"Ауди" Q7 дойде предпремиерно в България



Ауди" продължи традицията си да представя свои нови модели в мобилни шоуруми на ключови места в София, като от сряда вечер второто поколение на Q7 може да се види на площад "Батенберг". Моделът е в София предпремиерно и ще остане до 29 април.


Второто поколение на Q7 се отличава с 325 килограма по-ниско тегло спрямо своя предшественик и има нужда от средно до 26% по-малко гориво. На първо време автомобилът се предлага с трилитров дизел с 272 конски сили и бензин с 333 коня. По-мощната от двете модификации спринтира до 100 км/ч за 6.1 секунди.


Дизелът има нужда от 6.3 секунди и се задоволява с 5.7 л/100 километра. Предстои лансирането на плъг-ин хибридът Q7 e-tron quattro, в който дизеловият двигател и електромоторът дават системна мощност от 373 к.с. Средният разход на гориво е 1.7 литра на 100 километра пробег, което се получава благодарение на изминаването на до 56 километра в изцяло електрически режим.




Новото Q7 e оборудвано с най-модерните електронни системи за подпомагане на водача, сред които адаптивен темпомат и функция за асистенция на водача при движение в натоварен трафик. Като опция се предлагат матрични светодиодни фарове.


Сред допълнителното оборудване присъства системата за завиване на четирите колела. При ниска скорост задната ос се завърта в противиположна посока на предната, за да бъде намален ъгълът на завиване. При движение с висока скорост, двете оси следват една посока, което подобряват динамиката и стабилността на автомобила.


С най-дългия салон в класа, въпреки намалената външна дължина с 3.5 сантиметра, Q7 предлага повече интериорно пространство от своя предшественик. Плюс е и възможността за промяна на разпределението на вътрешното пространство. Моделът осигурява на втория ред три отделни седалки на релси, като може и да е седемместен.


Срещу доплащено се предлага изцяло дигитално приборно табло, като на 12.1 инчов екран се проектира различни визия, според предпочитанията на водача. Сред другите привлекателни новъведения в Q7 са разширеният обхват на услугите Audi connect, таблетът на "Ауди" за пътуващите на задния ред седалки и двете озвучителни системи с 3D audio. Новост е и възможността за интеграция на функциите на смартфоните с автомобила.


От премиерата на първото "Ауди" Q7 през 2006 година до сега в цял свят са продадени 500 000 автомобила. Общо Q - гамата на марката има над 2 млн. клиенти.


Почитателите на "Ауди" у нас са сред първите европейци, които имат възможност да притежават новия модел. Предварителната продажба в дилърската мрежа в цялата страна започна, като базовият модел с дизелов двигател струва 121 597 лв. 


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (42)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 504 Любопитно

    Крайно време е "премиум" марките (особено немските, така любими на Ентелегентите) да имат face control, под всевъзможни форми, на клиентите си, иначе имиджът им ще е продължи да е винаги на дъното... Дори да е за сметка на продажбите...

    Stef
  2. 2 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 744 Неутрално

    Тоя джип в Западна Европа не можеш почти да го видиш- хората ползват цивилни коли. Тия коли са за характерни хора от характерни географски области.

  3. 3 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Сещайте се що иде "предпремиерно" в най-бедната страна от ЕС.

  4. 4 Профил на vih48305864
    vih48305864
    Рейтинг: 8 Неутрално

    grayeagle-наистина ли мислиш,че Ауди е впрегнал целият си дизайнерски, инженерен и маркетинг потенциал за кефа на нашите играчи тука и таргета им е да продадат 1000 джипа. И там се карат АМГ-та ,аудита , поршета и бмв-та,а япоснки и френски коли се срещат доста рядко.

  5. 5 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Вече има и злобно-завистливи коментари, породени от мисленето "очи пълни, ръце празни".
    Сериозно - самият факт, че предишният модел изкара цели 9г. и че бяха разработени още 2 модела в Q гамата говори за успеха на този автомоил. А 26% по-малко гориво и над 300кг. олекотяване са много сериозни постижения, при това на фона на това, че АУДИ и сега са най-икономичните коли във високия клас!

  6. 6 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1142 Неутрално

    нещо на кия ми бие тая решетка...или хюндай

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  7. 7 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 744 Неутрално

    До коментар [#4] от "vih48305864":

    Тоя джип се продава предимно в държави като Китай, Русия, САЩ и у нас/ от Сърбия до Турция/. В Австрия, Швейцария, Германия и други подобни се карат всички други модели на марката, без това китообразно недоразумение.

  8. 8 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 752 Неутрално

    До коментар [#2] от "grayeagle":

    Абсолютно, основно в Източна Европа я има тази мания по Жиповете.

  9. 9 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 525 Неутрално

    Поне в Германия няма да го видиш, защото е прекалено скъп за населението - то пасатите са прекалено скъпи и масовите регистрации на пасати са всъщност фирмени. А туй чудо явно не се търси за фирмен автомобил. Регистрациите по-скоро могат да се отнесат към мургавата част на германското общество

  10. 10 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 571 Весело

    "Средният разход на гориво е 1.7 литра на 100 километра пробег" Е това е хубаво да го изхвърлите от статията! Остава горчив привкус, на опит за дребно хитруване, насочено към клиенти полуидиоти...каквито не са любителите на марката...

  11. 11 Профил на Калник
    Калник
    Рейтинг: 787 Неутрално

    Това на снимка 2 потенциалните купувачи ли са?

  12. 12 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1068 Неутрално

    Тези автомобили ми се струват доста безсмислени. Известно е, че две книги се борят за приза "Най-тънка книга" - първата е "Победите на италианската армия", а втората е "Списък на собствениците на джипове, които ги карат офроуд".

  13. 13 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 913 Неутрално

    До коментар [#12] от "Цайко":
    [quote#12:"Цайко"]Известно е, че две книги се борят за приза "Най-тънка книга" - първата е "Победите на италианската армия", [/quote]
    За дебелината на таз книга може сериозно да се спори. Има армии дет нямат и пет реда победи.

  14. 14 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1068 Неутрално

    [quote#13:"Гарван"]За дебелината на таз книга може сериозно да се спори.[/quote]
    Аааа, трудно може да се спори. Да не забравяме, че непобедимата гръцка армия обръща в бяг италианската и, както казва един генералите на Хитлер, ако не бяхме се намесили, гърците щяха да се спрат в Рим.

  15. 15 Профил на GM
    GM
    Рейтинг: 582 Неутрално

    [quote#12:"Цайко"]Тези автомобили ми се струват доста безсмислени. Известно е, че две книги се борят за приза "Най-тънка книга" - първата е "Победите на италианската армия", а втората е "Списък на собствениците на джипове, които ги карат офроуд". [/quote]

    Г-н Цайко, те тия паркетници не дори не са предназначени за офруд. Вижте новата реклама на Туарега - снимат го ДО един баир, ДО една локва, а-у, "Твърде е красив, за да го цапаме"... Ползите са други - място, безопасност, движение по БГ дупки... тая книга е по-дебела.

    "Давайте БЪЛГАРИ, да се съберем и да строшим на ламята главата!!!Ма аз баш тогава не мога да дойда, че ми излезна една работа..."
  16. 16 Профил на Кирето
    Кирето
    Рейтинг: 1360 Неутрално

    До коментар [#15] от "GM":


    [quote#15:"GM"]Вижте новата реклама на Туарега - снимат го ДО един баир, ДО една локва, [/quote]

    Мдааа, а имаше време, когато рекламата на Туарега беше как дърпа един комбайн в една нива...

    Научих "God Save the Queen".........е, струва си....
  17. 17 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Тоя гащник на снимка 2, определено отразява имиджа на марката у нас

  18. 18 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 853 Весело

    Веднага щом съгледаш публиката около баничарката и ти се убива желанието да пориш дюшека на баба си. Все едно снимките приказват. "Ако сакаш да се туриш до… "таквиз", земи купи си го тоз "баничар"…".

    Мирси! Ни щъ.

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  19. 19 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 913 Неутрално

    До коментар [#14] от "Цайко": Погледни 1СВ и кажи нещо за австро-унгарската и австрийската армия.

  20. 20 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Абе това не знам, ама гледам че новите А8-ци ги карат повече от Опелите едно време.

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  21. 21 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 582 Неутрално


    До коментар [#18] от "moriarti":

    Безспорно подбрана и стилно облечена публика.

  22. 22 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1068 Неутрално

    До коментар [#19] от "Гарван":

    ПСВ не я броим, ползваме данни от последната, защото ако започнем да се връщаме назад, ще стигнем до Римската империя. Иначе си прав, показват друг характер италианците.

  23. 23 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1973 Неутрално

    Явно освен хора на социални помощи и безработни има хора, които ще направят оборот на автокъщите.
    Общо взето и това си е балкански синдром, не може просто да си богат, трябва да се вижда от всички, па допри и да е на гол корем чифте пищови.

  24. 24 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 633 Неутрално

    До коментар [#2] от "grayeagle":

    Мдааа само 11 хиляди продадени миналата година в Европа и 100 000 от началото на производството.
    Със сигурност не се купуват
    А Порше, Ферари и Ламборгини работят само за нашия пазар

  25. 25 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 633 Неутрално

    Ето малко цифри:
    http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/info_center/en/news/2014/03/Audi_AaK.html
    http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_Q7
    Статистиката е враг на разбирачите за което съжалявам
    А също и че защитавам ОООО без да ги харесвам ама хич

  26. 26 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1142 Неутрално

    е ако гледаме това то тойота е най добрия автомобил,понеже там са 3 марки а в ВАГ са доста повече....продажбите са едно а качеството на автомобилите съвсем друго,за мен от по голямо значение са оценките на АДАГ

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  27. 27 Профил на rpanev
    rpanev
    Рейтинг: 233 Весело

    http://de.wikipedia.org/wiki/Liste_der_Neuzulassungen_von_Personenkraftwagen_in_Deutschland_nach_Segmenten_und_Modellreihen ето още малко статистики, какви автомобили се купуват (НОВИ!, не втора или десета ръка) някъде на запад, а форумните драскачи и любители на пица нека продължават да говорят за "запада" и да обясняват на раята тук как си въобразяват те каква е реалността там

  28. 28 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 2977 Неутрално

    [quote#2:"grayeagle"]Тия коли са за характерни хора от характерни географски области.[/quote]

    First generation with indoor sanitation?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  29. 29 Профил на Svetko
    Svetko
    Рейтинг: 402 Весело

    До коментар [#1] от "stef":

    имиджът им е на дъното само сред много специфичния (и неинтересен за производителите) сегмент на бедняците в Кенефландия.

  30. 30 Профил на rpanev
    rpanev
    Рейтинг: 233 Любопитно

    Верно ли? Ето малко истински цифри, а не нещо, което си си измислил: http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/info_center/en/news/2014/03/Audi_AaK.html

    "Ауди" продава в Германия двойно повече от в САЩ, пазарът им в Русия е двойно по-малък от в Италия или Испания. Много лековерни и заблудени хора има, то затова и изборите си го показват всеки път.
    До коментар [#7] от "grayeagle":

  31. 31 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 2977 Неутрално

    [quote#29:"Svetko"]много специфичния (и неинтересен за производителите) сегмент на бедняците[/quote]

    Допускам, че господата на сн. 2 са заможни буржоа от много поколения?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  32. 32 Профил на rpanev
    rpanev
    Рейтинг: 233 Весело

    До коментар [#30]:
    За 2014-та в Германия са регистрирани 3052 нови Q7-ци. За същия период в Русия са продадени общо 4528 нови автомобила на Ауди. Статистиката показва, че през 2006-та и 2007-ма в Германия са регистрирани приблизително ТРИ ПЪТИ повече нови Q7-ци от общият брой автомобили на Ауди, който се изнасят в Русия (поне за периода 2013/2014та).

  33. 33 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1553 Неутрално

    Никак не ми кефи.
    За първи път от толкова години, мога да кажа че представят наистина грозно Audi.

    I Want To Believe
  34. 34 Профил на frequentflyer
    frequentflyer
    Рейтинг: 458 Неутрално

    'грозен, скъп и не за всвки'

  35. 35 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 744 Неутрално

    До коментар [#30] от "rpanev":

    Чети какво съм писал. Аз ти казвам за продажбите на Този точно модел в Германия и Австрия. Другите модели на марката са масови и често виждани, особено комби моделите. Но такива огромни джипове в Германия можеш да видиш по един два на ден. В София- по 100 на ден.

  36. 36 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 744 Неутрално

    До коментар [#32] от "rpanev":

    Данните са ти точни. Въпросът е, че почти всички такива автомобили у нас и в Русия са втора употреба, защото цената пада наполовина. Същото е и с джиповете Мерцедес у нас.

  37. 37 Профил на s_s_dif_fday
    s_s_dif_fday
    Рейтинг: 233 Весело

    поредния разтеглен гоУф

  38. 38 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 504 Любопитно

    До коментар [#36] от "grayeagle":

    Това колко драматично пада цената на старо е много показателно за качеството...

    Stef
  39. 39 Профил на GM
    GM
    Рейтинг: 582 Неутрално

    [quote#38:"stef"]Това колко драматично пада цената на старо е много показателно за качеството...[/quote]

    Тц, уви - показателно е за високи експлоатационни разходи.
    А кола на 2 години няма как е на цена от шоурума.

    "Давайте БЪЛГАРИ, да се съберем и да строшим на ламята главата!!!Ма аз баш тогава не мога да дойда, че ми излезна една работа..."
  40. 40 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 504 Любопитно

    И "победител" е...
    http://www.autotrader.co.uk/articles/2012/07/cars/the-top-10-depreciation-proof-cars
    Надеждност на Audi - премиум мястото - 34


    Stef
  41. 41 Профил на GM
    GM
    Рейтинг: 582 Неутрално

    Като в оня виц :
    Спира голфаджия до Бентли на светофара, сваля джама и пита другия шофьор : "Абе май не са много добри тия Бентлита, гледам - не ги карат много? "

    "Давайте БЪЛГАРИ, да се съберем и да строшим на ламята главата!!!Ма аз баш тогава не мога да дойда, че ми излезна една работа..."
  42. 42 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 504 Любопитно

    Дизайнът на Ауди доста бързо се "амортизира" и коли едва на по 4-5 г. изглеждат посредствено скучни...

    Stef




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK