които има неравности, тъй като в последно време зачестиха инцидентите поради несъобразена скорост", казва регионалният министър, цитирана от "Фокус".


Павлова казва още, че допълнителни патрули ще осигуряват безопасното преминаване, докато свикнат шофьорите, че в тези участъци трябва да намалят скоростта. Ангажимент на областните пътни управления пък е да сигнализират местата, където на магистралите ще се кара със скорост като по първокласните шосета - 90 км/ч.


"Разбира се, най-добрият вариант е да ремонтираме проблемните участъци, но необходимите средства за най-тежкия участък около 67 км на автомагистрала "Тракия" и след това за област Пазарджик са необходими 70 млн. лв., и то само за рехабилитация, а не цялостно възстановяване на платното", обяснява Павлова.




На магистрала "Хемус" най-зле е отсечката между Шумен и Белокопитово. Тя е с дължина около 30 км, а за изравняването на неравностите по пътя са нужни около 30 млн. лева. В отговор на въпрос Павлова каза, че в периода май-юни ще се прави по-сериозно изкърпване на магистралите. Засега положението се спасява с т.нар. "тампониране", което е временно и нетрайно решение.


Междувременно началник на КАТ "Пътна полиция" в Пловдив Радослав Начев призова шофьорите да сигнализират на тел. 112 при дупки по пътя. Повод за изявлението му са масовите сигнали от хора през уикенда, че са спукали гуми на Околовръстния път на Пловдив, в посока София, при надлеза за автомагистрала "Тракия".


Представителят на КАТ съветва хората, които искат да търсят обезщетения за щетите по колите си, да извикат полицейски екип на мястото, който да им състави протоколи за инцидента. Без този документ няма начин да се заведе иск срещу стопанисващия пътя в съда.


Препатили шофьори обаче твърдят, че нерядко, ако извикате КАТ в подобен случай, отнасяте акт заради шофиране с несъобразена с пътните условия скорост. Освен това служителите на пътната полиция рядко били склонни да посочват като причина за катастрофи недостатъци по пътното платно. Това е и причината да няма яснота колко от тежките инциденти на пътя са заради дупки, неравности или нееднозначна сигнализация.

Коментари (160)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 957 Неутрално

    На кое точно викате магистрали? Това че един пътен участък е с две ленти в едната посока, не означава, че покривате стандарта за магистрала. Сори...

  2. 2 Профил на Eisbär
    Eisbär
    Рейтинг: 1143 Неутрално

    ами намерете. Това е основна пътна артерия лятото. И нека да позная колко ще се спазва ограничението.

  3. 3 Профил на Боб Яхния
    Боб Яхния
    Рейтинг: 328 Неутрално

    За такива изявления в някои държави биха хвърчали оставки... Тук хвърчи слюнка, лошото е, че "ти го плюеш, то вика - дъжд вали".

    "...от сутрин до вечер шкембенце яж,/ за всичко дава кураж..." (братя Кулинови)
  4. 4 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 701 Любопитно

    За какви магистрали говори тази стрида? Защо тогава въобще строят нови, след като не могат старите да поддържат.

    седеньето го зголемува задникот
  5. 5 Профил на kki
    kki
    Рейтинг: 488 Гневно

    ето как отново се оказахме без дори една пълна магистрала Питайте Пеев и Ц. Василев, те имат по 50-100млн. лв., може да ви дадат да попълните 2-3 дупки... Може и Доганчо да питате - той милионите за нищо ги няма! А може и да не строите ограда за 3-пъти по-висока сума от нормалната, да не крадете като за последно и да оправите пътя. Между другото, какво стана с тази ограда, нали беше уж супер ултра важна и трябваше да се прави без държавна поръчка. Що не сте я построили вече, а? Щото не се разбрахте кой колко да сложи в джобчето, нали?!? Ми, то така е у нас. Ако ще се прави нещо вожда иска половината пари. Ако не му дадат няма да се прави нищо!

  6. 6 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1407 Неутрално

    Качете транзитно преминаващите камиони на влакове, така ще се намали трафика на претоварени камиони по пътищата и те ще се запазят по-дълго време здрави.

  7. 7 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Когато няма пари-няма.Но защо никой не контролира доколко качествено е изпълнението на пътищата.Повечето пътища от републ. мрежа са на бабуни,не са достатъчно пресовани основите,а изпълнителите полагат асфалт,колкот да хвърлят прах в очите.А може би АПИ си затваря очите?

    Tony
  8. 8 Профил на kki
    kki
    Рейтинг: 488 Гневно

    [quote#5:"kki"]Питайте Пеев и Ц. Василев[/quote]

    Извинявам се, той Пеев няма и 1лв. за баничка, а охраната му е, за да не му свалят маратонките в някой парк!

  9. 9 Профил на fortunes
    fortunes
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Мдаааааа. Икономиката на територията е твърде малка, за да може всички тези магистрали да се ремонтират постоянно. Но пък за сметка на това Вождът ще продължи да строи още нискокачествени магистрали и да прибира комисионните от верните фирми, пък след това матряла ще се радва на вълнообразни платна, копки с размера на геран, пък защо не и тол такса от 10 ст за километър. Да живей!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  10. 10 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2012 Неутрално

    Имате ма.Имате един милиард народна пара с които можете да оправите свлачищата и магистралите,ама що не го правите,не знам.

  11. 11 Профил на dustman
    dustman
    Рейтинг: 528 Весело

    Важно е за санирането пари да има, комунистическо внуче!

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
  12. 12 Профил на Психонавт
    Психонавт
    Рейтинг: 510 Неутрално

    Това малко като вица :
    Майстора казва на клиента:Понеже не мога да ти оправя спирачките , ти усилих клаксона.Та така и Лилето.

    ЗАКОН ЗА ОБЯВЯВАНЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКИЯ РЕЖИМ В БЪЛГАРИЯ ЗА ПРЕСТЪПЕН Обн. ДВ. бр.37 от 5 Май 2000г. - http://lex.bg/laws/ldoc/2134920192
  13. 13 Профил на kki
    kki
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#9] от "fortunes":

    прав си, твърде малка е, защото не сме отстреляли още говедата, които ни разсипаха тотално. Иначе, за сравнението: Холандия с територия от 44000кв. км. и почти 17мил. души прави БВП от 868млрд. евро! България с територия от почти 111000кв. км., и 7млн. души прави 40млрд. евро БВП. И те имат пристанище, и ние имаме пристанище. Те си нямат планини, слънце и земя, ние си ги имаме тези неща. Чудно ми е дали БВП-то ще се размени ако си разменим политиците... Или трябва и народа да сменим!

  14. 14 Профил на Петър Христов
    Петър Христов
    Рейтинг: 434 Весело

    няма такава държава... да ти имам и Министрите !!! има проблем - затваряш очи и хоп вече го няма...

    Nulla tenaci inviа est via.
  15. 15 Профил на babalyuga
    babalyuga
    Рейтинг: 687 Неутрално

    "На магистрала "Хемус" най-зле е отсечката между Шумен и Белокопитово. "

    Да, защото я няма никаква още. Най-зле е между разклона за Каспичан и разклона за Невша.

  16. 16 Профил на ivobog
    ivobog
    Рейтинг: 221 Весело

    Щяха да развиват инфраструктурата, за да тръгне икономиката. И кво се получи: ни инфраструктура, ни икономика

  17. 17 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 484 Неутрално

    Подготвят ни да приемем безропотно ТОЛ системите. По пътищата построени с нашите данъци и с европейско финансиране. Открийте сметка за дарения. Или организирайте лотария. Може да възстановите и бригадирското движение. Комунизмът никога няма да си тръгне от тази територия.

  18. 18 Профил на krass
    krass
    Рейтинг: 381 Весело

    Не може ли да крадете по-малко и ще се посъберат...

  19. 19 Профил на kanalin
    kanalin
    Рейтинг: 8 Неутрално

    И в новите участъци вече има ограничения на скоростта. И една дупка за чудо и приказ можеща да пребие всеки (участъка след разклона за Ямбол дясна лента посоко Бургас). Дали и там е поради липса на пари или поради липса на контрол в АПИ и министерството?

  20. 20 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1140 Неутрално

    Изтеглихте заем, оправяйте се.
    Дадохте пари на ПИБ оправяйте се.
    Потрошихте пари по КТБ, съберете си ги.
    Съберете си от Ковачки и другите олигарси задълженията, оправяйте се.
    Ако не можете, оставките на масата и следващите.
    Това е пътят.

  21. 21 Профил на evq15491716
    evq15491716
    Рейтинг: 221 Неутрално

    1 000 000 000 за "безплатно саниране"

  22. 22 Профил на Димитър Нанев
    Димитър Нанев
    Рейтинг: 388 Весело

    Браво! Решение в стил "Госпожо, не можахме да Ви оправим спирачките, но Ви засилихме клаксона."

  23. 23 Профил на azmatahari
    azmatahari
    Рейтинг: 640 Гневно

    То да даваш не е като да вземаш.

    Павлова дрънкаше за тол такси, сега ще ограничава скоростта, че няма пари, догодина ще пътуваме четни-нечетн, а и успоредните пътища почти никъде на са използваеми.
    Павлова да каже, какви пари постъпват от винетки, такси и глоби годишно и да отчете как се изразходват.
    Мирише яко.

  24. 24 Профил на olimpipanov
    olimpipanov
    Рейтинг: 1117 Неутрално

    Аджеба нали събирате парим от м...ки или те са само за семки бонбонки на наши хора.

    То сега мутрите не се спазва ограничението и редовно ме отминават все едно съм спрял та после ли.


    Оставка.

  25. 25 Профил на The Core
    The Core
    Рейтинг: 754 Любопитно

    Ако не я оправите, няма да гласуваме за вас на изборите!
    Лесно е!

    Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше
  26. 26 Профил на oex13531876
    oex13531876
    Рейтинг: 434 Любопитно

    В крайна сметка, все още нямаме завършена магистрала ! Така излиза.

  27. 27 Профил на Shlosera
    Shlosera
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#15] от "babalyuga":

    Тя е говорила за за бъдещ период след около година и половина до две след завършването на отсечката.

  28. 28 Профил на bateVal
    bateVal
    Рейтинг: 462 Неутрално

    Лиляно, моме, не дрънкай глупости! Според официални данни, регистрираните на територията България превозни средства към 07.2014 са 3 769 117 (тук са леки коли, автобуси, микробуси, камиони). Умножено по годишна винетка за лек автомобил 67 лв. - 252 530 839 лв. , отделно таксите от горивата, които също трябва да отиват за пътища (не ми се вадят официални данни от статистиката и не ми се смята в момента). Та къде отиват тези парички, Лиляно, при Сашо Сталийски например?

  29. 29 Профил на s0f1a
    s0f1a
    Рейтинг: 221 Неутрално

    това на нищо не прилича. по-добре сменете и табелите обозначаващи магистралните пътища, защото това не са магистрали, а третокласни пътища

  30. 30 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1653 Неутрално

    Ма вие от дебелото Лили ли чакате да ви оправи инфраструктурата....ха-ха-ха

    Обичам да грухтя и плюскам.
  31. 31 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 948 Неутрално

    В резултат на "кадърната" политика на управляващите от 2005г на сам приходите ни от продажби с всяка година спадаха и последните години стигнаха до там, че вече нямаме пари да си плащаме и местните данъци.
    Така, че по вашия почин, щом нямам пари, аз пък ще си намаля сумите, които плащам за данъци! Става ли?
    И без туй почти вече не карам кола, а когато я карам, я разбивам по ВАШИТЕ пътища.

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  32. 32 Профил на grem
    grem
    Рейтинг: 310 Неутрално

    "Представителят на КАТ съветва хората, които искат да търсят обезщетения за щетите по колите си, да извикат полицейски екип на мястото, който да им състави протоколи за инцидента. Без този документ няма начин да се заведе иск срещу стопанисващия пътя в съда."
    Дааа бе, май за да им пишат не протокол, а акт за "несъобразена скорост", мерси.

  33. 33 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1219 Неутрално

    Ми и аз нямам 68 лв за винетка и още за местни данъци и гражданска и каско .. затова освен да взема да почна да ви ограничавам парите дето ви плащам (уж за пътища)?

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  34. 34 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1277 Неутрално

    Изниква въпросът как са строени тези магистрали, че да стигнат до подобно плачевно състояние. Защо германските аутобани или френските магистрали не се ремонтират всяка година? Някой да е спукал гума от дупка на пътя там? Вложиха се милиарди в строителството на магистралите у нас, а половината вече са целите в кърпежи.

    "Виж, приятелю, на този свят има два типа хора - тези със заредените пистолети и тези, които копаят. Ти копаеш!"
  35. 35 Профил на gruntig
    gruntig
    Рейтинг: 221 Весело

    Еми колко му е 100 млн, вземете още един заем, така и така е тръгнало. После кредиторите не могат да си вземат магистралата, я.

  36. 36 Профил на civis_eu_sum
    civis_eu_sum
    Рейтинг: 541 Весело

    Е как, бре! Аз от Бойча поне очаквах да работят магистралите, а то!?

    ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация.
  37. 37 Профил на rpanev
    rpanev
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Много РъБести, много нещо.

    До коментар [#25] от "The Core":
    Ако не гласуваш за тях, комундетата ще построят Беляне и росской паток, независимо дали ще бъдат завършени и пуснати в експолтация. Лесно е! Лесно и да се хленчи само и постоянно!

    До коментар [#28] от "elysim":
    http://www.api.bg/files/8513/8503/5271/Registar_Dogovori_TRP.pdf
    ето, чети, там отиват парите на АПИ.

  38. 38 Профил на ungeheuer
    ungeheuer
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#13] от "kki":

    според мен добро начало би било да се смени системата, в която никой не носи отговорност за нищо и дори при фатални трагедии отговорни - няма.

  39. 39
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  40. 40 Профил на thenomad
    thenomad
    Рейтинг: 410 Неутрално

    На Борисов за какво му беше да вдига максимало разрешената скорост по магистралата от 130 на 140 км/ч?

  41. 41 Профил на Максим Александров
    Максим Александров
    Рейтинг: 649 Любопитно

    Преди няколко години нали бяха толкова идеални, че чак го вдигнахме до 140 км/ч?
    Действително имаше някои по-хубави участъци, но като цяло си е същата трагедия. Интересно къде отиват парите за винетки, да не говорим за данъци... Защото по много груби изчисления, става въпрос за около 1 млн. автомобила, а винетката е 67 лв... това на година - за 10 години можем да предположим акумулиране на над 500 млн. лв...

    https://bgrevizia.files.wordpress.com/2015/10/oktopod1.png
  42. 42 Профил на azmatahari
    azmatahari
    Рейтинг: 640 Гневно

    Нашите съседи Гърция и Сърбия поддържат много добре пътищата, дублиращи магистралите. Повечето местни шофьори пътуват по тях, тъй като тол таксите са им скъпи. У нас тези пътища са разрушени до забрава, някъде все едно че не ги е имало(Витиня).
    Павлова много обича да седи до Бойко и да се бъзикат като на селска вечеринка, докато ние ще се чудим скоро как да стигнем от т.А до т.Б.

  43. 43 Профил на GM
    GM
    Рейтинг: 541 Разстроено

    "Тя допълва, че целият бюджет за текущи ремонти е между 50 и 70 млн. лева годишно. "

    А с това ни казва, че никога няма да се оправят.

    "Давайте БЪЛГАРИ, да се съберем и да строшим на ламята главата!!!Ма аз баш тогава не мога да дойда, че ми излезна една работа..."
  44. 44 Профил на oanes
    oanes
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Примиера самоволно наложи 140 км/ч, как така ще се изменя ? А, сетих се, това е с неговото разрешение, пък и за хеликоптери няма ограничения.

  45. 45 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 736 Неутрално

    Ей, много лъже тази министърка.
    Само от винетки приходите на година са 224 млн лева: http://www.investor.bg/ikonomika-i-politika/332/a/s-blizo-2-mln-lv-poveche-sa-prihodite-ot-vinetki-prez-2014-g-188037/
    От акциз върху горивата и ДДС върху горивата са съответно 2.4 и 1.1 млрд - общо 3.5 млрд: http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2015/01/14/2453959_bjudjetut_gubi_nad_200_mln_lv_ot_padashtite_ceni_na/

    Това всичко би трябвало да отива за пътища, не за ромски гласове, мерцедеси за депутати, софийки Лувър, и хиляди още глупости.

  46. 46 Профил на rpanev
    rpanev
    Рейтинг: 221 Гневно

    Ти на друга планета ли живееш? Немските аутобани постоянно се ремонтират!

    Тук могат да се видят всички текущи ремонти, и колко много са те:
    http://www.bast.de/DE/FB-F/Baustelleninformation/baustelleninformation_hidden_node.html

    Както викаше дърт плегиус, внимавай какви ги дрънкаш, че не всеки път минават!
    До коментар [#34] от "Lou":

  47. 47 Профил на dan1
    dan1
    Рейтинг: 385 Неутрално

    До коментар [#41] от "Максим Александров":

    Парите от винетки са 200-215 млн.
    Не са чак толкова много за да има и за снегопочистване и за кърпене и за основни ремонти и за строежи на нови участъци

  48. 48 Профил на BSRD
    BSRD
    Рейтинг: 701 Неутрално

    КЪДЕ СА 16 000 000 000 лева дълг, който вашето правителство си гласува и взема. Крадци!

  49. 49 Профил на Стабилни в мизерията, епизод пореден
    Стабилни в мизерията, епизод пореден
    Рейтинг: 989 Неутрално

    Сега нямате. А след 5 години като магистралите нуждаещи се от ремонт са не 100, а 600км какво ще правите?

  50. 50 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2677 Неутрално

    Липсата на пари за толкова основно нещо е следствие от политиката държавата да се занимава с всичко и да се бърка навсякъде. Накрая парите не стигат за изоконни задължения като поддръжка на пътната мрежа. Точно както и с "инвалидите", 1 млн освидетелствани, за истинските събираме пари за елементарни нужди с СМС-дарения

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  51. 51 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 822 Неутрално

    Явно комисионните от ремонтите са по-малки.
    И не се режат толкова лентички.

  52. 52 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3632 Неутрално

    ГЕРБ-ерската гордост и първа партизанска внучка Лиляна Павлова се оправдава, че нямало пари...?! Ами да я сменят! За какво е там? Да се оправдава с това, че нямало пари -всеки може!
    Плюс това винаги ми е било много интересно, защо не се поддържат магистрали и натоварени пътища с малка техника, за дребни и аварийни ремонти?! Защо чакат да зейнат едни трапища, сума ти народ да се пребива и да си разбива колите, а те да ми обясняват кога щяло да има процедура по ЗОП...!
    Миналата седмица имаше статия за ПТП в участъка до Провадия, вследствие на дупка по платното и със сериозно пострадало момиче! На чия сметка да го пишем? Да наритват Лиляна Павлова по дебелия задник, да ходи да се снима до някоя купчина паднали камъни, а пък да сложат някой по-развъртян за министър!

    Бивш tww09306483.
  53. 53 Профил на bateVal
    bateVal
    Рейтинг: 462 Неутрално

    До коментар [#47] от "dan1":

    Не са само парите от винетки, към тази сума отива и част от таксите от горивата и сумите от местните данъци, които трябва да отиват за общинските пътища, отделно финансирането по еврофондовете ... просто МНОГО СЕ КРАДЕ!

  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  55. 55
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  56. 56 Профил на The Core
    The Core
    Рейтинг: 754 Весело

    До коментар [#37] от "rpanev":

    Бъзикам се, бе....
    Чакам Мая Манолова да внесе реактивни метли, като нейната!
    Тогава - кеф, няма нужда от магистрали, няма винетки, няма бензин... (Доколкото знам, метлите летят с керосин (ламбена газ демек), а той е по-евтин... и ще го точим от Бургас -... нам'кой си '..пулис..)

    Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше
  57. 57 Профил на mapuhcku
    mapuhcku
    Рейтинг: 386 Неутрално

    За сметка на това има пари за субсидии на тютюнджийте, за фиктивни ТЕЛК-ове, за неефективно БДЖ, за ВМЗ Сопот, за няколко милионни договора с неефективни производители на ел.енергия (Ковачки и Сие) и прочие и прочие безмислени харчове!

  58. 58 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 1048 Весело

    [quote#6:"442"]Качете транзитно преминаващите камиони на влакове, така ще се намали трафика на претоварени камиони по пътищата и те ще се запазят по-дълго време здрави. [/quote]

    Добра идея, тамън ще направят оборот и на закъсалото БДЖ.

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  59. 59 Профил на Додо
    Додо
    Рейтинг: 968 Разстроено

    Ами направо да вземат да я затворят, докато намерят пари, и после, е после е ясно, ще я открият официално и ще режат лентички точно преди следващите избори...

  60. 60 Профил на !D !калпав е новия вид Дневник!
    !D !калпав е новия вид Дневник!
    Рейтинг: 961 Любопитно

    Г-жо Павлова рязкото снижаване на скороста с 50/60 км/ч е много по-опсано от неравностите по пътя.Да не говоря ,че тези неравности не са от тази година за да се оправдавате.По ваше време бе направн и ремонта на магистрала Хемус на няколко виадукта от вчера започна тяхното ПОВТОРНО рехабилитиране в рамките на 2-3 години .Просто няма бюджет който да издържи на такива интервенции ,да се поправя един и същи участък всеки три години.Но най-важното ако ще ограничавате скоростта до 90 км което е повече от 30% правете го плавно от 120...110 иначе на вас ще трябва да се припишат много щети /без да споменвам -псувни./
    Сега не етака вчера го видях!!

  61. 61
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  62. 62 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Рапоня пет години строи магистрали и зали. Резултатът - състоянието на РПМ е като в края на 90-те - отвратително. Всички пътища, не само магистралите са в отвратително състояния. На не повече от 20% от пътищата в България са останали банкети. По половината от пътищата вече има растения по платното. Колко пари трябват на мутромилиционерската шайка, за да се постави елементарна маркировка на българските пътища?

    Никога повече мутри начело на България.
  63. 63 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8548 Неутрално

    То за магистралите като няма,какво остава за второ- и третокласните пътища.

  64. 64 Профил на civis_eu_sum
    civis_eu_sum
    Рейтинг: 541 Весело

    Точице, я кажи тая статия какво трябва да внуши ?!

    ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация.
  65. 65 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2378 Неутрално

    До коментар [#15] от "babalyuga":

    след като са разбити пътищата ,защо ми вземат данъци ,винетки и тем подобни ,които са повече от съседните напр страни ,това значи ,че парите ни се крадат и никой не контролира къде отиват и ремонтите на каква цена и с каква гаранция се правят , същото е и сместните данъци , събират ни ги ,току що дадох над 1200 лв местни данъци на моята община ,а в същото време вчера си чистих сам улицата от боклуци още от миналата пролет ,кастрих храсти ,които бяха станали като гора и пречеха на колите да паркират ,чистих снега не само пред гаражите ми ,а по цялата улица до излаза на главен път ,чистих си сам листата есента и събрах цели 2 варела ,защото общината няма време да направи това , питам се за какво ми вземат над 1200 лв данъци ,а да не забравя за последните 4 години сам си асфалтирах дупките на улицата ,че можеше да се спъне някое добиче да се убие в тях ,на какво прилича това

  66. 66 Профил на Сахаров
    Сахаров
    Рейтинг: 491 Неутрално

    До коментар [#13] от "kki":

    Не е правилно сравнението между България и Холандия, все пак докато ние сме били под робство, те са били колониална империя... Иначе сте прав, ефективността и възможностите ни като държава и икономиката, първичен, вторичен, третичен сектор, е далеч под възможностите и даденостите ни.

    I shave with Occam's razor
  67. 67 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2677 Неутрално

    До коментар [#47] от "dan1":

    Освен 215 млн. от винетки има 1-2 млрд акцизи върху горивата.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  68. 68 Профил на princess_x
    princess_x
    Рейтинг: 1438 Неутрално
  69. 69 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 868 Неутрално

    Министър Лилиту може ли да обясни, от кой пръст на крака е изсмукала тази цифра от 70 милиона за рехабилитация (разбирай изкърпване) на 27 километра? При положение, че последния участък от магистралата беше построен на цена малко над 4 милиона лева???

  70. 70 Профил на bj_int
    bj_int
    Рейтинг: 225 Неутрално

    има една фирма, която получи 1,3 млрд.лв миналата година за ликвидност. Да ги връща и готово!

  71. 71 Профил на Иван Арнаудов
    Иван Арнаудов
    Рейтинг: 530 Весело

    Имате пари да строите, ама нямате пари да поддържате построеното.

    Тъп < По-тъп < Гербер.

    Някои хора поддържат линия, а пък аз... поддържам окръжност.
  72. 72 Профил на radoslavivanov
    radoslavivanov
    Рейтинг: 492 Весело

    Темата е поне от 5-6 години.Всяка година през пролетта излизат "отговорните" другари и обясняват няма пари, няма проект, "другата" партия е виновна .
    А проблемите си остават и стават по-сериозни .
    Защо другарите въвеждат ограничения в тези участъци!?Заради безопасността на гражданите !?Наивно .Ако беше така, щяха да са намерили пари и да сме забравили .
    Това ще е отлична хранилка за милицията - караш със 140 и след малко хоп 90, но си пропуснал знака и вече си с 50 над ограничението .За по-високи скорости да не мислим .
    На второ място другарите си имат оправдание за пред съда - ама ние сложихме ограничение .
    Другарите толкова могат .

  73. 73 Профил на dan1
    dan1
    Рейтинг: 385 Неутрално

    До коментар [#67] от "cinik":

    1 или 2? А акциза от парфюмите, защо не го броите?

  74. 74 Профил на мой
    мой
    Рейтинг: 221 Неутрално

    не 100..10 по 100 да има пак няма да има пътища

    KEEP CALM AND KOTOTAKOA
  75. 75 Профил на Itilon
    Itilon
    Рейтинг: 186 Весело

    Ъм, имаме 42 милиона лева за партийни субсидии, 107 милиона лева за субсидии за тютюнопроизводители, няколкостотин милиона лева за празни щатове, които впоследствие се разпределят като бонуси в държавната администрация, над 500 милиона лева, за да поддържаме фалиралата БДЖ и железопътната инфраструктура на изкуствено дишане, милиони и милиони левове за всевъзможни излишни дребни проектчета - като онова изследване от миналата година за "общественото възприятие за състоянието на пътната мрежа" за 600 000 лв., но виж за ремонтни работи... за тях вече няма пари .

    Избирай внимателно: http://e-lect.net
  76. 76 Профил на 65
    65
    Рейтинг: 250 Неутрално

    Рефренът на герп "Нема паре" го знаем още от времето когато рупахме постната пица.
    Дайте нещо ново!

  77. 77 Профил на bateVal
    bateVal
    Рейтинг: 462 Весело

    До коментар [#55] от "rpanev":

    Малей, герберастите пак сте се разпенявили

  78. 78 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1117 Неутрално

    Павлова, умната! Ти Него уважаваш ли Го? Ами, ако се наложи по тези участъци да мине кортежът Му? Какво следва, пак да ползва "Кугър"-и за прескачането им или нежно да Го пренесеш на ръце?! А-а, ти Павлова саботираш гордостта на премиера - магистралите. Намери решение. Ето ти предложение - целият кабинет давате от залъка си и не закусвате; със събраните пари в оперативен порядък изкърпвате дупките из районите, по които предстои да профучи премиерският кортеж.

  79. 79 Профил на puhcho7
    puhcho7
    Рейтинг: 543 Неутрално

    ...НС да гласуват за намаляване на партийната субсидия наполовина - и те ти 100 милиона, ама никогаж няма да стане това...

  80. 80 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2677 Неутрално

    [quote#73:"dan1"]1 или 2?[/quote]

    Накара ме да проверя точната цифра, 2,4 млрд годишно е.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  81. 81 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1017 Любопитно

    Няма пари за поддръжка на сегашните Маги Страли, но сторим нови! Нещо не мога да схвана логиката! А да, сетих се! Един човек обича да реже лентички!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  82. 82 Профил на doristenedi
    doristenedi
    Рейтинг: 221 Гневно

    Мислех да не коментирам, но тази наглост и безочие направо ме влудява.
    Нали изтелгиха пари за крадене 16 млрд?!?! Толкова ли е трудно да не крадат цялата сума, а да отделят за любимия на Боко АсВалт?
    Предизборно може да санират панелки, а пътища дето се трепи всеки ден по някой човек цък не може...

    Ако все още не си проверил това, което твърдиш - е хайде де провери го!
  83. 83 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2071 Неутрално

    Скоро ще ги правят пешеходни алеи и всичко ще си дойде на мястото.

    Евала, Герб. Аз мога ли да кажа, че нямам 67 лв., за да ви платя цялата винетка?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  84. 84 Профил на Tru Soulja
    Tru Soulja
    Рейтинг: 937 Весело

    Язък , баце , толкова се хвалеше с тия магистрали ся и магистрали няма да има.Между другото тия магистрали нямат ли гаранция?

    Най-добрият съвет, който съм получавал, е да избягвам банките. Те ти дават чадър, но, когато завали, ти го вземат
  85. 85 Профил на blaserr93lrs2
    blaserr93lrs2
    Рейтинг: 459 Гневно

    До коментар [#45] от "Камен":

    Пфффф СМЯЯЯЯТАЙ !!!!Луди пари постъпват в хазнат и реват че все не им стигат!

  86. 86 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1450 Неутрално

    "На магистрала "Хемус" най-зле е отсечката между Шумен и Белокопитово. Тя е с дължина около 30 км, а за изравняването на неравностите по пътя са нужни около 30 млн. лева."

    Че те този участък го пуснаха през 2013-та:

    "На 25.07.2013 г. министърът на регионалното развитие ще пусне в движение новоизградения осемкилометеров участък от автомагистрала "Хемус" от Шумен до Белокопитово. Изпълнител на строително-монтажните работи е АМ "Черно море"АД, гр. Шумен, а консултант е "Пътинвест инженеринг"АД."

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  87. 87 Профил на Slick
    Slick
    Рейтинг: 2428 Неутрално

    Как пък все няма? Ние все даваме, вие все викате, че няма?
    Къде отиват? Винетки, данъци, ДДС от гориво... искате и тол-такси да сложите - за кой път?
    И някой няма ли да се запита що за ремонти са това, дето не изкарват и две години?

  88. 88 Профил на kki
    kki
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#66] от "Сахаров":

    Да, вярно е, че те не са били под турско робство, но и ние сме от достатъчно време. За последните 25г. можехме да сме 3-4 пъти по-добре от колкото сме в момента ако бяхме направили лустрация и бяхме затворили най-големите варвари от ДС и БКП в затвора. Но не само, че не го направихме, ами се оставихме да ни оберат до шушка няколко пъти. Разликата с Холандия е в манталитета. Онези успяват да направят рай от едно блато, а ние успяваме да направим блато от рая. Все пак сравнението го направих, за да покажа, че има народи, които се справят по-добре от нас с доста по-малко ресурси и, че вместо да мрънкаме имаме възможност да направим нещо смислено. Лошото е, че не очаквам нищо добро от народ, който си избира за премиери комарджии, руски подлоги или тикви, които не могат да свържат едно изречение на какъвто и да е език.

  89. 89 Профил на NMink
    NMink
    Рейтинг: 386 Весело

    Шофьорите трябвало да свикват хахаха... Ако не свикват, чичото с палката, фиша/акта, та другия път да са свикнали, че по магистралата има метеоритни кратери... смешнисте

  90. 90 Профил на krummen Spiegel
    krummen Spiegel
    Рейтинг: 221 Неутрално

    30 км. изравняване на неравности-30 000 000 лева!!?!?!?!? Ами да.Нищо чудно.След като може да построите участък от магистрала 30 км ОТ-ДО за 30 000 000 лева и след това да се тупате в гърдите-ВИЖТЕ НИ.След 3 години ремонт за 30 000 000 лева................................ след 3 години ремонт за 30 000 000 лева ............................. след 3 години за 30 000 000 лева.................... Егати лапачката.Божееееееееееее няма такава държава.

  91. 91 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 1741 Неутрално

    [quote#7:"Free person"]Повечето пътища от републ. мрежа са на бабуни[/quote]
    Ти си късметлия, щом има само бабуни по вашия край, а няма ями.

  92. 92 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1017 Неутрално

    А ще има ли полза от управлението на ГЕРБ? Питам аз и отговор не искам! Щото 4 години се из****@х@ върху нас!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  93. 93 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1516 Неутрално

    До коментар [#17] от "subaru":

    Само гледай ако някой поиска ТОЛ такси за тая кочина какво ще стане.
    Тая скоро няма да мине. Виж за турските тирове може. И бездруго основно те безчинстват по магистралите

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  94. 94 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1516 Неутрално

    До коментар [#88] от "kki":

    "За последните 25г. можехме да сме 3-4 пъти по-добре от колкото сме в момента ако бяхме направили лустрация и бяхме затворили най-големите варвари от ДС и БКП в затвора."

    Е това е един от основните грехове на Костов. Като видя колко народ от собствените му партии са били агенти и се уплаши.
    А ако беше резнал тоя гнойник, СДС вероятно шеше мигом да се разпадне, но щеше да се възроди изчистено и тая агония нямаше да продължи толкова време. Докато хората не претръпнат дотолкова, че миналото на агент да не им прави впечатление.

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  95. 95 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1879 Весело

    [quote#67:"cinik"]Освен 215 млн. от винетки има 1-2 млрд акцизи върху горивата.[/quote]
    Ама има и БДЖ и куп други на дотации, има разходопокривни социални системи, има сума ти народ на държавна заплата, има "обръчи" да се стягат за следващите избори... за кое по-напред?

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  96. 96 Профил на orbel
    orbel
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Да ги затворим,тогава не трябва да се харчи вообще.Да ама не,без братко и батко как ще крадете бе Лили?Кръпки,на парче,пък тиквата вади от някъде предизборно и така до края на света,най скъпи и най гадни пътища в Европа

  97. 97 Профил на kki
    kki
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#94] от "rapidfire":

    абсолютно! Освен това Костов ги остави да му подлеят вода и да прецакат приватизацията, а знаеше много добре, че на тези хора не може да се вярва.

  98. 98 Профил на kapitalcho
    kapitalcho
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#67] от "cinik":

    А данъка за колата,къде го забрави ?
    Дотук станаха поне три данъка само за пътищата-винетки,акцизи върху горивата ,данъка на колата.
    Освен това имаме и ДДС върху горивата(освен акцизите).
    Т.е ако сметнем целият масраф става 2.5-3 милярда лева годишно.
    Докато избираме крадливи комунисти,нищо няма да става и парите никога няма да стигат.

  99. 99 Профил на kapitalcho
    kapitalcho
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#73] от "dan1":

    Без сарказъм.
    Плащаме поне три данъка за колите(винетки,акцизи върху горивата,данък на колата плюс ДДС върху всички тези изброени-така че можем да се броят четири данъка и то само за подържане и строене на инфраструктурата.
    Като не могат да направят нищо-или отменят данъците(и тъй тъй има дупки,но поне знаеш че не плащаш нищо) или да си дават оставките.
    От крадливи комунсити и мутри,нищо няма да има и парите никога няма да стигат.

  100. 100 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 539 Неутрално

    50 км/ч и за 10 часа си навсякьде в бьлгария
    бьрзаи бавно





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK