Алиансът "Рено-Нисан" продаде своят четвъртмилионен електромобил

Новият електромотор на "Рено Зоуи" се прави във Франция, докато използваният до сега се доставя от Испания.

© Рено Нисан

Новият електромотор на "Рено Зоуи" се прави във Франция, докато използваният до сега се доставя от Испания.



Алиансът "Рено-Нисан" отбеляза в началото на този месец доставката на своя 250 000 електромобил, съобщиха от компанията. Това се случва четири години и половина след пускането на пазара на първия модел, изцяло на ток.


Юбилейната електричка се оказа "Рено Зое", купена от френски инженер. Той заменя своя 21-годишен дизел, привлечен от правителствената субсидия от 10 000 евро, загрижеността си за природата и качествата на колата. Благодарение на финансовата помощ от френския кабинет, "Рено Зое" се предлага на оперативен лизинг при месечна вноска от 99 евро, в която е включен и наемът на батерията.


Към момента най-популярният електрически модел на Алианса е "Нисан Лийф" с над 180 000 доставки. Общо "Рено-Нисан" предлага шест модела изцяло на ток, сред които леки автомобили, ванове и намиращата се между колите и мотопедите четириколка "Туизи".  




От януари до май тази година френско-японският алианс е доставил 31 600 електрически превозни средства, което е ръст от 15% спрямо същият период на миналата година. "Търсенето расте, заради правителствените програми за подпомагане и изграждането на инфраструктура за зареждане", коментира резултата главният изпълнителен директор на "Рено-Нисан" Карлос Гон. Според него продажбите се повишават и заради положителния прием на колите на ток, които задоволяват широк кръг от клиентски нужди.


"Зое" с по-икономичен мотор, "Туизи" - вече и товарно
От "Рено" обявиха и две подобрения в съществуващи свои електрически модели. Вече цитираният компактен хечбек "Зое" се предлага с нов двигател, който е по-компактен и лек, като в същото време с него колата изминава с 30 километра повече (до 240 км). Подобренията в зарядното на колата пък позволяват зареждането, от публичните станции за заряд, да става за 10% по-малко време.

Дългото 2.34 метра и широка 1.4 м. електромобилче "Туизи" може да се паркира дори перпендикулярно на пътното платно, между другите автомобили.

Дългото 2.34 метра и широка 1.4 м. електромобилче "Туизи" може да се паркира дори перпендикулярно на пътното платно, между другите автомобили.


"Туизи Карго" пък е нова версия на четириколката на "Рено", като вместо втора седалка зад водача, превозното средство предлага водоустойчив товарен контейнер с обем 180 литра и товароносимост 75 килограма.

Ключови думи към статията:

Коментари (25)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 2714 Весело

    Това не е новина, друго е да прочетеш как ОАО Автоваз е постигнал подобни резултати, но на 99% съм сигурен, че това никога няма да се случи.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  2. 2 Профил на Vespertine
    Vespertine
    Рейтинг: 217 Разстроено

    До коментар [#1] от "Consumer":

    Статията е за АВТОМОБИЛИ, байно,
    а не за рикши с предренесансов дизайн...

  3. 3 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 700 Неутрално

    До коментар [#1] от "Consumer":

    Автоваз не е ли в голямата си част собственост на Рено?

  4. 4 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 2714 Весело

    До коментар [#3] от "historama":

    Нямам представа, собствеността в матушката е преходна.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  5. 5 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1316 Весело

    Ха, Туизи карго е супер да си ходя на работа с него . Няма дъжда да ме вали няма да ме къпят с кална вода по тротоара най - много някой от четириосите самосвали да го издуха на някъде ако застана откъм ауспуха но зная това от икарусите дето пълнеха купето с чад и сажди от хубавата нафта на Правешкият Златен Вальо .

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  6. 6 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 985 Весело

    Мда, оказва се, че тихо и полека Рено-Нисан до момента са продали 3.5 пъти повече електромобили от Тесла.

    Знанието е сила, информацията - власт
  7. 7 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#1] от "Consumer":

    Друго си е да видиш мнение което само себе си се оборва.Автоваз е половината на Русия,половината на Рено-Нисан.

    Горд българин с три години стаж в Испания .
  8. 8 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 2714 Весело

    До коментар [#7] от "Петър Петров":

    А ГАЗ на кого е, на БМВ?

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  9. 9 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#8] от "Consumer":

    А тата на кой е ?? Странни въпроси задаваш.Факт е че бившите заводи които произвеждаха Лада са наполовина изкупени от Рено-Нисан.

    Горд българин с три години стаж в Испания .
  10. 10 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 2714 Весело

    До коментар [#9] от "Петър Петров":

    Аз придобиванията не ги оспорвам, зададох въпроса на майтап, нали имаше публикации за новата Волга ГАЗ 5000 gl, която така и не беше произведена. Иначе не знаех, че Рено са купили дърводелския цех на Лада Принципно харесвах Нисан, но след обединението им с рубинчето затворих страницата.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  11. 11 Профил на liubopitkovski
    liubopitkovski
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#6] от "pag":

    С разликата, че Тесла продават автомобили по 100000 долара а рено по 30-40000.

  12. 12 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#10] от "Consumer":

    Това ти какво харесваш или не харесваш,пазара не го интересува.Руския пазар е огромен и като такъв не се подчинява на глупави фикс идеи.Ладите и Москвичите си бяха коли направени за руските безпътища.Скромни,с висока проходимост и ремонтно пригодни и насред тайгата.С отвертка,ключ и мамата.Няма как 1/10 от територията на земята да бъде с инфраструктура като Франция и Италия примерно.

    В цяла Азия пътищата са по зле от европейските.Затова и Рено изкупиха завода на ЛАда с цел да правят коли за Азия.

    Горд българин с три години стаж в Испания .
  13. 13 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 2714 Весело

    До коментар [#12] от "Петър Петров":

    По твоята логика в Северна Америка също би трябвало да произвеждат "рикши с предренесансов дизайн", цитирам колегата по-горе, но точно обратното и инфраструктура има. В едно си абсолютно прав - "с цел да правят коли за Азия", но само за онази свероправославната!

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  14. 14 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#13] от "Consumer":

    Какви рикши ??? Ноивите лади са си направо перфектни автомобили.Това че сравняваш лада 1967 година с Форд мондео 2013 си е твой проблем.А и това Мондео след година експлоатация в Сибир ще сдаде багажа отма.Странно ми е къде е инфраструктурата в Южна Америка.Цяло рали си имат хората там.Казва се Дакар.Но не е Париж Дакар.Е погледай малко и ми покажи какви пътища имат в Чили и Аржентина.Или за тебе Южна Америка е Буенос Айрес и Рио де Жанейро.

    Горд българин с три години стаж в Испания .
  15. 15 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 2714 Весело

    До коментар [#14] от "Петър Петров":

    Писал съм "Северна", а не ЮА. Като те кефи карай си ладичката, въпрос на избор и да те подсетя:
    http://demotivation.me/f5qz24pbr4vjpic.html

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  16. 16 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#15] от "Consumer":

    Северна е още по зле.Канада е много добра държава за кабриолетите.Или дизелите.Да видиш как палят при минус 35 градуса.Да не говориме че прословутата Америка ( Сащ ) в центъра е такава мизерия че нема накъде.Пътищата по планините не се различават съществено от наште.

    А относно ладите - ако е някоя нова лада защо да не я карам.Ти си карай 15 годишния премиум автомобил от Германия и се чуди защо ти мирише на турски гастарбайтери вътре.

    Горд българин с три години стаж в Испания .
  17. 17 Профил на Търпана
    Търпана
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Неотдавна гледах репортаж по телевизията за един инженер от Пловдив който си беше преустроил колата с електродвигател, и от години си джитка така. Ами значи, можело и в България, само че - НЯКОЙ щЕ ДАДЕ ЛИ КИНТИ ЗА ДА ЗАПОчНЕ ПРОИЗВОДСТВО на електромобили в България?! Парите в България са в ръцете на чуждите банки, мутрите и политиците - някой от тях би ли дал пари за нормално производство?!

    Помнете ГОРЯНИТЕ! Въоръжената борба на стотици хиляди българи срещу комунизма, 1945 - 1954!
  18. 18 Профил на P.S.
    P.S.
    Рейтинг: 428 Неутрално

    До коментар [#6] от "pag":

    Нормално.. при 99 евро / месец за Зои и 100 000 евро за тесла..

  19. 19 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 2714 Весело

    До коментар [#16] от "Петър Петров":

    Щом мисълта че ме познаваш и смяташ че карам морга те прави щастлив и ти прави деня, значи си много зле. За мен частно, Русия е колхозна кочина, добиваща ресурси с пълен провал на опитите й да произведе нещо качествено. Успехи!

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  20. 20 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 950 Неутрално

    [quote#14:"Петър Петров"]Ноивите лади са си направо перфектни автомобили.[/quote]
    Сега остана да кажеш, че караш някой от тези перфектни автомобили и ти свалям шапка. Иначе само разлайваш кучетата.

  21. 21 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 985 Весело

    [quote#11:"liubopitkovski"]С разликата, че Тесла продават автомобили по 100000 долара а рено по 30-40000.[/quote]

    Именно, де, масови и евтини електромобили се конструират и произвеждат много по-трудно, и се продават много по-трудно, от скъпи и дребносерийни такива.......

    Знанието е сила, информацията - власт
  22. 22 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7240 Неутрално

    Много симпатично изглежда.А каква е цената?

  23. 23 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 985 Неутрално

    [quote#22:"rosiraycheva50._"]А каква е цената?[/quote]

    Цената, за съжаление, е недостъпна, ако няма държавна субсидия, във Франция мисля - 10 хил. евро.
    У нас такава, уви, няма.......

    Знанието е сила, информацията - власт
  24. 24 Профил на Густав
    Густав
    Рейтинг: 764 Неутрално

    Алиансът Рено - Нисан още е в стадии ухажване. Двата концерна имат доста незначителни по-мащаб съвместни проекти. Дори с Мерцедес Рено имат съвместен модел (Ситан), за такъв проект с Нисан не се сещам. Единственото което ми идва на ум, е че Микрата се сглобява в Европа в завода край Париж на Рено.

  25. 25 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3069 Неутрално

    Браво! Говори се, че новото поколение Лийф ще е с тройно по- голям пробегна за същата цена- 2017-2018 очаквам електрически автомобили с пробег блъзък до бензиновите на почти същата цена- Тесла 3 (Y), Шевролет Болт, Нисан Лийф, Фокус Илектрик, БМВ- I3, SUV на Кадилак, ....

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK