Възраждането на "Алфа Ромео" започва с новата "Джулия"

Възраждането на "Алфа Ромео" започва с новата "Джулия"

© Алфа Ромео



След фокуса върху "Фиат", "Джип" и "Крайслер" през последните няколко години главният изпълнителен директор на "Фиат Крайслер" Серджо Маркионе се заема с възраждането и на изпадналата в забвение "Алфа Ромео". Обновяването на гамата започва с най-престижния и скъп модел "Джулия", който вчера беше представен в музея на марката в Арезе край Милано.


Моделът дебютира в деня, в който се отбелязаха 105 години от основаването на Anonima Lombarda Fabbrica Automobili (A.L.F.A.), или казано по друг начин, "Публичната автомобилна компания на Ломбардия".


С нова емблема към нови успехи
С новата "Джулия" за първи път беше показано обновеното лого на "Алфа Ромео". Негов автор е компанията "Робилант Асоциати", която има сериозен опит в продуктовия дизайн. Естествено, ключовите елементи (кръстът, змията с корона) са запазени, но е променен фонът, както и използваният шрифт за изписването на името на компанията.

Главният изпълнителен директор на "Фиат Крайслер" Серджо Маркионе представя новия модел. Вляво се вижда обновеното лого на "Алфа Ромео"

© Reuters

Главният изпълнителен директор на "Фиат Крайслер" Серджо Маркионе представя новия модел. Вляво се вижда обновеното лого на "Алфа Ромео"


При разработката на "Джулия" италианците са се постарали да се върнат към корените си, като предложат красив автомобил, близо до произведение на изкуството, с иновативни двигатели, перфектно разпределение на масата между предния и задния мост и отлично съотношение тегло/мощност. Най-пълно въплъщение на тези ценности носи топ версията на модела, по традиция носеща добавката Quadrifoglio към своето име.




Мотор с гени от "Ферари" и 510 конски сили
Колата, маркирана с четирилистната детелина, разчита на шестцилиндров турбо бензинов двигател, разработен съвместно с "Ферари", предлагащ мощност от 510 конски сили. Той осигурява спринт до 100 км/ч за 3.9 секунди.

Възраждането на "Алфа Ромео" започва с новата "Джулия"

© Алфа Ромео


Разбира се, моделът ще се предлага с широка гама бензинови и дизелови мотори най-ново поколение, но подробности ще бъдат дадени по-късно. В зависимост от версията "Джулия" ще е със задно предаване или задвижване на четирите колела.


Другите иновативни системи, които целят да издигнат удоволствието от шофирането на качествено ново ниво, са Torque Vectoring – диференциалът на задния мост, който прехвърля въртящ момент между лявото и дясното колело, активният сплитер в предната част и окачването с променливи характеристики.

Възраждането на "Алфа Ромео" започва с новата "Джулия"

© Алфа Ромео


Променената система "Алфа ДНК" променя на настройките на колата в четири режима – "Динамичен", "Нормален", "Ефикасен" и "Състезателен". Новост за сегмента е интегрираната спирачна система, която събира в себе си спирачките и програмата за контрол на стабилността, за да гарантира максимално ефективно спиране.


Карбон, алуминий и композитни материали
С цел намаляване на теглото и достигане на съотношение от 3 кг/конска сила в най-мощната версия, в изработването на купето на "Алфа Ромео Джулия" са използвани въглеродни влакна, алуминий, подсилени пластмаси и други композитни материали. Спирачната система пък разчита на алуминиеви елементи и спирачни дискове от карбон и керамика. Въглеродните влакна са използвани за направата и на структурата на предните седалки.


Предизвикателството
Целта на новия модел на "Алфа Ромео" е една – марката да влезе сред луксозните автомобили, като изпъкне на фона на скучните германски конкуренти, коментира агенция в "Ройтерс" вчера. Серджо Маркионе обаче е изправен пред трудната задача да убеди клиентите, че Алфа се е отървала от злополучната репутация за лошо качество и услуги. Освен това той трябва да убеди инвеститорите, че притежава формулата , и парите, да успее там, където предишните обновени модели не са могли, обобщава агенцията. 

Обновеният музей на "Алфа Ромео", в който ще могат да се видят най-емблематичните модели на марката, ще отвори врати за широката публика на 30 юни.

© Reuters

Обновеният музей на "Алфа Ромео", в който ще могат да се видят най-емблематичните модели на марката, ще отвори врати за широката публика на 30 юни.

Коментари (41)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 1171 Неутрално

    красива и адски стилна!
    бива ги италианците в дизайна.
    вярвам, че и под капака агрегата кореспондира с визията..
    УСПЕХИ !

  2. 2 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5373 Неутрално

    Красавица!

    Gunter glieben glauchen globen
  3. 3 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1088 Неутрално

    Отлично!
    Дано се справят, защото алфа е култова марка с много (разочаровани напоследък) последователи.
    Последното страхотно попадение беше разбира се Алфа 159.
    Доколкото виждам, това е наследничката.
    Успех!

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  4. 4 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 537 Неутрално

    Красота! И с този 6-цилиндров бензинов мотор... мама миа!

  5. 5 Профил на rkirov
    rkirov
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Не разбирам за какво "Възраждане става въпрос" - Алфа Ромео винаги са били най-живите масови коли.
    Да капризни са като красивите темпераментни и стилни жени , но винаги доставят огромно удоволствие на шофьорите си .
    Красива и стилна никога не бих сменил моята манекенка от Торино

    Все по-хубаво става :)
  6. 6 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1409 Неутрално

    Много е красива "Джулия"има полъх от рицарството.Успех

  7. 7 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1458 Неутрално

    АЛФА може и да не е синоним на супер качество , каквито са немските , но само който е сядал зад волана на АЛФА знае , каква страст от шофирането изпитваш . Чувство , което не може да ти даде нито един Опел или Фолксваген . Колата изглежда прекрасно , дано успеят да я наложат на пазара .

  8. 8 Профил на bilbotorbins
    bilbotorbins
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Прилича ми на Мазда 6. Красива е, но не изпъква на фона на конкурентите.

  9. 9 Профил на Ген. Колев
    Ген. Колев
    Рейтинг: 530 Неутрално
  10. 10 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 1526 Неутрално

    Това явно няма да е масов автомобил. Това е специална разработка с високи данни. Цена не е посочена- но ще е също висока. както и да е - красива е много. За масовите модели на марката- лоша сглобка, много евтина пластмаса, понякога необосновано висок разход на гориво. От друга страна- невероятна красота и поведение на пътя. Изобщо при италианците сме сигурни , че това население е наследило друвните им велики творци, докато при съседите от юг- нищо общо с миналото- нито като успехи в изкуството, нито като иновации и производство.

  11. 11 Профил на Paris Hilton
    Paris Hilton
    Рейтинг: 364 Любопитно

    Алфа е уникален автомобил, който италианците искат да продават и в Щатите като нишова премийна марка... Няма да е масов! Бракът с Крайслер дава на италианците достъп до американския пазар наред с много други синергии, така че цялатa група Фиат трябва да се възроди. Forza Alfa!

  12. 12 Профил на osl19549478
    osl19549478
    Рейтинг: 598 Неутрално

    Аз честно казано, изобщо не разбирам, какво толкова вълнуващо виждате в този дизайн?!?
    Отворите отпред са отвратителни, повечето елементи и линии са взаимствани от конкурентните седани или направо от Мазерати. Като цяло изглежда доста нехармонично и скучно.
    "Италиански дизайн", ама друг път.

    НЕ НА ЦЕНЗУРАТА ВЪВ ФОРУМА !!! Освен това новият дизайн на Дневник е скапан !!!
  13. 13 Профил на ХЪ ХЪ ХЪ
    ХЪ ХЪ ХЪ
    Рейтинг: 504 Весело
  14. 14 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1233 Неутрално

    На дизайн винаги са го докарвали.
    За друго не смея да кажа същото.

  15. 15 Профил на Батков-вън
    Батков-вън
    Рейтинг: 528 Неутрално

    До коментар [#10] от "grayeagle":

    Ще има версии и с нормални двигатели и като цена ще е по-ниска от БМВ 3 със сигурност.
    Под "масовите модели на марката" не знам кои визираш, в момента се правят три други модела - Мито, Жулиета и 4С. Предполагам първите два. И двата използват предимно технологии, които ги има и във всички модели Фиат и са изключително надеждни. А заводите на групата в Италия и Полша са измежду най-модерните в света и дефекти при производството не се допускат. Мисля че с Фиат 500 бяха постигнали някакви рекорди за липса на дефекти при производството.

    Като цяло това с качеството са митове от миналото.

  16. 16 Профил на begajmani
    begajmani
    Рейтинг: 402 Весело

    Доколкото си спомням, заигравката между Ромео и Жулиета приключва леко трагично...но ако и Алф е в играта, може да стане комедия....и пак, Алф-а Ромео нема да е ГОЛФ!

  17. 17 Профил на Батков-вън
    Батков-вън
    Рейтинг: 528 Неутрално

    До коментар [#12] от "Щ":

    Щом не разбираш, значи просто италианският дизайн не е за теб Един харесва едно, друг друго. Италианският дизайн си има специфики, нормално е не на всеки да допада-

    Иначе първите снимки на колата показват, поне за мен, страхотно улавяне на духа на Спайдър и на GT моделите от оригиналната серия Джулия. Предницата е от спайдъра (последната снимка в статията), а страничния профил от GT

  18. 18 Профил на encor3
    encor3
    Рейтинг: 716 Неутрално

    Стоповете на Ауди, фаровете на БМВ

  19. 19 Профил на !D !калпав е новия вид Дневник!
    !D !калпав е новия вид Дневник!
    Рейтинг: 906 Любопитно

    Много са икрасиви Алфа и така е било ,но пак не гледат в бъдещето няма нищо за електро и иновативно ,така пак ще си останат извън пазара след 10 год.

  20. 20 Профил на Ген. Колев
    Ген. Колев
    Рейтинг: 530 Неутрално

    До коментар [#15] от "Батков-вън":

    Така е, ама Ганю едно си знае и едно си бае, нали е специалист по всичко....тва такива разни факти, доводи, статистики, актуално състояние да му прилагаш....НЕ, той си знае Гоуфове, Пасатори и Халдита, щот така било преди 15-20-30 години....всичко италианско счита за боклук....мдаа въпрос на народопсихология....

  21. 21 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 872 Неутрално

    До коментар [#8] от "bilbotorbins":

    в профил прилича на БМВ трета серия

  22. 22 Профил на osl19549478
    osl19549478
    Рейтинг: 598 Неутрално

    До коментар [#17] от "Батков-вън":

    Прощавай, но това на снимките няма почти нищо общо с традициите на италианския автомобилен дизайн.
    Изглежда доста постно и осакатено откъм линии. Да не споменавам колко много детайли на екстериора са взаимствани от немските седани (то се вижда от кои). То оттам идва и скуката.
    Миналата година един студент по дизайн беше изпратил до Алфа Ромео страхотен концепт - истинска красота:

    http://www.topgear.com/uk/photos/alfa-romeo-6c-rendering-2013-02-27?imageNo=5

    ето това е италиански дизайн, като за Алфа Ромео.

    НЕ НА ЦЕНЗУРАТА ВЪВ ФОРУМА !!! Освен това новият дизайн на Дневник е скапан !!!
  23. 23 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2503 Неутрално
  24. 24 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Много интересна задница. Седан, който прилича на хечбек.

  25. 25 Профил на Klatikurti
    Klatikurti
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Спагети и *инети коли не правят

    "Досадникът е човек, който ни лишава от самотата ни, без да ни предостави компания." Хосе Ортега и Гасет
  26. 26 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#15] от "Батков-вън":

    Хм, не знам дали са митове. Познавам доста хора, карали Алфа и имали сериозни и доста чести посещения на сервиза, сред които и гръмнали двигатели.
    За качеството на Алфите говори и бързото им обезценяване и ниските цени на колите втора употреба от тази марка.
    Иначе, правят страхотен дизайн - и външен, и вътрешен. Возят страхотно и имат отлично пътно поведение. За жалост не съм имал възможност да покарам някоя Алфа с поне 150 коня, та да усетя темперамента и страстта й.
    Иначе, колата от статията е прекрасно бижу, ако бъде на разумна цена за такъв висок клас автомобил, ще намери доста купувачи.

  27. 27 Профил на WALL-E
    WALL-E
    Рейтинг: 525 Любопитно

    Тая Джули в сток вариант с 503 кс предполагам ще може да натъжи доста AMG, М, STI и Evo, даже вероятно серийни 911 и наоколо. Изглежда добре. Какво ще се окаже ще разберем по-нататък.

    Умен и красив жълтопаветник.
  28. 28 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2710 Неутрално

    Докарва го много на баварец, а отзад на Audi...
    ‘Талянците поизпуснаха влака - марката италиански дизайн отдавна не е това, което беше.

    I Want To Believe
  29. 29 Профил на Martim
    Martim
    Рейтинг: 233 Неутрално

    [quote#26:"simo87"]За качеството на Алфите говори и бързото им обезценяване и ниските цени на колите втора употреба от тази марка. [/quote]

    Може ли да ми покажеш къде е бързото обезценяване на Алфа Жулиета? Или на Ланчиа Делта?
    Защото аз от година насам търся Жулиета ( Делта ми е резервен вариант ), обаче това бързото обезценяване нещо не го намирам.
    Ще съм ти благодарен ако ми покажеш.
    Жулиета 2ра ръка върви на сходна цена с прехваленото Ауди А3.

    Колкото до Джулия-та - харесва ми, не е "уау"като 159ката, но в този клас трябва да си обран.


    [quote#22:"Щ"]Миналата година един студент по дизайн беше изпратил до Алфа Ромео страхотен концепт - истинска красота: [/quote]
    Студента е крал повече отколкото трябва - това е 90% предницата на Дуетотанта.
    Потърси в нета с duettottanta

  30. 30 Профил на Веселин Николов
    Веселин Николов
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Преди петнайсетина години карах 166-ица - по-кьопава кола не съм имал, хем беше на една година като я взех, на има-няма 20 000 км., колкото съм я карал, толкова беше и по сервизи за всевъзможни повреди. Изтърпях я две години и я продадох, слава богу с минимална загуба на един заклет фен на Алфа, да е жив и здрав, че ме отърва от нея. Иначе са красиви коли, спор няма, но и доста некачествени. От тогава нямам никакви допирни точки с алфите и италианските коли изобщо. Дано да са отстранили слабостите при новите модели.

  31. 31 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1382 Неутрално

    Красива, но можеше повече оригиналност

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  32. 32 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1382 Неутрално

    До коментар [#1] от "tolex":

    Бива си ги, ама аз се сещам за 3-4 марки, които изпозлват такива елементи в дизайните си от години

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  33. 33 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1460 Неутрално

    Единствената италянска марка, която би могла да ме заинтересува. А дизайнът е фантастичен !

  34. 34 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#29] от "Martim":

    Имах предвид по-масовите Алфи, не Жулиета-та.

  35. 35 Профил на Martim
    Martim
    Рейтинг: 233 Неутрално

    [quote#34:"simo87"]

    До коментар [#29] от "Martim":

    Имах предвид по-масовите Алфи, не Жулиета-та. [/quote]


    Жулиетата в момента е едва един от трите модела на Алфа - заедно с МиТо и 4С, като точно последни, като тя си е точно последната е "бутиков модел". Жулиета си е масовка - в Голф класа.
    Дори не говоря за Жулиета QV, която надали ще се продаде и в 500 броя, макар да е невероятна кола ( поне по ревютата, които съм чел ).

    Мит е, че Алфа не държи цена - всъщност не държи Фиат ( без особена логика ), Ланчиа и Алфа си поддържат висока цена. И си има причина - противно на ширещото се мнение надежността на Алфа е много добра - още от 159ката.
    Но няма да ви отегчавам - стискам палци Алфа да успее, автомобилния свят и ние като фенове имаме нужда от марки като нея и Ланча ( следващите, които имат нужда от възкресяване ).
    Защото... Без сърце сме просто машини

    А ако не знете какво пише в централата на Ланчиа:
    Някои вярват, че постигнатите мечти не са крайни, а отправни точки, че страстта не трае само миг, а е дълъг път.


  36. 36 Профил на Д.Станев
    Д.Станев
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Алфа... добре... Чакаме да се заемат с истинската легенда - Ланча, щото колкото и Алфа да я пробутват в спортния сегмент, всъщност историята показва друго.
    Дано да няма проблеми с качеството, което не е слабост само на италианците - напоследък повечето производители доста експериментират на гърба на потребителите.
    Що се касае до това дали ще и понесе БГ реалността откъм горива и пътища... ще се чуе - понеже и прословутото немско качество не устоя на нашите условия.

  37. 37 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5373 Неутрално

    [quote#31:"deutschwagen"]Красива, но можеше повече оригиналност [/quote]
    Като Фолксваген.

    Gunter glieben glauchen globen
  38. 38 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5373 Неутрално

    [quote#36:"Д.Станев"]Чакаме да се заемат с истинската легенда - Ланча[/quote]
    Има да чакаш. Ланча излиза постепенно от портфолиото на ФИАТ-Крайслер.
    [quote#36:"Д.Станев"]напоследък повечето производители доста експериментират на гърба на потребителите[/quote]
    Как точно става това, при положение, че гаранциите стават все по-дълги?

    Gunter glieben glauchen globen
  39. 39 Профил на Goblin
    Goblin
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Целта на новия модел на "Алфа Ромео" е една – марката да влезе сред луксозните автомобили, като изпъкне на фона на скучните германски конкуренти, коментира агенция в "Ройтерс" вчера.

    Да бе, ебати скуката е с немска кола, караш я, водиш я на ГТП, чат-пат сменяш нещо по нея (веднъж или два пъти годишно) ... А с алфите и фиатите научаваш всички сервизи, обогатяваш си сериозно общата култура относно особеностите на италианското автомобилостроене, сдобиваш се с 10-тина нови приятеля - автомонтьора, които винаги много ти се радват, задето им изсипваш една камара пари ...
    Никак НЕСКУЧНА работа, съгласен съм

  40. 40 Профил на BarBQ
    BarBQ
    Рейтинг: 909 Неутрално
  41. 41 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1382 Неутрално

    До коментар [#37] от "Blood Red Skies":

    Хехе, и от кого копира Фолксваген? От Ауди?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK