[quote#2:"скруч"]а магистрала от варна до бургас кога?[/quote]
[quote#4:"Гадьо"]А магистрала Капитан Андреево - Русе кога?[/quote]
Такива въпроси са патент на злата свекърва. "Виждам, че си измила чиниите, но кога ще пуснеш и прахосмукачката?" Две в едно - похвала и обвинение
Цялата магистрала Тракия трябваше да е до турската граница, а отклонението до Бургас максимум скоростен път с 4 ленти.
Магистралата Видин-Солун обслужва единствено пристанище Солун и не носи никакви приходи на България, а само свръх високи разходи по строителство и поддръжка. За Варна трябва също скоростен път, като и той ще е ненатоварен и ще гълта повече пари, отколкото носи.
Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
Всички новинарски емисии ще са "Боко реже поредната лентичка". Иначе магистралата е хубаво и полезно нещо. Задължение на всеки управник е да работи и служи на гражданите си.
Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same.
Ronald Reagan
То незнанието по хората ходи. Какъв ти Солун, кви пет лева. Ако не ти е ясно Магистралата Видин - София - Солун - Пирея обслужва цялото направление Север - Юг. Създава условия за обвързване на регионите, развитието на междусъседските отношения. Да не говорим за значението на пристанище Пирея за икономиката на страната ни. През пристанището преминават годишно около 6 млн. контейнера, които отиват по различни направления към Централна, Западна и Северна Европа. Ако България успее да съумее да изгради подходяща инфраструктура - железопътна основно, ще се получат нещата. Но за това трябва бизнес подход и маркетингови решения, а не комунизъм.
Съдейки по повечето коментари виждам,че няма угодия.
Ако няма магистрала,питате защо няма.
Като има магистрала,казвате "чудо голямо".
Задават се и куп въпроси от сорта на 'там кога?"
Като почнат да правят някъде,асфалта не се яде и кво се пънете,че строите.
Единствените похвали идващи от някои форумци са към съветските танкове,докато не се строшат на някой парад
Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
[quote#14:"hgg21387465"]Но за това трябва бизнес подход и маркетингови решения, а не комунизъм.[/quote]
++++++++++++++++++++++++
Точно казано,колега...!
Винаги съм подкрепял развитието на инфраструктурата, а за яденето на асфалт - това е върха на простотията. Вместо да се харчат пари за безумни социални каузи и спасяване на удавили се общини, същите средства да се пренасочат за пътища и след Марица да се акцентира върху Струма и Хемус
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
Ти пък свръх амбициозно го раздаваш... За начало В.Търново Моста на Дунав.... Апропо Бат Бойко да срита проектантите да подготвят читав идеен проект и трасе щото идват кметски избори на есен.....
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
[quote#13:"Торбалан"]Всички новинарски емисии ще са "Боко реже поредната лентичка".[/quote]
А това е лошо всъщност. Представям си колко по-силен щеше да бъде ефектът, ако всички телевизии, радиа и вестници си мълчат по въпроса, а снимки от събитието се появят само във фейсбук и два-три маргинални сайта. Това е далеч по-успешен ПиАр.
Говоря сериозно.
Ако мислиш да караш контейнери от пристанище Пирея през Солун, София и Видин до , да речем Будапеща и Букуреш, по добре ги закарай направо в Триест или ако не те мързи ползвай престанище Констанца.. много модерно пристанище....
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
Именно, минават от там, а не през Бургас и Варна. А за да минават оттам ние плащаме масрафа, а не Гърция. Не гърци ще плащат по 50 млн. на година само за поддръжка на един тунел, а българите. Само за този тунел винетката на всеки българин ще скочи с 20 лв., а за цялата магистрала с 50-60 лв. и то само за тази. Реалната цена на тол таксата София-Бургас я казаха - 50 лв. в едната посока. Това струва магистралата и като се въведе всички ще хванете по страничните пътища. Ама това е за българите, защото европейските тирове пътуват без пари, ние плащаме, те пътуват без пари.
Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
[quote#4:"Гадьо"] магистрала Капитан Андреево - Русе кога? [/quote]
Никога, защото Европа няма да отпусне пари за този проект, защото не е приоритетен за ЕС. А и магистрала не е нужна по това направление , скоростен път би свършил чудесна работа.
Ами ако дядо ти се беше стегнал малко и беше взел Солун или поне Кавала, това щеше да е изцяло вътрешна магистрала, ама не е - така, че сега ще плащаме на гърците.
[quote#14:"hgg21387465"]България успее да съумее да изгради подходяща инфраструктура - железопътна основно, ще се получат нещата. [/quote]
Железопътна инфраструктура се "строи" вече доста години така,че вече и релси не останаха, както и влакове.
А и пътната инфраструктура не е само магистрали, които ги затварят преди да са ги открили,щото пропадат след стотици вкарани в тях милиони. А останалите пътища на страната чии са? Или там са много поръчки,дребни и трудно се краде?
[quote#34:"think"]Честито, браво, чудесна новина! [/quote]
-"
Борисов открива асфалтираната за втори път магистрала "Марица" 479
28.05.2015 07:18 | България
Два пъти асфалтираната магистрала „Марица” ще бъде официално открита от премиера Бойко Борисов и еврокомисар Корина Крецу на 28 май в присъствието на половината кабинет.
Официалната церемония по откриването на лот 2 Димитровград - Харманли от магистрала „Марица” е предвидено за 16.00 ч. Тогава европейският комисар по регионална политика Корина Крецу и премиерът Борисов ще пристигнат лично на най-големия пътен възел в Южна България, заедно с вицепремиера Томислав Дончев, министъра на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова и министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски.
Преди това Борисов и Крецу ще проведат среща в сградата на Министерския съвет. Двудневното официално посещение на еврокомисарката в София включва и срещи с министрите, които отговорят за кохезионната политика и оперативните програми, съфинансирани чрез Европейския Фонд за Регионално Развитие в България.
Във вторник Бойко Борисов съобщи, че за втори път му се налага да разваля готова магистрала, след като Лиляна Павлова му докладвала, че при проверката на извършената работа на Лот 2 на магистрала „Марица” екипът на Агенция „Пътна инфраструктура” установили, че в три малки участъка има отклонения от нормата за равност.
Заради това било разпоредено на изпълнителя да преработи проблемните участъци. „Молбата ми е строителите да спрат да хитруват на дребно, защото ще бъдем безкомпромисни към качеството и ако се наложи ще отложим въвеждането на ЛОТ 2 в експлоатация”, писа във Facebook профила си Борисов.
Общата дължина на участъка е 34,22 км. Проектът се съфинансира от Кохезионния фонд на Европейския съюз и националния бюджет чрез ОП „Транспорт 2007-2013 г.”.
Магистрала „Марица” е част от Трансевропейския транспортен коридор №IV и от трансевропейската автомагистрала „Север-Юг”. Тя ще свързва магистрала „Тракия” при пътен възел „Оризово” с Капитан Андреево на българо-турската граница. Магистрала „Марица” е основен маршрут на движение в посока Пловдив - ГКПП Капитан Андреево." http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=4789973
Погледнете картата..... Южна България е вече с почти изграден магистрален пръстен.... Октомври Марица е завършена. Тракия също..Струма се работи и не е започнал само участъка Кресна - Симитли. Там в момента се проектира по евтино и за изпълнение и за поддръжка трасе с повече но по къси тунели....
Догодина се почва и Хемус от Ботевград към Плевен...Ако се продължи така до края на мандата на Б.Б. /ако не го свалят/ България ще има вече оформен магистрален пръстен на цялата страна....Като за нашия стандарт.
Стига вече с това черногледство....
Съгласен,и накрая на мандата,се тегли черта, и се посочва....уважаеми сънародници,ние за тоя мандат,свършихме това и това ,както и какво не е,с обещанието ,ако ги изберат отново ,да го довършат!Честно и отговорно!
Е как да не се ядат, виждам, че кметовете взеха да ги ръсят със захар
Другаде може да поръсят чер пипер и сол, щото така е тамошната традиция, и тъй - направо ще стават за ядене
Точно така, южна България е вече с изграден магистрален пръстен. А Северна - както ти казваш - от догодина. И така, всяка година обещания за Северна България.
Още си спомням обещанията на Плевнелиев като министър за 7 магистрали и 7 скоростни пътища.
Например мен ме интересува Ботевград -Видин, който трябваше да бъде започнат през февруари 2011 г.
4 години по-късно дори няма проект.
Напротив,пари ще има от инвестиционни фондове,а още преди 3години се почна проучване на трасето!Няма да е магистрала а скоростен път/платен/,който напълно устройва трафика!!А като се пусне и тунела под Шипка,нещата стават още по хубави!Колкото и да се плюе по Боце,се вижда че,работа се върши!
Ето това се прави когато ГОСПОДИН БОРИСОВ е на власт!
ГЕРБ е единствената партия мислеща за държавата.Да пребъдеш ТИ и ИМЕТО ТИ Уважаеми ГОСПОДИН БОРИСОВ.Със златни букви в историята да пребъдеш!
Винаги трябва да се пита за цената, защото хубаво е да се строи, но е много важно за какви пари и как се разходват държавни и европейски средства и дали част от тях не потъват в корупционни схеми.
"Лъжата е обиколила половината свят преди истината да има възможност да си обуе гащите." Уинстън Чърчил
И за да не скачат винетките,слага се толтакса,и си плащаш ,както е в нормалните държави!!Така ще има и за поддръжка и за всичко!Даже и в Румъния е така!
Вече има, точно след възел "Хасково-Димитровград" има пропадане от 15 см., констатирано е от 1 година и никой не взе мерки.
ПП Магистралата не е 34 км., а е 29, защото първите 5 км. от връзката с Лот1 не са готови, сега се пуска отсечката от Харманли до гореспоменатия пътен възел.
Да ние честита новата придобивка! Който свари, да бега на магистралата, че утре току виж сложили пак табелка 90 км/ч и всичкия поток към комшите да върви през едното платно. Щото тепърва ще се усвояват допълнителните (непредвидени) средства за отводняване и стабилизиране на свлачищата.
[quote#14:"hgg21387465"]През пристанището преминават годишно около 6 млн. контейнера, които отиват по различни направления към Централна, Западна и Северна Европа. [/quote]
Ний свързочници ли ще го играем... Гоуема далавера, нема що
Що не центърът на Будапеща може да се стигне с кораби и по Дунава, от Констанца през канала покрай Черна вода...... до букурещ са 36 км... няма нужда да ги търкаляш тирове чак от пристанището на Пирея и даже това на Солун...... само да правиш калабалък на Дунав мост 2....
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
[quote#48:"vicovnic"]ГЕРБ е единствената партия мислеща за държавата.Да пребъдеш ТИ и ИМЕТО ТИ Уважаеми ГОСПОДИН БОРИСОВ.Със златни букви в историята да пребъдеш! [/quote]
-Жалко, че седесарите взривиха сградата на бившия Мавзолей, май пак щеше да влезе в употреба!
За кога е планиран ремонта? Така де, асфалт трябва да се поставя и пари да се усвояват. Ако се направи още първия път като хората, какво ще правят и от какво ще цицат в бъдеще?
Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
[quote#43:"tigervi"]Да, а някои се опитват да възродят олигофренското изказване, че магистрали не се ядат...[/quote]
А ядат ли се магистрали? И защо изграждането на магистрали не променя инвестиционната активност от наши и чужди компании?
Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
[quote#48:"vicovnic"]Уважаеми ГОСПОДИН БОРИСОВ.Със златни букви в историята да пребъдеш![/quote]
Ще го добавим към паметника на духовния му водач тато от Правец. Нали ходи да му отдаде почит при откриването на паметника , а и често си спомня с умиление за онези времена.
Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
аз съм тотално ЗА подобряване на инфраструктурата в БГ и мисля, че точно този проект е важен, но и там трябва да се мисли. Мога да ви дам десетки примери, в които прекрасни магистрали ощетяват регионите, в които са построени, надвишават в пъти разчетените суми и като цяло са имали негативен ефект.
До коментар [#17] от "Consumer
Когато комунистите няма какво да кажат отговарят по този начин с яденето на асфалта. А това колега е и спасяване на удавили се общини .Защото като се направи инфраструктура може да дойде инвеститор. Страната ни не е голяма и като има хубав ,бърз и удобен път бързо може да се стигне до пристанище летище и т.н. На умните хора това не е нужно да се обяснява, защото те го знаят , на Мая Манолова и нейната компания, няма смисъл . Те няма да го разберат.Генетическа обремененост.
До коментар [#11] от "dogwoman":
[quote#11:"dogwoman"]Копривата си цъфти всяка година[/quote]
Превари ме ! , ,
Ще си позволя да добавя само ,
че съвсем скоро ще цъфне
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
До коментар [#14] от "hgg21387465":
[quote#14:"hgg21387465"]
То незнанието по хората ходи.[/quote]
Тръгнал си да обясняваш нещо на индивид,
който със съзнанието си още не е излезъл от пещерата!
ТоЙзи е типичен пример за понятието ""пещерен комунизъм"" !
Като му четеш коментара оставаш с чувството ,
че би се чувствал най-добре , ако все още се мушка в храстите за да се облекчи и ползва листа от коприва !
И предполагам , че винаги прескача релсите на трамвая !
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
До коментар [#26] от "ytsejam":
[quote#26:"ytsejam"]angelboy8008, аре вземи се засрами малко най-накрая и престани да крадеш чужди снимки. [/quote]
В случая не си прав !
Тази и още една снимка бяха публикувани преди около десетина дена от Гелето и той съвсем коректно посочи от къде са фотосите и даде линк !
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
Айде, хаирлия да е, и дано е сравнително качествено направена. Че доста пътувам и като гледам в какво състояние са основно рехабилитирани участъци от главни пътища...
Не може да изсипеш милиони, да изровиш до дъно асфалта, да направиш банкет, канавки, нова основа и асфалтиране и отгоре асфалта да е толкова вълнообразен още със самото пускане на пътя в експлоатация. Какво да говорим за последващите слягания, оребрявания, пропадания, пукнатини...
[quote#70:"ungeheuer"]Мога да ви дам десетки примери, в които прекрасни магистрали ощетяват регионите, в които са построени, надвишават в пъти разчетените суми и като цяло са имали негативен ефект. [/quote]
Прав си, но този път е стария римски такъв, който работи вече над 2000 г. и достатъчно движение по него ще има. За цената нищо не мога да кажа.
Аз си го представям да стане като на станциите за заплащане на пътни такси: на границата да има поне 10 пункта за проверка, за да не се образуват опашки, и в общия случай да те проверяват, без да слизаш от автомобила. И оттатък веднага да продължава турската магистрала.
В момента и от двете страни май те карат да излизаш от колата и да събираш печати от гише на гише...
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
До коментар [#14] от "hgg21387465":Пирея (Piraeus) се нарича пристанището на Атина и е от важните в Средиземно море.Но нашите пристанища са в Бургас и Варна на Черно море и Видин,Русе,Лом и Силистра на Дунав и са естествени конкуренти както и на това в Констанца .
До коментар [#84] от "CEO":
Но нашите пристанища са в Бургас и Варна на Черно море и Видин,Русе,Лом и Силистра на Дунав и са естествени конкуренти както и на това в Констанца .
....................
Ето защо, строят се магистрали в Южна България, обслужващи потребностите от ранспортна връзка с ЕС на Турция, а нашите търговски градове - да си и..ът мамата.
[quote#47:"Plamen Shopov"]Няма да е магистрала а скоростен път/платен/,[/quote]
Ами нали и аз това викам , че магистрала няма да има никога, евнтуално скоростен път, но и там съм скептичен колко бързо ще стане, до 10-15 години няма да е . Ами нали и аз това викам , че магистрала няма да има никога, евнтуално скоростен път, но и там съм скептичен колко бързо ще стане, до 10-15 години няма да е . Аз лично не бих го правил маршрута през Шипка с тунел, а разширение на пътя през Хаинбоаз по 2 ленти в посока и няколко тунелчета по няколко стотин метра и пътя маршрута става по добър , а и по къс с 60-70 километра.
към Варна пътя е супер натоварен ,можеш да застанеш след кръстовището на Белокопитово по посока Варна ,където се събира пътя от Русе и от София и да видиш какви колони има денонощно особено лятото , единствения път ,който трябва обаче да е приоритет е Русе Бяла ,който е може би най натоварения и неадекватно построен път в Европа засега ,там минават 40% от товарите на югоизточна Европа и плюс останалия трафик на местните , държавата разбира се го неглижира ,защото софиянци не пътуват масово по него и не им трябва , но истината е ,че многото катастрофи и убити по този път са предимно именно на хора каращи със самочувствие ,софиянци ,пловдивчани ,които си мислят ,че карат по местната магистрала .
Шипка е най удобния път между Русе Пловдив и Родопите и средиземноморието , така ,че има смисъл от него ,а и на Хаин боаз един тир да се обърне или зимата да затрупа над 1 час се затваря за часове и секва връзката в радиус 100 км между северна и южна България .
да ,ама от Букурещ нататък е ужас и начинанието няма смисъл ,апропо ние сме много по напред от Румъния по отношение строителство на магистрали и краденето на пари за тях , ние завършваме магистралите ,а румънците са усвоили близо 10 милиарда евро и има налице не повече от 100 км и то на парчета
,апропо ние сме много по напред от Румъния по отношение строителство на магистрали
...................................
Автомагистралната мрежа в Румъния (румънски: Autostrăzi; ед.ч. Autostradă) има изградени към декември 2013 г. - 636 км.
Автомагистрали в България, горе-долу 630 км.
На едно дередже сме.
Защо ти е магистрала в Румъния "от Букурущ нататък...", от Букурещ-Гюргево "нататък" е река Дунав, после рекаМайн, Рейн и си на Северно море все по вода...
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
[quote#46:"jig"] А Северна - както ти казваш - от догодина. И така, всяка година обещания за Северна България. [/quote]
не си много точен - в момента вървят търговете за АМ Русе - Велико Търново, строи се и от двете страни на АМ Хемус, правят се обходи. Говори се за търгове и на тунела под Шипка. Има напредък.
АМ Марица е една от най-важните връзки на европа с азия, и от там до ДМ2 трябва да има изградени сериозни магистрални или скоростни връзки.
София не трябва да е центъра на вселената и трябва да развиваме и връзките север - юг. Русе - Маказа, Силистра - турска граница, защо не и оряхово - пловдив - смолян?
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
izabell
Рейтинг: 1399 НеутралноДоста дълга отсечка, честито
скруч
Рейтинг: 515 Любопитноа магистрала от варна до бургас кога?
за чиста и свята република-но не с този народraven
Рейтинг: 796 ВеселоПолетехме, яхууууу!
У Йо Хван
Рейтинг: 1671 НеутралноДо коментар [#2] от "скруч":
А магистрала Капитан Андреево - Русе кога?
staska
Рейтинг: 1134 РазстроеноДо коментар [#2] от "скруч":
"Този, който търси ангел и следи само за крилата, рискува да се прибере в къщи с гъска."До коментар [#4] от "Гадьо":
Друг път. Като с велосипеда, дето татко го купува.
staska
Рейтинг: 1134 РазстроеноДо коментар [#3] от "raven":
"Този, който търси ангел и следи само за крилата, рискува да се прибере в къщи с гъска."[quote#3:"raven"]Полетехме, яхууууу! [/quote]
На теб поне магистрала не ти трябва.
raven
Рейтинг: 796 ВеселоДо коментар [#6] от "staska":
Треба ми осовата линия, дан са блъскам в старчевите манюменти.
Consumer
Рейтинг: 2798 ВеселоДо коментар [#4] от "Гадьо":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantДо коментар [#2] от "скруч":
Когато цъфне копривата!
АзКлавдия
Рейтинг: 965 Весело[quote#2:"скруч"]а магистрала от варна до бургас кога?[/quote]
Доброто е заразно[quote#4:"Гадьо"]А магистрала Капитан Андреево - Русе кога?[/quote]
Такива въпроси са патент на злата свекърва. "Виждам, че си измила чиниите, но кога ще пуснеш и прахосмукачката?" Две в едно - похвала и обвинение
др. Иванов
Рейтинг: 684 НеутралноЦялата магистрала Тракия трябваше да е до турската граница, а отклонението до Бургас максимум скоростен път с 4 ленти.
Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!Магистралата Видин-Солун обслужва единствено пристанище Солун и не носи никакви приходи на България, а само свръх високи разходи по строителство и поддръжка. За Варна трябва също скоростен път, като и той ще е ненатоварен и ще гълта повече пари, отколкото носи.
АзКлавдия
Рейтинг: 965 НеутралноДо коментар [#8] от "Consumer":
Доброто е заразноКопривата си цъфти всяка година
tisho_one
Рейтинг: 226 ВеселоХубава новина, дължината има значение
Торбалан
Рейтинг: 696 НеутралноВсички новинарски емисии ще са "Боко реже поредната лентичка". Иначе магистралата е хубаво и полезно нещо. Задължение на всеки управник е да работи и служи на гражданите си.
Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reaganhgg21387465
Рейтинг: 250 НеутралноДо коментар [#10] от "др. Иванов":
То незнанието по хората ходи. Какъв ти Солун, кви пет лева. Ако не ти е ясно Магистралата Видин - София - Солун - Пирея обслужва цялото направление Север - Юг. Създава условия за обвързване на регионите, развитието на междусъседските отношения. Да не говорим за значението на пристанище Пирея за икономиката на страната ни. През пристанището преминават годишно около 6 млн. контейнера, които отиват по различни направления към Централна, Западна и Северна Европа. Ако България успее да съумее да изгради подходяща инфраструктура - железопътна основно, ще се получат нещата. Но за това трябва бизнес подход и маркетингови решения, а не комунизъм.
sashobal
Рейтинг: 713 НеутралноСъдейки по повечето коментари виждам,че няма угодия.
Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!Ако няма магистрала,питате защо няма.
Като има магистрала,казвате "чудо голямо".
Задават се и куп въпроси от сорта на 'там кога?"
Като почнат да правят някъде,асфалта не се яде и кво се пънете,че строите.
Единствените похвали идващи от някои форумци са към съветските танкове,докато не се строшат на някой парад
sashobal
Рейтинг: 713 Неутрално[quote#14:"hgg21387465"]Но за това трябва бизнес подход и маркетингови решения, а не комунизъм.[/quote]
Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!++++++++++++++++++++++++
Точно казано,колега...!
До коментар [#14] от "hgg21387465":
Consumer
Рейтинг: 2798 ВеселоДо коментар [#15] от "sashobal":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantВинаги съм подкрепял развитието на инфраструктурата, а за яденето на асфалт - това е върха на простотията. Вместо да се харчат пари за безумни социални каузи и спасяване на удавили се общини, същите средства да се пренасочат за пътища и след Марица да се акцентира върху Струма и Хемус
boby1945
Рейтинг: 900 ВеселоДо коментар [#4] от "Гадьо":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Ти пък свръх амбициозно го раздаваш... За начало В.Търново Моста на Дунав.... Апропо Бат Бойко да срита проектантите да подготвят читав идеен проект и трасе щото идват кметски избори на есен.....
ck2013
Рейтинг: 1530 НеутралноБраво!!! макар и по-бавно от колкото ни се иска България се променя. започва да прилича все повече на европейска държава.
“I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise PascalАзКлавдия
Рейтинг: 965 Неутрално[quote#13:"Торбалан"]Всички новинарски емисии ще са "Боко реже поредната лентичка".[/quote]
Доброто е заразноА това е лошо всъщност. Представям си колко по-силен щеше да бъде ефектът, ако всички телевизии, радиа и вестници си мълчат по въпроса, а снимки от събитието се появят само във фейсбук и два-три маргинални сайта. Това е далеч по-успешен ПиАр.
Говоря сериозно.
boby1945
Рейтинг: 900 ВеселоДо коментар [#14] от "hgg21387465":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Ако мислиш да караш контейнери от пристанище Пирея през Солун, София и Видин до , да речем Будапеща и Букуреш, по добре ги закарай направо в Триест или ако не те мързи ползвай престанище Констанца.. много модерно пристанище....
prius
Рейтинг: 233 НеутралноТова са добри новини. Радваме се, че се строи. По-добре късно от колкото нокога.
др. Иванов
Рейтинг: 684 НеутралноДо коментар [#14] от "hgg21387465":
Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!Именно, минават от там, а не през Бургас и Варна. А за да минават оттам ние плащаме масрафа, а не Гърция. Не гърци ще плащат по 50 млн. на година само за поддръжка на един тунел, а българите. Само за този тунел винетката на всеки българин ще скочи с 20 лв., а за цялата магистрала с 50-60 лв. и то само за тази. Реалната цена на тол таксата София-Бургас я казаха - 50 лв. в едната посока. Това струва магистралата и като се въведе всички ще хванете по страничните пътища. Ама това е за българите, защото европейските тирове пътуват без пари, ние плащаме, те пътуват без пари.
svoboden
Рейтинг: 1993 НеутралноТази магистрала не я ли откри Бойко Борисов преди години!?
takeshi303
Рейтинг: 796 Неутрално]
[quote#4:"Гадьо"] магистрала Капитан Андреево - Русе кога? [/quote]
Никога, защото Европа няма да отпусне пари за този проект, защото не е приоритетен за ЕС. А и магистрала не е нужна по това направление , скоростен път би свършил чудесна работа.
ytsejam
Рейтинг: 458 Неутралноangelboy8008, аре вземи се засрами малко най-накрая и престани да крадеш чужди снимки.
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
nv
Рейтинг: 1854 ЛюбопитноДобре де, тази магистрала до самата граница ли ще стига? И директно ли ще преминава в турската? Или ще си останат старите пунктове?
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessaroxxax
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#23] от "др. Иванов":
Ами ако дядо ти се беше стегнал малко и беше взел Солун или поне Кавала, това щеше да е изцяло вътрешна магистрала, ама не е - така, че сега ще плащаме на гърците.
xax
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#28] от "nv":
Трябва да стига точно до ГКПП-то, където да се редиш за проверка.
чобанмахала
Рейтинг: 749 Неутрално[quote#14:"hgg21387465"]България успее да съумее да изгради подходяща инфраструктура - железопътна основно, ще се получат нещата. [/quote]
Железопътна инфраструктура се "строи" вече доста години така,че вече и релси не останаха, както и влакове.
А и пътната инфраструктура не е само магистрали, които ги затварят преди да са ги открили,щото пропадат след стотици вкарани в тях милиони. А останалите пътища на страната чии са? Или там са много поръчки,дребни и трудно се краде?
Бенк-Бенк
Рейтинг: 796 Весело"Магистрала "Марица" от днес е с 34 км по-дълга"
-Значи ли това, че ще има още 34 км повече за ремонти на магистрала?
nv
Рейтинг: 1854 НеутралноДо коментар [#30] от "xax":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxТ.е. остава си старото КПП? И най-вероятно ще се образуват огромни опашки...
think
Рейтинг: 241 НеутралноЧестито, браво, чудесна новина!
Бенк-Бенк
Рейтинг: 796 Весело[quote#34:"think"]Честито, браво, чудесна новина! [/quote]
-"
Борисов открива асфалтираната за втори път магистрала "Марица" 479
28.05.2015 07:18 | България
Два пъти асфалтираната магистрала „Марица” ще бъде официално открита от премиера Бойко Борисов и еврокомисар Корина Крецу на 28 май в присъствието на половината кабинет.
Официалната церемония по откриването на лот 2 Димитровград - Харманли от магистрала „Марица” е предвидено за 16.00 ч. Тогава европейският комисар по регионална политика Корина Крецу и премиерът Борисов ще пристигнат лично на най-големия пътен възел в Южна България, заедно с вицепремиера Томислав Дончев, министъра на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова и министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски.
Преди това Борисов и Крецу ще проведат среща в сградата на Министерския съвет. Двудневното официално посещение на еврокомисарката в София включва и срещи с министрите, които отговорят за кохезионната политика и оперативните програми, съфинансирани чрез Европейския Фонд за Регионално Развитие в България.
Във вторник Бойко Борисов съобщи, че за втори път му се налага да разваля готова магистрала, след като Лиляна Павлова му докладвала, че при проверката на извършената работа на Лот 2 на магистрала „Марица” екипът на Агенция „Пътна инфраструктура” установили, че в три малки участъка има отклонения от нормата за равност.
Заради това било разпоредено на изпълнителя да преработи проблемните участъци. „Молбата ми е строителите да спрат да хитруват на дребно, защото ще бъдем безкомпромисни към качеството и ако се наложи ще отложим въвеждането на ЛОТ 2 в експлоатация”, писа във Facebook профила си Борисов.
Общата дължина на участъка е 34,22 км. Проектът се съфинансира от Кохезионния фонд на Европейския съюз и националния бюджет чрез ОП „Транспорт 2007-2013 г.”.
Магистрала „Марица” е част от Трансевропейския транспортен коридор №IV и от трансевропейската автомагистрала „Север-Юг”. Тя ще свързва магистрала „Тракия” при пътен възел „Оризово” с Капитан Андреево на българо-турската граница. Магистрала „Марица” е основен маршрут на движение в посока Пловдив - ГКПП Капитан Андреево."
http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=4789973
Mark Twain
Рейтинг: 458 НеутралноА, честито! Да стискаме палци сега, да не дойде някое "свлачище" или "улягане" на пътя.
"Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Фордshileto
Рейтинг: 1134 НеутралноЧудесно, сега пак ли ще се коментира как асфалта не се яде
vandi
Рейтинг: 233 НеутралноЩе си отдъхнат от трафик.
bawarec
Рейтинг: 458 НеутралноИнфраструктурата е кръвоносната система на народното стопанство. Място за критика винаги има, но новината е добра за България.
1_bulgarin
Рейтинг: 501 НеутралноПогледнете картата..... Южна България е вече с почти изграден магистрален пръстен.... Октомври Марица е завършена. Тракия също..Струма се работи и не е започнал само участъка Кресна - Симитли. Там в момента се проектира по евтино и за изпълнение и за поддръжка трасе с повече но по къси тунели....
Догодина се почва и Хемус от Ботевград към Плевен...Ако се продължи така до края на мандата на Б.Б. /ако не го свалят/ България ще има вече оформен магистрален пръстен на цялата страна....Като за нашия стандарт.
Стига вече с това черногледство....
Plamen Shopov
Рейтинг: 470 НеутралноДо коментар [#20] от "dogwoman":
Съгласен,и накрая на мандата,се тегли черта, и се посочва....уважаеми сънародници,ние за тоя мандат,свършихме това и това ,както и какво не е,с обещанието ,ако ги изберат отново ,да го довършат!Честно и отговорно!
Plamen Shopov
Рейтинг: 470 НеутралноДо коментар [#33] от "nv":
Там трябва да се промени основно,че е такава цигания!
tigervi
Рейтинг: 475 Неутрално[quote#39:"bawarec"]
Eddie lives... somewhere in time!Инфраструктурата е кръвоносната система на народното стопанство.[/quote]
Да, а някои се опитват да възродят олигофренското изказване, че магистрали не се ядат...
pen52398208
Рейтинг: 458 ЛюбопитноТова ли е магистралата? Със тези 2 ленти ми прилича повече на нормален първокласен път.
АзКлавдия
Рейтинг: 965 ВеселоДо коментар [#43] от "tigervi":
Доброто е заразноЕ как да не се ядат, виждам, че кметовете взеха да ги ръсят със захар
Другаде може да поръсят чер пипер и сол, щото така е тамошната традиция, и тъй - направо ще стават за ядене
jig
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#40] от "1_bulgarin":
Точно така, южна България е вече с изграден магистрален пръстен. А Северна - както ти казваш - от догодина. И така, всяка година обещания за Северна България.
Още си спомням обещанията на Плевнелиев като министър за 7 магистрали и 7 скоростни пътища.
Например мен ме интересува Ботевград -Видин, който трябваше да бъде започнат през февруари 2011 г.
4 години по-късно дори няма проект.
Plamen Shopov
Рейтинг: 470 НеутралноДо коментар [#25] от "takeshi303":
Напротив,пари ще има от инвестиционни фондове,а още преди 3години се почна проучване на трасето!Няма да е магистрала а скоростен път/платен/,който напълно устройва трафика!!А като се пусне и тунела под Шипка,нещата стават още по хубави!Колкото и да се плюе по Боце,се вижда че,работа се върши!
vicovnic
Рейтинг: 458 НеутралноЕто това се прави когато ГОСПОДИН БОРИСОВ е на власт!
ГЕРБ е единствената партия мислеща за държавата.Да пребъдеш ТИ и ИМЕТО ТИ Уважаеми ГОСПОДИН БОРИСОВ.Със златни букви в историята да пребъдеш!
Plamen Shopov
Рейтинг: 470 НеутралноДо коментар [#44] от "pen52398208":
Нещо като у ваше село?
Plamen Shopov
Рейтинг: 470 НеутралноДо коментар [#46] от "jig":
Ехх,пак прецакаха червения район...а!?
touchthis
Рейтинг: 327 НеутралноМагистралите ще останат, а и са стратегическа инвестиция. Не че съм фен на тея дето ги строят.
soave
Рейтинг: 1191 НеутралноВинаги трябва да се пита за цената, защото хубаво е да се строи, но е много важно за какви пари и как се разходват държавни и европейски средства и дали част от тях не потъват в корупционни схеми.
"Лъжата е обиколила половината свят преди истината да има възможност да си обуе гащите." Уинстън ЧърчилPlamen Shopov
Рейтинг: 470 НеутралноДо коментар [#23] от "др. Иванов":
И за да не скачат винетките,слага се толтакса,и си плащаш ,както е в нормалните държави!!Така ще има и за поддръжка и за всичко!Даже и в Румъния е така!
пустиняк
Рейтинг: 616 НеутралноЗа една година някои правителства не можаха един метър бордюр да сложат но усвоиха пари за две магистрали.
Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!pen52398208
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#49] от "Plamen Shopov":
Да .. прав си. У наше село магистралите са мимимум с 3 ленти. Такива "магистрали" като на снимката ги правим между нивите. А у ваше село как е?
afanko
Рейтинг: 479 ВеселоДо коментар [#36] от "Mark Twain":
Вече има, точно след възел "Хасково-Димитровград" има пропадане от 15 см., констатирано е от 1 година и никой не взе мерки.
ПП Магистралата не е 34 км., а е 29, защото първите 5 км. от връзката с Лот1 не са готови, сега се пуска отсечката от Харманли до гореспоменатия пътен възел.
haralkaram
Рейтинг: 8 НеутралноДа ние честита новата придобивка! Който свари, да бега на магистралата, че утре току виж сложили пак табелка 90 км/ч и всичкия поток към комшите да върви през едното платно. Щото тепърва ще се усвояват допълнителните (непредвидени) средства за отводняване и стабилизиране на свлачищата.
Plamen Shopov
Рейтинг: 470 НеутралноДо коментар [#21] от "boby1945":
Абе,направо с кораба ,директно у центъра на Букуреш-ъ,или Будапещата!?Ха ха,найс а?
Plamen Shopov
Рейтинг: 470 НеутралноДо коментар [#55] от "pen52398208":
Ми,аз съм градско чедо...кво да ти кажа?
Хи-хи
Рейтинг: 1839 НеутралноДо коментар [#14] от "hgg21387465":
[quote#14:"hgg21387465"]През пристанището преминават годишно около 6 млн. контейнера, които отиват по различни направления към Централна, Западна и Северна Европа. [/quote]
Ний свързочници ли ще го играем... Гоуема далавера, нема що
boby1945
Рейтинг: 900 ВеселоДо коментар [#58] от "Plamen Shopov":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Що не центърът на Будапеща може да се стигне с кораби и по Дунава, от Констанца през канала покрай Черна вода...... до букурещ са 36 км... няма нужда да ги търкаляш тирове чак от пристанището на Пирея и даже това на Солун...... само да правиш калабалък на Дунав мост 2....
Бенк-Бенк
Рейтинг: 796 Весело[quote#48:"vicovnic"]ГЕРБ е единствената партия мислеща за държавата.Да пребъдеш ТИ и ИМЕТО ТИ Уважаеми ГОСПОДИН БОРИСОВ.Със златни букви в историята да пребъдеш! [/quote]
-Жалко, че седесарите взривиха сградата на бившия Мавзолей, май пак щеше да влезе в употреба!
Индивидуален паметник на културата
Рейтинг: 680 ЛюбопитноЗа кога е планиран ремонта? Така де, асфалт трябва да се поставя и пари да се усвояват. Ако се направи още първия път като хората, какво ще правят и от какво ще цицат в бъдеще?
Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.Индивидуален паметник на културата
Рейтинг: 680 Любопитно[quote#43:"tigervi"]Да, а някои се опитват да възродят олигофренското изказване, че магистрали не се ядат...[/quote]
Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.А ядат ли се магистрали? И защо изграждането на магистрали не променя инвестиционната активност от наши и чужди компании?
Индивидуален паметник на културата
Рейтинг: 680 Весело[quote#48:"vicovnic"]Уважаеми ГОСПОДИН БОРИСОВ.Със златни букви в историята да пребъдеш![/quote]
Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.Ще го добавим към паметника на духовния му водач тато от Правец. Нали ходи да му отдаде почит при откриването на паметника , а и често си спомня с умиление за онези времена.
Симо
Рейтинг: 967 НеутралноДо коментар [#2] от "скруч":
Като построят европейските коридори. Те са по-приоритетни. Варна - Бургас е за вътрешно ползване.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1465 НеутралноДо коментар [#10] от "др. Иванов":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКТи гледал ли си някога картата на България?
yavooor
Рейтинг: 1585 НеутралноДоста захар ще трябва, а днес е делото срещу Гриша Ганчев.
Съвпадение? Не вярвам.
Tru Soulja
Рейтинг: 473 НеутралноДа видим кога ще пропадне...
Най-добрият съвет, който съм получавал, е да избягвам банките. Те ти дават чадър, но, когато завали, ти го взематungeheuer
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#39] от "bawarec":
До коментар [#43] от "tigervi":
аз съм тотално ЗА подобряване на инфраструктурата в БГ и мисля, че точно този проект е важен, но и там трябва да се мисли. Мога да ви дам десетки примери, в които прекрасни магистрали ощетяват регионите, в които са построени, надвишават в пъти разчетените суми и като цяло са имали негативен ефект.
shule
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#17] от "Consumer
Когато комунистите няма какво да кажат отговарят по този начин с яденето на асфалта. А това колега е и спасяване на удавили се общини .Защото като се направи инфраструктура може да дойде инвеститор. Страната ни не е голяма и като има хубав ,бърз и удобен път бързо може да се стигне до пристанище летище и т.н. На умните хора това не е нужно да се обяснява, защото те го знаят , на Мая Манолова и нейната компания, няма смисъл . Те няма да го разберат.Генетическа обремененост.
Чардо
Рейтинг: 1416 ВеселоДо коментар [#11] от "dogwoman":
,
,
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#11:"dogwoman"]Копривата си цъфти всяка година[/quote]
Превари ме !
Ще си позволя да добавя само ,
че съвсем скоро ще цъфне
jig
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#50] от "Plamen Shopov":
Да, ГЕРБ ги бива да прецакват нещата...
Чардо
Рейтинг: 1416 Весело[quote#13:"Торбалан"]Всички новинарски емисии ще са "Боко реже поредната лентичка".[/quote]
,
,
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24Пак не си чел статията
В Е С Е Л О !
ppopov_67
Рейтинг: 627 НеутралноУра-а-а-а! Бе-Ка-Пе, Бе-Ка-Пе!
Да живей!
Сезонът на лентичките настъпи.
FTA
Рейтинг: 402 Неутрално[quote#2:"скруч"]а магистрала от варна до бургас кога? [/quote]
Социализъм - превръща паразитирането в държавна политика.Като "Ханс" даде пари. Без тях няма да има и 1 км магистрала у нас. А Варна, очевидно се оказва извън международните коридори.
Чардо
Рейтинг: 1416 РазстроеноДо коментар [#14] от "hgg21387465":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#14:"hgg21387465"]
То незнанието по хората ходи.[/quote]
Тръгнал си да обясняваш нещо на индивид,
който със съзнанието си още не е излезъл от пещерата!
ТоЙзи е типичен пример за понятието ""пещерен комунизъм"" !
Като му четеш коментара оставаш с чувството ,
че би се чувствал най-добре , ако все още се мушка в храстите за да се облекчи и ползва листа от коприва !
И предполагам , че винаги прескача релсите на трамвая !
Чардо
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноДо коментар [#26] от "ytsejam":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#26:"ytsejam"]angelboy8008, аре вземи се засрами малко най-накрая и престани да крадеш чужди снимки. [/quote]
В случая не си прав !
Тази и още една снимка бяха публикувани преди около десетина дена от Гелето и той съвсем коректно посочи от къде са фотосите и даде линк !
simo87
Рейтинг: 515 НеутралноАйде, хаирлия да е, и дано е сравнително качествено направена. Че доста пътувам и като гледам в какво състояние са основно рехабилитирани участъци от главни пътища...
Не може да изсипеш милиони, да изровиш до дъно асфалта, да направиш банкет, канавки, нова основа и асфалтиране и отгоре асфалта да е толкова вълнообразен още със самото пускане на пътя в експлоатация. Какво да говорим за последващите слягания, оребрявания, пропадания, пукнатини...
bawarec
Рейтинг: 458 Неутрално[quote#70:"ungeheuer"]Мога да ви дам десетки примери, в които прекрасни магистрали ощетяват регионите, в които са построени, надвишават в пъти разчетените суми и като цяло са имали негативен ефект. [/quote]
Прав си, но този път е стария римски такъв, който работи вече над 2000 г. и достатъчно движение по него ще има. За цената нищо не мога да кажа.
nv
Рейтинг: 1854 НеутралноДо коментар [#42] от "Plamen Shopov":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxАз си го представям да стане като на станциите за заплащане на пътни такси: на границата да има поне 10 пункта за проверка, за да не се образуват опашки, и в общия случай да те проверяват, без да слизаш от автомобила. И оттатък веднага да продължава турската магистрала.
В момента и от двете страни май те карат да излизаш от колата и да събираш печати от гише на гише...
objective
Рейтинг: 693 ВеселоЧестито !
sbk
Рейтинг: 631 ВеселоДо коментар [#10] от "др. Иванов":
Имам чувството, че страшно много хора ти пишат минуси по инерция, без въобще да прочетат какво си написал.
TzZar
Рейтинг: 965 РазстроеноДо коментар [#14] от "hgg21387465":Пирея (Piraeus) се нарича пристанището на Атина и е от важните в Средиземно море.Но нашите пристанища са в Бургас и Варна на Черно море и Видин,Русе,Лом и Силистра на Дунав и са естествени конкуренти както и на това в Констанца .
Тиква под наем.СДС
Рейтинг: 1418 НеутралноДо коментар [#84] от "CEO":
nemo malus felix, minime corruptor.Но нашите пристанища са в Бургас и Варна на Черно море и Видин,Русе,Лом и Силистра на Дунав и са естествени конкуренти както и на това в Констанца .
....................
Ето защо, строят се магистрали в Южна България, обслужващи потребностите от ранспортна връзка с ЕС на Турция, а нашите търговски градове - да си и..ът мамата.
takeshi303
Рейтинг: 796 Неутрално[quote#47:"Plamen Shopov"]Няма да е магистрала а скоростен път/платен/,[/quote]
Ами нали и аз това викам , че магистрала няма да има никога, евнтуално скоростен път, но и там съм скептичен колко бързо ще стане, до 10-15 години няма да е . Ами нали и аз това викам , че магистрала няма да има никога, евнтуално скоростен път, но и там съм скептичен колко бързо ще стане, до 10-15 години няма да е . Аз лично не бих го правил маршрута през Шипка с тунел, а разширение на пътя през Хаинбоаз по 2 ленти в посока и няколко тунелчета по няколко стотин метра и пътя маршрута става по добър , а и по къс с 60-70 километра.
Nikoi
Рейтинг: 839 НеутралноДо коментар [#10] от "др. Иванов":
към Варна пътя е супер натоварен ,можеш да застанеш след кръстовището на Белокопитово по посока Варна ,където се събира пътя от Русе и от София и да видиш какви колони има денонощно особено лятото , единствения път ,който трябва обаче да е приоритет е Русе Бяла ,който е може би най натоварения и неадекватно построен път в Европа засега ,там минават 40% от товарите на югоизточна Европа и плюс останалия трафик на местните , държавата разбира се го неглижира ,защото софиянци не пътуват масово по него и не им трябва , но истината е ,че многото катастрофи и убити по този път са предимно именно на хора каращи със самочувствие ,софиянци ,пловдивчани ,които си мислят ,че карат по местната магистрала .
Nikoi
Рейтинг: 839 НеутралноДо коментар [#86] от "takeshi303":
Шипка е най удобния път между Русе Пловдив и Родопите и средиземноморието , така ,че има смисъл от него ,а и на Хаин боаз един тир да се обърне или зимата да затрупа над 1 час се затваря за часове и секва връзката в радиус 100 км между северна и южна България .
Nikoi
Рейтинг: 839 НеутралноДо коментар [#61] от "boby1945":
да ,ама от Букурещ нататък е ужас и начинанието няма смисъл ,апропо ние сме много по напред от Румъния по отношение строителство на магистрали и краденето на пари за тях , ние завършваме магистралите ,а румънците са усвоили близо 10 милиарда евро и има налице не повече от 100 км и то на парчета
Nikoi
Рейтинг: 839 НеутралноДо коментар [#23] от "др. Иванов":
другари ,пак вие удрял червения ток ,по полека бе ,че ще опрете до реформаторската здравна система и ще трябва пак да се реформирате .
TzZar
Рейтинг: 965 НеутралноДо коментар [#53] от "Plamen Shopov":
Тиква под наем.Нищо че противоречи на ЕС законодателство и те облагат два пъти за едно и също
СДС
Рейтинг: 1418 НеутралноДо коментар [#89] от "ivan ivanov":
nemo malus felix, minime corruptor.,апропо ние сме много по напред от Румъния по отношение строителство на магистрали
...................................
Автомагистралната мрежа в Румъния (румънски: Autostrăzi; ед.ч. Autostradă) има изградени към декември 2013 г. - 636 км.
Автомагистрали в България, горе-долу 630 км.
На едно дередже сме.
bgw01358180
Рейтинг: 10 НеутралноДо коментар [#92] от "СДС":
Да, но Румъния е повече от два пъти по-голяма от България по територия (а и по население).
boby1945
Рейтинг: 900 ВеселоДо коментар [#89] от "ivan ivanov":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Защо ти е магистрала в Румъния "от Букурущ нататък...", от Букурещ-Гюргево "нататък" е река Дунав, после рекаМайн, Рейн и си на Северно море все по вода...
bat_plamen
Рейтинг: 3885 ЛюбопитноА Б.Б. защо го няма,за да прерязва лентичките...............?!
TzZar
Рейтинг: 965 ВеселоДо коментар [#29] от "xax":Абе и да ги беше взел все тая, политиците щяха да ги проиграят я на покер , я за някоя харна булка
Тиква под наем.TzZar
Рейтинг: 965 ВеселоДо коментар [#83] от "sbk":
Тиква под наем.така е, действа им като червена лампа
истинският.груйчо
Рейтинг: 586 НеутралноДо коментар [#40] от "1_bulgarin":
www.zaednovchas.bgГрешиш за АМ Струма. Между Благоевград и Сандански не се строи още никъде. Строят се Дупница - Благоевград и Сандански-Кулата в момента.
И, пътем, понеже го споменаваш, и със, и без Борисов, нещата спокойно могат да станат.
Коки
Рейтинг: 571 ЛюбопитноДа видим кога ще се пропука?!
Пешката
Рейтинг: 1250 Неутрално[quote#46:"jig"] А Северна - както ти казваш - от догодина. И така, всяка година обещания за Северна България. [/quote]
Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.не си много точен - в момента вървят търговете за АМ Русе - Велико Търново, строи се и от двете страни на АМ Хемус, правят се обходи. Говори се за търгове и на тунела под Шипка. Има напредък.
АМ Марица е една от най-важните връзки на европа с азия, и от там до ДМ2 трябва да има изградени сериозни магистрални или скоростни връзки.
София не трябва да е центъра на вселената и трябва да развиваме и връзките север - юг. Русе - Маказа, Силистра - турска граница, защо не и оряхово - пловдив - смолян?