На който не му харесва ,. . . .
На мен ми харесва !
Рено е удобна кола за пътуване ,
независимо от класа .
И при редовна смяна с качествено масло,
двг може да се каже че е вечен .
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
Приликата с Пасат и елементи от Ауди бие на очи. Преди време по подобен път пое и Пежо, а статията в Дневник беше със заглавие "най-германският френски автомобил".
Аз бих предпочел повече разнообразие и всяка марка твърдо да залага на традициите си.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Това го пишеше в дипляната за Рено 21.
Имах такова ими бе по-удобно от BMW 733 IA (дк№ С 25 29 ЛС), което имах по това време на Това Р 21 само аз му минах над 600 000 км после големия ми син го караше докато не му го подпалиха една нощ в Обеля
И сега карам едно Туинго, което избирах нариочно , защото е удобно да си настанявам кьопавите крака . . .
Имал съм и други Рена , вкл. и бус
А първата ми бе през 1964-та на старо едно VW 1 200 Сф 75-11,после един Москвич, NSU 1 200 TTS (пак на старо), Шкода 105 Л . . . .
И един 15 тонен ИВЕКО с 65 м3 фургон на старо от Франция и един 12 т МАН нов на лизинг. . . . .
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
[quote#2:"citoyen"]В този клас има доста страховити конкуренти, но със сигурност има добри шансове при подходяща цена и ''качество на най-високо ниво''.[/quote]
Безусловно точен !
Цена и оборудване
колкото и неприятно да звучи ,
но седаните са в най-жестока конкуренция , в който клас няма място за Рено.....
или поне в диапазона 40 000
Лагуна така и не се наложи , сега нов модел..
и той ще е със същия успех
това Рено трябва да е МАКС 32 - 33 000 лв и то Оборудвано..
за да се излъже някой
опитваха джипки...Сеник RX , Колеос , Каптур... сега Каджар
всеки сегмент е зает от по-добри машини....
Може, но с Конкурентна ЦЕНА...МАКС 40 000 лв
[quote#18:"vassilun"] Но аз мисля, че сегашните коли са по-лабави! Просто за да се продават милиони на година! [/quote]
Извинявай , че без да искам съм го изпуснал !
Абсолютно прав си !
И за преломна се счита 2000-та година !
Ами капитализма "роди" потребителското и консуматорското население !
Трябва оборот да става и това не е само при колите . . .
От европейските марки все пакзапазиха по един, два или макс три модела някои , които продължават да са ОК, но обикновено това са в скъпия клас , където оборота пак си го има , защото е въпрос на престиж да си вземеш следващия модел или фейслифт. . . .
А като погледнеш и си кажеш -=- а бе все е кола на 4 търкалета, важното е тя да ми служи срещу добро обслужване, защото съм й поверил не само моя живот
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
Без майтап и без да преувеличавам, в първия момент като видях снимката си помислих "Защо по дяволите този Пасат има емблема на Рено?!" А отзад път е едно към едно с новото Ауди А4, което излиза догодина (има снимки в нета).
Трябва да се признае, че дизайнът ми харесва, ама то е защото няма нищо общо с обичайния дизайн на Рено. Френските коли винаги са имали отвратителен дизайн според мене, като Рено и Ситроен си менят лидерството в това отношение.
Тази кола е приятно изключение, но няма нищо френско в нея. Даже и интериорът е копиран, воланът с трите спици е смес между БМВ и Ауди.Скоростния лост (или там както се води при автоматика) е абсолютно копие на този в Голфа.
Дано това им помогне на Рено да дръпнат напред, но пък вероятно така ще си загубят сегашната клиентела, която (колкото и непонятно да ми е) явно е харесвала досегашния дизайн.
[quote#23:"Mike"]Френските коли винаги са имали отвратителен дизайн според мене...[/quote]
Сигурно наистина е въпрос на вкус, защото не се сещам за немска кола с по-красив дизайн от новия Ситроен С5, а и многото коне не компенсират дървеното им возене в сравнение с френските.
Отвън повече ми допада, отколкото отвътре...! И тая огромна емблема отпред, нещо не се вписва някак си!
Иначе Лагуна-та си беше приемлива за парите си кола... Имаше в някои варианти проблеми с качеството, повечко отколкото при конкуренцията! Успеха и зависи от цената!
[quote#2:"citoyen"] има добри шансове при подходяща цена и ''качество на най-високо ниво''.[/quote]
Какво качество при френска тенекия, да си прявят Дачиите и да не се бутат при атовете. Това рено, фиат и други италиански и френски дрънголници да не ми ги хвалят. Колите са немски, японците и американците се доближават до тях. Който е карал първо френско и италианско и после се е качил на немска машина знае много добре за какво говоря
"Live fast, die young, and have a good-looking corpse"
Не че нещо се правя на специалист, но карам едно рено Туинго 2011 и не съм сменял дори крушка.Направо съм шашнат, при условие че имам и японска и немска в момента и над десет досега без Рено.Улични клишета от рода "инвалидна количка с пичка" за мен не вървят!
„Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
Те разбирачите са карали само 1 годишни френски и то карани злобно от някоя баба!!!
До скоро имах евтиднжос рено и за няколкото години има минимален разход по нея!
Рено винаги са били най-силни с цената. Сигурен съм, че Талисманчето ще излезе на пазара с 3к евро по-ниска цена от сходен Пасат. Проблемите при колите на Рено са след 7-мата година.
Като че ли е на базата на Латитюд. Лошото е, че Рено се свързва с малки и средни автомобили, но не и в премиум клас. Малко по-големите автомобили като R-25, Лагуна, Велсатис, Латитюд като че ли не бяха приети еднозначно. Талисман - да ме извинят, но не го считам за удачно наименование този модел е премиумът - нека и наименованието да е премиум,: Parisien, Versailles, Mistral, Caravelle, Fregate....
Добре изглежда отвън, отвътре малко дървена ми се вижда, двигателите за това купе са слаби. Но при подходяща цена ще намери купувачи. Ясно, че който гледа Рено за такава кола, явно не може да си позволи Е-класа или БМВ 5, така че ще трябва да се примири с някои неща.
До коментар [#26] от "irc84":"Какво качество при френска тенекия, да си прявят Дачиите и да не се бутат при атовете..."
Ако знаеш само колите на "атовете" с колко френски чаркове са пълни... Французите имат едно от най-качествените производства и иновации в автоиндустрията. Ориентираха се обаче преди години предимно към средния и нисък клас.
Неочаквано добър дизайн за Рено, което към момента няма ЕДНА кола с достатъчно адекватен такъв (красива да е, демек, не просто да се ядва), но честно казано, много са разглеждали чертежите на Пасат, преди да седнат да я нарисуват...
[quote#34:"historama"]40 000 лв е цената на един компактен автомобил (клас Голф) [/quote]
прав си, 40 хил. е смешна цена за този клас, но не и повече от 55!
[quote#39:"Dr. G."]но честно казано, много са разглеждали чертежите на Пасат, преди да седнат да я нарисуват..[/quote]
Специално Пасат го запомняш в детайли с един бегъл поглед.
За разлика от нас, в нормалният свят хората не са любители на униформеното мислене.В противен случай нямаше да има нови марки и модели във високият клас Инфинити, Лексус, Дженезис на Хюндай.Между другото Ситроен с6 беше с цена над 50000евра
и пак си имаше клиенти.
„Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
Аз не казвам нищо лошо, даже съм любител на френските коли и нямам предразсъдъци за тях. Но когато се целиш в една категория над определено ниво/ сума трябва рязко да вдигнеш нивото, ако искаш да успееш. Във високия клас не е само какво има в колата, ами и какво усещане и имидж ти носи, какво е следпродажбеното обслужване и т.н., не е само светкащи екстрички по таблото. Та затова и френските марки, които са ориентирани като цяло към по-евтините сегменти не успяват да пробият във високия клас и обратно. А това, че за Ситроена е имало клиенти - то винаги има, въпроса е колко. Факт е, че Мерцедес, БМВ и Ауди отчитат рекордни продажби в последните години, а Пежо-Ситроен го спасяваха с китайски капитали.
НОРМАЛНО-една и съща задача,едни и същи възможности дават един и същ резултат.На мен по ми харесва дизайна на Кактус-ама това си е мое мнение.Карала съм Р-5,Дачия,Рено 11 турбо бензин вървеше като самолет,но след това минах на японско и забравих сервиза.Който си ги харесва да си ги кара.
Доста неща казаха колегите за Рено преди мен. Ще добавя само, че слабото място на Реното е ел. системата. Разни куплунзи, маси, датчици и други по някое време дават фира. Ако човек поназнайва нещо за електричеството повечето дребни досадни проблеми може да си ги оправи сам. Двигателите и ск. кутии им са много добри.
Това което забелязвам при френките марки е, че се отказват от високите си класи, но по-ниските ги правят по-големи като тези, които изчезват. Например Ситроен/Пежо се отказаха от Ц6/607, но новите Ц5/508 са големи колкото тях. Гледам, че и Рено сега правят същото. Талисман е с размерите на ВелСатис. Само за височината не знам как е. Не е спомената в статията.
Повярвай ми , имам и Рено и БМВ .Проблемите в ел.система и електронни блокове са едни и същи ....и е логично щото идат от Бош , Хелла и т.н .
Рено Лагуна 1.8 РТ Спорт е най безпроблемната кола , която съм имал !
Последно да уточним, лоши и некачествени ли са френските коли или не носят достатъчно престиж?Това са различни въпроси и ако приемем че не са толкова брутално по зле от немските, имайки впредвид конкурентната им цена и множеството екстри за съответният клас, не са толкова лош избор.Не всеки човек с пари иска да парадира с колата си!А за германците има приказка: купуват си коли, които не им трябват с пари, които нямат за да впечатлят хора, които не харесват!
„Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
Не казвам, че са лоши, напротив. Просто казвам, че хората, които евентуално биха се насочили към голяма кола от този ценови клас не са тези, които биха се насочили към Мерцедес или БМВ и съответно биха преглътнали относително малките недостатъци, които съм изложил (за кола 4,85 дълга са доста слаби двигателите). Иначе като цена/ качество/ комфорт смятам, че френските коли са едни от най-добрите. А за престиж е ясно - там са други марките, други цените и който иска вади торбата с парите и плаща.
Да, очаквах нещо такова, все пак те дадоха малките си дизелови мотори на Мерцедес, те трябваше да върнат услугата някак. Няма лошо. В този сегмент има в момента голяма конкуренция на наистина хубави автомобили, което е добре за потребителите. Скоро пробвах новото Мондео и мога да кажа, че е впечатляващо, особено предвид цената си. С удоволствие ще пробвам и Талисмана. Карал съм всички Лагуни досега и винаги са ми правили кеф с комфорта вътре, сега ако са подобрили и качеството допълнително ще бъде още по-добре.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
conTXT
Рейтинг: 796 НеутралноОпределено изглежда много добре.
citoyen
Рейтинг: 1459 НеутралноВ този клас има доста страховити конкуренти, но със сигурност има добри шансове при подходяща цена и ''качество на най-високо ниво''.
За да останат ХОРА в България.
Рейтинг: 740 НеутралноКакво ще рече -"агресивен дизайн" ??!!!!
vassilun
Рейтинг: 5183 НеутралноЦена на различните версии?
stenlyaka
Рейтинг: 2557 НеутралноБих избрал 200 к.с бензин !
Инак това по габарити повече прилича на Латитюд ??
2.5
Рейтинг: 3830 НеутралноДокарва го на VW!
I Want To BelieveРено съвсем загуби физиономията си...
Чардо
Рейтинг: 1416 ВеселоНа който не му харесва ,. . . .
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24На мен ми харесва !
Рено е удобна кола за пътуване ,
независимо от класа .
И при редовна смяна с качествено масло,
двг може да се каже че е вечен .
deutschwagen
Рейтинг: 2163 НеутралноПриликата с Пасат и елементи от Ауди бие на очи. Преди време по подобен път пое и Пежо, а статията в Дневник беше със заглавие "най-германският френски автомобил".
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Аз бих предпочел повече разнообразие и всяка марка твърдо да залага на традициите си.
deymus
Рейтинг: 788 Весело[quote#8:"deutschwagen"]Приликата с Пасат и елементи от Ауди бие на очи[/quote]
Абсолютно, отпред Пасат ЦЦ, отзад Ауди, а под капака
bretschneider
Рейтинг: 515 НеутралноРазкошен багер, ако Пасат бяха избарали такава задница, щях да се кефя много!
vassilun
Рейтинг: 5183 Неутрално[quote#7:"Чардо"]И при редовна смяна с качествено масло,
двг може да се каже че е вечен[/quote]
Чардо, говориш за времена от преди 20 г.! Няма вече "вечни" двигатели. Сега произвежданите коли не могат да изкарат и 20 г. в движение.
Сахаров
Рейтинг: 544 НеутралноКолата трябва да е немска, а жената френска. Толкова по-въпроса с големия клитор на снимките.
I shave with Occam's razoremil.boev
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#12] от "Сахаров":
А ние трябва да сме всички от Перник ?
qdk12501326
Рейтинг: 346 НеутралноМного як дизайн, не мога да повярвам, че е Рено
Емиграцията е единственото решение за интелигентния българинДунав
Рейтинг: 458 НеутралноЧудесно изглеждащ дизайн, глуповато име....
Чардо
Рейтинг: 1416 ВеселоДо коментар [#11] от "vassilun":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24Това го пишеше в дипляната за Рено 21.
Имах такова ими бе по-удобно от BMW 733 IA (дк№ С 25 29 ЛС), което имах по това време на Това Р 21 само аз му минах над 600 000 км после големия ми син го караше докато не му го подпалиха една нощ в Обеля
И сега карам едно Туинго, което избирах нариочно , защото е удобно да си настанявам кьопавите крака . . .
Имал съм и други Рена , вкл. и бус
А първата ми бе през 1964-та на старо едно VW 1 200 Сф 75-11,после един Москвич, NSU 1 200 TTS (пак на старо), Шкода 105 Л . . . .
И един 15 тонен ИВЕКО с 65 м3 фургон на старо от Франция и един 12 т МАН нов на лизинг. . . . .
Ристьо
Рейтинг: 627 Неутрално[quote#2:"citoyen"]В този клас има доста страховити конкуренти, но със сигурност има добри шансове при подходяща цена и ''качество на най-високо ниво''.[/quote]
Безусловно точен !
Цена и оборудване
колкото и неприятно да звучи ,
но седаните са в най-жестока конкуренция , в който клас няма място за Рено.....
или поне в диапазона 40 000
Лагуна така и не се наложи , сега нов модел..
и той ще е със същия успех
опитваха луксозния сегмент.."Велсатис" .- трагедия ,
"Латитюд"...същата история....."Флуанс"...
това Рено трябва да е МАКС 32 - 33 000 лв и то Оборудвано..
за да се излъже някой
опитваха джипки...Сеник RX , Колеос , Каптур... сега Каджар
всеки сегмент е зает от по-добри машини....
Може, но с Конкурентна ЦЕНА...МАКС 40 000 лв
vassilun
Рейтинг: 5183 НеутралноДо коментар [#16] от "Чардо":
Знам, че си специалист по колите, Чардо! Но аз мисля, че сегашните коли са по-лабави! Просто за да се продават милиони на година!
Чардо
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноДо коментар [#18] от "vassilun":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#18:"vassilun"] Но аз мисля, че сегашните коли са по-лабави! Просто за да се продават милиони на година! [/quote]
Извинявай , че без да искам съм го изпуснал !
Абсолютно прав си !
И за преломна се счита 2000-та година !
Ами капитализма "роди" потребителското и консуматорското население !
Трябва оборот да става и това не е само при колите . . .
От европейските марки все пакзапазиха по един, два или макс три модела някои , които продължават да са ОК, но обикновено това са в скъпия клас , където оборота пак си го има , защото е въпрос на престиж да си вземеш следващия модел или фейслифт. . . .
А като погледнеш и си кажеш -=- а бе все е кола на 4 търкалета, важното е тя да ми служи срещу добро обслужване, защото съм й поверил не само моя живот
Trayan
Рейтинг: 773 НеутралноХубаво име, но не за D сегмент. Идеално е за B сегмент.
stenlyaka
Рейтинг: 2557 ВеселоКой казва, че Лагуна не се е наложила ????
goshe55
Рейтинг: 604 РазстроеноНовия Фолксваген Пасат.
"Русия е бензиностанция маскирана като държава!"Mike
Рейтинг: 669 НеутралноБез майтап и без да преувеличавам, в първия момент като видях снимката си помислих "Защо по дяволите този Пасат има емблема на Рено?!" А отзад път е едно към едно с новото Ауди А4, което излиза догодина (има снимки в нета).
Трябва да се признае, че дизайнът ми харесва, ама то е защото няма нищо общо с обичайния дизайн на Рено. Френските коли винаги са имали отвратителен дизайн според мене, като Рено и Ситроен си менят лидерството в това отношение.
Тази кола е приятно изключение, но няма нищо френско в нея. Даже и интериорът е копиран, воланът с трите спици е смес между БМВ и Ауди.Скоростния лост (или там както се води при автоматика) е абсолютно копие на този в Голфа.
Дано това им помогне на Рено да дръпнат напред, но пък вероятно така ще си загубят сегашната клиентела, която (колкото и непонятно да ми е) явно е харесвала досегашния дизайн.
ambros
Рейтинг: 515 Неутрално[quote#23:"Mike"]Френските коли винаги са имали отвратителен дизайн според мене...[/quote]
Сигурно наистина е въпрос на вкус, защото не се сещам за немска кола с по-красив дизайн от новия Ситроен С5, а и многото коне не компенсират дървеното им возене в сравнение с френските.
Petleshev
Рейтинг: 2526 НеутралноОтвън повече ми допада, отколкото отвътре...! И тая огромна емблема отпред, нещо не се вписва някак си!
Бивш tww09306483.Иначе Лагуна-та си беше приемлива за парите си кола... Имаше в някои варианти проблеми с качеството, повечко отколкото при конкуренцията! Успеха и зависи от цената!
irc84
Рейтинг: 242 Неутрално[quote#2:"citoyen"] има добри шансове при подходяща цена и ''качество на най-високо ниво''.[/quote]
"Live fast, die young, and have a good-looking corpse"Какво качество при френска тенекия, да си прявят Дачиите и да не се бутат при атовете. Това рено, фиат и други италиански и френски дрънголници да не ми ги хвалят. Колите са немски, японците и американците се доближават до тях. Който е карал първо френско и италианско и после се е качил на немска машина знае много добре за какво говоря
biss Mark
Рейтинг: 1493 ЛюбопитноА бе в този клас всички от един дизайнер ли са мислени?
Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.soul
Рейтинг: 469 НеутралноНе че нещо се правя на специалист, но карам едно рено Туинго 2011 и не съм сменял дори крушка.Направо съм шашнат, при условие че имам и японска и немска в момента и над десет досега без Рено.Улични клишета от рода "инвалидна количка с пичка" за мен не вървят!
„Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалковgrand funk railroad
Рейтинг: 1134 НеутралноРено не карам.
Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. ColucheРистьо
Рейтинг: 627 Весело[quote#21:"stenlyaka"]Кой казва, че Лагуна не се е наложила ???? [/quote]
няма значение кой го казва
отвори портал за автомобили и виж колко Лагуни се продават...
естествено - задай търсене След 2010 год..
автомобил над 5 год е машина за разходи
Наложените марки са основно перо в приходите на вносителите втора ръка..
ако марка и модел не се внасят-не се продават , няма търсене ...
колкото и да е "наложена"
Norman Granz
Рейтинг: 1655 Неутрално[quote#24:"ambros"]не се сещам за немска кола с по-красив дизайн от новия Ситроен С5[/quote]
2012/05/2012-Citroen-C5-Exclusive-2.jpg
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Нито пък аз.
Карам ей това:
http://performancedrive.com.au/wp-content/uploads/
и не бих го сменил за никаква друга марка.
Разбирачите, дето твърдят, че французите само от свирки разбирали, явно се возят в градския транспорт, за да разправят такива глупости.
dj x2805
Рейтинг: 462 НеутралноДо коментар [#31] от "Norman Granz":
www.soundcloud.com/x2805Те разбирачите са карали само 1 годишни френски и то карани злобно от някоя баба!!!
До скоро имах евтиднжос рено и за няколкото години има минимален разход по нея!
Баличея
Рейтинг: 694 НеутралноРено винаги са били най-силни с цената. Сигурен съм, че Талисманчето ще излезе на пазара с 3к евро по-ниска цена от сходен Пасат. Проблемите при колите на Рено са след 7-мата година.
historama
Рейтинг: 684 Неутрално[quote#17:"EU Stupid"]Може, но с Конкурентна ЦЕНА...МАКС 40 000 лв[/quote]
40 000 лв е цената на един компактен автомобил (клас Голф)
historama
Рейтинг: 684 НеутралноКато че ли е на базата на Латитюд. Лошото е, че Рено се свързва с малки и средни автомобили, но не и в премиум клас. Малко по-големите автомобили като R-25, Лагуна, Велсатис, Латитюд като че ли не бяха приети еднозначно. Талисман - да ме извинят, но не го считам за удачно наименование
този модел е премиумът - нека и наименованието да е премиум,: Parisien, Versailles, Mistral, Caravelle, Fregate....
ugi
Рейтинг: 571 НеутралноДобре изглежда отвън, отвътре малко дървена ми се вижда, двигателите за това купе са слаби. Но при подходяща цена ще намери купувачи. Ясно, че който гледа Рено за такава кола, явно не може да си позволи Е-класа или БМВ 5, така че ще трябва да се примири с някои неща.
ambros
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#26] от "irc84":"Какво качество при френска тенекия, да си прявят Дачиите и да не се бутат при атовете..."
Ако знаеш само колите на "атовете" с колко френски чаркове са пълни... Французите имат едно от най-качествените производства и иновации в автоиндустрията. Ориентираха се обаче преди години предимно към средния и нисък клас.
Веселин Николов
Рейтинг: 515 НеутралноНещо като нищо. Рено търпят провал след провал във високия среден клас - справка ВелСатис и Латитюд. И с Талисмана няма да е по-различно.
pariah
Рейтинг: 1159 ЛюбопитноНеочаквано добър дизайн за Рено, което към момента няма ЕДНА кола с достатъчно адекватен такъв (красива да е, демек, не просто да се ядва), но честно казано, много са разглеждали чертежите на Пасат, преди да седнат да я нарисуват...
- A witty saying proves nothing. VoltaireNorman Granz
Рейтинг: 1655 Неутрално[quote#37:"ambros"]Французите имат едно от най-качествените производства и иновации в автоиндустрията.[/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Със сигурност най-доброто окачване и най-качествените дизелови двигатели.
За дизайна не настоявам - там е въпрос на вкус, макар че за мен Ситроените са несравними.
shumkar
Рейтинг: 684 Неутрално[quote#34:"historama"]40 000 лв е цената на един компактен автомобил (клас Голф) [/quote]
прав си, 40 хил. е смешна цена за този клас, но не и повече от 55!
historama
Рейтинг: 684 Неутрално[quote#39:"Dr. G."]но честно казано, много са разглеждали чертежите на Пасат, преди да седнат да я нарисуват..[/quote]
Специално Пасат го запомняш в детайли с един бегъл поглед.
bate_sime
Рейтинг: 5 НеутралноКакто казват в Дупница "Со Пичка,со Мачка и со Борче не е кола"
soul
Рейтинг: 469 НеутралноДо коментар [#36] от "ugi":
„Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита МихалковЗа разлика от нас, в нормалният свят хората не са любители на униформеното мислене.В противен случай нямаше да има нови марки и модели във високият клас Инфинити, Лексус, Дженезис на Хюндай.Между другото Ситроен с6 беше с цена над 50000евра
и пак си имаше клиенти.
irc84
Рейтинг: 242 НеутралноДо коментар [#37] от "ambros":
"Live fast, die young, and have a good-looking corpse"Ми аз в мойта една френска част не съм видял, всичко си е made in germany само мишлена, с който пристигна е испански
ugi
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#44] от "soul":
Аз не казвам нищо лошо, даже съм любител на френските коли и нямам предразсъдъци за тях. Но когато се целиш в една категория над определено ниво/ сума трябва рязко да вдигнеш нивото, ако искаш да успееш. Във високия клас не е само какво има в колата, ами и какво усещане и имидж ти носи, какво е следпродажбеното обслужване и т.н., не е само светкащи екстрички по таблото. Та затова и френските марки, които са ориентирани като цяло към по-евтините сегменти не успяват да пробият във високия клас и обратно. А това, че за Ситроена е имало клиенти - то винаги има, въпроса е колко. Факт е, че Мерцедес, БМВ и Ауди отчитат рекордни продажби в последните години, а Пежо-Ситроен го спасяваха с китайски капитали.
shileto
Рейтинг: 1134 НеутралноДобре са я направили, само да не се изложат с цена и качество
dolna4erti4ka
Рейтинг: 1333 НеутралноНОРМАЛНО-една и съща задача,едни и същи възможности дават един и същ резултат.На мен по ми харесва дизайна на Кактус-ама това си е мое мнение.Карала съм Р-5,Дачия,Рено 11 турбо бензин вървеше като самолет,но след това минах на японско и забравих сервиза.Който си ги харесва да си ги кара.
portocala
Рейтинг: 402 НеутралноДоста неща казаха колегите за Рено преди мен. Ще добавя само, че слабото място на Реното е ел. системата. Разни куплунзи, маси, датчици и други по някое време дават фира. Ако човек поназнайва нещо за електричеството повечето дребни досадни проблеми може да си ги оправи сам. Двигателите и ск. кутии им са много добри.
Това което забелязвам при френките марки е, че се отказват от високите си класи, но по-ниските ги правят по-големи като тези, които изчезват. Например Ситроен/Пежо се отказаха от Ц6/607, но новите Ц5/508 са големи колкото тях. Гледам, че и Рено сега правят същото. Талисман е с размерите на ВелСатис. Само за височината не знам как е. Не е спомената в статията.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 5396 НеутралноАз пък карам Рено и нямам никакви забележки. Най-добрата кола, която съм имал. Талисманът е убиец, независимо какво говорят комплексарите.
I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандераpag
Рейтинг: 1221 Весело[quote#43:"bate_sime"]Както казват в Дупница "Со Пичка,со Мачка и со Борче не е кола"[/quote]
Знанието е сила, информацията - властМи да, те в Дупница много разбират от коли, трябва да ги слушаме.......
stenlyaka
Рейтинг: 2557 НеутралноДо коментар [#49] от "portocala":
Повярвай ми , имам и Рено и БМВ .Проблемите в ел.система и електронни блокове са едни и същи ....и е логично щото идат от Бош , Хелла и т.н .
Рено Лагуна 1.8 РТ Спорт е най безпроблемната кола , която съм имал !
Daniboy
Рейтинг: 842 Весело[quote#35:"historama"]Велсатис, Латитюд като че ли не бяха приети еднозначно[/quote]
„Егати и държавата, дето Костя Копейкин може да се чувства герой”Ооооо, Велсатис-а беше приет много еднозначно, но за съжаление не с този знак, който са искали Рено...
soul
Рейтинг: 469 НеутралноДо коментар [#46] от "ugi":
„Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита МихалковПоследно да уточним, лоши и некачествени ли са френските коли или не носят достатъчно престиж?Това са различни въпроси и ако приемем че не са толкова брутално по зле от немските, имайки впредвид конкурентната им цена и множеството екстри за съответният клас, не са толкова лош избор.Не всеки човек с пари иска да парадира с колата си!А за германците има приказка: купуват си коли, които не им трябват с пари, които нямат за да впечатлят хора, които не харесват!
ugi
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#54] от "soul":
Не казвам, че са лоши, напротив. Просто казвам, че хората, които евентуално биха се насочили към голяма кола от този ценови клас не са тези, които биха се насочили към Мерцедес или БМВ и съответно биха преглътнали относително малките недостатъци, които съм изложил (за кола 4,85 дълга са доста слаби двигателите). Иначе като цена/ качество/ комфорт смятам, че френските коли са едни от най-добрите. А за престиж е ясно - там са други марките, други цените и който иска вади торбата с парите и плаща.
soul
Рейтинг: 469 НеутралноДо коментар [#55] от "ugi": ault-talisman-zalaga-na-nemskoto-kachestvo/
„Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита МихалковКолега, виж тука:
http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/25377-ren
Храбър Габър
Рейтинг: 402 НеутралноКакво се оплакват феновете на ауди и пасат?
Купуват си Талисмана, сменят емблемите с любимите им и карат кола на добра цена!
ugi
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#56] от "soul":
Да, очаквах нещо такова, все пак те дадоха малките си дизелови мотори на Мерцедес, те трябваше да върнат услугата някак. Няма лошо. В този сегмент има в момента голяма конкуренция на наистина хубави автомобили, което е добре за потребителите. Скоро пробвах новото Мондео и мога да кажа, че е впечатляващо, особено предвид цената си. С удоволствие ще пробвам и Талисмана. Карал съм всички Лагуни досега и винаги са ми правили кеф с комфорта вътре, сега ако са подобрили и качеството допълнително ще бъде още по-добре.
Viper_c
Рейтинг: 309 НеутралноИмаме и Рено и Фолксваген. Да мен база за сравнение няма - едното ти върши работа, а другото ти доставя удоволствие.
Комунист и на некролог да го видиш - пак му удари шамар!Публикувано през m.dnevnik.bg