"Рено" приключи с "Лагуна", на ход е "Талисман



Новият седан на "Рено" в D-сегмента се отказва от познатото име "Лагуна" и от тази година ще се казва "Талисман". Първите подробности за колата бяха съобщени днес, а официалният дебют ще е на автосалона във Франкфурт през есента.


За успеха си автомобилът залага на агресивен дизайн, просторно купе с достатъчно място за петима пътници и впечатляващ багажен обем. Технологиите на борда включват 7-инчов дигитален приборен панел, система за забавление с 8.7-инчов екран, цветен head-up дисплей и озвучаване BOSE Surround Sound. В допълнение "Талисман" ще е единственият в сегмента, който предлага версия с четири завиващи колела.

"Рено" приключи с "Лагуна", на ход е "Талисман

© Рено


При избора на име за модела от "Рено" са търсили нещо харизматично, което внушава чувство за защита и мощ. В допълнение "Талисман" е лесна дума за произнасяне, която е позната в целия свят.


Новият престижен седан на "Рено" е с обща дължина 4.85 метра, като ширината е 1.87 м. Междуосието е 2.81 метра.




При излизането си на пазара "Рено Талисман" ще се предлага в десет цвята, като два са нови за марката. Джантите са пет вида, от 16 до 19 цолови. Нивата на оборудване са пет.

"Рено" приключи с "Лагуна", на ход е "Талисман

© Рено


В зависимост от версията, серийно или срещу доплащане, "Рено Талисман" разполага с адаптивен круиз контрол и функция за аварийно активно спиране, при липса на реакция от страна на водача.


Налични са и предупреждение за напускане на лентата на движение, аларма за безопасна дистанция, засичане на пътни знаци с предупреждение за превишаване на скоростта, аларма за сляпа точка и т.н.


Полезното оборудване включва още камера за движение на заден ход, автоматични къси и дълги светлини, електронна паркинг спирачка, безконтактно отваряне на багажника, система за автономно паркиране и други. Автомобилът може да се екипира със системата Multi-Sense, която променя работата на адаптивното окачване, волана, трансмисията, мотора, звука от двигателя, визията на приборното табло и т.н. в режими комфорт, спорт, еко и неутрал.


Има и напълно конфигурируем персонален режим. Смяната на настройките може да става по няколко начина, включително и с бутон за "бърз достъп".

"Рено" приключи с "Лагуна", на ход е "Талисман

© Рено


Задвижването на "Рено Талисман" е поверено на два бензинови турбомотора, с мощности 150 и 200 конски сили и дизели със 110, 130 и 160 коня. При скоростните кутии изборът е между механични трансмисии, автоматична с два съединителя с шест предавки (за дизелите) и седем скорости (за бензините). Най-екологичната версия на "Талисман" е с дизела със 110 к.с., който отделя само 95 г/км емисии CO2


Моделът ще се прави в завода в Дуе, който беше модернизиран. Той произвежда луксозните модели на "Рено" и преследва качество на най-високо ниво.

Коментари (59)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 810 Неутрално

    Определено изглежда много добре.

    generator
  2. 2 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 934 Неутрално

    В този клас има доста страховити конкуренти, но със сигурност има добри шансове при подходяща цена и ''качество на най-високо ниво''.

  3. 3 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Какво ще рече -"агресивен дизайн" ??!!!!

  4. 4 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4814 Неутрално

    Цена на различните версии?

  5. 5 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 1315 Неутрално

    Бих избрал 200 к.с бензин !
    Инак това по габарити повече прилича на Латитюд ??

  6. 6 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1619 Неутрално

    Докарва го на VW!
    Рено съвсем загуби физиономията си...

    I Want To Believe
  7. 7 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1441 Весело

    На който не му харесва ,. . . .
    На мен ми харесва !
    Рено е удобна кола за пътуване ,
    независимо от класа .
    И при редовна смяна с качествено масло,
    двг може да се каже че е вечен .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  8. 8 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2132 Неутрално

    Приликата с Пасат и елементи от Ауди бие на очи. Преди време по подобен път пое и Пежо, а статията в Дневник беше със заглавие "най-германският френски автомобил".
    Аз бих предпочел повече разнообразие и всяка марка твърдо да залага на традициите си.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  9. 9 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 859 Весело

    [quote#8:"deutschwagen"]Приликата с Пасат и елементи от Ауди бие на очи[/quote]
    Абсолютно, отпред Пасат ЦЦ, отзад Ауди, а под капака

  10. 10 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    Разкошен багер, ако Пасат бяха избарали такава задница, щях да се кефя много!

  11. 11 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4814 Неутрално

    [quote#7:"Чардо"]И при редовна смяна с качествено масло,
    двг може да се каже че е вечен[/quote]

    Чардо, говориш за времена от преди 20 г.! Няма вече "вечни" двигатели. Сега произвежданите коли не могат да изкарат и 20 г. в движение.

  12. 12 Профил на Сахаров
    Сахаров
    Рейтинг: 380 Неутрално

    Колата трябва да е немска, а жената френска. Толкова по-въпроса с големия клитор на снимките.

    I shave with Occam's razor
  13. 13 Профил на emil.boev
    emil.boev
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#12] от "Сахаров":

    А ние трябва да сме всички от Перник ?

  14. 14 Профил на qdk12501326
    qdk12501326
    Рейтинг: 352 Неутрално

    Много як дизайн, не мога да повярвам, че е Рено

    Емиграцията е единственото решение за интелигентния българин
  15. 15 Профил на Дунав
    Дунав
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Чудесно изглеждащ дизайн, глуповато име....

  16. 16 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#11] от "vassilun":

    Това го пишеше в дипляната за Рено 21.
    Имах такова ими бе по-удобно от BMW 733 IA (дк№ С 25 29 ЛС), което имах по това време на Това Р 21 само аз му минах над 600 000 км после големия ми син го караше докато не му го подпалиха една нощ в Обеля
    И сега карам едно Туинго, което избирах нариочно , защото е удобно да си настанявам кьопавите крака . . .
    Имал съм и други Рена , вкл. и бус
    А първата ми бе през 1964-та на старо едно VW 1 200 Сф 75-11,после един Москвич, NSU 1 200 TTS (пак на старо), Шкода 105 Л . . . .
    И един 15 тонен ИВЕКО с 65 м3 фургон на старо от Франция и един 12 т МАН нов на лизинг. . . . .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  17. 17 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 638 Неутрално

    [quote#2:"citoyen"]В този клас има доста страховити конкуренти, но със сигурност има добри шансове при подходяща цена и ''качество на най-високо ниво''.[/quote]

    Безусловно точен !

    Цена и оборудване
    колкото и неприятно да звучи ,
    но седаните са в най-жестока конкуренция , в който клас няма място за Рено.....
    или поне в диапазона 40 000

    Лагуна така и не се наложи , сега нов модел..
    и той ще е със същия успех

    опитваха луксозния сегмент.."Велсатис" .- трагедия ,
    "Латитюд"...същата история....."Флуанс"...

    това Рено трябва да е МАКС 32 - 33 000 лв и то Оборудвано..
    за да се излъже някой
    опитваха джипки...Сеник RX , Колеос , Каптур... сега Каджар
    всеки сегмент е зает от по-добри машини....
    Може, но с Конкурентна ЦЕНА...МАКС 40 000 лв

  18. 18 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4814 Неутрално

    До коментар [#16] от "Чардо":

    Знам, че си специалист по колите, Чардо! Но аз мисля, че сегашните коли са по-лабави! Просто за да се продават милиони на година!

  19. 19 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    До коментар [#18] от "vassilun":


    [quote#18:"vassilun"] Но аз мисля, че сегашните коли са по-лабави! Просто за да се продават милиони на година! [/quote]
    Извинявай , че без да искам съм го изпуснал !
    Абсолютно прав си !
    И за преломна се счита 2000-та година !
    Ами капитализма "роди" потребителското и консуматорското население !
    Трябва оборот да става и това не е само при колите . . .
    От европейските марки все пакзапазиха по един, два или макс три модела някои , които продължават да са ОК, но обикновено това са в скъпия клас , където оборота пак си го има , защото е въпрос на престиж да си вземеш следващия модел или фейслифт. . . .
    А като погледнеш и си кажеш -=- а бе все е кола на 4 търкалета, важното е тя да ми служи срещу добро обслужване, защото съм й поверил не само моя живот

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  20. 20 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 982 Неутрално

    Хубаво име, но не за D сегмент. Идеално е за B сегмент.

  21. 21 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 1315 Весело

    Кой казва, че Лагуна не се е наложила ????

  22. 22 Профил на goshe55
    goshe55
    Рейтинг: 521 Разстроено

    Новия Фолксваген Пасат.

    "Русия е бензиностанция маскирана като държава!"
  23. 23 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 471 Неутрално

    Без майтап и без да преувеличавам, в първия момент като видях снимката си помислих "Защо по дяволите този Пасат има емблема на Рено?!" А отзад път е едно към едно с новото Ауди А4, което излиза догодина (има снимки в нета).

    Трябва да се признае, че дизайнът ми харесва, ама то е защото няма нищо общо с обичайния дизайн на Рено. Френските коли винаги са имали отвратителен дизайн според мене, като Рено и Ситроен си менят лидерството в това отношение.

    Тази кола е приятно изключение, но няма нищо френско в нея. Даже и интериорът е копиран, воланът с трите спици е смес между БМВ и Ауди.Скоростния лост (или там както се води при автоматика) е абсолютно копие на този в Голфа.

    Дано това им помогне на Рено да дръпнат напред, но пък вероятно така ще си загубят сегашната клиентела, която (колкото и непонятно да ми е) явно е харесвала досегашния дизайн.

  24. 24 Профил на ambros
    ambros
    Рейтинг: 524 Неутрално

    [quote#23:"Mike"]Френските коли винаги са имали отвратителен дизайн според мене...[/quote]

    Сигурно наистина е въпрос на вкус, защото не се сещам за немска кола с по-красив дизайн от новия Ситроен С5, а и многото коне не компенсират дървеното им возене в сравнение с френските.

  25. 25 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3365 Неутрално

    Отвън повече ми допада, отколкото отвътре...! И тая огромна емблема отпред, нещо не се вписва някак си!
    Иначе Лагуна-та си беше приемлива за парите си кола... Имаше в някои варианти проблеми с качеството, повечко отколкото при конкуренцията! Успеха и зависи от цената!

    Бивш tww09306483.
  26. 26 Профил на irc84
    irc84
    Рейтинг: 322 Неутрално

    [quote#2:"citoyen"] има добри шансове при подходяща цена и ''качество на най-високо ниво''.[/quote]
    Какво качество при френска тенекия, да си прявят Дачиите и да не се бутат при атовете. Това рено, фиат и други италиански и френски дрънголници да не ми ги хвалят. Колите са немски, японците и американците се доближават до тях. Който е карал първо френско и италианско и после се е качил на немска машина знае много добре за какво говоря

    "Live fast, die young, and have a good-looking corpse"
  27. 27 Профил на biss Mark
    biss Mark
    Рейтинг: 1528 Любопитно

    А бе в този клас всички от един дизайнер ли са мислени?

    Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.
  28. 28 Профил на soul
    soul
    Рейтинг: 468 Неутрално

    Не че нещо се правя на специалист, но карам едно рено Туинго 2011 и не съм сменял дори крушка.Направо съм шашнат, при условие че имам и японска и немска в момента и над десет досега без Рено.Улични клишета от рода "инвалидна количка с пичка" за мен не вървят!

    „Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
  29. 29 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    Рено не карам.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  30. 30 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 638 Весело

    [quote#21:"stenlyaka"]Кой казва, че Лагуна не се е наложила ???? [/quote]

    няма значение кой го казва
    отвори портал за автомобили и виж колко Лагуни се продават...

    естествено - задай търсене След 2010 год..

    автомобил над 5 год е машина за разходи

    Наложените марки са основно перо в приходите на вносителите втора ръка..

    ако марка и модел не се внасят-не се продават , няма търсене ...

    колкото и да е "наложена"

  31. 31 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3350 Неутрално

    [quote#24:"ambros"]не се сещам за немска кола с по-красив дизайн от новия Ситроен С5[/quote]

    Нито пък аз.

    Карам ей това:
    http://performancedrive.com.au/wp-content/uploads/2012/05/2012-Citroen-C5-Exclusive-2.jpg

    и не бих го сменил за никаква друга марка.

    Разбирачите, дето твърдят, че французите само от свирки разбирали, явно се возят в градския транспорт, за да разправят такива глупости.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  32. 32 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 528 Неутрално

    До коментар [#31] от "Norman Granz":

    Те разбирачите са карали само 1 годишни френски и то карани злобно от някоя баба!!!
    До скоро имах евтиднжос рено и за няколкото години има минимален разход по нея!

    www.soundcloud.com/x2805
  33. 33 Профил на Густав
    Густав
    Рейтинг: 889 Неутрално

    Рено винаги са били най-силни с цената. Сигурен съм, че Талисманчето ще излезе на пазара с 3к евро по-ниска цена от сходен Пасат. Проблемите при колите на Рено са след 7-мата година.

  34. 34 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4032 Неутрално

    [quote#17:"EU Stupid"]Може, но с Конкурентна ЦЕНА...МАКС 40 000 лв[/quote]
    40 000 лв е цената на един компактен автомобил (клас Голф)

  35. 35 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4032 Неутрално

    Като че ли е на базата на Латитюд. Лошото е, че Рено се свързва с малки и средни автомобили, но не и в премиум клас. Малко по-големите автомобили като R-25, Лагуна, Велсатис, Латитюд като че ли не бяха приети еднозначно. Талисман - да ме извинят, но не го считам за удачно наименование този модел е премиумът - нека и наименованието да е премиум,: Parisien, Versailles, Mistral, Caravelle, Fregate....

  36. 36 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Добре изглежда отвън, отвътре малко дървена ми се вижда, двигателите за това купе са слаби. Но при подходяща цена ще намери купувачи. Ясно, че който гледа Рено за такава кола, явно не може да си позволи Е-класа или БМВ 5, така че ще трябва да се примири с някои неща.

  37. 37 Профил на ambros
    ambros
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#26] от "irc84":"Какво качество при френска тенекия, да си прявят Дачиите и да не се бутат при атовете..."

    Ако знаеш само колите на "атовете" с колко френски чаркове са пълни... Французите имат едно от най-качествените производства и иновации в автоиндустрията. Ориентираха се обаче преди години предимно към средния и нисък клас.

  38. 38 Профил на Веселин Николов
    Веселин Николов
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Нещо като нищо. Рено търпят провал след провал във високия среден клас - справка ВелСатис и Латитюд. И с Талисмана няма да е по-различно.

  39. 39 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1732 Любопитно

    Неочаквано добър дизайн за Рено, което към момента няма ЕДНА кола с достатъчно адекватен такъв (красива да е, демек, не просто да се ядва), но честно казано, много са разглеждали чертежите на Пасат, преди да седнат да я нарисуват...

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  40. 40 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3350 Неутрално

    [quote#37:"ambros"]Французите имат едно от най-качествените производства и иновации в автоиндустрията.[/quote]

    Със сигурност най-доброто окачване и най-качествените дизелови двигатели.

    За дизайна не настоявам - там е въпрос на вкус, макар че за мен Ситроените са несравними.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  41. 41 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 954 Неутрално

    [quote#34:"historama"]40 000 лв е цената на един компактен автомобил (клас Голф) [/quote]
    прав си, 40 хил. е смешна цена за този клас, но не и повече от 55!

  42. 42 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4032 Неутрално

    [quote#39:"Dr. G."]но честно казано, много са разглеждали чертежите на Пасат, преди да седнат да я нарисуват..[/quote]
    Специално Пасат го запомняш в детайли с един бегъл поглед.

  43. 43 Профил на bate_sime
    bate_sime
    Рейтинг: 5 Неутрално

    Както казват в Дупница "Со Пичка,со Мачка и со Борче не е кола"

  44. 44 Профил на soul
    soul
    Рейтинг: 468 Неутрално

    До коментар [#36] от "ugi":

    За разлика от нас, в нормалният свят хората не са любители на униформеното мислене.В противен случай нямаше да има нови марки и модели във високият клас Инфинити, Лексус, Дженезис на Хюндай.Между другото Ситроен с6 беше с цена над 50000евра
    и пак си имаше клиенти.

    „Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
  45. 45 Профил на irc84
    irc84
    Рейтинг: 322 Неутрално

    До коментар [#37] от "ambros":
    Ми аз в мойта една френска част не съм видял, всичко си е made in germany само мишлена, с който пристигна е испански

    "Live fast, die young, and have a good-looking corpse"
  46. 46 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#44] от "soul":

    Аз не казвам нищо лошо, даже съм любител на френските коли и нямам предразсъдъци за тях. Но когато се целиш в една категория над определено ниво/ сума трябва рязко да вдигнеш нивото, ако искаш да успееш. Във високия клас не е само какво има в колата, ами и какво усещане и имидж ти носи, какво е следпродажбеното обслужване и т.н., не е само светкащи екстрички по таблото. Та затова и френските марки, които са ориентирани като цяло към по-евтините сегменти не успяват да пробият във високия клас и обратно. А това, че за Ситроена е имало клиенти - то винаги има, въпроса е колко. Факт е, че Мерцедес, БМВ и Ауди отчитат рекордни продажби в последните години, а Пежо-Ситроен го спасяваха с китайски капитали.

  47. 47 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    Добре са я направили, само да не се изложат с цена и качество

  48. 48 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 996 Неутрално

    НОРМАЛНО-една и съща задача,едни и същи възможности дават един и същ резултат.На мен по ми харесва дизайна на Кактус-ама това си е мое мнение.Карала съм Р-5,Дачия,Рено 11 турбо бензин вървеше като самолет,но след това минах на японско и забравих сервиза.Който си ги харесва да си ги кара.

  49. 49 Профил на portocala
    portocala
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Доста неща казаха колегите за Рено преди мен. Ще добавя само, че слабото място на Реното е ел. системата. Разни куплунзи, маси, датчици и други по някое време дават фира. Ако човек поназнайва нещо за електричеството повечето дребни досадни проблеми може да си ги оправи сам. Двигателите и ск. кутии им са много добри.
    Това което забелязвам при френките марки е, че се отказват от високите си класи, но по-ниските ги правят по-големи като тези, които изчезват. Например Ситроен/Пежо се отказаха от Ц6/607, но новите Ц5/508 са големи колкото тях. Гледам, че и Рено сега правят същото. Талисман е с размерите на ВелСатис. Само за височината не знам как е. Не е спомената в статията.

  50. 50 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5277 Неутрално

    Аз пък карам Рено и нямам никакви забележки. Най-добрата кола, която съм имал. Талисманът е убиец, независимо какво говорят комплексарите.

    Gunter glieben glauchen globen
  51. 51 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1565 Весело

    [quote#43:"bate_sime"]Както казват в Дупница "Со Пичка,со Мачка и со Борче не е кола"[/quote]

    Ми да, те в Дупница много разбират от коли, трябва да ги слушаме.......

    Знанието е сила, информацията - власт
  52. 52 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 1315 Неутрално

    До коментар [#49] от "portocala":

    Повярвай ми , имам и Рено и БМВ .Проблемите в ел.система и електронни блокове са едни и същи ....и е логично щото идат от Бош , Хелла и т.н .
    Рено Лагуна 1.8 РТ Спорт е най безпроблемната кола , която съм имал !

  53. 53 Профил на Daniboy
    Daniboy
    Рейтинг: 696 Весело

    [quote#35:"historama"]Велсатис, Латитюд като че ли не бяха приети еднозначно[/quote]


    Ооооо, Велсатис-а беше приет много еднозначно, но за съжаление не с този знак, който са искали Рено...

    „Товарете портокалите в бурета. Братя Карамазови”
  54. 54 Профил на soul
    soul
    Рейтинг: 468 Неутрално

    До коментар [#46] от "ugi":

    Последно да уточним, лоши и некачествени ли са френските коли или не носят достатъчно престиж?Това са различни въпроси и ако приемем че не са толкова брутално по зле от немските, имайки впредвид конкурентната им цена и множеството екстри за съответният клас, не са толкова лош избор.Не всеки човек с пари иска да парадира с колата си!А за германците има приказка: купуват си коли, които не им трябват с пари, които нямат за да впечатлят хора, които не харесват!

    „Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
  55. 55 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#54] от "soul":

    Не казвам, че са лоши, напротив. Просто казвам, че хората, които евентуално биха се насочили към голяма кола от този ценови клас не са тези, които биха се насочили към Мерцедес или БМВ и съответно биха преглътнали относително малките недостатъци, които съм изложил (за кола 4,85 дълга са доста слаби двигателите). Иначе като цена/ качество/ комфорт смятам, че френските коли са едни от най-добрите. А за престиж е ясно - там са други марките, други цените и който иска вади торбата с парите и плаща.

  56. 56 Профил на soul
    soul
    Рейтинг: 468 Неутрално

    До коментар [#55] от "ugi":
    Колега, виж тука:
    http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/25377-renault-talisman-zalaga-na-nemskoto-kachestvo/

    „Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
  57. 57 Профил на Храбър Габър
    Храбър Габър
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Какво се оплакват феновете на ауди и пасат?
    Купуват си Талисмана, сменят емблемите с любимите им и карат кола на добра цена!

  58. 58 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#56] от "soul":

    Да, очаквах нещо такова, все пак те дадоха малките си дизелови мотори на Мерцедес, те трябваше да върнат услугата някак. Няма лошо. В този сегмент има в момента голяма конкуренция на наистина хубави автомобили, което е добре за потребителите. Скоро пробвах новото Мондео и мога да кажа, че е впечатляващо, особено предвид цената си. С удоволствие ще пробвам и Талисмана. Карал съм всички Лагуни досега и винаги са ми правили кеф с комфорта вътре, сега ако са подобрили и качеството допълнително ще бъде още по-добре.

  59. 59 Профил на Viper_c
    Viper_c
    Рейтинг: 343 Неутрално

    Имаме и Рено и Фолксваген. Да мен база за сравнение няма - едното ти върши работа, а другото ти доставя удоволствие.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Комунист и на некролог да го видиш - пак му удари шамар!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK