Булевард с шест ленти ще свързва "Младост" с "Околовръстното" от септември

Булевард с шест ленти ще свързва "Младост" с "Околовръстното" от септември

© Георги Кожухаров



Булевард с шест ленти ще свързва столичният квартал "Младост" и околовръстният път на София. Така ще изглежда булевард "Александър Малинов", в частта си над метрото в комплекса, като в района на бизнеспарка ще има и локални платна. Новината съобщи днес пред журналисти столичният кмет Йорданка Фандъкова при инспекцията на строежа на удължаването на подземната железница.


Преди да бъде разкопан, заради изграждането на метрото, "Александър Малинов" беше с шест ленти, ако броим и локалните платна, само в участъка около академията на МВР. Имаше обаче части където трафикът се събираше в две платна, като особено трудно се излизаше от комплекса към магистрала "Тракия".


Дължината на новата част на "Александър Малинов" ще е километър и половина, като пусковият срок е краят на август, началото на септември. Тогава трябва да се пусне и първият от планираните за обновяване участъци на "Цариградско шосе" (от "Околовръстен път" до бул. "Андрей Сахаров").

Ключови думи към статията:

Коментари (10)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на mmpp
    mmpp
    Рейтинг: 459 Неутрално

    Той и сега е с по три ленти във всяко платно, плюс аварийна.

    Terminal 2: thinking man's choice.
  2. 2 Профил на Моди трий нищо да не остане!
    Моди трий нищо да не остане!
    Рейтинг: 602 Весело

    То и сега си е 6 лентов, само че по 2 в посока са бус ленти.

  3. 3 Профил на bettber
    bettber
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#1] от "mmpp":

    Точно това мислех и аз да напиша.

    Изход от София до края на лятото забравете.

  4. 4 Профил на Rock J
    Rock J
    Рейтинг: 352 Неутрално

    И 20 ленти да има все ще се намери някое диване да се вреже в аварийната лента с бясна скорост.

    Червеите не се страхуват от орлите.Те се страхуват от кокошките.
  5. 5 Профил на grajdanin1
    grajdanin1
    Рейтинг: 703 Неутрално

    Ако не направят кръстовището със шосето, идващо от Горубляне, близо до Практикер на две нива, и не увеличат максималната скорост пред Враня все едно, че нищо не са направили.

  6. 6 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 1208 Неутрално

    До коментар [#5] от "grajdanin1":

    Точно++++++!

    Имало едно време ссср...
  7. 7 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Това с пешеходните пътеки пред Враня е тотално безумие. Трилентови булеварди с пешеходни пътеки, тая простотия я има само Б-я.

  8. 8 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 529 Неутрално

    И аз първоначално се обърках, но не става въпрос за Цариградско, което също ще ремонтират. Става въпрос за вътрешномладоски булевард, който излиза на южната дъга. Ама от там през цедката двулентов път към Порше ще е веселба.

    Иначе покрай нескопосаното правене на Горубляне трафикът на Практикер се увеличи, защото иначе пада голямо чакане на Горубляне. И да, на практикер трябва да има кръстовище на 2 нива. Само дето това дето го направиха на Алея Яворов не е готино...нагоре-надолу с колата, все едно си във влакче на ужасите. Трафикът, който минава сега на Практикер трябваше да го направят да минава през Горубляне и да направят само десни завои, а левите да ги махнат.

  9. 9 Профил на Йосиф
    Йосиф
    Рейтинг: 466 Неутрално

    От Цариградсо до Шел са има-няма километър и 4 кръстовища на едно ниво плюс една зебра на Пътеките. Така че и повече да са лентите файдата няма да е за пътниците, а за строителите. Накрая ще е: Пременил се Илия - погледнал се - пак в тия.

    rakas
  10. 10 Профил на Петърчо
    Петърчо
    Рейтинг: 511 Весело

    [quote#5:"grajdanin1"]

    Ако не направят кръстовището със шосето, идващо от Горубляне, близо до Практикер на две нива, и не увеличат максималната скорост пред Враня все едно, че нищо не са направили. [/quote]

    За Великденските празници, пътувах сутринта. На светофара от пътя за Герман (старата казарма) си светеше чинно в нормален режим. т.е. чакахме по 15-20 секунди да правят ляв завой от същият тоя път по 1 кола средно на цикъл:Д Когато стъпих на магистрала Тракия разбрах, защо столичния КАТ не е осигурил регулировчик за въпросното кръстовище: в рамките на 100 км имаше 3 патрула с камери, като в това число не влизат прилежащите към разните му "караулки"

    Потребители с активирана функция "автоматичeн минус", 'щото са фанатични комундета: Мутри вън, Иво, Мунчету на Боеку, Ivan Stoyanov, КМЕТ В СЯНКА, #ОСТАВКА, Роси, Студио Х, samoedin, niksan1, Котаракът на Шрьодингер, Fiji, Norman Granz, Billy Pilgrim, historama, hawaii, dejmos, cinik, Virgin, Рим, Gopeто, 3biri, yavooor, Alexander97, Voiko, Kingpin, Doge, papуre, Oleg Shishmanov, dnevnikar, stein, Чарли Мишкин, Smart Bulgarian, LudLustrator




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK