"Пежо" направи хибрид на 308 с мощност 500 конски сили



Хибридна версия на "Пежо" 308 с мощност от 500 конски сили и задвижване на четирите колела разработи "Пежо Спорт". Колата ще бъде показана на автосалона в Шанхай, който започва следваща седмица.


За момента "Пежо" 308 R HYbrid е прототип, като във външният му вид могат да се намерят черти от концепцията "Кварц". Колата е боядисана в наситено синьо, като в боята има флуорисцентни пигменти и стъклени частици.


Агресивното излъчване на 308 R HYbrid не е само поза, като ускорението до 100 км/ч отнема едва 4 секунди, а максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч. Въпреки тези динамични характерискити плъг-ин хибридът отделя едва 70 г/км въглероден диоксид, което отговаря на разход на гориво от около 3 л/100 км.




За задвижването си 308 R HYbrid разчита на четирицилиндров 1.6-литров бензинов двигател с мощност 270 конски сили и два електромотора, всеки с мощност от по 115 к.с, монтирани на предната и задната ос. С цел сваляне на центъра на тежестта литиево-йонната батерия е монтирата под задните седалки, на мястото на резервоара. Резервоарът пък е в багажника, над задния електромотор.


Водачът на 308 R HYbrid може да избира между четири режима на движение. При избор на настройките ZEV колата се движи на ток, като се използва приоритетно задния електромотор. Предният електромотор се включва, в зависимост от натиска, който водачът упражнява върху педала на газта.


При режим Road хибридът разполага с 300 к.с. и 400 Нм. При него бензиновият разгръща пълния си потенциал, докато задният електромотор помага по време на ускорение. Предният електромотор не се използва.


"Трак" е третият възможен режим, като при него 308 R HYbrid разполага с 400 к.с. и 530 Нм въртящ момент, идващи основно от бензиновия двигател и задния електромотор. Предният електромотор се включва при нужда от бързо ускорение.


Режимът Hot Lap е най-агресивният, като в него колата получава целият потенциал на трите мотора - 500 к.с. и 730 Нм. Спирачната система на колата е 380-милиметровите дискове отпред и 290 мм отзад. При плавни намалявания на скоростта обаче спирачките не се използват, а задържането става от електромоторите. Това не само запазва дисковете и спирачките, но и се отделя ток за презареждане на батерията.


Друг вариант за зареждане на акумулаторите е, чрез предния електромотор, използван като генератор, задвижван от бензиновия двигател. Третото решение е заряд от терминал за зареждане или от контакта.

Коментари (6)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 794 Неутрално

    Нещо не ми се вярва, няма нищо общо със досегашните им коли.
    Пък били те и спортни модификации.

  2. 2 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2048 Неутрално

    Които имат пари да си ги купят и пътища да си ги карат,техни са.Иначе браво на инженерите на Пежо.

  3. 3 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Дайте го на Льоб това и да качва върха с него.

  4. 4 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1336 Неутрално

    "Пежо" направи хибрид на 308 с мощност 500 конски сили

    +++++++++++++

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  5. 5 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1392 Неутрално

    Хм,не знам доколко е вярно,но казаха,че при спирането за завоя след най-дългата права във Ф1,в Китай,се генерира толкова енергия,че с нея,един стандартен автомобил би карал 3 или 6 месеца(не помня точно кой от двата срока казаха)...
    Аз съм убеден,че много скоро петродоларите,ако не да секнат,то ще намалеят драстично...

  6. 6 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 568 Неутрално

    115кс електромотор. Сегашния 508 хибрид, ел мотора е само 37кс. Това ще е някакъв звяр.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK