Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (48)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Ламбо
    Ламбо
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Аз да попитам какво общо има този автомобил с БМВ, освен емблемата?

    Fortuna favet fortibus.
  2. 2 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2270 Весело

    Оксиморон на деня: "С предно предаване и на три цилиндъра, но истинско БМВ"

  3. 3 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2429 Неутрално

    То не е хубаво така да подпитваш постоянно, звучи малко като заяждане, ама още ли автосалонът на БМВ в бизнес-парка е опасан от коли по тротоара, преобладаващата бройка от които са на служителите му?

    Преди 6 месеца всичко си беше постарому, но понякога се случват приятни изненади...Ако пък нищо не се е променило, то предлагам следващият репортаж да не приключва с връщането от банско, но и да има 2-3 снимки с функционалностите при качването на тротоара - да се подчертае, че праговете не стържат, картерът не задира, с една дума - оптимален е за софийско градско ползване.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  4. 4 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 682 Весело

    Това е епик-гавра. Сигурно феновете на марката се чувстват като бг-рокаджиите пред снимката на рамщайн в чалга клуба. Очаквам съвсем скоро марката да пусне и миниатюрна скопена двувратка-хеджбек за дамите.

    Евроатлантида
  5. 5 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1238 Весело

    Постигнали са луксозен Фолксваген Голф, който пък има доста модели с предаване на 4-те геврека

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  6. 6 Профил на kamm
    kamm
    Рейтинг: 479 Неутрално

    ... и така не се сетиха да направят едно истинско спортно купе...

    Да взема аз да им направя дизайн!?

  7. 7 Профил на Ламбо
    Ламбо
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#4] от "sa6":

    "Фройде ам фарен" за този автомобил важи с особени смесени чувства... само за някой млад татко, който вместо Лагуна комби в последния момент решава, че иска баварски флаг на емблемата.

    Fortuna favet fortibus.
  8. 8 Профил на it
    it
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Още малко усилия в същата посока и ще заприлича на Шкода Рапид...

  9. 9 Профил на mahjongg
    mahjongg
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Цялата работа е от зор.
    Мерцедес също влезе в нискобюджетния сектор от зор.

  10. 10 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 682 Весело

    До коментар [#7] от "Ламбо":

    Мисля че в България на по-голям интерес ще се радва фейслифта на х6ата, която най-вероятно вече се кара, предпремиерно от "бизнесмените". Колкото до това, сигурно ще отвее кокуренцията на французите, но след 20 години като се появи за 6 хилядарки в Дупница.

    Евроатлантида
  11. 11 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2047 Неутрално

    борсата ги гони да увеличават продажбите за да оправдаят високият курс на акциите... така, че не само шкодаджииски модели, а дори баничарки, автобускии, камиони, велосипеди може да пуснат... после ски и сноубордове... скейтове, ролкови кънки и накрая цвички за гимнастички....

  12. 12 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1777 Неутрално

    Днес все пак е 5-ти, а не 1-ви април.

    По-добре умри от коронависруса отколкото от страха от короновируса
  13. 13 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1502 Неутрално

    Приятели, не мога да разбера този негативизъм? Ами, опитват хората. Пазарът притиска всички авто производители, може пък да тръгне добре. Помним добре как "окаляха" навремето Х6, вкл. и в "Топ Гиър", ама тя се продава прилично и до ден днешен.

  14. 14 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 729 Неутрално
  15. 15 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Екипиран с почти всичко предлагано, какъвто беше случаи с тестовата кола, цената набъбва до 82 120 лева.

    Как па веднъж не се качи на базов модел, да ти чуем мнението?! Винаги караш най-наточените модели и винаги само суперлативи.

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  16. 16 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1304 Неутрално

    Докарали са го на зафирка.

  17. 17 Профил на The_Curious
    The_Curious
    Рейтинг: 793 Неутрално

    Кола, която не е с надлъжно разположен отпред мотор и задно или 4х4 няма значение каква марка е, там играят цени и екстри, за това Киа и Хюндай пометоха американските пазари. Ама бунаци всякакви и това нещо може да се продава, на комплексари с пари... :-)

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Nothing else, but more or less the bitter truth!
  18. 18 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1316 Весело

    С ТРИ цилиндъра - псевдо БМВ , с изключение на вътрешния интериор и някой външи елементи ...
    Двигателят ставал ' добър " при НАД 4500 оборота !!???
    Голямо 'пилене " на цилиндрите ще става ...Колко време ще издържат ??? ))))
    Но, така е ...След 2- 3 години да си купиш ...ново ...))

    BIG AL
  19. 19 Профил на Дончо
    Дончо
    Рейтинг: 219 Неутрално

    Много ми допада новата визия на BMW👍

    http://betube.eu
  20. 20 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 596 Неутрално

    До коментар [#11] от "Ф.Нинов":

    То велосипед отдавана си имат.
    Иначе аз лично не бих карал такова БМВ, но според мен е добре прицелено в празна ниша.
    Най близкият конкурент е Фолксваген, а директният -Ауди няма таква кола.
    Немските мами ще му се зарадват, те и без това нямат идея дали задвижвано отпред или отзад

  21. 21 Профил на the_fat
    the_fat
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Гоше,след така представената фото сесия и обеснителни бележки
    всеки потенциялен клиент би си купил КИА,Хюхадай или СЕАТ.

  22. 22 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Трябва сериозно да си изпушил за да си купиш подобна кола за тези пари, вероятно е не лоша кола, но цената й е абсурдна.

  23. 23 Профил на it
    it
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Май остава само да направят баничарка фабрично на метан...

  24. 24 Профил на ch2222
    ch2222
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Ще стане като с "компакт"-та.Нищо. бмв фен никога няма да си купи три цилиндрово и предно.Остава да пуснат и една баничарка-резачка.С един цилиндър трипле турбо и 200 к.с.

  25. 25 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 394 Неутрално

    ако на някой му се дават 80к+ за нова кола, най-евтиното Порше е 88к. харчи повече но все пак...

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  26. 26 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1224 Весело

    Ега ти комбинацията: ван+предно предаване+трицилиндров мотор+М-пакет..........
    Феновете на БМВ направо ще истеризират........

    Единственото цената е като на истинско БМВ.

    Знанието е сила, информацията - власт
  27. 27 Профил на misho73
    misho73
    Рейтинг: 1232 Неутрално

    Лада Карина с емблема на БМВ. 10 сек. за 100 км.?!?! Почти като москвич форсак! Предпочитам за тези пари 5 Дачии, поне всяка година ще ги хвърлям на боклука, за разлика от гордия собственик на това НЕЩО, който ще плаща 4 800 лева само за да го застрахова. Ебаси, всичко са сложили, само двигател са забравили?!? А теглич има ли?
    Напомням че за същите пари можете да вземете Мерцедес Ц класа, който впрочем стана автомобил на годината. И не е стри цилиндъра

    Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
  28. 28 Профил на bradley
    bradley
    Рейтинг: 377 Неутрално

    За всеки има по нещо.БМВ прави всякакви модели,това е модел в малкият сегмент.Който иска V8- ами купете си V8 проблем няма!

  29. 29 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 1187 Неутрално

    "Предните седалки предлагат отлична странична опора."

    С тоятрицилиндров двигател и предно, проста не ми трябват!

    Имало едно време ссср...
  30. 30 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 1187 Неутрално

    С тоя трицилиндров и просто... Извинявам се но в бързината...

    Имало едно време ссср...
  31. 31 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#11] от "Ф.Нинов":

    Не толкова борсата, колкото нормите на ЕС. А иначе колелета БМВ има отдавна, да не кажа почти откакто съществува марката. Разбира се в днешно време не ги произвеждат те, но доколкото знам поне дизайна и "ЕнджЕнерството" е тяхно.

    [quote#4:"sa6"]Очаквам съвсем скоро марката да пусне и миниатюрна скопена двувратка-хеджбек за дамите. [/quote]

    Марката пусна този модел преди има-няма 10 години, нарича се 1-ва серия. Вече е във второ поколение, че даже и то е на изживяване вече. Явно нещо си го проспал. Сигурно си проспал и модела М135, който е единствения компактен с 6 цилиндров двигател и задно предаване. Карай го малко, после пак говори за "скопен".

  32. 32 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Между снимка 9 и 10, като слагате "реална" снимка веднага след рекламна такава, поне да бяхте измили педалите и стелката. Че на това черното калта по пода просто вади очите...

  33. 33 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2460 Весело

    Колицата ми харесва.
    Това, което ме дразни в материала е, че е сбирщайн от снимки на автора и такива от вносителя, а на практика си е чиста реклама...
    Нещо, което като правило авторът пропуска да спомене!

    I Want To Believe
  34. 34 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Че то всичко статии в тая категория са реклама, мислех, че на всеки е ясно?

  35. 35 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3668 Неутрално

    Горещо препоръчвам на Дневник, да обърнат сериозно внимание на раздела Скорост! Имам в предвид, да започнат да правят реални тестове на средностатистически автомобили, които биха били закупени от нормални хора, с повечко снимки и истински данни за разход, поведение, разходи по автомобила, както и истински тест за разхода на гориво...! Биха били много четени и коментирани...!

    Бивш tww09306483.
  36. 36 Профил на GM
    GM
    Рейтинг: 534 Неутрално

    До коментар [#35] от "tww09306483":

    Подкрепям. Цялата секция е оставена в ръцете не един човек, може би заради това липсва и въображение в материалите.
    Иначе, откакто всяка снимка = рефреш на страницата = повече пари за Икономедиа от реклама, аз материалите не чета - по-скоро гледам коментарите...

    "Давайте БЪЛГАРИ, да се съберем и да строшим на ламята главата!!!Ма аз баш тогава не мога да дойда, че ми излезна една работа..."
  37. 37 Профил на GM
    GM
    Рейтинг: 534 Весело

    ... над статията пише 17888 прочитания - реално това може би да са 894 човека, имали нервите да видят всичките 20 снимки...
    Едно е да продадеш рекламно място за пред 1000 читатели, друго е за пред 20 000

    "Давайте БЪЛГАРИ, да се съберем и да строшим на ламята главата!!!Ма аз баш тогава не мога да дойда, че ми излезна една работа..."
  38. 38 Профил на eyewitness
    eyewitness
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#4] от "sa6":

    И това няма да е никаква новина, защото подобна е имало още по времето, когато съм осирал пелените няколко пъти дневно.

  39. 39 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Бива щом е ново.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  40. 40 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1224 Любопитно

    [quote#4:"sa6"]марката да пусне и миниатюрна скопена двувратка[/quote]Защо,да не пуска?Беемве имат опит дори и с едновратка.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Isetta

  41. 41 Профил на cynicalistic
    cynicalistic
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Аз самият карам БМВ трета серия, и определено съм фен на марката, но не виждам цялата драма с новите модели в гамата им. Искат да продават повече, излиза им сметката явно, ок. Докато не пипат класическите модели като 3,5,7 (отскоро и 4 и 6), не виждам защо е цялата пяна, било гавра и т.н. БМВ не са толкова тъпи да си пипат класическите модели, не мисля, че ще го направят някога. Докато не ги пипат тях, да си вадят колкото си искат ванове с предно, сувове и т.н... вече ако направят 3-ка или 5-ца с предно, напречно разположен мотор, тогава и аз бих се отвърнал от тях...

  42. 42 Профил на darkmanx_bg
    darkmanx_bg
    Рейтинг: 479 Неутрално

    [quote#41:"cynicalistic"]вече ако направят 3-ка или 5-ца с предно, напречно разположен мотор, тогава и аз бих се отвърнал от тях...[/quote]
    За сега тази платформа е само за Мини, 1ца и 2ка (тя бидейки все пак единица), както и Х1. 3-ката бая време ще си остане със задно, но не е застрахована от появата на трицилиндровия двигател под предния капак. Но при мощности от 140кс нагоре, няма лошо (то и сега 316 е 1,6л и 136кс). Преди време имаше и слухове, че по-мощна версия на същия двигател може да служи и за базов мотор на 5-цата, но отдавна не съм чел това да са конкретни планове.

  43. 43 Профил на cynicalistic
    cynicalistic
    Рейтинг: 374 Весело

    До коментар [#42] от "darkmanx_bg":

    Да, единичката я прежалиха, което не беше яко, имаше палава романтика в нея. Иначе за трицилиндровите, трудно бих преглътнал тройка с такъв, ама я пък я виж i8...недостатък би им бил, че ако повечето ти километри са с 140км/ч по магистралата (където е разрешено), разходът няма да е много добър...

    Гледам събрал съм минуси, което за мен е комплимент, че съм казал нещо различно от стадното мнение

  44. 44 Профил на darkmanx_bg
    darkmanx_bg
    Рейтинг: 479 Неутрално

    [quote#43:"cynicalistic"]Да, единичката я прежалиха, което не беше яко, имаше палава романтика в нея.[/quote]
    Ахам, ако спечеля от лотарията (което е трудно, като не пускам фишове, но хипотетично), това е първото, което бих си купил - М135i без никакви надписи и изгъзици - само аз да си знам какво карам. Имахме служебна 130i от предишното поколение, невероятно забавно е

    Разхода до 140км/ч ще си е ОК (най-малкото защото новия цикъл мери до 130), но от 150-160 нагоре ще е ужас, както при повечето турбо двигатели с такъв малък обем, независимо от разпределението му по цилиндри. Пак сравнение с 316i: при 150км/ч реалния разход е ~6.8л, благодарение на ниските обороти. При новия двигател бих очаквал да е дори по-малко.

    А за минусите - не знам за другите, от мен си с плюс.

  45. 45 Профил на ceci_
    ceci_
    Рейтинг: 774 Неутрално

    [quote#22:"Harvey Specter"]Трябва сериозно да си изпушил за да си купиш подобна кола за тези пари, вероятно е не лоша кола, но цената й е абсурдна. [/quote]

    Съгласен, не е лоша визията (сравнено със съпоставими коли, и40 или голф) интериора е много добър, най-вероятно е и пъргавка, макар че ще трябва да се пържи, ама в това има кеф.... но 50-80хил. лв... малко множко ми се виждат

  46. 46 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 989 Неутрално

    Мяза ми на надценено Пежо 308

  47. 47 Профил на samurai11
    samurai11
    Рейтинг: 545 Неутрално

    Не съм очаквал подобно нещо от инженерите на БМВ!
    Тази конструкция двигатели от инженерна гледна точка е най-неблагоприятна(много трудно се балансира "работата"на 3 цилиндъра) ....и като добавим лошите пътища в България...,тази кола просто няма да има дълъг живот!!!

  48. 48 Профил на sylvester
    sylvester
    Рейтинг: 439 Неутрално

    Да се прави в България ревю, на кола от този клас, струваща 82 хиляди лева, е АБСУРДНО! Поздравления за автора, който си е повозил дирника с новата кола, но за кого е тази информация? Всеки, който има 80 бона за кола в България, НИКОГА няма да си купи тази. Неслучайно по улиците и пътищата има повече S-класи и X-шестици, отколкото в която и да е от десетте западноевропейски страни, в които съм бил. "Богатите" у нас не могат да паднат по-ниско от съседа, който кара суперлимузина! И в този измислен свят живеят 2% от населението. А тези, които купуват кола от този клас, имат 8 хиляди, а не 80 хиляди. Ако изобщо има някакъв смисъл в тези направени по западен образец ревюта на нови автомобили, те трябва да са за съответните модели на Дачия, Хюндай, Кия, Рено или Форд. Коли, които все пак НЯКОЙ купва у нас. А тая статия, с цялото ми уважение, е абсолютен журналистически онанизъм.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.