"Рено" приключи с "Лагуна", на ход е "Талисман



Новият седан на "Рено" в D-сегмента се отказва от познатото име "Лагуна" и от тази година ще се казва "Талисман". Първите подробности за колата бяха съобщени днес, а официалният дебют ще е на автосалона във Франкфурт през есента.


За успеха си автомобилът залага на агресивен дизайн, просторно купе с достатъчно място за петима пътници и впечатляващ багажен обем. Технологиите на борда включват 7-инчов дигитален приборен панел, система за забавление с 8.7-инчов екран, цветен head-up дисплей и озвучаване BOSE Surround Sound. В допълнение "Талисман" ще е единственият в сегмента, който предлага версия с четири завиващи колела.

"Рено" приключи с "Лагуна", на ход е "Талисман

© Рено


При избора на име за модела от "Рено" са търсили нещо харизматично, което внушава чувство за защита и мощ. В допълнение "Талисман" е лесна дума за произнасяне, която е позната в целия свят.


Новият престижен седан на "Рено" е с обща дължина 4.85 метра, като ширината е 1.87 м. Междуосието е 2.81 метра.




При излизането си на пазара "Рено Талисман" ще се предлага в десет цвята, като два са нови за марката. Джантите са пет вида, от 16 до 19 цолови. Нивата на оборудване са пет.

"Рено" приключи с "Лагуна", на ход е "Талисман

© Рено


В зависимост от версията, серийно или срещу доплащане, "Рено Талисман" разполага с адаптивен круиз контрол и функция за аварийно активно спиране, при липса на реакция от страна на водача.


Налични са и предупреждение за напускане на лентата на движение, аларма за безопасна дистанция, засичане на пътни знаци с предупреждение за превишаване на скоростта, аларма за сляпа точка и т.н.


Полезното оборудване включва още камера за движение на заден ход, автоматични къси и дълги светлини, електронна паркинг спирачка, безконтактно отваряне на багажника, система за автономно паркиране и други. Автомобилът може да се екипира със системата Multi-Sense, която променя работата на адаптивното окачване, волана, трансмисията, мотора, звука от двигателя, визията на приборното табло и т.н. в режими комфорт, спорт, еко и неутрал.


Има и напълно конфигурируем персонален режим. Смяната на настройките може да става по няколко начина, включително и с бутон за "бърз достъп".

"Рено" приключи с "Лагуна", на ход е "Талисман

© Рено


Задвижването на "Рено Талисман" е поверено на два бензинови турбомотора, с мощности 150 и 200 конски сили и дизели със 110, 130 и 160 коня. При скоростните кутии изборът е между механични трансмисии, автоматична с два съединителя с шест предавки (за дизелите) и седем скорости (за бензините). Най-екологичната версия на "Талисман" е с дизела със 110 к.с., който отделя само 95 г/км емисии CO2


Моделът ще се прави в завода в Дуе, който беше модернизиран. Той произвежда луксозните модели на "Рено" и преследва качество на най-високо ниво.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK