"Дженерал мотърс" отбеляза производството на 500-милиония автомобил

Дългогодишната клиентка на "Опел" Анна Катарина Дионисиус от Рийдщат получи като подарък поръчания от нея "Опел Зафира Турър"

© Опел

Дългогодишната клиентка на "Опел" Анна Катарина Дионисиус от Рийдщат получи като подарък поръчания от нея "Опел Зафира Турър"



Американският автомобилен гигант "Дженерал мотърс" отбеляза преди броени дни производството на своя 500-милионен автомобил. Концернът пуска първата си кола през 1908 г.


Производството на 500-милиония автомобил беше отбелязано с официални вечери с лоялни клиенти на различните марки от "Дженерал мотърс" в Европа, Северна и Южна Америка, Азия, Африка и Китай. Петима от тях получиха като подарък кола.


"През 2015 г. очакваме да продаваме по над 1000 нови автомобила на час. Това прави близо 10 милиона автомобила – най-голямата бройка в историята ни. Аз гледам на този изключителен обем като на 10 милиона възможности да докажем каква компания сме и да благодарим", коментира изпълнителният директор на GM Мери Бара.




Тя припомни множеството иновации на "Дженерал мотърс", които са променили автомобилната индустрия. Сред тях са първия в света V8 двигател, първата автоматична трансмисия, първите манекени за краш тестове и първите въздушни възглавници в серийно произвеждан модел.


Делът на "Опел"
От общата бройка 68 милиона са автомобилите от марката "Опел". Компанията става част от "Дженерал мотърс" тридесет години след като пуска първата си кола през 1899 г. В концерна ролята на "Опел" е да прави присъщите само за луксозния клас технологии достъпни за всеки.


"За мен този юбилей е повече от просто едно впечатляващо число, защото 500 милиона автомобила означават 500 милиона клиенти с техните истории и опит. Ние сме казали "благодарим ви" 500 милиона пъти на тези клиенти за тяхното доверие и лоялност, защото за нас е привилегия да играем такава важна роля в живота им", коментира изпълнителният директор на "Опел" д-р Карл-Томас Нойман.

Ключови думи към статията:

Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3662 Неутрално

    GM може да произведе автомобил за всеки джоб и за всеки вкус - от миниатюрния Спарк до този мастодонт:
    http://kleberly.com/data_images/wallpapers/4/264945-chevrolet-suburban.jpg

    116 години на пазара, половин МИЛИАРД продажби - нека разбирачите започнат да плюят.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  2. 2 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1534 Неутрално

    Дайте да видим и статистиката за Лада и да сравним

  3. 3 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3427 Неутрално

    500 милиона автомобила означават 500 милиона клиенти с техните истории и опит
    ________

    ВИЦ:

    Опела много бяха защото ръждата го гони !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  4. 4 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 968 Неутрално

    Навремето имахме един възрастен преподавател по двигатели. Бил работил на млади години във Форд. Когато се унасяше понякогаш в спомени, почваше да си говори тихичко на себе си, "Седем хиляди автомобила на ден. Страшна работа. Седем хиляди автомобила на ден."

    ПП. Имаше предвид дневната продукция на Форд в онези години.
    ППП. Та си мисля, че и ДжМ ще да е било нещо подобно.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  5. 5 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 241 Неутрално

    До коментар [#3] от "comandante vs либертарианци и корпокративисти":

    Айде пак с лафовете на баба ти Гина... от село Долно Нанагорнище -едно си баба знае едно си бае. От доста години хлопела няма проблем с ръждата -но е трудно да се осъзнае от хора каращи предимно "НОВ ВНОС".

  6. 6 Профил на adam1966
    adam1966
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Генерал Моторс е много напред,за Генерал Жигулин или добро или нищо !

  7. 7 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 468 Неутрално

    Заслужават уважение след толкова години на пазара и половин милиард а-ла по пътищата, при това, оперирайки на най- конкурентния пазар в света - САЩ.

  8. 8 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 4074 Неутрално

    Ха, това симпатично девойче на снимката, го водят дългогодишен клиент...? Какво ли значение влагат в думата дългогодишен?
    Иначе Опел-ите и аз ги харесвам...! М-да, по-добре нов Опел, от колкото стар Мерцедес! Знам, че нищо не разбирам от коли, просто свикнах да гледам съотношението цена/качество! Другото почна да ме вълнува все по-малко... Не, че не се заглеждам по някое наточено БМВ или Алфа...! Ама то все едно да гледаш красива млада мацка по улицата, зяпаш и много добре знаеш, че нито ти си за нея, нито тя за тебе...!

    Бивш tww09306483.
  9. 9 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3427 Весело

    [quote#5:"channelmgm"]Айде пак с лафовете на баба ти Гина... от село Долно Нанагорнище -едно си баба знае[/quote]
    Този лаф е от любителите на Опел в Перник , мола Ви ся !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  10. 10 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3662 Неутрално

    Четири години в Америка карах такъв Шевролет:
    http://carphotos.cardomain.com/ride_images/3/2724/4081/31809540025_large.jpg

    Дори цветът беше същият - maroon, тъмно червен. Купих го на 60,000 мили, с него навих още към 200,000. Още си спомням дълбокия, басов тътен на 5.7 литровия V8, лекото "приклякане" на торпедото на светофара, великолепната уредба с 6 високоговорителя, от която слушах една местна джазова станция.

    Продадох го, когато си тръгвах, на някакви имигранти от Югославия, които страшно му се радваха: америчке ауто...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  11. 11 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3662 Неутрално

    [quote#2:"niakoi_si"]Дайте да видим и статистиката за Лада и да сравним[/quote]

    Ето я Ладата:
    http://media.wtfunny.com/content/pictures/bmw-vs-lada.jpg

    Както се вика, you can't improve on perfection...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  12. 12 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2432 Неутрално

    Честито и много успехи и занапред.

  13. 13 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 968 Любопитно

    До коментар [#10] от "Norman Granz":


    [quote#10:"Norman Granz"]... с него навих още към 200,000.[/quote]

    Те май и такситата не въртят по толкоз?
    200,000 м за четири години си е постижение както и да го гледаш.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  14. 14 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 968 Неутрално

    До коментар [#11] от "Norman Granz":

    Совершенство - не требует изменений.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  15. 15 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3662 Неутрално

    [quote#13:"simval"]Те май и такситата не въртят по толкоз?
    200,000 м за четири години си е постижение както и да го гледаш.[/quote]

    Освен че всеки ден пътувах за работа, през отпуските си с жена ми бяхме обиколили цялото Източно крайбрежие, на запад чак до Чикаго, на север до Канада... Може да се каже, че не слизахме от колата. Само й налимах бензин (резервоарът й беше 30 галона) и сменях масла и течности.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  16. 16 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 579 Неутрално

    при такьв юбилеи трябва да се каже колко от старите автомобили са в движение и колко не са в движение

  17. 17 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9279 Неутрално

    Хубаво и здраво,както всичко немско.

  18. 18 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3138 Неутрално

    Успех! И 10 000 000 автомобила тази година!

    Скоро четох, че батерията на Волт, генерация 1 е била проктирана за 2 проблема на милион произведени, нещо което нито Тойота, нито Нисан са правили някога!

    А колкото до стари коли на ГМ, американски автомобили по на 50 години още вървят в Куба! А американците масово поддържат стари култови Кадилаци, Шевролети, Понтиаци и Буици (все марки на ГМ) от 50- те, 60- те, 70- те, 80- те, 90- те).

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  19. 19 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5692 Неутрално

    [quote#18:"Realist"]А американците масово поддържат стари култови Кадилаци, Шевролети, Понтиаци и Буици[/quote]
    Крайслер също е сериозна фирма с огромен принос в автомобилостроенето. Нейни са също марките Додж, Джийп, в миналото Плимут, Де Сото, Неш.

    Gunter glieben glauchen globen
  20. 20 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5692 Весело

    [quote#3:"comandante vs либертарианци и корпокративисти"]Опела много бяха защото ръждата го гони [/quote]
    Това го казваш, разбира се, от позицията на собственик на Ролс Ройс с шофьор - руснак.

    Gunter glieben glauchen globen
  21. 21 Профил на Иван Раданов
    Иван Раданов
    Рейтинг: 503 Неутрално

    Дженерал Мотърс са били в интересна позиция през Втората Световна Война - Адам Опел АГ са снабдявали германската армия с камиони и други превозни средства, а останалата част от групата са снабдявали Съюзниците. Т.е. - който и да спечели войната, Дженерал Мотърс също печелят





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK