Българският суперавтомобил влезе в производство



Българският суперавтомобил Sin (от англ. грях) вече е във серийно производство, съобщи пресслужбата на производителя Sincars. Колата е рожба на автомобилния състезател Росен Даскалов от Русе.


Sin, името на който идва от популярната песен на "Пет шоп бойс" - It's a sin, е създаден в България, откъдето идват и повечето части, а сглобяването се извършва във Великобритания, защото там легализирането на подобен тип коли е по-бързо и лесно.

Българският суперавтомобил влезе в производство

© SIN CARS UK Ltd.


Автомобилът използва тръбно шаси и каросерията от карбонови и композитни материали, като тежи 1150 кг. В Sin се монтира мотор от "Шевролет" LS3 с 450 к.с. Скоростната кутия е механична с шест предавки. Като опция се предлага и секвенционална кутия. Sin се ускорява до 100 км/ч е 3,5 сек, а максималната скорост е около 300 км/ч.


Автомобилът има сериен и състезателен вариант, като базовият модел е с цена 60 000 британски паунда (почти 150 000 лева). Плановете на Даскалов са да прави по 10 коли месечно.




Серийната версия на Sin включва много нови екстри, фокусирани върху желанията на клиента, сигурност и комфорт, като ABS, тракшън контрол, нови електрическа инсталация, изпускателна система и др. Ново е приборното табло, а част от оборудването е и климатик.

Българският суперавтомобил влезе в производство

© SIN CARS UK Ltd.


Воланът е с нов дизайн, с бутони за управление на редица функции, а на централната конзола може да се монтира iPad или подобен 7-инчов таблет с Android. , спортни седалки Recaro, контрол на въздушното задно крило,


Предстои да бъдат направени няколко презентации на автомобила в Европа, като в момента той се намира на Френската Ривиера. През септември колата ще бъде представена и на едно от най-големите световни автомобилни изложения - IAA във Франкфурт.

Коментари (85)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Български суперавтомобил - захрандва се с вода (минерална), има автоматична блокировка, когато заговори жена; изключително лесен е за ремонт от всеки; ускорява до 100 км / ч с 2 сек по-бързо от модерна маршрутка и багажника му може да побере до 20 щайги с домати и краставици !

  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1533 Неутрално

    Най-искрено им желая УСПЕХ. Желая им и разширение на производството с други модели.

  3. 3 Профил на dlyubomirov
    dlyubomirov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    На живо е още по впечатляващ. Успех на Даскалов дано успее да пробие.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    ...
  4. 4 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1234 Любопитно

    В този пренаситен сегмент от бизнеса, да пробие един човек е невероятно! Дано успее нашето момче, желая му го от сърце!!!!

  5. 5 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1379 Неутрално

    Браво! Това е една много добра новина. Български автомобил точно в този сегмент е изключително приятна изненада - дано да продължи и да се разшири производството у нас, на компонентите за сглобяването му.

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  6. 6 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2845 Неутрално
  7. 7 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 776 Неутрално

    И ний сме дали нещо на света!

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  8. 8 Профил на mitakk
    mitakk
    Рейтинг: 274 Неутрално
  9. 9 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Можеше да има по-добър дизайн.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  10. 10 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2015 Неутрално

    Мечтата на българина за автомобил. Досега всичките самоделни модели създавани в България са все около този вид и клас. Все някакви шашардисващи форми, отварящи се нагоре две врати, и.т.н. Обикновено изобретателите сами си ги карат.

    УТОЧНЕНИЕ: СТАТИИТЕ ПОД КОИТО ПОСТВАМ ИЗРАЗЯВАТ ИЗЦЯЛО МНЕНИЕТО НА ДНЕВНИК И В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ СЪВПАДАТ С МОЕТО МНЕНИЕ
  11. 11 Профил на morf
    morf
    Рейтинг: 784 Неутрално

    До коментар [#9] от "socialen":

    Ето, социален, като един истински пролетар, ще жертва няколко хиляди часа от личното си време, и ще изработи нов дизайн.

  12. 12 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1117 Неутрално

    Браво, нека има такива проекти. Макар че аз лично очаквах да видя нещо свързано с електромобилите.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  13. 13 Профил на Never surrender
    Never surrender
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Успех и да докарате скоро стотната бройка в България да я разгледаме.

    Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.
  14. 14 Профил на staska
    staska
    Рейтинг: 1122 Неутрално

    Късмет и успех! Хубаво е да се четат такива новини.

    "Този, който търси ангел и следи само за крилата, рискува да се прибере в къщи с гъска."
  15. 15 Профил на Peter Stoychev
    Peter Stoychev
    Рейтинг: 434 Неутрално
  16. 16 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2156 Весело

    Колата е с интересен, с не лош дизайн. Бих си купил такава, но ме спира само това, че не се споменава за направени "краш" тестове!

  17. 17 Профил на barking_dog
    barking_dog
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Успех на Даскалов с този проект. Много амбициозен план за 10 коли месечно!

  18. 18 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4147 Неутрално

    [quote#7:"КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ"]И ний сме дали нещо на света![/quote]
    Ако обърна внимание, колата се произвежда в Ю.К.

  19. 19 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 4287 Неутрално

    Браво.Успех на пазара.

  20. 20 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 829 Неутрално

    "сглобяването се извършва във Великобритания, защото там легализирането на подобен тип коли е по-бързо и лесно"

    Колко много може да се каже за България с едно такова изречение.

  21. 21 Профил на w22
    w22
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#20] от "teridan":

    България сме под 7 млн, а бюрокрацията е адска..имаш 1000 хиляда врати за отваряне преди да изплуваш. Това е бремето на комунизма - всичко да е сиво и еднакво, да се чака рушветче за да свършиш работата. Чакаш ли нещо от държавата? По-добре терминал2 и чакай в чужбина.

  22. 22 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 478 Неутрално

    До коментар [#9] от "socialen":

    и ти можеше да си по-социален
    Автомобила изглежда гот много успехи желая на производителя

    www.soundcloud.com/x2805
  23. 23 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2116 Неутрално

    [quote#9:"socialen"]Можеше да има по-добър дизайн.[/quote]
    Ей българомразец, ти някога работил ли си? Или си изкарваш мизерния хляб като плюеш по българите?! Такива като теб трябва да се лишават от българско гражданство и да заминават където си искат! Най-вероятно в Сибир!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  24. 24 Профил на Бай Стоен
    Бай Стоен
    Рейтинг: 485 Неутрално

    Браво на човека. Много успехи му желая.

    st-impex.com
  25. 25 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1133 Неутрално
  26. 26 Профил на danibs
    danibs
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Когато една нация произвежда имиджови продукти като например спортни автомобили, това може да говори само добро за нея

  27. 27 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 677 Неутрално

    До коментар [#9] от "socialen":

    Като например "вечния" дизайн на Лада 7-ца.

  28. 28 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 677 Неутрално

    До коментар [#26] от "danibs":

    Всъщност много по-добре говори производството на обикновенни масови автомобили в големи тиражи. Ама това явно не го можем, та успех на Даскалов със спортната кола.

  29. 29 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 829 Неутрално

    [quote#26:"danibs"]Когато една нация произвежда имиджови продукти като например спортни автомобили, това може да говори само добро за нея [/quote]
    Нацията не произвежда нищо. Произвежда го определен човек и то в чужбина, щото нацията не е способна да си организира нормално функционираща държава и да излъчи ръководители които управляват с отговорност и мисъл за нацията. Нацията произвежда основно престъпност, ниска култура, арогантност и като се появи искрица на нещо добро си го приписва като заслуга на нацията.

  30. 30 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 677 Неутрално

    До коментар [#16] от "batzdravo":

    Всъщност краш теста го направи Даскалов в състезанието преди няколко седмици. Потърси клипчета в нета, Дневник също ги публикуваха. Оцеля след адска катастрофа. Та явно шасито го бива.

  31. 31 Профил на 42
    42
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Скоро гледах по Дискавъри ремонт на подобна супер кола, шасито беше прахово боядисано, съответно се бе разпаднало от ръжда. Дано нашия не се излага с подобни икономии.

    След комунистите най-много мразя антикомунистите!
  32. 32 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 541 Любопитно

    Чудесно! Вероятно вече имат поръчки, за да стартират производство. Само ми е странно, че прототипът е с ляв волан...

  33. 33 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 594 Весело

    Мъжките мераци се гасят с пари.....прекрасно изделия ! И пак не може да се прави в Бг, защото ние си имаме "институции"...
    Може да се търкалят саморазпадащи се таратайки, а не можеш да узакониш една добра машина...

  34. 34
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  35. 35 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Супер! Жалко само, че няма възможност да се сглобява в България. Законодателите да помислят!

  36. 36 Профил на lele266
    lele266
    Рейтинг: 422 Неутрално

    Путлеристите които коментират тук, видяха нещо българско и веднага се заеха да го оплюват ......

  37. 37 Профил на registriran
    registriran
    Рейтинг: 476 Неутрално

    ББ да вади бързо лентичка от някой джоб,че други ще си присвоят заслугите...

  38. 38 Профил на TAC
    TAC
    Рейтинг: 656 Неутрално

    Дръзко и амбициозно начинание!Дано успее,стискам палци!

    rock n' roll is king!
  39. 39 Профил на shoilev
    shoilev
    Рейтинг: 8 Гневно

    хората няма какво да ядат, тия суперкола правят

  40. 40 Профил на bobix
    bobix
    Рейтинг: 846 Неутрално

    It's a sin, е създаден в България, откъдето идват и повечето части, а сглобяването се извършва във Великобритания, защото там легализирането на подобен тип коли е по-бързо и лесно.

    Пак опираме до държавната спирачка.

  41. 41 Профил на bobix
    bobix
    Рейтинг: 846 Неутрално

    [quote#39:"shoilev"]хората няма какво да ядат, тия суперкола правят [/quote]
    Ти от толкова интернет не отиваш до магазина за храна.

  42. 42 Профил на slonsco
    slonsco
    Рейтинг: 1052 Неутрално

    сглобяването се извършва във Великобритания, защото там легализирането на подобен тип коли е по-бързо и лесно.
    Дрогерете политици и бюрократи да се замислят,ако могат ,каква бизнес среда предлагат

  43. 43 Профил на nix1130
    nix1130
    Рейтинг: 557 Весело
  44. 44 Профил на hasanço
    hasanço
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Много ободрява6та новина.Браво и успехи.Ло6ото е 4е нямам толкова пари

    ne mutlu türküm diyene.
  45. 45 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 684 Неутрално

    [quote#28:"niakoi_si"]Всъщност много по-добре говори производството на обикновенни масови автомобили в големи тиражи. [/quote]
    Там инвестицията е много голяма. Не е по силите на един човек. Освен това трябва да се мисли за пазара, така масово производство не става без комбина с известна марка с разработен пазар.
    Да пожелаем успех на г-н Даскалав. Нека се наложи като име в автомобилостроителния бизнес, пък току виж сме успели и в България да привлечем сериозен инвеститор и да почнем производство тук.

  46. 46 Профил на Додо
    Додо
    Рейтинг: 957 Неутрално

    Пожелавам късмет на този автомобил! Да си намери много доволни клиенти!

  47. 47 Профил на pyjamka
    pyjamka
    Рейтинг: 8 Любопитно

    Интересна новина - за това как една амбициозна идея става реалност. Поздравления!

    А снимките към статията са правени в град Русе. Би било хубаво също така, както центърът беше основно ремонтиран (и по този начин - превърнат в бляскава сцена за този красив автомобил), да бъдат трайно и качествено ремонтирани и улиците в града.

  48. 48 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1076 Неутрално

    Не изглежда зле. Успех!

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  49. 49 Профил на Чарли Мишкин
    Чарли Мишкин
    Рейтинг: 2603 Неутрално

    Успех на колата и на Росен Даскалов.

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  50. 50 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Никак не е лоша колата ...
    Малко е ниска , само , за булевард Прага , Руски паметник- доскоро, и някои други софийски улици ...))
    Браво за ентусиазма и желая успех !!!

    BIG AL
  51. 51 Профил на petrov_pv
    petrov_pv
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Алооооооооооо, министъра на Икономиката, четеш ли тази статия и коментарите под нея?????????????????

  52. 52 Профил на irc84
    irc84
    Рейтинг: 273 Неутрално

    Харесва ми, пък щом е с chevy двигател (те са ми страст) още по-добре, дано да успее да пробие в този клас, защото там конкуренцията с производителите от Англия, Германия, Италия и САЩ е наистина много жестока

    "Live fast, die young, and have a good-looking corpse"
  53. 53 Профил на irc84
    irc84
    Рейтинг: 273 Неутрално

    и Япония и Ю.Корея да не пропуснем

    "Live fast, die young, and have a good-looking corpse"
  54. 54 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8059 Неутрално

    Дано да шашнат света с тази кола.

  55. 55 Профил на dlyubomirov
    dlyubomirov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#27] от "niakoi_si":

    Винаги се сещам за това
    http://demotivation.me/bkjazyv6bj6spic.html

    ...
  56. 56 Профил на _tsiki_ (otvratitelen nov sait)
    _tsiki_ (otvratitelen nov sait)
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#55] от "dlyubomirov":

    Няма база за сравнение между шайката пияни крепостни селяни убиици и обединена Европа с нейното дете Америка.

  57. 57 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 1479 Неутрално

    Пак ли българите правят кариера по света. Къде е Бате, дето плачеше за български автомобил.

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  58. 58 Профил на Петърчо
    Петърчо
    Рейтинг: 529 Неутрално

    До коментар [#9] от "socialen":

    Като на волга, например?

  59. 59 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1253 Неутрално

    [quote#36:"lele266"]Путлеристите които коментират тук, видяха нещо българско и веднага се заеха да го оплюват ...... [/quote]
    е що да не, тяхната родина не е тук нормално е, още от време оно болшевиките нямат родина освен СССР, ма то сега няма СССР за това е такава каша в главите им

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  60. 60 Профил на Жълтопаветник
    Жълтопаветник
    Рейтинг: 267 Неутрално

    Тая кола е точно толкова българска, колкото и Джон Атанасов е българин.

  61. 61 Профил на eus47368223
    eus47368223
    Рейтинг: 274 Неутрално

    [quote#9:"socialen"]Можеше да има по-добър дизайн. [/quote]
    Западът е виновен. И капитализмът.

  62. 62 Профил на klati_mi_se
    klati_mi_se
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Ей, този Даскалов.
    Оня ден докато си пиехме ракията му казах да смени двигателя. Двигателя на Шевролет е пълен боклук. Американците не правят хубави двигатели.
    Трябва да сложи двигател на БМВ.
    Освен това сглобяването трябва да бъде в Русе. Мислехме да осигурим евтина циганска работна ръка и да падне себестойноста.
    Ей не слуша този човек, какво ще го правя не знам.

  63. 63 Профил на klati_mi_se
    klati_mi_se
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Ей, този Даскалов.
    Колата била българска, кое и е българското?
    Колко от частите са проектирани и изработени в България?
    Защо не се сглобява в България?
    Много съм разочарован от Даскалов, много...

  64. 64 Профил на bayern
    bayern
    Рейтинг: 434 Неутрално

    само огледалата са произведени в бг

    Welthauptstadt Germania
  65. 65 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 723 Неутрално

    По-вечето снимки са правени около Историческият музей в Русе (бивш дворец Батемберг). Колата обикаля там 2-3 дни. Хубава е. Поздравления за Росен. И успех!

  66. 66 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    В този сегмент наистина се иска голяма доза смелост за да се набърка човек в играта. Колата изглежда много добре, дано добре да се продава.

  67. 67 Профил на mort
    mort
    Рейтинг: 244 Неутрално

    Интересно. На сайта на Шеви предлагат този двигател "за вашия авто проект". Това е двигателят на Корвет и Камаро.

    http://www.chevrolet.com/performance/crate-engines/ls3.html

  68. 68 Профил на Раковски
    Раковски
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Има много добър филм за това как се прави тази кола.

    https://www.youtube.com/watch?v=V9Ckz83Q9E8

  69. 69 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 656 Неутрално

    До коментар [#9] от "socialen":

    Дай да видим твоя проект и дизайн!

  70. 70 Профил на jib39432858
    jib39432858
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ето видео с реклама на спортния модел.
    Филмата се казва: "SIN CARS UK Ltd."
    https://youtu.be/iqX6L0nvVpM

  71. 71 Профил на irc84
    irc84
    Рейтинг: 273 Неутрално

    [quote#62:"klati_mi_se"]Оня ден докато си пиехме ракията му казах да смени двигателя. Двигателя на Шевролет е пълен боклук. Американците не правят хубави двигатели. [/quote]
    човек карал съм американско шеви там, тук си карам БМВ. За спортен автобомил винаги ще гласувам за американски мускъл, за магистрален седан и комби, което да влачи голяма каравана винаги за немски маратонец

    "Live fast, die young, and have a good-looking corpse"
  72. 72 Профил на Maradona
    Maradona
    Рейтинг: 506 Весело

    Син Сити трябваше да я кръстят!

  73. 73 Профил на BarBQ
    BarBQ
    Рейтинг: 861 Неутрално
  74. 74 Профил на Müller
    Müller
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Успех на г-н Даскалов с производството и продажбите!

    The structure of the EU today is based on the Nazi plans published in Berlin in 1942 - Rodney Atkinson
  75. 75 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 2073 Неутрално

    "сглобяването се извършва във Великобритания, защото там легализирането на подобен тип коли е по-бързо и лесно."

    Ето как заради тромавите процедури се губят работни места.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  76. 76 Профил на filinev
    filinev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Това някакъв ташак ли е? Самата философия на скъпите автомобили е да не са български. Това е като пистата за Ф1 в Плевен.

  77. 77
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  78. 78 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3751 Неутрално

    ВИИ Карл Маркс

    Леврозона vs...

    Покрай безспорно преобладаващи недостатъци,
    капитализмът има един-два от другия вид.

    Возилото се произвежда в Ю.К., по простата причина,
    че там наемния труд е най-евтин.

    Обаче, соцялния критикар socialen made a point.
    Ленин никога не би допуснал такъв дизайн (антиколективистичен)

    До коментар [#18] от "historama":

    И ний сме дали нещо на света!
    - цитат на коментар #7 от “КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ”

    Ако обърна внимание, колата се произвежда в Ю.К.

  79. 79 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3751 Весело

    Супер, авто и мобилен
    в нивга бивало возило

    Мутровоз?

    пп
    Серийно щом запечатат
    3D принтват отпечатат

    евтино и безотказно
    авто мобилето приказно,

    два резервни ти ще имаш
    и два други - чакаш взимаш.

    До коментар [#72] от "Maradona":

    Син Сити трябваше да я кръстят!

  80. 80 Профил на bombov_saruyar
    bombov_saruyar
    Рейтинг: 728 Неутрално

    В ОК има дълга традиция в производството и продажбите на бутикови състезателни коли. Сглобяването и легализацията е там където ще бъде основния и платежоспособен пазар. Между другото, нивото на БГ инжинерите е доста добро, сравнено с най-доброто в Европа и света.

    Ако по пътя напред, не помним как сме стигнали до тук, няма да стигнем там, за където сме тръгнали.
  81. 81 Профил на The Stig
    The Stig
    Рейтинг: 1074 Неутрално

    Всичко е много хубаво и патриотично, ако дето гусин Роско Даскалов е най-обикновен русенски шмекер.
    Наскоро с цялата си глупост подложи на риск живота на състезател в аматьорска надпревара и дори имаме наглостта да обвини пострадалия.
    Видео:
    https://youtu.be/W436wZiFvK4

    И един много добър коментар за цялата ситуация и куцащия маркетинг на "българския супер-мега-гигаавтомобил":
    https://ivanonracing.wordpress.com/2015/06/12/%D0%B7%D0%B0-%D0%BD%D0%B0%D0%B3%D0%BB%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%82%D0%B0-%D0%B8-%D0%BB%D0%B8%D0%BF%D1%81%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B0/

  82. 82 Профил на eus47368223
    eus47368223
    Рейтинг: 274 Неутрално

    [quote#78:"dnevnikar"]Возилото се произвежда в Ю.К., по простата причина,
    че там наемния труд е най-евтин[/quote]
    Ъмм... я пак?

    Най вероятно се произвежда в UK, защото
    1) там има много повече възможности;
    2) реномето на продукт, произвеждан там, би било съвсем друго
    3) там законодателството за такова производство е много по-добро, процедурите за регистрация - много по улеснени, макар и стриктни, корупцията - много по-ниска и т.н. Тук можеш да успееш с такова начинание само ако си приближен на властимащите и переш пари

  83. 83 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1014 Неутрално
  84. 84 Профил на patronr
    patronr
    Рейтинг: 8 Весело

    Да беше измислил как да запълни дупките по пътищата! Иначе коли колкото искаш има. И защо не го сглобява в Басарбово, а да го узакони, където си иска??? Това е начин да засмуче пари от нас, но аз няма да му дам и стотинка. Имам си кола, а неговата не е за мен, дори да съм милионер.)) А за прането на пари има други по осведомени!)))

  85. 85 Профил на Eric Silver
    Eric Silver
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Къде виждате български автомобил.И кои части се произвеждат в България. Името на англииски..А и цената точно по нашите стандарти.В края на 80 те години също имаше някакви сглобки на автомобили в България -мисля че се казваха "София"- на някакви ентусиасти , но всичко беше до там.С такива единични екземпляри автомобилостроене не се прави. А всички бивши соц страни вече сглобяват по няколко марки докато ние още се занимаваме с прототипи и то сглобени в чужбина. Жалко, но това е истината.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK