1/14
Фотогалерия: Какво задръсти магистрала "Хемус"
Още преди пикa на трафика в последния от почивните дни покрай Великден девет километра на магистрала "Хемус" се изминаваха за час и десет минути, вместо нормалните пет минути. Причината - поредно недоглеждане от страна на агенция "Пътна инфраструктура".
ПАВЛА
Рейтинг: 1341 ГневноПросто чудесно. С тенденция това да се запази и през сезона "баси жегата". Тогава да видиш чудо от прегрели двигатели. България, 21-ви век.
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.xmm
Рейтинг: 1074 НеутралноКато гледам - изкуствено предизвикани задръствания.
442
Рейтинг: 1261 НеутралноКато сложат и кабинки за плащане на ТОЛ такси ще стане направо музика.
Роси
Рейтинг: 7562 НеутралноНяма да нарушаваме традицията през празниците да има и ремонти.
barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
Рейтинг: 1341 ЛюбопитноАма ..... като "режем лентички"
на участъци от магистрали .......
друга песен пеете и други постове цвъцкате ??!!
EU defender
Рейтинг: 827 НеутралноУмните хора се върнахме вчера.
The best way to predict the future is to invent it.rado_niko
Рейтинг: 434 НеутралноТози "ремонт" е там от няколко месеца!
Norman Granz
Рейтинг: 2831 НеутралноНе стига, че ИМ строим нови, ами и да ИМ кърпим старите...
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.(Бойко Борисов, премиер)
Втора цетка
Рейтинг: 914 Любопитно"...остава да видим дали ще бъдат намерени виновни за "грешката"...."
Това е Ъпсурт, мене ме нема във целата схема...Виновните са известни - пътуващите, естествено...като не са доволни, има и БДЖ, където нищо не им пречеше да пътуват правостоящи и на отиванe и на връщане от и до местата, обект на капризите им...
primaxm
Рейтинг: 434 НеутралноНа варненската част на Хемус са наредили ограничения 90 почти по цялата дължина на магистралата. Дори на участъци, който са относително нови, като отсечката Каспичан-Шумен. Съвсем се объркаха нещата в нашата държава. Чугунена глава, до чугунена мила моя майноЛьо. хахах
Diego
Рейтинг: 394 НеутралноВместо ремонт можеше недай боже да има някоя катастрофа. Резултатът пак щеше да е същия. Затова навръх началото и края на дълги празници не се пътува от и за София. Същото важи по принцип за всякакви стадни мероприятия.
"Жить стало лучше, жить стало веселее" Й. В. Сталин :-)a4kataaa
Рейтинг: 293 ЛюбопитноДо коментар [#9] от "LocoMondo":
Относно БДЖ, няма да имаме нормални железници, докато цената на един двупосочен билет не стане поне колкото разходите за гориво за колата до съответното място и обратно, да не казвам и по скъпи. Но това бай Ганьо няма как да го разбере и ще се почнат едни протести, та стой та гледай.
роджър
Рейтинг: 861 НеутралноВчера минах оттам, естествено - трафик нямаше, участъка няма и 200 м. Леко не разбирам следното - от двете ленти се ползвала "само" едната /аварийната по принцип не се ползва/, и това довело до скорост 7 км/ч ?!, прегрели двигатели /през април/, и изобщо - до "гавра" с БГ шофьора ... ако не е имало друга причина, това /заради едната затворена лента/ няма как да е вярно ...
https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRgret
Рейтинг: 754 НеутралноПо интересното беше, че в района не се работеше. Не изглеждаше и да има някакъв проблем с настилката.
Е, заради лоша организация и нечие безхаберие, резултатът беше точно обратният, остава да видим дали ще бъдат намерени виновни за "грешката".
_________________________________
Съгласен на 100%.
Няма нищо по-дразнещо от безхаберие в комплект с малоумие когато става въпрос за шофиране.Лазаров ще трябва да обяснява доста за това задръстване.
Калибър
Рейтинг: 1161 ЛюбопитноВлакът Пловдив - София...
Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.http://www.flagman.bg/article/78611
До коментар [#9] от "LocoMondo":
ret
Рейтинг: 754 НеутралноДо коментар [#13] от "роджър":
Ефектът на фунията.Точно така става,случва ми се е .
gargamel
Рейтинг: 535 Неутрално[quote#12:"a4kataaa"]Относно БДЖ, няма да имаме нормални железници, докато цената на един двупосочен билет не стане поне колкото разходите за гориво за колата до съответното място и обратно, да не казвам и по скъпи.[/quote]
Dum Spiro, SperoГениално. Това определено ще насочи пътуващите към влаковете. На двама души пътуващи от т.А до т.Б ще им струва само 2(4 ако са на газ) пъти по-скъпо и 3 пъти по бавно отколкото с автомобил. За багаж изобщо да не говорим.
someeeee
Рейтинг: 520 ГневноСлабоумието на АПИ... На тях им е навик да се затвори 1 участък за половин година и през 90% от това време да няма жива душа по строителните обекти... А същевременно ББ да се хвали какви магистрали има! Кел ти файда за магистралата като 70 км ги пътуваш 2 часа...
Edvard Grieg
Рейтинг: 224 НеутралноСпоред мен е време да създадем БАП - Българска антикомунистическа партия и да изринем България от червените мутри.
Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.haralampi
Рейтинг: 513 НеутралноБраво на автора. Това е чисто и просто безхаберие и липса на организация. Освен АПИ за пример са полицаите и по-точно началниците им, които вместо да създадат някаква временна организация, просто констатират проблема.
"Покупките от Лафка вредят на вас и другите около вас, тъй като ви отнемат свободата да бъдете информирани от независими медии."Трябва да се пише за тези случаи, иначе никога няма да има промяна.
grand funk railroad
Рейтинг: 1077 ЛюбопитноСн. 4: "но полицаите не правиха нищо"
Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. ColucheА кога правят нещо?
zheravna
Рейтинг: 425 НеутралноНа този " ремонт" изобщо не се работи и е така от два месеца. Днес към 15,30 минах от там и се отървах само с един час чакане - задръстването бе от разклона за Жерково до прословутия мост.
Със собствените си очи видях подготвените отбивки ( за използване на лента от другото платно) и поставните вече знаци.обаче, отбивките НЕ бяха отворени и това доведе до задръстването.
Повече от явно ,че това бездействие е нарочно и цели насочването на шофьорският гняв към министъра и шефа на пътната администрация.
Pipilot
Рейтинг: 409 НеутралноТова, че няма активен ремонт е само 1/3 от простотията, другата е селският манталитет на каране - още 1-2 км. преди стеснението има знак, че пътят става една лента и е оказана коя лента остава, ако там колите се престрояват и никой СЕЛЯНИН не навлиза във втората лента и в аварийната, трафикът ще се забави до около 70 км/ч, но няма да е 7 км/ч. Много сме далеч още да мислим при трафик като в мравуняк, а не като Бай Ганьо.
Другата простотия е на полицията - при 100 000 души и 1 млрд. разходи защо няма 2 патрулки да следят за коли в забранените ленти и да ги глобавят????
И последно - при положение, че има реверанс от 10км/ч за превишена скорост, реално мога да се движа със 150 км/ч без да правя нарушение - това е прекалено голяма разлика спрямо движението на колоните в двете ленти - за нашите магистрали трябва да е ограничението 120 км/ч, каквото е в 80% от страните в Европа.
chichka
Рейтинг: 2072 НеутралноДо коментар [#6] от "EU defender":
Русия- проказата на планетата Земя.А по-умните ще се приберат утре!
Храбър
Рейтинг: 3608 НеутралноСнимка #4:
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция""На разклона за Жерково имаше полицейски патрул с пусната лампа, но полицаите не правиха нищо, освен да кажат каква е ситуацията на тези, които ги попитаха…"
Интересно, какво повече биха могли да направят полицаите!?
Да прокопаят на бързо нов път, та да им е по-лесно на автомобилистите?
historama
Рейтинг: 3749 НеутралноСн. № 4, милиционери работят. Така могат да работят 27 години.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1419 НеутралноТака се управляват магистрали по милиционерски. Нищо ново. Режем лентички, натам - нищо.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКsvlaykov2013
Рейтинг: 221 НеутралноЧитателите (и авторите) на Дневник са наивни за около 8ми клас. Ограниченията по магистралите са сложени точно 10 дни преди Великден. Цел: (справка по социологията Руми Бъчварова - отговаряща и за Пътна Полиция) - да се възмутят шофьорите и да минат на юруш с покрепа на шофиори "реформатори/дневнико-читатели както и лоялни Джип-Имащи-Гербери", 100-те милиона за ремонти на тези участъци. От тези пари, едно 10-20 милиона ще се пренасочат за кметските кампании на готиното Данче и Ко? Не!
chicago514
Рейтинг: 2566 НеутралноМи то си едно и също винаги бе.Тенденцията е да става по зле,както казват оптимистите.
azmatahari
Рейтинг: 640 Любопитно[quote#3:"442"]Като сложат и кабинки за плащане на ТОЛ такси ще стане направо музика.[/quote]
Ще им се, ама няма да стане.
Тази магистрала не работи цялостно без затворени участъци от десетки години. По празници винаги е ад.
Няма дублиращ нормален път.
гарата
Рейтинг: 726 ГневноСнимка 4 показва много ясно колко Ушев си върши работата. А пред очите му минават стотици коли през аварийната лента.
Reggie
Рейтинг: 534 НеутралноТози ремонта наистина не е от вчера, но защо се точи като време не знам. А пък на колко други места днес се бяха разработили...Може би заради тройният надник ?
oex13531876
Рейтинг: 434 ВеселоНека Бойко да обясни - аз на друг не вярвам, а пък как само обяснява....едно такова оптимистично...
dunkan
Рейтинг: 381 Неутрално"По интересното беше, че в района не се работеше. Не изглеждаше и да има някакъв проблем с настилката."
Това не е ремонт, а стар номер на пътната агенция: като сметнат, че не са им достатъчни средствата и почват ремонти по някой от тунелите в най-невралгичното време: Великден, началото на август и пр. Случвало се е при всякакви правителства.
бабачко
Рейтинг: 465 НеутралноАз избрах маршрута през Жерково и пътят оттам беше меко казано разбит. Образува се колона, защото колите минаваха много бавно през ямите. Когато минахме под виадукта се виждаше, че колоните му са в толкова лошо състояние, че арматурата им беше лъснала отвсякъде. Така, че не мисля, че стеснението е заради дупки, а понеже се товари самото съоръжение ...
искаш нов монитор? изтрий тук: ##############cinik
Рейтинг: 1817 НеутралноРемонт, само където ремонтиращите ги няма.
За коалиция Анти-Пеевски: ДБ+Слави+Мая+БСПextrasho
Рейтинг: 381 НеутралноВиновен си ти, че си кисел и вечно недоволен. Кажи ми една държава, където да няма задръствания по една или друга причина, когато хората са се емнали да заминават всички по едно и също време. Вместо "ремонт" можеше да е катастрофа. По-доволен ли щеше да си, ако това беше "причината"? Със сигурност поне нямаше толкова реване да падне срещу тъпата държава, тъпата магистрала и тъпата Агенция, която запълвала дупки, а на всичкото отгоре лъжела, че искала да улесни пътуващите.
За мене по-важното е друго: че хората все повече разчитат само на коли, а загърбват обществения транспорт.
Започваме да приличаме на Италия, Франция и Испания, където да се кара е ужасно. Там сякаш всички са се разбрали в един момент да излизат по пътищата. Нашите "проблеми" са нищо, сравнени с техните. Но вървиме с едра крачка натам и сме на път да изгубиме едно от малкото добри неща, които имаме, бидейки изостанала държава: спокойният трафик по пътищата.
cinik
Рейтинг: 1817 НеутралноДо коментар [#34] от "dunkan":
За коалиция Анти-Пеевски: ДБ+Слави+Мая+БСПНа разклона за Велинград по АМ Тракия разглобиха здрав мост всичко до стълбовете, пребоядисаха го и го сглобиха обратно. С 99,9% вероятност са го изписали като чистак новопостроен. 1 година в едната посока зееше пропаст, а сега се заканват и другата да я "оправят" по същата "напреднала технология" Понеже се вдигна шум, проектантът намери начин да съобщи чрез в-к "Сега", че в неговия проект такова нещо няма.
Танас
Рейтинг: 1341 ВеселоТова е за убиване на скоростта на влизане в София.
Цацарoff - Оставка ! >:-)Там винаги пускам по инерция не за икономия на шефа а за влизане в норматива Му.
Ерих Хартман
Рейтинг: 418 НеутралноКакво задръсти магистрала "Хемус" днес "
((
Е как какво ?
Селяните се прибират от родните си места .
хм...колко тихо и спокойно бе тия дни в София..
extrasho
Рейтинг: 381 НеутралноДо коментар [#23] от "Pipilot":
тапата си е тапа. няма как да е 70 км/ч. пада си на 5-10 преди тапата и толкова. В Германия без джигити в аварийната пак е същото, повервай ми.
Лошото е че все повече хора се качват на колите, а все по-малко ползват влаковете. Не може да се разчита само на една магистрала да свързва всичко от Видин до Русе със София и югозападна България. Освен тунели под Шипка и Петрохан, липсва много удобството на жп-транспорта.
fpyyh
Рейтинг: 2058 НеутралноДо коментар [#6] от "EU defender":
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушитеИли още не
babalyuga
Рейтинг: 511 НеутралноКъм 19,15 полицията пусна и затворената лента. А защо дотогава не бяха...не знам. Няма и логика да е затворена и нищо да не се прави по нея. Или е опасна и стои само затворена, или не - и стои отворена през цялото време.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2123 Неутрално[quote#2:"xmm"]Като гледам - изкуствено предизвикани задръствания. [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleТрябва на баце по празници да му се спира хеликоптера да види как пътуват хората!
бабачко
Рейтинг: 465 НеутралноДо коментар [#43] от "babalyuga":
искаш нов монитор? изтрий тук: ##############Както написах по-горе, виадуктът не е в добро състояние ... И ако е така, са го отворили на риск, което е още по-зле. Все пак, ако пътят през Жерково беше в добро състояние, можеше да поеме поне 2/3 от трафика защото ставаше въпрос за около 10-12км ориентировъчно ...
Дразнител
Рейтинг: 597 НеутралноГоляма работа. Някой за първи път в живота си вижда 10км задръстване на магистрала. През април във Франция ВСЯКА седмица (слава Богу, че ваканциите са разделени на няколко зони) има по едно яко задръстване, като миналия уикенд (по Великден) в посока Париж имаше сумарно няколко стотин километра "тръгни-спри" опашки.
389206_130704_0450_12.jpg
Жизнь или Life - избор има.Освен това е крайно време шофьорите в БГ да погледнат критично и на собственото си поведение на пътя. Когато има стесняване (две ленти отиват в една), при което и двете ленти са пълни с автомобили, влиза в сила правилото на "ципа" - един от едната лента, един от другата. НЯМА предимства по традиционния правилник. Това важи и на задръстено кръстовище. Независимо, че се движиш на път с предимство си ДЛЪЖЕН да пропуснеш ЕДНА кола, идваща от път без предимство. Иначе всеки започва да се бута като овца в стадо. Ако от АПИ се бяха напънали да сложат няколко такива знака на 200-300м преди стеснението и ако хората мислят докато шофират, то няма да има такива "апокалипсиси".
http://static.memrise.com/uploads/things/images/17
Дразнител
Рейтинг: 597 НеутралноДо коментар [#10] от "primaxm":
Жизнь или Life - избор има.Ами поддръжката на евтино построените магистрали е скъпа. Преди 35-40 години, когато се строеше Хемус, имаше предложения трасето да мине на доста по-ниска надморска височина с повече тунели. Също така и тунел срещу Чурек на мястото на онзи завой с вечното свлачище...
И ако някой се заблуждава, че по онова време не се крадеше, много се лъже! Достатъчно е само да се поразходи из вилните зони на Правец, Трудовец, Ботевград и околните села, за да види колко вили са оградени с оная зелената мрежа с пластмасово покритие, с която едно време ограждаха магистралата. И колко вили бяха построени с материали и техника, работеща по трасето не е за разправяне. Това, разбира се не на "простосмъртни", а само на хора от местната правешко-ботевградска мафия.
Consumer
Рейтинг: 1185 ВеселоПейзанията се прибира омазнена и воняща на чесън, с кори яйца от село
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantДразнител
Рейтинг: 597 НеутралноДо коментар [#13] от "роджър":
Жизнь или Life - избор има.Разбира се, че може да предизвика такова задръстване. Помисли малко - 200м участък с ограничение на скоростта 70, но поради факта, че телетата се набутват на входа на това стеснение и на практика всички са спрели в тази точка, то пропускливостта на този участък е еквивалентен на поток със средна скорост 10км/ч и дистанция като за близо 2 автомобила. Т.е. при средна дължина на един автомобил около 4м, то колите са през 6м и се движат с 10км/ч, т.е. с 2.77 метра в секунда или около 2 секунди за автомобил. В останалата част на магистралата потокът е по-интензивен - над 3000 коли на час или близо една кола в секунда. И съвсем логично да се натрупа опашка. Дължината на опашката ще зависи от продължителността на това неравновесие в пропускливостта на скоростната и бавната части като натрупването ще е около една кола на всеки две секунди. Този проблем е неизбежен, но има начини да се облекчи. Един от начините е да се сигнализира доста по-рано за това стеснение и хората навреме да се престроят в една лента без да се стига до спиране и забавяне. Друго облекчение е да се излъчват прогнози за натовареността на трафика (на база предишни подобни събития), за да бъдат стимулирани хората да пътуват в по-малко натоварени часове. Трето решение е скоростта в двулентовата част ПЛАВНО да бъде ограничена 10км преди стеснението (например 3км ограничение 120, 3км 100, 3км 80), а в самото стеснение да бъде УВЕЛИЧЕНА до 90 или 100. Това би компенсирало намалената пропускливост на стеснената част.
zhorogeorgiev
Рейтинг: 221 НеутралноНа седми км на Хемус са затворени двете десни ленти в посока София от два месеца и колкото редовно минавам - поне два пъти седмично, никога не съм виждал да се работи. Заради тези 50 метра има 11 км тапа в три ленти и забавянето е поне час. Това си е педерастко изпълнение на правителството, които лесно можеха да укажат да се отворят лентите за празниците, да не говорим че за тези два месеца да го бяха закърпили!!! Да се сетим обаче че Лилянчето се гордееше преди три години колко хубаво и даже за двойно по-къс срок ГБС са изпълнили ремонта на това виадуктче... Да ви се.а на качеството и сроковете, нямаше и месец като зейнаха дупки пак и досега - все го ремонтират. А ние висим по тапите и си приказваме как на запад за това хвърчат глави от министър и надолу, защото данъкоплатеца и плаща и гласува. А тук ние плащаме, циганите гласуват и ние да го духаме и да висим по тапите...
Публикувано през m.dnevnik.bg
Kiril Peychev
Рейтинг: 221 НеутралноСлед нарочно предизвиканите статии против черноморието + този случай, бих казал със сигурност, че няКОЙ се опитва да злепостави управляващите с цел дивиденти.
Целта от двете деяния предизвиква голяма маса недоволни, които познайте къде ще тръгнат да търсят виновни...
Emil Dimov
Рейтинг: 221 Неутрално[quote#1:"ПАВЛА"]през сезона "баси жегата". Тогава да видиш чудо от прегрели двигатели. България, 21-ви век. [/quote]
Не се коси идва времето на "конските каруци" тогава няма да имаш проблеми!!!!
Emil Dimov
Рейтинг: 221 Неутрално[quote#45:"pedro"]Както написах по-горе, виадуктът не е в добро състояние ... И ако е така, са го отворили на риск, което е още по-зле. [/quote]
Не се грижи за това "кака" и "бате" си имат други задачки, а за риска не му мисли всеки ден живееш в него и трябва вече да си свикнал? !!!
Emil Dimov
Рейтинг: 221 Неутрално[quote#3:"442"]Като сложат и кабинки за плащане на ТОЛ такси ще стане направо музика. [/quote]
Тогава ще откриеш обиколните пътища и задръстването ще се премести на друго място, за тези който са тарикати!!!
forum_terrorist
Рейтинг: 541 НеутралноЗадръстиха го от Селтик
You can fool some people sometimes, But you can't fool all the people all the time!historama
Рейтинг: 3749 Неутрално[quote#37:"extrasho"]Кажи ми една държава, където да няма задръствания по една или друга причина, когато хората са се емнали да заминават всички по едно и също време.[/quote]
Няма наистина.
Но при нас нещата са различни, вижда се от сн. 9, т.е. реално няма нищо.
a4kataaa
Рейтинг: 293 НеутралноДо коментар [#17] от "gargamel":
Ами точно такива са цените на Deutsche Bahn. Може да им отвориш сайта и да видиш.