Участък от магистрала "Струма" се напука по-малко от две години след откриването (видео)

Участък от магистрала "Струма" се напука по-малко от две години след откриването (видео)

© Надежда Чипева, Капитал



Пукнатина с дължина около 15 метра се е появила на автомагистрала "Струма" до Дупница на отсечка, открита преди година и осем месеца, съобщи агенция БГНЕС. В този участък шосето е върху насип, който явно е започнал да се свлича.


Пукнатината тръгнала първоначално от аварийната лента и била залята с течен асфалт. Впоследствие обаче се разширила и към дясното платно, така че сега се ползва само крайното ляво.


На мястото са поставени предупредителни пътни знаци. Мястото на повредата е част от лот 1 на "Струма", открит официално на 22 юли 2013 г. Изборът на изпълнител, както и самото изграждане на отсечката стана факт по време на първия кабинет на ГЕРБ.


През октомври се очаква да бъде пуснат и лот 2 от "Струма", който е от Благоевград до Дупница.

Коментари (148)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Симо
    Симо
    Рейтинг: 1208 Неутрално

    Този пътен участък нямаше ли гаранция 5 години ?

    http://www.youtube.com/watch?v=QuBy3BzCXwg
  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 2081 Неутрално

    Ееееей голяма работа напукала се. 15 метра, ще и намалят скоростта и готово.

  3. 3 Профил на serpico
    serpico
    Рейтинг: 1317 Неутрално

    милият Боце

    Pure Chewing Satisfaction
  4. 4 Профил на gembirdkz
    gembirdkz
    Рейтинг: 646 Гневно

    До коментар [#2] от "442":

    Пхахахаха

  5. 5 Профил на гарата
    гарата
    Рейтинг: 877 Неутрално

    Ограничение 90 и готово
    Сериозно - изпълнителят да си го оправя и да плаща неустойка с превантивен размер.

  6. 6 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3703 Неутрално

    Пукнатина с дължина около 15 метра се е появило на автомагистрала "Струма"
    отидоха още 10 млн .......за ремонт

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  7. 7 Профил на Грант мотивиран, правоверен либерал
    Грант мотивиран, правоверен либерал
    Рейтинг: 524 Неутрално

    [quote#3:"serpico"]милият Боце[/quote]

    Айде да не е Боце виновен, за разнообразие...КОЙ завърши и откри отсечката, сещаш ли се? Едно цикламено костюмче и няколко представители на КОЙ

    Дневник - рупор на демократичната цензура. "Правилата" на форума - СПОРЕД ФИНАНСОВИЯ ИНТЕРЕС НА СОБСТВЕНИКА :)
  8. 8 Профил на oldie
    oldie
    Рейтинг: 409 Неутрално

    След днешните (непървоаприлски) истории за българските магистрали, очаквам журналистите да започнат да слагат в кавички не имената им, а самите тях.

    "Магистрала" Тракия, "Магистрала" Хемус, "Магистрала" Струма...

  9. 9 Профил на lol
    lol
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#5] от "гарата":

    и 5 години да няма право да участва в държавни поръчки

  10. 10 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1191 Весело

    Слънцето ще спре свлачището с мускули.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  11. 11 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2064 Неутрално

    Какво ще каже унуй нещо-Не стига,че тяхните,ами и нашите.

  12. 12 Профил на Втора цетка
    Втора цетка
    Рейтинг: 982 Любопитно

    Когато проумеем, че сме територия, по която придвижването е предопределено да е на коне и мулета, ше заживеем щастливо...

    Това е Ъпсурт, мене ме нема във целата схема...
  13. 13 Профил на mitkokitkata
    mitkokitkata
    Рейтинг: 284 Весело

    Е че нали Б.Б. възложи поръчката лани, сега се върна заради гаранцията

  14. 14 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 600 Неутрално

    Мащабните производства не бива да се коментират от лаици ...

  15. 15 Профил на serpico
    serpico
    Рейтинг: 1317 Неутрално

    До коментар [#7] от "Некъф ужас, некъф ат":

    Аха значи по негово време се приема проекта, избира се изпълнител а и се свършва 95% от работата, но след това другите виновни... това само тежко обременен гербер може да го измисли..

    Pure Chewing Satisfaction
  16. 16 Профил на zdravass
    zdravass
    Рейтинг: 556 Неутрално

    Дека е видеото?


    Публикувано през m.dnevnik.bg

  17. 17 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1542 Неутрално

    Магистралите ИМ са много по-добри от магистралите МУ. Май така стана накрая.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  18. 18 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3872 Неутрално

    Нищо вече не може да че учуди, след като бул. Цариградско шосе за 5 години го ремонтираха три пъти.

    Само се опитвам да си спомня кой беше кмет тогава.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  19. 19 Профил на va1terego
    va1terego
    Рейтинг: 415 Весело

    Така се строеше, строи се и днес, и утре пак ще се строи!
    Велик е нашия минпред, и дваж по-велика е неговата църна маца- министерка!

  20. 20 Профил на Кирето
    Кирето
    Рейтинг: 1437 Любопитно

    До коментар [#12] от "LocoMondo":

    Ихаа, на дилижанси ще се меткаме, а?

    Научих "God Save the Queen".........е, струва си....
  21. 21 Профил на Калник
    Калник
    Рейтинг: 882 Неутрално

    [quote#1:"Симо"]Този пътен участък нямаше ли гаранция 5 години ?[/quote]

    Според мен гаранцията за магистрала трябва да е поне 20г, а за мост - 100.

  22. 22 Профил на Втора цетка
    Втора цетка
    Рейтинг: 982 Любопитно

    [quote#20:"Кирето"]Ихаа, на дилижанси ще се меткаме, а?[/quote]

    Кире, ние сме се метнали, но странно защо, не го осъзнаваме...

    Това е Ъпсурт, мене ме нема във целата схема...
  23. 23 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1682 Неутрално

    ТОЙ прави само нови, завършените няма да ни ги прави.

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  24. 24 Профил на Жълтопаветник
    Жълтопаветник
    Рейтинг: 265 Неутрално

    В България климатичните условия са крайно неблагоприятни за всякакъв вид строежи, не само за пътища и магистрали. Големите температурни амплитуди са пагубни за всяка структура. Не знам кой може даде гаранция за повече от 2-3 години. Просто магистралите трябва да се поддържат целогодишно, за да се предотвратяват още в началото по-сериозните щети.

  25. 25 Профил на Maradona
    Maradona
    Рейтинг: 519 Неутрално

    [quote#18:"Norman Granz"]Нищо вече не може да че учуди, след като бул. Цариградско шосе за 5 години го ремонтираха три пъти.

    Само се опитвам да си спомня кой беше кмет тогава. [/quote]

    Какво да се чудиш , първото колело на цариградско е в окаяно състояние след като го пуснаха миналата година !

  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  27. 27 Профил на biss Mark
    biss Mark
    Рейтинг: 1452 Неутрално

    Според мен един нормален договор трябва да има клаузи за:
    - гаранция
    - ниво на поддържаното качество нещо като SLA
    - следгаранционна поддръжка

    Разбира се това изисква и екип който да контролира и изисква спазването на закона.

    Това ме навежда и на мисълта, дали в България глобяват виновните за пътни инциденти, които са предизвикали някаква щета на пътните съоръжения? Гледам по бул. България доста от оградата е намачкана.

    Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.
  28. 28 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Сутринта се прибирам от Бл-гд и гледам знаци, ограничения... викам си, пак ли бееееее. То е тръгнал целия скат. Не е само напукано. Там трябва много сериозен ремонт на поне 150 метра, нищо, че е напукано само 15-20

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  29. 29 Профил на nodamncat
    nodamncat
    Рейтинг: 729 Неутрално

    Не става само с пари. Ето, парите бяха намерени, до голяма степен с помощта на ЕС. И въпреки това, нещата не се получават. Явно е до манталитет... На поръчителите, на изпълнителите, на инженерите, до на простите строители, които са работили по този проект...

  30. 30 Профил на ДГБ
    ДГБ
    Рейтинг: 318 Неутрално

    Някои изненанадан ли е?!

  31. 31 Профил на vladivlad
    vladivlad
    Рейтинг: 602 Неутрално

    до 24 - не ти се връзва логиката. Сърбия, Хърватска, Словения са в същия климатичен пояс, но явно ЗНАЯТ как да строят магистрали, а ние - не.

    Do or do not. There is no try. Yoda
  32. 32 Профил на zdravass
    zdravass
    Рейтинг: 556 Неутрално

    И до манталитетът на времето...

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  33. 33 Профил на biss Mark
    biss Mark
    Рейтинг: 1452 Неутрално

    [quote#26:"oporna_to4ka"]лед кратък преглед на коментарите констатирам - многоуважаемите от мен господа които обясняваха до вчера "Асфалт не ядем" и " Да се режат лентички е много лошо" сега са кахърни за състоянието на пътищата в родината. Такива палячовци ме забавляват.[/quote]

    И кое ви забавлява, че се харчат пари и скъпо телевизионно време за буклучави магистрали. Нали се сещате когато Боко изпълни заканата си да направи н-хиляди километра магистрали, с това качество после какви пари ще отидат за поддръжка.
    Дали пък не беше по-добре да имаме работеща съдебна система или образователна и здравна.

    Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.
  34. 34 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2349 Весело

    [quote#24:"tlnet"]Не знам кой може даде гаранция за повече от 2-3 години.[/quote]
    ЗУТ

  35. 35 Профил на mikk
    mikk
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Да строят като в Германия...

    основа
    +
    подложен бетон 5 см.
    +
    железобетон 20 см.

    и вече отгоре 4 пласта асфалт!

  36. 36 Профил на otg46594191
    otg46594191
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Участък от магистрала "Струма" се напука по-малко от две години след откриването

    Виновни са предишните правителства.

  37. 37 Профил на oporna_to4ka
    oporna_to4ka
    Рейтинг: 524 Неутрално

    [quote#33:"biss Mark"]Дали пък не беше по-добре да имаме работеща съдебна система или образователна и здравна.[/quote]
    Твърде манипулативно се изказвате многоуважаеми господине. Нещо... подготвен ми се струваш?

    Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят властта
  38. 38 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 810 Неутрално

    В Италия съм виждал на няколко места същото.
    Ще си оправят дренажа,не се радвайте

  39. 39 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 866 Неутрално

    № 24 пише: "В България климатичните условия са крайно неблагоприятни за всякакъв вид строежи, не само за пътища и магистрали."
    По-голям идиотизъм не бях срещал скоро.
    Лошото е, че в България УСЛОВИЯТА СА БЛАГОПРИЯТНИ само за приятелчетата на "управляващите" ни разбойници.

  40. 40 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2659 Неутрално

    Голяма работа. Ремонт за 2 дена.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  41. 41 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 832 Неутрално

    До коментар [#3] от "serpico":

    Да, милият Мутрисов, сега как да обвини другиго?!

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  42. 42 Профил на Slick
    Slick
    Рейтинг: 2327 Неутрално

    До коментар [#24] от "tlnet":

    Това няма как да е вярно. Мога да ти кажа от първа ръка, че в Германия условията са много по-зле, но има магистрали, строени по време на световните войни и още са си много добре. И не ги ремонтират на 2-3 години.

    Сега, да видим коя е фирмата, какви са договорните условия и кой ще плати ремонта?

  43. 43 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 989 Неутрално

    при тези дъждове, такива неща се случват. добре че е още в гаранция и ще я оправят за сметка на строителя.

  44. 44 Профил на ivobog
    ivobog
    Рейтинг: 237 Весело

    До 24: Ам че да не строим тогава, що харчим излишни пари след като: "климатичните условия са крайно неблагоприятни за всякакъв вид строежи, не само за пътища и магистрали".
    Да си живеем в землянки и да се придвижваме по кози пътеки.
    Останалото са го казали преди мен.

  45. 45 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 810 Неутрално

    [quote#33:"biss Mark"]Дали пък не беше по-добре да имаме работеща съдебна система или образователна и здравна. [/quote]
    Ами то и в тях се наливат постоянно все повече пари,ефектът обаче не се вижда.
    Тук поне има гаранция и ще се оправи.

  46. 46
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  47. 47 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1542 Неутрално

    [quote#24:"tlnet"]Не знам кой може даде гаранция за повече от 2-3 години. Просто магистралите трябва да се поддържат целогодишно, за да се предотвратяват още в началото по-сериозните щети. [/quote]
    Ти добре ли си бе?! Я да купи един албански битум (провери на какви амплитуди издържа) да видиш кога ще мръдне (ама знаеш ли колко струва). И като не може даде гаранция защо поема поръчката? Плюс това вероятно има подписани договори в които е предвидена такава. В катар и натам как строят магистрали - там амплитудите денем и нощем също вероятно не са малки.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  48. 48 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 1129 Неутрално

    ей от всичко се икономисва и това е... едра фракция икономисват, ситен редят пак икономисват. Минава заспалия техник и се подписва, щото и той разбира колкото баба ми.
    Ако отиде някой архитект и им издаде проект за основа да сложат л***а, пак ще икономисат.

  49. 49
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  50. 50 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1150 Гневно

    ДЕМОКРАЦИОО! ДЕМОКРАЦИОО!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  51. 51 Профил на глобално хасково
    глобално хасково
    Рейтинг: 294 Неутрално

    Ако някой иска да види какво означава истинска магистрала му препоръчвам да мине по някой от немските аутобани - особено тези към и от Мюнхен. Не съм виждал по-качествен път в живота си. Пътувах с автобус, но имах чувството, че сме на писта от формула 1! От един документален филм разбрах къде се крие тайната на немските магистрали - асфалтовото им покритие било с дебелина 50 ( петдесет ) сантиметра!!! А освен това, този 50 сантиметра дебел асфалт на някои места май бил "излят" в предварително построено бетонно "корито" и затова нямало мърдане и дупки. Дори и при разширяване от студа през зимата и жегата през лятото. А нашите колко сантиметра асфалт полагат? За бетонно корито да питам ли въобще? Вярно, че би излязло доста по-скъпо, но веднъж като се дадат едни пари, после пътят може да изкара 20 години без ремонт. Така че - евтиното пак излиза скъпо.

    за какво е по-жадно мнозинството: свобода или шише ракия?
  52. 52 Профил на Ivan Seliminski
    Ivan Seliminski
    Рейтинг: 466 Гневно

    Миналата седмица ходих до Бургас и имах удоволстиве да се "насладя" на новата магистрала. Няма и 5 години а на много места вече са правени и кръпки и то доста некачествено. Гаранция франция, цялата Тракия след изтичането на гаранционият срок ще прилича на швейцарско сирене.

    Краденето в България и некачественето изпълнение на обществени поръчки е национален спорт и гордост за куп чиновници и управляващи.

    100 млн лева всяка година ще се дават за рехабилитации, както се през 1-2 години се ремонтира Цариградско на София.

    Отврат е тази държава.

  53. 53 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2659 Неутрално

    До коментар [#51] от "sce22":

    Бабината ти трънкина и за 50-те см асфалт, и за немските магистрали. Съобщенията за затворени за авариен ремонт учатъци траят понякога от новини до новини по радиото.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  54. 54 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 1129 Неутрално

    До коментар [#24] от "tlnet":

    Г-н специалист, ти като си построиш някой ден къща и вместо дълбок изкоп до здрава основа или големи стъпки - направиш изкоп 10 санта със 1 стъпка и след 6 месеца къщата ти се пропука от комина до паркета, аз ще ти обяснява, че това се получава щото не си поддържаш къщата.

  55. 55 Профил на Tru Soulja
    Tru Soulja
    Рейтинг: 798 Неутрално

    До коментар [#46] от "cinik":

    Е как да не е новина?Продъниха ни ушите с тия магистрали , колко било хубаво как щяло да трюгне икономиката щото имало инфраструктура как премиера нямало да живее ако не е построил нищо , и накрая кво - строшиха маса пари и нищо насреща.Само за 2 години се е разпаднала , а "Магистрала" Марица виждал ли си я ?Като швейцарско сирене е!

    Най-добрият съвет, който съм получавал, е да избягвам банките. Те ти дават чадър, но, когато завали, ти го вземат
  56. 56 Профил на oporna_to4ka
    oporna_to4ka
    Рейтинг: 524 Неутрално

    [quote#50:"Съсел и други натикаха държавните пари в КТБ!"]ДЕМОКРАЦИОО! ДЕМОКРАЦИОО![/quote]
    Защо проклинате демокрацията многоуважаеми господине?

    Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят властта
  57. 57 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2659 Неутрално

    До коментар [#49] от "ret":

    Размахването на такива новини със злобничката мисъл за бика и червения чаршаф само отвлича вниманието от истинските проблеми. Това е пълна глупост, което виждаме. След 2 месеца дъждове на 50 км магистрала някъде се слегнал насип. Добро утро. Те магмени скали се свлекоха, за насип какво искаш. Голема работа, ако е само това.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  58. 58 Профил на otg46594191
    otg46594191
    Рейтинг: 696 Неутрално

    [quote#51:"sce22"] асфалтовото им покритие било с дебелина 50 ( петдесет ) сантиметра!![/quote]

    Няма такова нещо. Асфалтът е нормален но под него има подложка от железобетон с дебелина 1.5 до 2 м. Хитлер еправил магистралите да издържат на авиационни бомби. Аутобаните в САЩ са направени и се правят по същия начин, но дебелината на железобетона е около 50 см. Само ние мажем асфалт върху калта по полето и си мислим, че правим пътища. Но целта е, ако един километър магистрала струва 10 млн., примерно, за поддръжката и в следващите 20 години, да се източат още 30 милиона за "нашите" фирми. Това е.

  59. 59 Профил на biss Mark
    biss Mark
    Рейтинг: 1452 Неутрално

    [quote#55:"Няма дясно в България"]Продъниха ни ушите с тия магистрали , колко било хубаво как щяло да трюгне икономиката щото имало инфраструктура как премиера нямало да живее ако не е построил нищо[/quote]

    Боко разправяше как по магистралите щял дойде бизнес, пък то се оказа че по тях се изнесоха българите. Явно осъзнал тази грешка, сега е в ход разрушаване на магистралите. Всичко си има обяснение

    Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.
  60. 60 Профил на Sinergy
    Sinergy
    Рейтинг: 578 Весело

    До коментар [#7] от "Некъф ужас, некъф ат":

    А КОЙ позволи отсечката да се строи от КОЙ?

  61. 61 Профил на Калибър
    Калибър
    Рейтинг: 1263 Любопитно

    Затваряй, кърти и ремонтирай!
    Май ще стане по-зле през Май...

    Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.
  62. 62
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  63. 63 Профил на biss Mark
    biss Mark
    Рейтинг: 1452 Неутрално

    [quote#58:"dombi"]САЩ са направени и се правят по същия начин, но дебелината на железобетона е около 50 см. Само ние мажем асфалт върху калта по полето и си мислим, че правим пътища.[/quote]

    Поразгледах из интернет, ей така лаишки, и ми направи впечатление че в САЩ някои магистрали са стрували по 50-60 мил долара на миля. Според ей този саит:
    http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BB%D0%B8_%D0%B2_%D0%91%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F

    Цените в България са около 5 мил. евро на километър.

    И пак се връщам на мисълта си която започнахте да минусите в пост 33. Магистралите са скъпо удоволствие и за строеж и за поддръжка. Страната първо трябва да е стабилна икономически и да има стабилен поток от средства за да си го позволи. Иначе слагаме каруцата пред коня и само задълбочаваме кризата.

    Койтое играл SimCity 4 знае.

    Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.
  64. 64 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 1053 Неутрално

    Той ги строи, те се пукат!

  65. 65 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1432 Неутрално

    [quote#24:"tlnet"] Големите температурни амплитуди [/quote]
    в България ли има големи амплитуди бе, ти да не си ял нещо развалено а

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  66. 66 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    Когато можеше да спира дъжда,беше по-лесно.

    8% ЗДРАВНИ ВНОСКИ ВЪРХУ ВСЕКИ ДОХОД,НА ВСИЧКИ !!!
  67. 67 Профил на rio_tinto
    rio_tinto
    Рейтинг: 564 Неутрално

    До коментар [#7] от "Некъф ужас, некъф ат":

    заради процентите на Боце, както го наричаш, както и интересите на фирмите-строител, т.нар магистрали се строят с по-малко пари. къде му е на Боце-ти качествения контрол? Нали магистралите бяха квинт-есенцията на невероятните строителства на ГЕРБ? за околовръстното знаем всички и отдавна..

  68. 68 Профил на Калник
    Калник
    Рейтинг: 882 Неутрално

    [quote#62:"Свинчуга"]Това не са магистрали, а бойкострали, айде да си имаме уважението! [/quote]

    За съжаление сте прав. Например по Тракия след Стара Загора почти няма отклонения. Дори за Айтос няма отклонение, ами трябва да се минава през Карнобат (който има по-малко население). Сравнете например с Хемус между Варна и Шумен, където на всеки няколко километра има отклонение. Тракия е направена за да ходи ББ на море. Без никаква мисъл за местата през които минава. Дано да не направят такава грешка с Хемус, защото нали уж разчитат да живне икономиката на Северна България. Ама как ще живне, ако трябва да обикаляш 50км, докато се качиш на магистралата?

  69. 69 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 2758 Неутрално

    До коментар [#52] от "Ivan Seliminski":
    Посмали манго!
    Аз живея на Цариградско шосе и гарантирам, че никога не се е ремонтирало! Става въпрос разбира се допреди ремонтите, които започнаха на етапи, от Орлов мост до възела с алея Яворов, миналото лято мостът над площада на авиацията/над кръговото и мостът над отклонението за Горубляне, сега започва надявам се, ремонт на отсечката от алея Яворов, до моста над кръговото. В края на краищата, това е най-големият булевард в държавата, а дори и него го ремонтират на етапи вече трета година. Това са скъпи и жизнено важни съоръжения. Ако се пести от тяхната поддръжка е все едно да си скъп на триците и евтин на брашното!
    От това което казвате излиза, че всяка година Цариградско го кърпят и все е некачествено. Което абсолютно не е вярно!

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  70. 70 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1165 Неутрално

    Никой не е застрахован срещу свлачища, да го оправят по бързо

  71. 71 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 2758 Любопитно

    До коментар [#68] от "Калник":
    Ммноого добра логика! Мхм!
    И каква работа според вас има Борисов на нашето море?
    Виж, хората от Западна България, София, Пловдив, Стара Загора, Ямбол, Сливен и други може би имат доста работа и често ходят до българското южно черноморие. Тях питахте ли ги дали им трябва тази магистрала или кво да се занимаваме, я по-добре да се зареже и да се руши там ... квото стане, на вас нали лично не ви трябва?

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  72. 72 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 797 Любопитно

    До коментар [#31] от "vladivlad":Там има държава, затова изпълнителите работят така. Тука има мутри,които крадат. Какво да остане за строителя,че и да направи пътя?

  73. 73 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4268 Неутрално

    Поредното доказателство,че у нас се строи некачествено.

  74. 74 Профил на Климент Горанов
    Климент Горанов
    Рейтинг: 504 Весело

    До коментар [#21] от "Калник":

    Може и 1000 години . С такива безумни изисквнаия само далавераджии ще участват в търговете и година след като са взели парите няма да има и след от тях. 5 години са доста време и ако има некачествено изпълнение/проектиране ще си проличи. Въпроса е да се накара този който е сгафил да си плати за това

  75. 75 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 797 Любопитно

    До коментар [#70] от "shileto": Това е част от пътя, не е свлачище. Ти първоаприлски ли пишеш или си си такова?

  76. 76 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4268 Неутрално

    До коментар [#1] от "Симо":
    Най-вероятно поне толкова е гаранцията.Но аз си задавам въпроса какво ще е положението след 10-15 години?И колко ще трябва да се изръси държавата,за да поддържа в добро състояние този път?

  77. 77 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 5315 Неутрално

    Всичко се напуква все някога...такъв е живота...

  78. 78 Профил на Ivan Seliminski
    Ivan Seliminski
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#69] от "Чичи (Ice Man's fan)":

    Явно живееш от миналото лято. Кога патрона ти Боко беше кмет го правиха през 2 години.

  79. 79 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 676 Неутрално

    Автор на видеото: М.Манолова

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  80. 80 Профил на Nikolai Tsekov
    Nikolai Tsekov
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#73] от "bat_plamen": в Германия пътният слой на магистралите е дебел 70 см - тук дали и 10 см стигат - краде се от всички - от изпълнителите до възложителите..

  81. 81 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2209 Неутрално

    Комунетата да не си измиват ръцете, щото приемащият и откриващият имат ангажименти по инспектиране на качеството на обекта.
    Надявам се, договорът да отговаря на закона откъм гаранционен срок, щото Боце ги приемаше с 1 година гаранция.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  82. 82 Профил на 3.14
    3.14
    Рейтинг: 473 Неутрално

    Нямало е истински контрол при строежа - това е изводът. Ако някой се интересува, в България масово се имитира асфалтово покритие като състав и като технология. Използват каменовъглен катран в смесите - от езерото в Кремиковския бивш комбинат. Това е забранено от проектанта - канцерогенен е катрана! А и не се замества пълноценно битума - асфалта.
    Все пак, това е България! Така отговорил един кондуктор когато пътниците в един влак протестирали срещу нещо.

    21 ВЕК - ВЕК НА ПРОСВЕТЕНО ВАРВАРСТВО!
  83. 83 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1424 Неутрално

    От тия дъждове какво може да се получи, само поразии.Да залесяват по-бързо около магистралата.

  84. 84 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4268 Неутрално

    До коментар [#80] от "Nikolai Tsekov":
    ++++++++++++++++
    Ясно е,че се краде "яко".Доколкото знам от обща култура трябва да има поне три пласта асфалт.А тука я ги има ,я ги няма.

  85. 85 Профил на rio_tinto
    rio_tinto
    Рейтинг: 564 Неутрално

    До коментар [#83] от "xalikarans":

    много са ти тривиялни коментарите. ама много.

  86. 86 Профил на Калник
    Калник
    Рейтинг: 882 Неутрално

    [quote#74:"Климент Горанов"]Може и 1000 години[/quote]

    Ако смятах, че можеше 1000г щях да напиша 1000г. Аз си мислех, че хората повече ще се заядат за това как би могла да се търси гаранцията, ако фирмата фалира и др подобни. В случая смисъла на подобна гаранция би бил да се гарантира, че още по времето на проектирането и изграждането е осъществяван контрол, който да гарантира качеството. А не да се разчита, че каквото и да се разруши през този период ще бъде поправено от изпълнителя. Но да се оспорва смисъла един мост да се изгражда така, че да издържи поне 100г, това не мислех, че може здравомислещ човек да го каже.

  87. 87 Профил на ivan92
    ivan92
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#1] от "Симо":

    Ще го ремонтират, вече Борисов каза, че ще се ремонтира и старият Тошов комунистически участък от пътя София-Пловдив (КОЙТО НЕ Е ИЗГРАДЕН ОТ ГЕРБ, А СИ Е ОЩЕ ОТ ВРЕМЕТО НА ТОДОР ЖИВКОВ)!

    Такива неща се случват, има бедствия, има лошо време, природата не е нещо, което може да контролираме. Въпросът е, щом има проблем, да бъде ремонтирано и аз вярвам, че след като БСП и ДПС не са на власт, управляващата коалиция от ГЕРБ и РБ ще направят каквото е необходимо!

  88. 88 Профил на kapitalcho
    kapitalcho
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#18] от "Norman Granz":

    Със сигорност не е бил Б.Б-то по негово ереме такива неща не могат да се случат

  89. 89 Профил на buran
    buran
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#7] от "Некъф ужас, некъф ат":

    И защо да не е Боце виновен?
    "Изборът на изпълнител, както и самото изграждане на отсечката стана факт по време на първия кабинет на ГЕРБ."

  90. 90 Профил на thepirineagle
    thepirineagle
    Рейтинг: 819 Неутрално

    До коментар [#31] от "vladivlad":
    Не само гореизброените,дори и малка и бедна Македония си цени повече парите като си строи магистрали....
    В Бг явно е по-важно да се отчитат отсечки,километри,тангенти и да. ...се режат лентички. А след това далаверата продължава с ремонтите. И отново се бърка в джоба на "богатия" български данъкоплатец....

  91. 91 Профил на kapitalcho
    kapitalcho
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#24] от "tlnet":

    То по тази логика в С.Арабия и Дубай едина магистрала да не е останала.

  92. 92 Профил на Жълтопаветник
    Жълтопаветник
    Рейтинг: 265 Неутрално

    До коментар [#65] от "stg":

    Да, точно така, правилно сте разбрали. В България има големи температурни амплитуди. От - 15 през зимата до +40 лятото. Като прибавиш и обилните валежи ето ти рецепта за бързо съсипване на асфалт.

  93. 93 Профил на kapitalcho
    kapitalcho
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#27] от "biss Mark":

    Да,или тези клаузи които си споменал или комиссионни-кое мислиш че е надделяло ?

  94. 94 Профил на kapitalcho
    kapitalcho
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#31] от "vladivlad":

    Да но там си нямат Б.Б

  95. 95 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1432 Неутрално

    [quote#92:"tlnet"]. От - 15 през зимата до +40 лятото. Като прибавиш и обилните валежи ето ти рецепта за бързо съсипване на асфалт. [/quote]
    в България няма по големи амплитуди от почти никоя държава в Европа,

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  96. 96 Профил на opt_02
    opt_02
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Отишъл български министър в Италия.
    На гости в луксозна вила го поканил италианският му колега.
    - Откъде тази вила?! - пита българинът.
    - Виждаш ли онази магистрала? - отговаря италианецът. - Асфалтът трябваше да е 15 см, а е 10. Оттам е вилата.
    След две години италианецът връща визитата.
    Българинът го посреща в новопостроен дворец.
    - А този дворец откъде?!- пита италианецът.
    - Онази магистрала виждаш ли я? - пита българинът.
    - Къде има магистрала?! - пита италианецът.
    - Е - оттам е и този дворец... - му отговарят...

  97. 97 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 2175 Неутрално

    До коментар [#46] от "cinik":

    Кое е глупост? Това, че чисто нов път се скапва? И защо откриването му може да е на първа страница, а закриването му не?

  98. 98 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2209 Неутрално

    До коментар [#92] от "tlnet":

    Уау! И колко време отнема да се смени сезона от лято до зима, заедно със съответните температури? Или няма значение, а?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  99. 99 Профил на kapitalcho
    kapitalcho
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#90] от "thepirineagle":

    Всъщност далаверите са навсякаде-от самото строене(завишена цена,некачествено изпълнение и некачествени материли) плюс комисионните за управляващата клика-ако са верни слуховете-30 %,до ремонтите.
    Комисионните са навсякаде.

  100. 100 Профил на паламарка
    паламарка
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#69] от "Чичи (Ice Man's fan)":

    Чичи,
    като живееш на Цариградско, спомняш ли си колко време го строиха? От орлов мост до околовръстното имам предвид. Подлези, мостове, подземната инфраструктура, локални платна и тротоари...

    От телевизионната кула надолу имаше пешеходен тротоар. Върви мини по него сега, ако можеш. Мърлявщина! И за други думи се сещам, ама няма смисъл да ги пиша.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK