Магистрала "Марица" от днес е с 34 км по-дълга

Снимката е изпратена от читател на "Дневник" за рубриката "Новини от вас"

© angelboy , "Дневник"

Снимката е изпратена от читател на "Дневник" за рубриката "Новини от вас"



Магистрала "Марица" от днес следобед ще е по-дълга с 34.2 километра, след като официално бъде открит участъкът от Димитровград до Харманли. Лот 2 на аутобана ще бъде пуснат след церемония, на която ще присъстват министрите на регионалното развитие и транспорта Лиляна Павлова и Ивайло Московски.


Отсечката на "Марица" от Димитровград до Харманли се съфинансира от Кохезионния фонд на Европейския съюз и националния бюджет чрез оперативна програма "Транспорт" 2007 - 2013 г. Стойността на договора за строително-монтажни работи е 146 564 400 лв. с ДДС, а изпълнител е сдружение "Марица хайуей".


Отсечката от магистралата беше завършена още миналата седмица, но при проверката на държавната приемателна комисия бяха открити отклонения от нормите за равност на три участъка. Това наложи там асфалтът да бъде премахнат и положен наново.




Част от новата отсечка на "Марица" е най-големият пътен възел в Южна България - Димитровград. При него пресичането на автомагистралата с международния път Е-85 Димитровград – Хасково се осъществява безконфликтно на две нива.


На 34-километровия участък има още два пътни възела – Симеоновград за връзка с пътя Симеоновград – Харманли, и Тополовград, където минава шосето Тополовград - Харманли. Изградени са мост над р. Харманлийска, надлези, подлези и т.н.


Автомагистрала "Марица" е част от Трансевропейския транспортен коридор №IV и от трансевропейската автомагистрала "Север-Юг". Тя ще свързва "Тракия" при пътен възел Оризово с Капитан Андреево на българско-турската граница. "Марица" е основен маршрут на движение в посока Пловдив – ГКПП Капитан Андреево.


До края на октомври ще завършат строително-монтажните работи на лот 1 Оризово – Димитровград и аутобанът ще бъде пуснат в цялата му дължина.

Коментари (111)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1264 Неутрално

    Доста дълга отсечка, честито

  2. 2 Профил на скруч
    скруч
    Рейтинг: 479 Любопитно

    а магистрала от варна до бургас кога?

    за чиста и свята република-но не с този народ
  3. 3 Профил на raven
    raven
    Рейтинг: 740 Весело
  4. 4 Профил на Гадьо
    Гадьо
    Рейтинг: 670 Неутрално

    До коментар [#2] от "скруч":

    А магистрала Капитан Андреево - Русе кога?

    Dosis sola facit venenum!
  5. 5 Профил на staska
    staska
    Рейтинг: 1107 Разстроено

    До коментар [#2] от "скруч":
    До коментар [#4] от "Гадьо":
    Друг път. Като с велосипеда, дето татко го купува.

    "Този, който търси ангел и следи само за крилата, рискува да се прибере в къщи с гъска."
  6. 6 Профил на staska
    staska
    Рейтинг: 1107 Разстроено

    До коментар [#3] от "raven":
    [quote#3:"raven"]Полетехме, яхууууу! [/quote]
    На теб поне магистрала не ти трябва.

    "Този, който търси ангел и следи само за крилата, рискува да се прибере в къщи с гъска."
  7. 7 Профил на raven
    raven
    Рейтинг: 740 Весело

    До коментар [#6] от "staska":

    Треба ми осовата линия, дан са блъскам в старчевите манюменти.

  8. 8 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 502 Весело

    До коментар [#4] от "Гадьо":


    До коментар [#2] от "скруч":

    Когато цъфне копривата!

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  9. 9 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 2977 Весело

    [quote#2:"скруч"]а магистрала от варна до бургас кога?[/quote]

    [quote#4:"Гадьо"]А магистрала Капитан Андреево - Русе кога?[/quote]
    Такива въпроси са патент на злата свекърва. "Виждам, че си измила чиниите, но кога ще пуснеш и прахосмукачката?" Две в едно - похвала и обвинение

    Доброто е заразно
  10. 10 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Цялата магистрала Тракия трябваше да е до турската граница, а отклонението до Бургас максимум скоростен път с 4 ленти.
    Магистралата Видин-Солун обслужва единствено пристанище Солун и не носи никакви приходи на България, а само свръх високи разходи по строителство и поддръжка. За Варна трябва също скоростен път, като и той ще е ненатоварен и ще гълта повече пари, отколкото носи.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  11. 11 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 2977 Неутрално

    До коментар [#8] от "Consumer":

    Копривата си цъфти всяка година

    Доброто е заразно
  12. 12 Профил на tisho_one
    tisho_one
    Рейтинг: 234 Весело

    Хубава новина, дължината има значение

  13. 13 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 935 Неутрално

    Всички новинарски емисии ще са "Боко реже поредната лентичка". Иначе магистралата е хубаво и полезно нещо. Задължение на всеки управник е да работи и служи на гражданите си.

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  14. 14 Профил на hgg21387465
    hgg21387465
    Рейтинг: 247 Неутрално

    До коментар [#10] от "др. Иванов":

    То незнанието по хората ходи. Какъв ти Солун, кви пет лева. Ако не ти е ясно Магистралата Видин - София - Солун - Пирея обслужва цялото направление Север - Юг. Създава условия за обвързване на регионите, развитието на междусъседските отношения. Да не говорим за значението на пристанище Пирея за икономиката на страната ни. През пристанището преминават годишно около 6 млн. контейнера, които отиват по различни направления към Централна, Западна и Северна Европа. Ако България успее да съумее да изгради подходяща инфраструктура - железопътна основно, ще се получат нещата. Но за това трябва бизнес подход и маркетингови решения, а не комунизъм.

  15. 15 Профил на sashobal
    sashobal
    Рейтинг: 621 Неутрално

    Съдейки по повечето коментари виждам,че няма угодия.
    Ако няма магистрала,питате защо няма.
    Като има магистрала,казвате "чудо голямо".
    Задават се и куп въпроси от сорта на 'там кога?"
    Като почнат да правят някъде,асфалта не се яде и кво се пънете,че строите.
    Единствените похвали идващи от някои форумци са към съветските танкове,докато не се строшат на някой парад

    Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
  16. 16 Профил на sashobal
    sashobal
    Рейтинг: 621 Неутрално

    [quote#14:"hgg21387465"]Но за това трябва бизнес подход и маркетингови решения, а не комунизъм.[/quote]
    ++++++++++++++++++++++++
    Точно казано,колега...!


    До коментар [#14] от "hgg21387465":

    Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
  17. 17 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 502 Весело

    До коментар [#15] от "sashobal":

    Винаги съм подкрепял развитието на инфраструктурата, а за яденето на асфалт - това е върха на простотията. Вместо да се харчат пари за безумни социални каузи и спасяване на удавили се общини, същите средства да се пренасочат за пътища и след Марица да се акцентира върху Струма и Хемус

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  18. 18 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 850 Весело

    До коментар [#4] от "Гадьо":

    Ти пък свръх амбициозно го раздаваш... За начало В.Търново Моста на Дунав.... Апропо Бат Бойко да срита проектантите да подготвят читав идеен проект и трасе щото идват кметски избори на есен.....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  19. 19 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 738 Неутрално

    Браво!!! макар и по-бавно от колкото ни се иска България се променя. започва да прилича все повече на европейска държава.

  20. 20 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 2977 Неутрално

    [quote#13:"Торбалан"]Всички новинарски емисии ще са "Боко реже поредната лентичка".[/quote]
    А това е лошо всъщност. Представям си колко по-силен щеше да бъде ефектът, ако всички телевизии, радиа и вестници си мълчат по въпроса, а снимки от събитието се появят само във фейсбук и два-три маргинални сайта. Това е далеч по-успешен ПиАр.
    Говоря сериозно.

    Доброто е заразно
  21. 21 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 850 Весело

    До коментар [#14] от "hgg21387465":

    Ако мислиш да караш контейнери от пристанище Пирея през Солун, София и Видин до , да речем Будапеща и Букуреш, по добре ги закарай направо в Триест или ако не те мързи ползвай престанище Констанца.. много модерно пристанище....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  22. 22 Профил на prius
    prius
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Това са добри новини. Радваме се, че се строи. По-добре късно от колкото нокога.

  23. 23 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#14] от "hgg21387465":

    Именно, минават от там, а не през Бургас и Варна. А за да минават оттам ние плащаме масрафа, а не Гърция. Не гърци ще плащат по 50 млн. на година само за поддръжка на един тунел, а българите. Само за този тунел винетката на всеки българин ще скочи с 20 лв., а за цялата магистрала с 50-60 лв. и то само за тази. Реалната цена на тол таксата София-Бургас я казаха - 50 лв. в едната посока. Това струва магистралата и като се въведе всички ще хванете по страничните пътища. Ама това е за българите, защото европейските тирове пътуват без пари, ние плащаме, те пътуват без пари.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  24. 24 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1773 Неутрално

    Тази магистрала не я ли откри Бойко Борисов преди години!?

  25. 25 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 745 Неутрално

    ]


    [quote#4:"Гадьо"] магистрала Капитан Андреево - Русе кога? [/quote]
    Никога, защото Европа няма да отпусне пари за този проект, защото не е приоритетен за ЕС. А и магистрала не е нужна по това направление , скоростен път би свършил чудесна работа.

  26. 26 Профил на ytsejam
    ytsejam
    Рейтинг: 392 Неутрално

    angelboy8008, аре вземи се засрами малко най-накрая и престани да крадеш чужди снимки.

  27. 27 Профил на 123
    123
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Много добре. Още може!

    Kолко българи са нужни, за да завинтят една крушка? Трима. Един, който да я смени и двама, които да спорят колко старата е била по-добра.
  28. 28 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 856 Любопитно

    Добре де, тази магистрала до самата граница ли ще стига? И директно ли ще преминава в турската? Или ще си останат старите пунктове?

    "The Queen Is Dead" 30 years anniversary
  29. 29 Профил на xax
    xax
    Рейтинг: 244 Неутрално

    До коментар [#23] от "др. Иванов":

    Ами ако дядо ти се беше стегнал малко и беше взел Солун или поне Кавала, това щеше да е изцяло вътрешна магистрала, ама не е - така, че сега ще плащаме на гърците.

  30. 30 Профил на xax
    xax
    Рейтинг: 244 Неутрално

    До коментар [#28] от "nv":

    Трябва да стига точно до ГКПП-то, където да се редиш за проверка.

  31. 31 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 761 Неутрално

    [quote#14:"hgg21387465"]България успее да съумее да изгради подходяща инфраструктура - железопътна основно, ще се получат нещата. [/quote]
    Железопътна инфраструктура се "строи" вече доста години така,че вече и релси не останаха, както и влакове.
    А и пътната инфраструктура не е само магистрали, които ги затварят преди да са ги открили,щото пропадат след стотици вкарани в тях милиони. А останалите пътища на страната чии са? Или там са много поръчки,дребни и трудно се краде?

  32. 32 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 748 Весело

    "Магистрала "Марица" от днес е с 34 км по-дълга"
    -Значи ли това, че ще има още 34 км повече за ремонти на магистрала?

  33. 33 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 856 Неутрално

    До коментар [#30] от "xax":

    Т.е. остава си старото КПП? И най-вероятно ще се образуват огромни опашки...

    "The Queen Is Dead" 30 years anniversary
  34. 34 Профил на think
    think
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Честито, браво, чудесна новина!

  35. 35 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 748 Весело

    [quote#34:"think"]Честито, браво, чудесна новина! [/quote]
    -"
    Борисов открива асфалтираната за втори път магистрала "Марица" 479

    28.05.2015 07:18 | България

    Два пъти асфалтираната магистрала „Марица” ще бъде официално открита от премиера Бойко Борисов и еврокомисар Корина Крецу на 28 май в присъствието на половината кабинет.

    Официалната церемония по откриването на лот 2 Димитровград - Харманли от магистрала „Марица” е предвидено за 16.00 ч. Тогава европейският комисар по регионална политика Корина Крецу и премиерът Борисов ще пристигнат лично на най-големия пътен възел в Южна България, заедно с вицепремиера Томислав Дончев, министъра на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова и министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски.

    Преди това Борисов и Крецу ще проведат среща в сградата на Министерския съвет. Двудневното официално посещение на еврокомисарката в София включва и срещи с министрите, които отговорят за кохезионната политика и оперативните програми, съфинансирани чрез Европейския Фонд за Регионално Развитие в България.

    Във вторник Бойко Борисов съобщи, че за втори път му се налага да разваля готова магистрала, след като Лиляна Павлова му докладвала, че при проверката на извършената работа на Лот 2 на магистрала „Марица” екипът на Агенция „Пътна инфраструктура” установили, че в три малки участъка има отклонения от нормата за равност.

    Заради това било разпоредено на изпълнителя да преработи проблемните участъци. „Молбата ми е строителите да спрат да хитруват на дребно, защото ще бъдем безкомпромисни към качеството и ако се наложи ще отложим въвеждането на ЛОТ 2 в експлоатация”, писа във Facebook профила си Борисов.

    Общата дължина на участъка е 34,22 км. Проектът се съфинансира от Кохезионния фонд на Европейския съюз и националния бюджет чрез ОП „Транспорт 2007-2013 г.”.

    Магистрала „Марица” е част от Трансевропейския транспортен коридор №IV и от трансевропейската автомагистрала „Север-Юг”. Тя ще свързва магистрала „Тракия” при пътен възел „Оризово” с Капитан Андреево на българо-турската граница. Магистрала „Марица” е основен маршрут на движение в посока Пловдив - ГКПП Капитан Андреево."
    http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=4789973

  36. 36 Профил на Mark Twain
    Mark Twain
    Рейтинг: 397 Неутрално

    А, честито! Да стискаме палци сега, да не дойде някое "свлачище" или "улягане" на пътя.

    "Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Форд
  37. 37 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    Чудесно, сега пак ли ще се коментира как асфалта не се яде

  38. 38 Профил на vandi
    vandi
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Ще си отдъхнат от трафик.

  39. 39 Профил на bawarec
    bawarec
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Инфраструктурата е кръвоносната система на народното стопанство. Място за критика винаги има, но новината е добра за България.

  40. 40 Профил на 1_bulgarin
    1_bulgarin
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Погледнете картата..... Южна България е вече с почти изграден магистрален пръстен.... Октомври Марица е завършена. Тракия също..Струма се работи и не е започнал само участъка Кресна - Симитли. Там в момента се проектира по евтино и за изпълнение и за поддръжка трасе с повече но по къси тунели....
    Догодина се почва и Хемус от Ботевград към Плевен...Ако се продължи така до края на мандата на Б.Б. /ако не го свалят/ България ще има вече оформен магистрален пръстен на цялата страна....Като за нашия стандарт.
    Стига вече с това черногледство....

  41. 41 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 606 Неутрално

    До коментар [#20] от "dogwoman":

    Съгласен,и накрая на мандата,се тегли черта, и се посочва....уважаеми сънародници,ние за тоя мандат,свършихме това и това ,както и какво не е,с обещанието ,ако ги изберат отново ,да го довършат!Честно и отговорно!

  42. 42 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 606 Неутрално

    До коментар [#33] от "nv":

    Там трябва да се промени основно,че е такава цигания!

  43. 43 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 945 Неутрално

    [quote#39:"bawarec"]

    Инфраструктурата е кръвоносната система на народното стопанство.[/quote]

    Да, а някои се опитват да възродят олигофренското изказване, че магистрали не се ядат...

    Eddie lives... somewhere in time!
  44. 44 Профил на pen52398208
    pen52398208
    Рейтинг: 387 Любопитно

    Това ли е магистралата? Със тези 2 ленти ми прилича повече на нормален първокласен път.

  45. 45 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 2977 Весело

    До коментар [#43] от "tigervi":

    Е как да не се ядат, виждам, че кметовете взеха да ги ръсят със захар
    Другаде може да поръсят чер пипер и сол, щото така е тамошната традиция, и тъй - направо ще стават за ядене

    Доброто е заразно
  46. 46 Профил на jig
    jig
    Рейтинг: 245 Неутрално

    До коментар [#40] от "1_bulgarin":

    Точно така, южна България е вече с изграден магистрален пръстен. А Северна - както ти казваш - от догодина. И така, всяка година обещания за Северна България.
    Още си спомням обещанията на Плевнелиев като министър за 7 магистрали и 7 скоростни пътища.
    Например мен ме интересува Ботевград -Видин, който трябваше да бъде започнат през февруари 2011 г.
    4 години по-късно дори няма проект.

  47. 47 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 606 Неутрално

    До коментар [#25] от "takeshi303":

    Напротив,пари ще има от инвестиционни фондове,а още преди 3години се почна проучване на трасето!Няма да е магистрала а скоростен път/платен/,който напълно устройва трафика!!А като се пусне и тунела под Шипка,нещата стават още по хубави!Колкото и да се плюе по Боце,се вижда че,работа се върши!

  48. 48 Профил на vicovnic
    vicovnic
    Рейтинг: 405 Неутрално

    Ето това се прави когато ГОСПОДИН БОРИСОВ е на власт!
    ГЕРБ е единствената партия мислеща за държавата.Да пребъдеш ТИ и ИМЕТО ТИ Уважаеми ГОСПОДИН БОРИСОВ.Със златни букви в историята да пребъдеш!

  49. 49 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 606 Неутрално

    До коментар [#44] от "pen52398208":

    Нещо като у ваше село?

  50. 50 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 606 Неутрално

    До коментар [#46] от "jig":

    Ехх,пак прецакаха червения район...а!?

  51. 51 Профил на touchthis
    touchthis
    Рейтинг: 362 Неутрално

    Магистралите ще останат, а и са стратегическа инвестиция. Не че съм фен на тея дето ги строят.

  52. 52 Профил на soave
    soave
    Рейтинг: 1054 Неутрално

    Винаги трябва да се пита за цената, защото хубаво е да се строи, но е много важно за какви пари и как се разходват държавни и европейски средства и дали част от тях не потъват в корупционни схеми.

    "Лъжата е обиколила половината свят преди истината да има възможност да си обуе гащите." Уинстън Чърчил
  53. 53 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 606 Неутрално

    До коментар [#23] от "др. Иванов":

    И за да не скачат винетките,слага се толтакса,и си плащаш ,както е в нормалните държави!!Така ще има и за поддръжка и за всичко!Даже и в Румъния е така!

  54. 54 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 1549 Неутрално

    За една година някои правителства не можаха един метър бордюр да сложат но усвоиха пари за две магистрали.

    В България върви смазваща русификация! Чайка - вожд и учител на Цацаров.
  55. 55 Профил на pen52398208
    pen52398208
    Рейтинг: 387 Неутрално

    До коментар [#49] от "Plamen Shopov":

    Да .. прав си. У наше село магистралите са мимимум с 3 ленти. Такива "магистрали" като на снимката ги правим между нивите. А у ваше село как е?

  56. 56 Профил на afanko
    afanko
    Рейтинг: 434 Весело

    До коментар [#36] от "Mark Twain":

    Вече има, точно след възел "Хасково-Димитровград" има пропадане от 15 см., констатирано е от 1 година и никой не взе мерки.

    ПП Магистралата не е 34 км., а е 29, защото първите 5 км. от връзката с Лот1 не са готови, сега се пуска отсечката от Харманли до гореспоменатия пътен възел.

  57. 57 Профил на haralkaram
    haralkaram
    Рейтинг: 15 Неутрално

    Да ние честита новата придобивка! Който свари, да бега на магистралата, че утре току виж сложили пак табелка 90 км/ч и всичкия поток към комшите да върви през едното платно. Щото тепърва ще се усвояват допълнителните (непредвидени) средства за отводняване и стабилизиране на свлачищата.

  58. 58 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 606 Неутрално

    До коментар [#21] от "boby1945":

    Абе,направо с кораба ,директно у центъра на Букуреш-ъ,или Будапещата!?Ха ха,найс а?

  59. 59 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 606 Неутрално

    До коментар [#55] от "pen52398208":

    Ми,аз съм градско чедо...кво да ти кажа?

  60. 60 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1768 Неутрално

    До коментар [#14] от "hgg21387465":

    [quote#14:"hgg21387465"]През пристанището преминават годишно около 6 млн. контейнера, които отиват по различни направления към Централна, Западна и Северна Европа. [/quote]

    Ний свързочници ли ще го играем... Гоуема далавера, нема що

  61. 61 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 850 Весело

    До коментар [#58] от "Plamen Shopov":

    Що не центърът на Будапеща може да се стигне с кораби и по Дунава, от Констанца през канала покрай Черна вода...... до букурещ са 36 км... няма нужда да ги търкаляш тирове чак от пристанището на Пирея и даже това на Солун...... само да правиш калабалък на Дунав мост 2....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  62. 62 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 748 Весело

    [quote#48:"vicovnic"]ГЕРБ е единствената партия мислеща за държавата.Да пребъдеш ТИ и ИМЕТО ТИ Уважаеми ГОСПОДИН БОРИСОВ.Със златни букви в историята да пребъдеш! [/quote]
    -Жалко, че седесарите взривиха сградата на бившия Мавзолей, май пак щеше да влезе в употреба!

  63. 63 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 627 Любопитно

    За кога е планиран ремонта? Така де, асфалт трябва да се поставя и пари да се усвояват. Ако се направи още първия път като хората, какво ще правят и от какво ще цицат в бъдеще?

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  64. 64 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 627 Любопитно

    [quote#43:"tigervi"]Да, а някои се опитват да възродят олигофренското изказване, че магистрали не се ядат...[/quote]
    А ядат ли се магистрали? И защо изграждането на магистрали не променя инвестиционната активност от наши и чужди компании?

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  65. 65 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 627 Весело

    [quote#48:"vicovnic"]Уважаеми ГОСПОДИН БОРИСОВ.Със златни букви в историята да пребъдеш![/quote]
    Ще го добавим към паметника на духовния му водач тато от Правец. Нали ходи да му отдаде почит при откриването на паметника , а и често си спомня с умиление за онези времена.

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  66. 66 Профил на Симо
    Симо
    Рейтинг: 937 Неутрално

    До коментар [#2] от "скруч":

    Като построят европейските коридори. Те са по-приоритетни. Варна - Бургас е за вътрешно ползване.

    http://www.youtube.com/watch?v=QuBy3BzCXwg
  67. 67 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4034 Неутрално

    До коментар [#10] от "др. Иванов":

    Ти гледал ли си някога картата на България?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  68. 68 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 983 Неутрално

    Доста захар ще трябва, а днес е делото срещу Гриша Ганчев.
    Съвпадение? Не вярвам.

  69. 69 Профил на Tru Soulja
    Tru Soulja
    Рейтинг: 577 Неутрално

    Да видим кога ще пропадне...

    Каква е разликата между Запада и България?На запад тези с анцунзите работят за костюмара , а при нас е обратното.
  70. 70 Профил на ungeheuer
    ungeheuer
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#39] от "bawarec":


    До коментар [#43] от "tigervi":

    аз съм тотално ЗА подобряване на инфраструктурата в БГ и мисля, че точно този проект е важен, но и там трябва да се мисли. Мога да ви дам десетки примери, в които прекрасни магистрали ощетяват регионите, в които са построени, надвишават в пъти разчетените суми и като цяло са имали негативен ефект.

  71. 71 Профил на shule
    shule
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#17] от "Consumer
    Когато комунистите няма какво да кажат отговарят по този начин с яденето на асфалта. А това колега е и спасяване на удавили се общини .Защото като се направи инфраструктура може да дойде инвеститор. Страната ни не е голяма и като има хубав ,бърз и удобен път бързо може да се стигне до пристанище летище и т.н. На умните хора това не е нужно да се обяснява, защото те го знаят , на Мая Манолова и нейната компания, няма смисъл . Те няма да го разберат.Генетическа обремененост.

  72. 72 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2237 Весело

    До коментар [#11] от "dogwoman":
    [quote#11:"dogwoman"]Копривата си цъфти всяка година[/quote]
    Превари ме ! , ,
    Ще си позволя да добавя само ,
    че съвсем скоро ще цъфне

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  73. 73 Профил на jig
    jig
    Рейтинг: 245 Неутрално

    До коментар [#50] от "Plamen Shopov":

    Да, ГЕРБ ги бива да прецакват нещата...

  74. 74 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2237 Весело

    [quote#13:"Торбалан"]Всички новинарски емисии ще са "Боко реже поредната лентичка".[/quote]
    Пак не си чел статията , ,

    В Е С Е Л О !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  75. 75 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 1028 Неутрално

    Ура-а-а-а! Бе-Ка-Пе, Бе-Ка-Пе!
    Да живей!
    Сезонът на лентичките настъпи.

  76. 76 Профил на FTA
    FTA
    Рейтинг: 378 Неутрално

    [quote#2:"скруч"]а магистрала от варна до бургас кога? [/quote]

    Като "Ханс" даде пари. Без тях няма да има и 1 км магистрала у нас. А Варна, очевидно се оказва извън международните коридори.

    Социализъм - превръща паразитирането в държавна политика.
  77. 77 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2237 Разстроено

    До коментар [#14] от "hgg21387465":
    [quote#14:"hgg21387465"]
    То незнанието по хората ходи.[/quote]
    Тръгнал си да обясняваш нещо на индивид,
    който със съзнанието си още не е излезъл от пещерата!
    ТоЙзи е типичен пример за понятието ""пещерен комунизъм"" !
    Като му четеш коментара оставаш с чувството ,
    че би се чувствал най-добре , ако все още се мушка в храстите за да се облекчи и ползва листа от коприва !
    И предполагам , че винаги прескача релсите на трамвая !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  78. 78 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2237 Любопитно

    До коментар [#26] от "ytsejam":
    [quote#26:"ytsejam"]angelboy8008, аре вземи се засрами малко най-накрая и престани да крадеш чужди снимки. [/quote]
    В случая не си прав !
    Тази и още една снимка бяха публикувани преди около десетина дена от Гелето и той съвсем коректно посочи от къде са фотосите и даде линк !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  79. 79 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Айде, хаирлия да е, и дано е сравнително качествено направена. Че доста пътувам и като гледам в какво състояние са основно рехабилитирани участъци от главни пътища...
    Не може да изсипеш милиони, да изровиш до дъно асфалта, да направиш банкет, канавки, нова основа и асфалтиране и отгоре асфалта да е толкова вълнообразен още със самото пускане на пътя в експлоатация. Какво да говорим за последващите слягания, оребрявания, пропадания, пукнатини...

  80. 80 Профил на bawarec
    bawarec
    Рейтинг: 426 Неутрално

    [quote#70:"ungeheuer"]Мога да ви дам десетки примери, в които прекрасни магистрали ощетяват регионите, в които са построени, надвишават в пъти разчетените суми и като цяло са имали негативен ефект. [/quote]
    Прав си, но този път е стария римски такъв, който работи вече над 2000 г. и достатъчно движение по него ще има. За цената нищо не мога да кажа.

  81. 81 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 856 Неутрално

    До коментар [#42] от "Plamen Shopov":

    Аз си го представям да стане като на станциите за заплащане на пътни такси: на границата да има поне 10 пункта за проверка, за да не се образуват опашки, и в общия случай да те проверяват, без да слизаш от автомобила. И оттатък веднага да продължава турската магистрала.

    В момента и от двете страни май те карат да излизаш от колата и да събираш печати от гише на гише...

    "The Queen Is Dead" 30 years anniversary
  82. 82 Профил на objective
    objective
    Рейтинг: 569 Весело
  83. 83 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 685 Весело

    До коментар [#10] от "др. Иванов":

    Имам чувството, че страшно много хора ти пишат минуси по инерция, без въобще да прочетат какво си написал.

  84. 84 Профил на TzZar
    TzZar
    Рейтинг: 1111 Разстроено

    До коментар [#14] от "hgg21387465":Пирея (Piraeus) се нарича пристанището на Атина и е от важните в Средиземно море.Но нашите пристанища са в Бургас и Варна на Черно море и Видин,Русе,Лом и Силистра на Дунав и са естествени конкуренти както и на това в Констанца .

    Тиква под наем.
  85. 85 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1334 Неутрално

    До коментар [#84] от "CEO":
    Но нашите пристанища са в Бургас и Варна на Черно море и Видин,Русе,Лом и Силистра на Дунав и са естествени конкуренти както и на това в Констанца .
    ....................
    Ето защо, строят се магистрали в Южна България, обслужващи потребностите от ранспортна връзка с ЕС на Турция, а нашите търговски градове - да си и..ът мамата.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  86. 86 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 745 Неутрално

    [quote#47:"Plamen Shopov"]Няма да е магистрала а скоростен път/платен/,[/quote]

    Ами нали и аз това викам , че магистрала няма да има никога, евнтуално скоростен път, но и там съм скептичен колко бързо ще стане, до 10-15 години няма да е . Ами нали и аз това викам , че магистрала няма да има никога, евнтуално скоростен път, но и там съм скептичен колко бързо ще стане, до 10-15 години няма да е . Аз лично не бих го правил маршрута през Шипка с тунел, а разширение на пътя през Хаинбоаз по 2 ленти в посока и няколко тунелчета по няколко стотин метра и пътя маршрута става по добър , а и по къс с 60-70 километра.

  87. 87 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2082 Неутрално

    До коментар [#10] от "др. Иванов":

    към Варна пътя е супер натоварен ,можеш да застанеш след кръстовището на Белокопитово по посока Варна ,където се събира пътя от Русе и от София и да видиш какви колони има денонощно особено лятото , единствения път ,който трябва обаче да е приоритет е Русе Бяла ,който е може би най натоварения и неадекватно построен път в Европа засега ,там минават 40% от товарите на югоизточна Европа и плюс останалия трафик на местните , държавата разбира се го неглижира ,защото софиянци не пътуват масово по него и не им трябва , но истината е ,че многото катастрофи и убити по този път са предимно именно на хора каращи със самочувствие ,софиянци ,пловдивчани ,които си мислят ,че карат по местната магистрала .

  88. 88 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2082 Неутрално

    До коментар [#86] от "takeshi303":

    Шипка е най удобния път между Русе Пловдив и Родопите и средиземноморието , така ,че има смисъл от него ,а и на Хаин боаз един тир да се обърне или зимата да затрупа над 1 час се затваря за часове и секва връзката в радиус 100 км между северна и южна България .

  89. 89 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2082 Неутрално

    До коментар [#61] от "boby1945":

    да ,ама от Букурещ нататък е ужас и начинанието няма смисъл ,апропо ние сме много по напред от Румъния по отношение строителство на магистрали и краденето на пари за тях , ние завършваме магистралите ,а румънците са усвоили близо 10 милиарда евро и има налице не повече от 100 км и то на парчета

  90. 90 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2082 Неутрално

    До коментар [#23] от "др. Иванов":

    другари ,пак вие удрял червения ток ,по полека бе ,че ще опрете до реформаторската здравна система и ще трябва пак да се реформирате .

  91. 91 Профил на TzZar
    TzZar
    Рейтинг: 1111 Неутрално

    До коментар [#53] от "Plamen Shopov":
    Нищо че противоречи на ЕС законодателство и те облагат два пъти за едно и също

    Тиква под наем.
  92. 92 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1334 Неутрално

    До коментар [#89] от "ivan ivanov":

    ,апропо ние сме много по напред от Румъния по отношение строителство на магистрали
    ...................................
    Автомагистралната мрежа в Румъния (румънски: Autostrăzi; ед.ч. Autostradă) има изградени към декември 2013 г. - 636 км.
    Автомагистрали в България, горе-долу 630 км.
    На едно дередже сме.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  93. 93 Профил на bgw01358180
    bgw01358180
    Рейтинг: 10 Неутрално

    До коментар [#92] от "СДС":

    Да, но Румъния е повече от два пъти по-голяма от България по територия (а и по население).

  94. 94 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 850 Весело

    До коментар [#89] от "ivan ivanov":

    Защо ти е магистрала в Румъния "от Букурущ нататък...", от Букурещ-Гюргево "нататък" е река Дунав, после рекаМайн, Рейн и си на Северно море все по вода...

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  95. 95 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3957 Любопитно

    А Б.Б. защо го няма,за да прерязва лентичките...............?!

  96. 96 Профил на TzZar
    TzZar
    Рейтинг: 1111 Весело

    До коментар [#29] от "xax":Абе и да ги беше взел все тая, политиците щяха да ги проиграят я на покер , я за някоя харна булка

    Тиква под наем.
  97. 97 Профил на TzZar
    TzZar
    Рейтинг: 1111 Весело

    До коментар [#83] от "sbk":
    така е, действа им като червена лампа

    Тиква под наем.
  98. 98 Профил на истинският.груйчо
    истинският.груйчо
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#40] от "1_bulgarin":

    Грешиш за АМ Струма. Между Благоевград и Сандански не се строи още никъде. Строят се Дупница - Благоевград и Сандански-Кулата в момента.

    И, пътем, понеже го споменаваш, и със, и без Борисов, нещата спокойно могат да станат.

    www.zaednovchas.bg
  99. 99 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 531 Любопитно

    Да видим кога ще се пропука?!

  100. 100 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 3047 Неутрално

    [quote#46:"jig"] А Северна - както ти казваш - от догодина. И така, всяка година обещания за Северна България. [/quote]

    не си много точен - в момента вървят търговете за АМ Русе - Велико Търново, строи се и от двете страни на АМ Хемус, правят се обходи. Говори се за търгове и на тунела под Шипка. Има напредък.

    АМ Марица е една от най-важните връзки на европа с азия, и от там до ДМ2 трябва да има изградени сериозни магистрални или скоростни връзки.

    София не трябва да е центъра на вселената и трябва да развиваме и връзките север - юг. Русе - Маказа, Силистра - турска граница, защо не и оряхово - пловдив - смолян?

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK