Новото "Ауди" А4 впечатлява с аеродинамика и нисък разход на гориво



Новото поколение "Ауди" A4 и A4 комби ще дебютира през есента, но вече излязоха първите снимки и информация за гамата. Най-продаваната фамилия от модели на марката поставя рекорди в сегмента си по отношение на аеродинамичността (0.23 за седана) и разхода на гориво (3.7 л/100 км. за версията с дизел със 150 конски сили.


Общо купувачите на А4 седан и комби могат да избират межди три бензинови и четири дизелови двигателя, с мощности от 150 до 272 конски сили. Те предлагат средно с 21% по-нисък разход на гориво. На по-късен етап към гамата на новия модел ще бъде добавена и версия g-tron, която ще използва за гориво природен газ.


А4 може да се поръча с предно предаване, или със задвижване куатро Моторите се комбинират с шестстепенната механична предавателна кутия, седемстепенната трансмисия S tronic и осемстепенната скоростна кутия tiptronic.

Новото "Ауди" А4 впечатлява с аеродинамика и нисък разход на гориво

© Ауди


При версията, задвижвана от най-мощния дизелов мотор, от следващата година моделът ще се предлага и със спортен диференциал на задния мост. Сред допълнителното оборудване присъстват амортисьори с регулируеми работни характеристики и избирот между спортни и комфортни настройки.




В сравнение с предходното поколение на А4, новото е с 3 см. по-дълго (4.73 метра) и има с 1.2 см. по-голямо междуосие (2.82 метра). Въпреки увеличените размери, теглото е намалено с до 120 килограма в зависимост от вида на използвания двигател.

Новото "Ауди" А4 впечатлява с аеродинамика и нисък разход на гориво

© Ауди


Моделът може да се оборудва с най-съвременни системи за безопасност, сред които активно поддържане на избраната лента на движение, сигнализация за автомобил в мъртвата зона на огледалата, адаптивен круиз контрол с функция за автономно придвижване в задръстване и т.н. Фаровете пък могат да бъдат светодиодни.


Салонът на А4 се отличава с вентилационните отвори по протежение на цялото арматурно табло. Традиционните прибори са заменени от изцяло цифров блок на контролните прибори, които се проектират на 12.3-инчов течнокристален екран. Водачът може да избере каква информация да се изобразява приоритетно. Скоростта, указанията на навигацията и сервизните съобщения излизат и на опционалния хед-ъп дисплей.

Новото "Ауди" А4 впечатлява с аеродинамика и нисък разход на гориво

© Ауди


Най-скъпата мултимедийна система е с 8.3-инчов екран и озвучаване на Bang & Olufsen. В подлакътника има място за поставяне на телефон, където той се зарежда безжично и се включва към външната антена. Управлението на основните функции на навигацията, радиото и телефона, може да става и с глас.


Хардуерният модул Audi connect, свързва новите A4 и A4 комби с интернет чрез високоскоростна мобилна мрежа от последно поколение LTE. Смартфон интерфейсът на колата интегрира всички функциите на мобилните телефони, като те могат да се управляват от дисплея в колата.


Интериорът на А4 е с най-голяма дължина и най-голяма широчина в областта на раменете на пътниците отпред в сравнение с конкурентните модели. Версията комби предлага минимален багажен обем от 505 литра, които стига 1510 литра, при сгъване на облегалките на задните седалки. Като опция се предлага отваряне на капака на багажника без ръце.

Ключови думи към статията:

Коментари (39)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Мечтата на порасналия Голф-аджия!
    Като му обявят 100 хил. лв цена обаче, малцина ще са мераклиите. След няколко години вече ще е масово - втора употреба.

  2. 2 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3430 Неутрално

    Човек трябва да има голямо желание за да открие някакви разлики с предходните модели.

  3. 3 Профил на bilbotorbins
    bilbotorbins
    Рейтинг: 572 Неутрално

    До коментар [#2] от "historama":

    И те като Лада са изобретили съвършения автомобил и вече няма какво да ъпгрейдват.

  4. 4 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 980 Неутрално

    Е, сега остава да ни впечатлят и с цената. В добрия смисъл.
    А дано, ама надали.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  5. 5 Профил на Амбразурчик
    Амбразурчик
    Рейтинг: 420 Весело

    [quote#1:"gogo2011"]Мечтата на порасналия Голф-аджия!
    Като му обявят 100 хил. лв цена обаче, малцина ще са мераклиите. След няколко години вече ще е масово - втора употреба.[/quote]

    за 100 000 никой няма да я купи., при условие че в Германия за А-4 , 4Х4.. цените започват от 28 000 Евро !

    гоУфаджиите също няма да я купят но поне ще повъздишат ..
    докато А-4 дойде на Горубляне , "нов внос ,

    перфектна ,без забелеШки , на 5 год , само на 80 000 км"...
    защото една баба я е карала само до магазина

  6. 6 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 1514 Неутрално

    До коментар [#1] от "gogo2011":

    Таван 70000 лв .
    Ако исках/можех/имах нужда , настоящия модел с автоматик ,кожа,подгряване и нвигация струва към 65000 лв .Кутията е 8 степенна .

  7. 7 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1569 Неутрално

    "Най-скъпата мултимедийна система е с 8.3-инчов екран и озвучаване на Bang & Olufsen." Приятно изненадан съм от избора на озвучаване Наистина за ценители на добрия и чист звук.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  8. 8 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 738 Неутрално

    Не знам кое, но щом казвате, ще повярвам, че са променили нещо

  9. 9 Профил на sheldonm
    sheldonm
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Само от Ауди си знаят какво са променили по екстериора спрямо предишните модели. Дизайна им е спрял от преди 10г.

  10. 10 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3021 Весело

    Нисък разход? Че какво АУДИ е това?

    * ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание
  11. 11 Профил на Goblin
    Goblin
    Рейтинг: 471 Неутрално

    Екстра си е Може някой ден да си сменя Ауди 80-ката за това или за предишното Ауди. Е, втора ръка разбира се

  12. 12 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 1514 Неутрално

    До коментар [#10] от "Николай Колев":

    Икономично !
    Все пак аз предпочитам БМВ , въпреки високия разход на гориво !

  13. 13 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Комбито много ми харесва, но седана не ми хваща окото. Това си е личното ми мнение и не ангажирам никой с него.
    Предполагам, че ще са доста скъпи. Дано да бъдат и толкова качествени, че АутоБилд казват друго и статистиката никак не е добра.

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  14. 14 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 1514 Гневно

    Според мен за БГ трябва да конструират пътнически бронетранспортьор , като гледам кви меллета са по ''Тракия''

  15. 15 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 679 Неутрално

    Като бивш собственик на кола от марката , и то от тоя сегмент и големина, ще кажа нещо малко еретично, но който е решил да купува, пак да помисли и да си вземе нов Пасат или Октавия. Ауди а4 е много по- тясно отвътре, особено отзад. Колата е и по- ниска вътре и си малко като в консервена кутия/тавана ти е над челото/. Немците снижава височината заради аеродинамиката, но правят седалките много ниски и ти се прегъваш силно в кръста. Получава се един тъп ъгъл на сядане- коленете високо и силно сгънат в кръста- съответно нямаш нормално кръвообращение. Ако караш всеки ден по- дълго това не е приятно. А4 порастна като размери и вече е по- голяма от най-старото ауди100, ама в последното имаше много повече място. За разхода на гориво няма да говорим- особено на бензиновия двигател. Иначе като возене и материали е чудесна.

  16. 16 Профил на Ebeneezer Goode
    Ebeneezer Goode
    Рейтинг: 751 Неутрално

    Не знам това някакъв форум за незрящи ли е, че казвате не виждате какво са променили. Или за вас колите де делят на две категории: такива с 4 колела и други.
    Карайте тогава френски бангии, как беше - Рено Кактус, и им се радвайте.

    Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn't
  17. 17 Профил на Густав
    Густав
    Рейтинг: 666 Неутрално

    До коментар [#15] от "grayeagle":

    като бивш шофьор на сегашната А4 комби потвърждавам багажникът отвътре е непропорционално малък на размерите на колата отвън. Всичко останало й е наред.

  18. 18 Профил на P.S.
    P.S.
    Рейтинг: 418 Весело

    До коментар [#15] от "grayeagle":

    Като прибереш коленете към торса се получава по-скоро остър ъгъл , но си прав иначе.. неудобничко е

  19. 19 Профил на mahjongg
    mahjongg
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Вече нищо не може да ме накара да си купя возило, при което задникът ми се на мира на 30см. от асфалта.
    Иначе Аудито си е марка и не се съмнявам в качествата на новите модели.

  20. 20 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 444 Любопитно

    До коментар [#16] от "Ebeneezer Goode":

    А японските разрешаваш ли да си караме

    Stef
  21. 21 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 444 Весело

    До коментар [#16] от "Ebeneezer Goode":

    Всъщност няколко секунди по-късно схванах коментара ти - немските само с френските и италианските могат да се мерят - не могат нито по дизайн, нито по надеждност да им стъпят на другите

    Stef
  22. 22 Профил на Ebeneezer Goode
    Ebeneezer Goode
    Рейтинг: 751 Неутрално

    До коментар [#21] от "stef":

    Няма спор, нищо не може да се мери с "дизайна" на Lexus NX.
    Особено в муцуната.
    Що тесли са изхабили японците, докато издялат прототипа ...

    Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn't
  23. 23 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 444 Весело

    До коментар [#22] от "Ebeneezer Goode":

    Да ги ожалиш собствениците дет' така са се набутАли с дЕлкана с мачете предница на Лексъса
    http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02879/Lexus-NX-2_2879226b.jpg

    Друго си е кола, която е трудно да разпознаеш дали е произведена преди 6 или 2 години... Е да - можеш да преброиш ледовете във фара евентуално

    Stef
  24. 24 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 444 Любопитно
  25. 25 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1042 Неутрално

    Разлика във външния дизайн не виждам.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  26. 26 Профил на Веселин Николов
    Веселин Николов
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Във всички случаи е по-разумно човек да се спре на далеч по-евтините деривати на концерна - Пасат В8 или още по-добре -на новата Шкода Супърб, която предлага изключително богато оборудване на цена на базово А4, както и далеч по-голямо вътрешно пространство, без значение какво пише в материала по-горе, че Ауди-то било най-просторно. Дрън, дрън. Я редактора да седне отзад в Супърб-а и да измери разстоянието за коленете и да видим дали не е по-просторно даже и от Ес-класата?

  27. 27 Профил на lo_ridah
    lo_ridah
    Рейтинг: 719 Весело

    Ако говорим за ергономия пространство и комфорт за цената си - и Шкодата и Пасата са по-изгодни. Казвам го от позицията на сосбтвеник на Ауди, с баща собственик на Октавия.
    НО. Я вижте примерно Рапид-а (който много ми допада) кой му е топ двигателя ? Ааамиии няма 200к.с. вариант. В ауди-тата слагат де що има ВАГ моторизация, която я спестяват в останалите "деривати". И като ти се карат повече коне - бецален

    Eff U Greta
  28. 28 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1597 Неутрално

    До коментар [#13] от "оstavime":
    [quote#13:"оstavime"]Предполагам, че ще са доста скъпи. Дано да бъдат и толкова качествени, че АутоБилд казват друго и статистиката никак не е добра.[/quote]

    Да почнем с това, че качеството е безупречно. Навярно говориш за надеждност и безпроблемност. Но си объркал годините - Ауди е в топ 5 по надеждност вече и във великите класации на Консюмър Репортс

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  29. 29 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1597 Неутрално

    До коментар [#23] от "stef":

    Остави на пазара да реши

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  30. 30 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#6] от "stenlyaka":

    Да почакаме и ще видим На БГ дилър вяра нямам.

  31. 31 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1597 Неутрално

    До коментар [#24] от "stef":

    Стефчу, някога да си имал такава кола и после да си я продал в САЩ?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  32. 32 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1597 Весело

    До коментар [#21] от "stef":

    О да, известният със своята красота и оригиналност японски дизайн И тия лексуси, дето вече и в САЩ не водят по продажби.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  33. 33 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1597 Неутрално

    До коментар [#9] от "sheldonm":

    Дизайнът не е спрял, просто са решили да не променят цялостно дизайна и да направят нещо като фейслифт с маскулинизаця, като не броим промените в размерите, и разбира се, техническите промени и намаленото тегло

    http://www.autoexpress.co.uk/audi/a4/89181/new-2016-audi-a4-pics-specs-and-video

    Това, че могат да продават толкова добре коли с визия, базирана на дизайн от 2007 е показно за качествата на този дизайн. Следва да се види как ще се продава и този модел.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  34. 34 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1597 Неутрално

    До коментар [#26] от "comtec":

    Може и да си прав, но не забравяй, че още никой не е сядал в това ново А4. А размерите на кабината са променени в сравнение със сегашния модел.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  35. 35 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1889 Неутрално

    До коментар [#7] от "bludniq_sin":

    Bang & Olufsen не са много големи когато се отнася до аудио за коли. А и този клас коли не отделят големи пари за специални разработки. В кола бих предпочел Bose, Lexicon, Mark Levinson, Sony, Nakamichi, Rockford Fosgate .

    California Über Alles
  36. 36 Профил на nik_177.
    nik_177.
    Рейтинг: 411 Неутрално

    Малко напомня на Лада комби. Немците кога ще наемат италиански и френски дизайнери.

  37. 37 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 1678 Неутрално

    Мен тази марка изобщо не ме впечатлява. Това е една относително добре направена, но много скучна кола - според мен. А изобщо не е евтина. От немските коли - БМВ и Мерцедес са съвсем друго нещо. Но за Ауди - ако хипотетично ми предложат да ми подарят нова кола и ме накарат да избирам между четирите кръга и Алфа 159 - бих избрал Алфата. Там има всичко - форма, дизайн, динамика. Като я погледнеш и подкараш, кръвта ти закипява. А пък Аудито - пълна скука. Пенсионерска кола.

  38. 38 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1597 Неутрално

    До коментар [#37] от "murry":

    Въпрос на мнение е. Обаче динамиката е именно в кръвта на всяко Ауди, имат невероятна дълга история в моторните спортове, а именно там се развива динамика. Но за някои динамиката е външността на колата и джантите. Мен лично ми харесва по-консервативния, ни изпипан дизайн. Алфа има много да наваксва.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  39. 39 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1597 Неутрално

    Форумните разбирачи могат да си боравят само с минсуди.

    Колеги, сложете минус на това:

    http://www.bloomberg.com/news/articles/2015-05-12/audi-edges-ahead-of-bmw-to-lead-luxury-car-sales-race-in-april

    http://get.whotrades.com/u2/photo2E89/20472406640-0/original.jpeg

    Нещо Алфа я няма никаква

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK