"Шкода Супърб" комби поставя рекорди в сегмента си



Новото поколение на "Шкода Супърб" комби залага нови стандарти в сегмента по отношение на пространството, комфорта, сигурността, свързаността и опазването на околната среда, съобщиха от компанията, паралелно с разпространяването на първите снимки на модела. Колата ще дебютира официално през септември на автосалона във Франкфурт, като същия месец ще започнат и първите доставки.


Комбито присъства в гамата на "Супърб" от 2009 година, като формира 35% от продажбите на модела. Новото поколение на автомобила е качено на нова платформа, което дава възможност междуосието да се увеличи с 8 см до 2.84 метра.


Това, наред с увеличената следа отпред и отзад е позволило возещите се на задните седалки да имат повече пространство в областта на коленете, а за всички пасажери да има повече въздух около раменете. Минималният багажен обем на "Супърб" комби е увеличен с 27 литра до 660, а максималният капацитет, при сгънати задни седалки е 1950 литра.


Моделът се екипира с най-съвременни системи за сигурност, опционално може да се екипира с окачване с променливи характеристики, а гамата от двигатели е с до 30% по-икономична от предшетвениците. Свързаността в комбито е изведена на ново ниво благодарение на базираната на Андроид мултимедийната система. Тя поддържа функцията MirrorLink (извеждане на екрана на огледален образ на дисплея на свързания телефон) и работи с Apple CarPlay и Android Auto technology устройства).

Ключови думи към статията:

Коментари (38)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Zoom
    Zoom
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Като я гледам май единствената разлика с Ауди е цената ...?

  2. 2 Профил на dohco
    dohco
    Рейтинг: 508 Любопитно

    Бих си я взел, ама двигателите не струват, турбинките консуматив...

    Най-добрите неща в живота идват безплатно...
  3. 3 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 519 Неутрално

    Предполагам ще я караме на 4-цилиндрови дизели с впрегнати едни коне, които нямат много ресурс.

  4. 4 Профил на prius
    prius
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Изглежда много добре.

  5. 5 Профил на soul
    soul
    Рейтинг: 445 Весело

    До коментар [#2] от "dohco":

    Както вървят нещата след пет години двигателите без турбини ще са екзотична екстра.

    „Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
  6. 6 Профил на znayko84
    znayko84
    Рейтинг: 662 Весело

    Много добре изглежда. Бих си я взел, но не ми е по джоба. Събирам за октавия. А колкото и да са зле турбинките все 100 000 километра ще изкарат.

  7. 7 Профил на Hasta La Vista antifascista OI!
    Hasta La Vista antifascista OI!
    Рейтинг: 612 Любопитно

    До коментар [#6] от "znayko84":

    колега, какви пари приблизително е октавията ?

    1914 / 88
  8. 8 Профил на znayko84
    znayko84
    Рейтинг: 662 Весело

    Според зависи. От 25 000 до 40 000. В първият вариант 86 коня, а във втория 180. Е, има и модели за по близо 50 000 с по 220 коня, но това вече не е семейна кола, а гъзарлък

  9. 9 Профил на iut07368175
    iut07368175
    Рейтинг: 309 Неутрално

    Имам комби, 170 кс дизел - много добра кола. Когато навремето решавах между Супърб и Пасат, се оказа че при първоначални еднакви цени на двете марки, взех най високите версии на изпълнение на двете. След това приравних най-високата версия на Пасата към Супърба чрез добавяне на екстрите, които бяха включени в Супърба. Получих цена на Пасата около 30% над тази на шкодата и това натежа при избора, за което изобщо не съжалявам.

  10. 10 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2212 Неутрално

    До коментар [#5] от "soul":

    Поне от това което показват реални тестове за които чета в Америка, почти няма разлика в разхода между по-малки турбо мотори и по-големи атмосферни. Ако "галиш" турбото и стоиш под 1800 оборота ще имаш по-добър разход. Ако обаче колата или пикапа е натоварен или трябва да я настъпиш малко ... разхода става ставним с по-голям атмосферен мотор.

    California Über Alles
  11. 11 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5168 Неутрално

    Супърб пак ще спечели всички сравнителни тестове. Не виждам силата, която ще ме накара да не предпочета Супърб, а Пасат или Ауди.

    Gunter glieben glauchen globen
  12. 12 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5168 Неутрално

    Завиждам на чехите затова, което са - благодарение на липсващата при тях руска пета колона.

    Gunter glieben glauchen globen
  13. 13 Профил на senser
    senser
    Рейтинг: 419 Любопитно

    "Това, наред с увеличената следа отпред и отзад е позволило возещите се на задните седалки да имат повече пространство в областта на коленете"

    Увеличената следа на колата е увеличила пространството пред задните седалки?!?
    А стига ве....

    simple mind
  14. 14 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Много работещи в Шкода днес във форума.
    Шкода не е Ауди, нито Фолксваген и това личи за всеки, който седне и/или покара двата автомобила.
    Шкода е бюджетната марка на Фолксваген.
    Иначе автосугестията работи при някои.

  15. 15 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5168 Неутрално

    До коментар [#14] от "ial":

    Аз пък усещам вой от прецакали се с Ауди или ФВ, вместо Шкода. Същата кола за по-малко пари. Впрочем сравнителните тестове в АутоБилд го показват.

    Gunter glieben glauchen globen
  16. 16 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 526 Неутрално

    До коментар [#14] от "ial":

    Да суетна и си взимат 15 годишни аудита Вместо нова шкода или там нещо по-евтино

    www.soundcloud.com/x2805
  17. 17 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1267 Неутрално

    До коментар [#1] от "Zoom":

    абсолютно ако я гледаш на сн.3 смениш ли емблемата няма да познаеш че не е ауди..прекалено еднотипни,една линия в всички модели на ВАГ

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  18. 18 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Какви нови стандарти в сегмента залага? Това е напълно изпразнено от съдържание рекламно изречение.
    Единствено се мъдри някаква цифра за "велико" междуосие от 2.84 метра. Та Мондео, дето не го знам вече на колко години е има междуосие 1.85 метра!

  19. 19 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#1] от "Zoom":

    с кое ауди? А4 и А6 са на друга платформа, с quattro, шкода и Фолксваген ползват системата на haldex за напречно-разположени двигатели. Аудитата могат да се поръчат с много по-мощни мотори, въздушно окачване, интериора е по-тузарски и т.н.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  20. 20 Профил на !D !калпав е новия вид Дневник!
    !D !калпав е новия вид Дневник!
    Рейтинг: 878 Любопитно

    Едва ли от Ауди ще се оставят да бъдат изядени 'канибалски'
    Просто реклама на Еура тек прозира от думате- всички екстри..системи...

  21. 21 Профил на znayko84
    znayko84
    Рейтинг: 662 Весело

    Никой не задължава никого. Отивате в шоурума, гледате, сравнявате и купувате това, което ви харесва или ви е по джоба. Аз имам пари за шкодата и живот и здраве ще карам такава. Който има за ауди ще кара ауди. Хайде, със здраве!

  22. 22 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#10] от "Pontif А":

    Съгласен съм - идва един момент при "даунсайзинга", след който по-малкия двигател харчи колкото по-големия или повече. Да не говорим как върви колата, как изпреварва (т.е. доколко можеш да разчиташ на нея), колко се натоварва и изхабява двигателя, и прочее. Голямото може да стане малко, ама обратното

  23. 23 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Този дизайн на Шкода много повече ми харесва от стария, това особено ваши за Сюпърб-а. Това, че са се доближили до Ауди и ФВ е само плюс за Шкода. Що се отнася до самият автомобил - за мен Октавия е по-добре оразмерен за нашия стандарт, но за всеки влак си има пътници.

  24. 24 Профил на Иванов
    Иванов
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#14] от "ial":
    От 2005г. карам Шкода.Първата беше Октавия2,сега карам Супърб 2,комби,170к.с.,автоматик.И двете съм ги купувал нови от Еуратек.Имам и Пасат-комби.Шкодите по нищо не отстъпват на ФВ,а пък имат и доста по отличаващ се външен вид и дизайн в сравнение със скучния си германски брат.Иначе,техниката и комфорта са едни и същи.Просто,цената на ФВ е леко по-висока,само заради едната емблема.
    А,пък новия Супърб,направо бие по Ауди-все едно гледам Шкода А6,Авант!

  25. 25 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    Необходимо е голямо въображение за да търси човек сходство с Ауди или ФВ. Вътре -да, но отвън??? Колата за класата си е просто супер.

  26. 26 Профил на soul
    soul
    Рейтинг: 445 Неутрално

    До коментар [#10] от "Pontif А":

    Нещо от рода на Приус, караш ли здраво -гори си кораво.Доколкото се информирам Мазда залагат на друг подход-запазват кубатурата, търсят икономията в тегло, триене и т.н.
    Времето ще покаже кое ще се наложи!Помним споровете помпа-дюза срещу комън рейл.

    „Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
  27. 27 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 503 Неутрално

    В Млада Болеслав са получавали телефонни обаждания от Волфсбург да не натокват Шкодите, че германците са почнали да си купуват шкоди вместо пасати. В моята международна компания, която залагаше на ВАГ, но ФВ и Ауди, от 2 години за фирмена кола може да се купува и Шкода, но не и Сеат. Дочух, че Шкода са нямали право да използват хубавите интериорни пластмаси за да не изядат съвсем хляба на пасата. В момента ФВ се опитва да позиционира пасата при А6, ама нещо не става. Хората с кинтите купуват Ауди, а не пасат. Хората без кинтите не купуват пасат (нов), защото стана прекалено скъп и си купуват шкода.

  28. 28 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#24] от "Иванов":

    Дизайна е субективно нещо. Ако сложиш Пасат до новия Супърб, лесно ще се ориентираш кое е по- качествено, скъпо и т.н.
    Щом смяташ, че разликата е само в емблемата, ок. За мен това е или заблуда (най- често самозаблуда) или отричане на очевидното.
    АКо беше прав, всички щяха да карат Дачия, щото е като Рено, пък Рено е като Мерцедес (поне А класата и малката баничарка)
    Това, че една кола споделя платформа с друга марка не означава, че използват едни и същи материали, имат едни и същи опции, сглобка, системите им работят по един и същ начин, дори здравина на купето.
    Иначе и 7-цата на БМВ е хубава, но не е Ролс-Рой, пък уж са на една платформа.

    Надявам се да не го приеме лични никой, но е малко байганьовско нашето - тези, които са си купили Ауди или Фолксваген са тъпи прецакали се, а хитрите балканци взимат същото, но за по- малко пари.

    До коментар [#16] от "dj x2805":

    До коментар [#15] от "Blood Red Skies":

    Същата, ама сааавсем друга, както се казва в онзи виц, когато питали циганина за разликата между лимон и портокал
    Интериора (а по мое мнение и екстериора) на Шкода е бюджетен, с други думи евтин спрямо Фолксваген. За Ауди да не говорим. А разликите тепърва започват - двигатели, екстри, задвижване и т.н. и т.н.
    Безмислен е спора, мисля че почти всеки би си купил ФВ, да не говорим за Ауди, ако може да си го позволи и причините са ясни. Шкода е wannabe VW и това няма лошо - практичен и прагматичен избор, но с компромиси.
    Иначе и аз съм ЗА нов автомобил вместо 15 годишна таратайка.

  29. 29
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  30. 30 Профил на Zoom
    Zoom
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#28] от "ial":
    Абсолютно споделям +++
    Важно допълнение: най-голямото спестяване идва от R&D (на БГ изследователска и развойна дейност), т.е. използваш разработките на посестримите по-скъпи марки и произвеждаш едно бюджетно копие - просто един много успешен бизнес модел.
    И да не бъда разбран погрешно, колата си е чудесна и бих я карал с удоволствие.

  31. 31 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2638 Неутрално

    До коментар [#6] от "znayko84":

    А след това?
    Защото ще ви предаде, най-вероятно, тъкмо когато излезе от гаранция...

    I Want To Believe
  32. 32 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#27] от "alabalko":

    сериозно ли мислиш че някое решение в млада болеслав, относно позиционирането на моделите на пазара, се взема самостоятелно а не се спуска отгоре? За какво им е да се обаждат по телефона, след като всичко е наредено предварително, шкода само правят дизайна и сглобяват. платформата, двигателите и трансмисиите се разработват във волфсбург, не в чехия или испания. Ако продажбите на пасата не са блестящи, за което в момента няма никакви индикации, ФВ просто ще надуят цената на шкодата, ако искат да позлват скъпите пластмаси, накрая парите пак ще отидат във волфсбург.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  33. 33 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2212 Неутрално

    [quote#26:"soul"]Нещо от рода на Приус, караш ли здраво -гори си кораво.Доколкото се информирам Мазда залагат на друг подход-запазват кубатурата, търсят икономията в тегло, триене и т.н.[/quote]

    До коментар [#26] от "soul":


    До коментар [#22] от "sbk":
    Хибридите не са лоши. В САщ, особено в Калифорния имам чуството че всяка втора кола е или Приус, или Нисан Лийв или Тесла или някакъв хибрид. В градско каране веднага имаш поне 20% по-добър разход. Регенерираш енергията от спиране и забавяне, на светофар не харчиш бензин ... типично мотора го правят да работи Аткинс цикъл който е много ефективен ако въртиш генератор и не ти трябва гъвкавост като при реално шофиране. Всичко това е добре но ... цената е по-висока, доста по-сложни са. Надеждни са вече. Мисля че им хванаха цаката с тези планетарни трансмисии + два Ел Мотора.
    Американците като че ли са се фокусирали повече на изключване на цилиндри при леко натоварване. Има една компания която е разработила технология на непрекъснато включване и изключване на цилиндри - по няколко пъти в секунда. Така нямаш "избрани" цилиндри които изключваш а който се случи ... по-добре било за мотора. Май някой ги купи. Та може и да видим подобно приложение скоро на пазара.
    На Мазда подхода е много умен. Въобще Мазда правят чудесни автомобилчета за такава малка компания. Новата им гама мотори - Скайактив са с 13.5 компресия. Жена ми кара Мазда3 със Скайактив и е много доволна. Пъргава количка и много икономична. В Америка са малко скопени защото тук за по-малки коли никой не иска да зарежда "силен" бензин - направени са за 87 октана (155кс от 2л атмосферен мотор). В Европа мисля че са доста по пиперки защото са тюнвани за по-високо октанов бензин.
    Каквото и да си говорим съвременните мотори имат висока ефективност и дали са малки с турбо или по-големи атмосферни ефективността е еднаква. Остава начина на каране, теглото на колата и до известна степен гумите. Магия няма!
    Погледнете колко тежаха автомобилите през 80те и колко тежат сега - с 12 въздушни възглавници, с 18 ел мотора само за нагласяване на седалката на шофьора и още 6 за външните огледала, + 4 са стъклата + 40км кабели за всички възможни други изгъзици ...

    California Über Alles
  34. 34 Профил на Иванов
    Иванов
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#28] от "ial":
    Не се засягам!
    Не намирам разлика м/у Шкода и ФВ,казвам го отново от личен опит.Ауди-то е друга класа,но е безмислено да се дават толкова пари,освен,ако няма за какво друго да ги дадеш!

  35. 35 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#34] от "Иванов":

    щото шкодите така са направени че да не им личи много разликата на пръв поглед. Но милионите които купуват Фолксваген не са толкова тъпи за колкото ги мислиш, щото не купували шкода вместо фолксваген за да спестят маса пари.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  36. 36 Профил на soul
    soul
    Рейтинг: 445 Неутрално

    До коментар [#33] от "Pontif А":

    Всичко е така, но наистина ползата от хибрид е на градско при галене на педала.Мисля че в Авто Билд имаше сравнителен тест между Приус и БМВ 3 на писта при максимална скорост-разходът е почти еднакъв, при естествено по добро представяне на 3 та.

    „Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
  37. 37 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2212 Неутрално

    До коментар [#36] от "soul":

    Е ти ме гръмна с Ауто Билд! Германците понякога се излагат. Къде търсиш Приус на писта?
    Приуса в САЩ поне е $24,000. БМВ 328, което е най-слабото което се продава в САЩ започва от $34,000. Не знам как е в Германия.
    Има много таксита Приуси защото са много икономични. На БМВ му дават 21MPG City на Приуса 51MPG City. Разбира се извън градско цифрите стават 32, 45. Ясно е че на писта всички предимства на Приуса изчезват. Що за сравнение е това? Германците освен че подтискат всякакъв внос в Европа с мита правят и такива ненормални тестове?

    California Über Alles
  38. 38 Профил на soul
    soul
    Рейтинг: 445 Неутрално

    До коментар [#37] от "Pontif А":

    Прав си. И аз им се дразня от тестовете, целящи да изкарат винаги тяхното най добро!Просто казвам че, преди всичко трябва да си наясно за какво каране си купуваш колата.Мисля че Боб Лутц беше казал "и ракетата е добро превозно средство, но ти е нужен космос за да я караш"!

    „Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK