Шестият "Шевролет Камаро" е най-мощният и най-икономичният в историята



Спортният автомобил-икона "Шевролет Камаро" стигна своята шеста генерация, като различните версии на новото поколение ще предложат най-мощното и най-икономичното изпълнение за всички времена. В сравнение със своя предшественик, колата предлага по-убедително пътно поведение, повече технологии и изисканост.


Отвън излъчването на новото "Камаро" е още по-агресивно, благодарение на светодиодните дневни светлини и актуализираната форма, подчинена на аеродинамиката. Интериорът на "Шевролет Камаро" също е основно променен, като голяма част от фините настройки по автомобила се правят през 8-инчовия екран на мултимедията. Централната конзола е ориентирана към водача, приборното табло е с дисплей в средата, с възможност за персонализация на изгледа, а температурата на климатика се задава със завъртане на пръстените на вентилационните отвори.

Шестият "Шевролет Камаро" е най-мощният и най-икономичният в историята

© Шевролет


Спортният автомобил ще предлага шест комбинации между двигател и скоростни кутии. Нов за "Шевролет Камаро" е базовият двулитров турбо мотор с мощност 275 конски сили и 400 Нм. максимален въртящ момент. Той предлага ускорение от място до 100 км/ч за малко над 6 секунди, при среден разход под 8 л/100 км, което е рекордна икономичност за модела.


Атмосферният 3.6-литров V6 мотор за първи път е със система за деактивиране на половината цилиндри, когато не е нужна пълната мощност, като със своите 335 конски сили е най-мощният в сегмента двигател без турбокомпресор. За "Шевролет Камаро" SS е запазен пък най-мощният агрегат, монтиран някога в модела - 6.2- литров, V8 с 455 коня. Купувачите могат да избират между шестепенна механична трансмисия и осемстепенен автоматик.

Шестият "Шевролет Камаро" е най-мощният и най-икономичният в историята

© Шевролет


Шест и осемцилиндровите мотори са снабдени с изпускателна система с променлива характеристики, като може да шепти, в режим "стелт", или да трещи, когато селекторът е на "писта". Това са само малко част от промените, които могат да се правят по "Шевролет Камаро" с новия Driver Mode Selector.


От една страна той сменя визията на дисплея между скалите на приборното табло и осветлението в салона, от друга променя работата на всички основни системи в автомобила – мотор, трансмисия, окачване и т.н. в три режима (Сняг, Комфорт и Спорт). За версията SS са запазени и настройки "Състезателна писта". Най-спортното изпълнение може да се поръча и с окачване с променливи характеристики.

Шестият "Шевролет Камаро" е най-мощният и най-икономичният в историята

© Шевролет


Цялата гама на "Шевролет Камаро" е снабдена със спирачки, разработка на "Брембо". Джантите пък са с размера от 18 до 20 цола, а гумите специално разработени за модела Goodyear Eagle Sport.

Коментари (28)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4786 Неутрално

    скоро и в БГ

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 986 Неутрално

    Напоследък свързвам емблемата с корейските изпълнители, на не знам ...

  3. 3 Профил на Калибър
    Калибър
    Рейтинг: 1156 Весело

    Старото Камаро от 80-те...супер кола, който я е карал.

    Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.
  4. 4 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1187 Неутрално

    Страхотни са, за разхода обаче сигурно послъгват. 3.6 мотор да гори 8, може но само ако пуска по някой стръмен баир.

  5. 5 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2668 Неутрално

    [quote#2:"Цайко"]Напоследък свързвам емблемата с корейските изпълнители, но не знам...

    Деу - не ми се вярва. Там е ширпотребата, мисля.

  6. 6 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1541 Неутрално

    "Отвън излъчването на новото "Камаро" е още по-агресивно, благодарение на светодиодните дневни светлини"

    Крещящ пример за безмозъчна маркетингова журналистика.

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  7. 7 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 777 Неутрално

    Снимката ха салона кефи. Все едно си в "Хилядолетният сокол". А бе готина си е колата.

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  8. 8 Профил на sashobal
    sashobal
    Рейтинг: 679 Неутрално

    До коментар [#4] от "442":

    2000сс гори толко,за 3.6 и нагоре нищо не казват. Предполагам,че най-големият ще гори около 16,което не е толко зле

    Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
  9. 9 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2068 Неутрално

    Стил и класа през годините.

  10. 10 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 1643 Неутрално

    Има лека неточност при V-6-цата, която е около 350 коня, а нагоре вървят ZL1 - 580, Z28 - 505, SS 426.

    Любопитно е, че базовите модели са в рамките на $23К, а рендетата отиват към $60-70К.

  11. 11 Профил на Tademan
    Tademan
    Рейтинг: 823 Весело

    Бъмбълби си е направил пластична операция. Колата кефи!

  12. 12 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3452 Неутрално

    Ако някога притежавам такава кола, последното нещо, което ще ме интересува, е "колко харчи".

    Това е кола for the open road:
    http://ppimgs.s3.amazonaws.com/open-road-6.jpg

    Който си прави сметка на горивото, да си купи Тойота хибрид.

    А за 50 хиляди долара (да вземем една средна цена) е направо без пари.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  13. 13 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1452 Неутрално
  14. 14 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2063 Любопитно

    Често виждам предишното Камаро в жълт вариант с Ямболска регистрация(ако не греша). Да не са отворили шоурум тъдява?

    I Want To Believe
  15. 15 Профил на senser
    senser
    Рейтинг: 391 Весело

    "най-мощният и най-икономичният в историята"
    "най-мощното и най-икономичното изпълнение за всички времена"

    Много са ми интересни такива изказвания.
    Догодина, ако направят фейслифт и добавят 5-10 коня, или постигнат 1/2 лтр. по-нисък разход кво става?
    Или да не очакваме Шевролет да направят по-мощен, или икономичен модел никога

    simple mind
  16. 16 Профил на quasimodo
    quasimodo
    Рейтинг: 581 Неутрално
  17. 17 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3052 Неутрално

    Фен съм му на Камарото откак се е пръкнало, а корейчето, което направи дизайна на последната версия и заложи линията, свърши страхотна работа.
    Но това сега нещо ми докарва дискомфорт във възприемането.

    Тези фарове стил "Ауди", тази линия а'ла А7, отчетливо виждаща се на снимка 4, таблото ... Макар за таблото може да се поспори, въпрос на вкус, прогресът и подобни ... Уредите на Камарото си бяха "запазена марка" ...

    Но визията ... е, не е на американски масълкар, сорри, не е характерна, отличаваща се, уникална ... Камарото вече не е "ярко" Камаро, което да го познаваш отдалеч само по силует или само като му мернеш фаровете ...
    За мен "барването" се е оказало неудачно.
    Е, продажбите ще покажат кой крив, кой прав ...

  18. 18 Профил на manu_chao
    manu_chao
    Рейтинг: 551 Весело

    "Той предлага ускорение от място до 100 км/ч за малко над 6 секунди..."
    .................................................
    Тези характеристики - не са ли леко смешни за СПОРТНА кола?

  19. 19 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 688 Неутрално

    [quote#18:"manu_chao"]

    "Той предлага ускорение от място до 100 км/ч за малко над 6 секунди..."
    .................................................
    Тези характеристики - не са ли леко смешни за СПОРТНА кола? [/quote]
    ако беше прочел всичко, щеше да разбереш, че става дума за най-ниската гама на Камаро - 2 литрова версия битурбо с мощност 275 к.с.

  20. 20 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4775 Неутрално

    [quote#18:"manu_chao"]Тези характеристики - не са ли леко смешни за СПОРТНА кола[/quote]
    Така е. И на мен ми е слаба - свикнал съм на минимум 1000 к.с и ускорение под 2 сек.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  21. 21 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3452 Неутрално

    [quote#20:"Blood Red Skies"]Така е. И на мен ми е слаба - свикнал съм на минимум 1000 к.с и ускорение под 2 сек.[/quote]



    Като четеш коментарите за коли, ще си кажеш, че тук всички карат Бентли Континентал или Ламбо.

    Като четеш коментарите за жени, всички са спали с Жизел Бюндхен и Хелън Кристенсен.

    Нали знаеш кои най-много разбират от автомобили в България? Курсистите в шофьорския техникум, дето имат по 2 лева в джоба за баничка с боза и пътуват гратис в 72, за да пестят...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  22. 22 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4775 Весело

    До коментар [#21] от "Norman Granz":
    Много са ми смешни. Абе хората им показват нов модел, прекрасно инженерно творение, зад което стоят труда и акъла на хиляди много по-умни и успели от нас, но тук веднага се почва - прилича на Ауди, малък е багажника, слаб е двигателя, не ми харесва, защото не ми харесва нищо, което не мога да си купя и пр.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  23. 23 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1366 Весело

    Голяма машина , красив и отличен автомобил ...:)
    Когато съм карал CAMARO 350 SS -много от вас не са били родени :)
    5.7 литра , V-8 ,300 конски сили , модел 1969 година :)
    От 0 до 100 км- за 6 секунди :) Залепваш за седалката - като при излитане на самолет :)) Една банда - издухвахме тогава ВСЯКА друга кола в София :)
    Ченгетата бяха бесни - това си беше ЖИВА реклама на Америка - след 1972-73-та година - в София :)
    Въздушният му филтър беше колкото гумата - 13 цола - на Ладата ..))
    Двоен карбуратор и т.н...ТРИ скорости.- ръчни ...)) Излиташе и тогава повервах на американските филми - че задните гуми МОГАТ да боксуват 20-30 метра при тръгване :))Един приятел я беше купил от некви другари - върнали се от Канада .....
    Алооо, по- младите , светът не е от вчера - еле пък в Америка ...))
    Колко от вас , сега , карат машина НАД 300 конски сили ?? :))
    А звукът , боботенето , на "осмака" е неподражаем :)
    Камарото и е Камаро :)

    BIG AL
  24. 24 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3452 Неутрално

    [quote#22:"Blood Red Skies"]Абе хората им показват нов модел, прекрасно инженерно творение, зад което стоят труда и акъла на хиляди много по-умни и успели от нас...[/quote]

    ... и което е най-важно - струва толкова, че в Америка практически ВСЕКИ може да си го позволи!

    Докато тук е престижно да караш автомобил, който да струва два или три пъти колкото апартамента ти в блок "ново строителство" (разбирай: 70 квадрата друстаен, строен през 90-те с "икономисани" материали от набързо приватизирания домостроителен комбинат), но като натиснеш копчето, Q-седмицата да вика "квак-квак" и огледалата да се въртят от само себе си...


    Голтаци сме, голташко ни е мисленето.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  25. 25 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1366 Весело
  26. 26 Профил на P.S.
    P.S.
    Рейтинг: 442 Неутрално


    Първият автомобил който съм карал.. преди да имам книжка в началото на 90-те.. Камаро 3. Уникален автомобил. Все още го смятам за красив и еталон визия на масов спортен автомобил.
    Новите не ми харесват толкова..
    Уви, има лошата слава на модела с който са се убили най-много хора в щатите..

  27. 27 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1452 Неутрално

    До коментар [#25] от "BIG AL":

    https://www.youtube.com/watch?v=TFWfR9WCWe8

    Малко спомени поне от "музиката" на V8. Както е казал Пол Нюман за мене най-хубавата музика е голям Американски V8.

    California Über Alles
  28. 28 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1452 Неутрално

    Ето как селчовците се забавляват с много конски сили и много свободно време.
    https://www.youtube.com/watch?v=FPMkgBvBERk

    California Über Alles




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK