В обновеният "Фиат" 500 новостите са скрити за очите

Новите цветове носят имената Corallo Red (на снимката) и Opera Burgundy.



Осем години след старта на продажбите на възродения "Фиат" 500 от "Фиат" подложиха на обновяване култовия си модел. До момента колата е намерила 1.5 млн. купувачи, привлечени основно от нейната ретро визия. Това е причината промените отвън да са правени много внимателно, за да не се повлияе на общото излъчване. Като цяло обаче подменените детайли са 1800, отбелязват от компанията.


Отвън се забелязват променени в радиаторна решетка и фаровете, с добавени дневни LED светлини. Отзад стоповете са с различна светлинна графика. Естесвено, появяват се нови джанти, както и два допълнителн цвята, за да достигне общата палитра до 13 предложения.


В гамата на "Фиат" 500 се добавя удно ново ниво - Lounge, което предлата стъклен панорамен покрив, 15 инчови алуминиеви джанти, повече хромирани елементи, кожена облицовка на волана и скоростния лост и т.н. Лансира се и новата програма "Second Skin", която позволява персонализации в няколко стила - Lord, Comics, Navy и Camouflage.

"Фиат" 500 запазва старите си размери - дължина 3.57 метра, ширина 1.6 м, височина 1.50 м и междуосие 2.3 м.

"Фиат" 500 запазва старите си размери - дължина 3.57 метра, ширина 1.6 м, височина 1.50 м и междуосие 2.3 м.


В салона основната промяна е появата на 5-инчов реагиращ на допир екран в средата на арматурното табло, като в зависимост от версията през него се управлява мултимедията, следят се показанията на бордовия компютър и навигацията. Системата за забавление е напълно съвместима със смартфони и предлага уеб-базирани услуги.




Освен стандартното аналогово приборно табло, с екранче в средата, "Фиат" 500 може да се поръча и с изцяло дигитално, разработка на "Магнети Марели". При него информацията се проектира на 7-инчов TFT дисплей, като водачът може да избере върху кои данни да е приоритетът.

В обновеният "Фиат" 500 новостите са скрити за очите

Гамата от двигатели на мъника е добре позната, като двуцилиндровият бензинов мотор с обем 0.9 литра от поколението TwinAir е с мощности 85 и 105 конски сили. На определени пазари ще се предлага и 1.2-литров агрегат със 69 конски сили, които има и фабрична версия на пропан-бутан. Дизелото предложение е 1.3 Multijet с 95 конски сили.


Освен с механични трансмисии, моторите могат да се комбинират и с роботизираната Dualogic, разработка на "Магнети Марели", която може да работи в ръчен и автоматичен режим на смяна.

Ключови думи към статията:

Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 2012 Неутрално

    Жив запорожец

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  2. 2 Профил на raven
    raven
    Рейтинг: 763 Весело

    Ролкови кънки за слон.
    Мъник-сладур.

  3. 3 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 777 Неутрално

    Взех си такова под наем миналата година в Италия и бях приятно изненадан от цялостното му държане и преживяване, както на магистралата, така и по тесните средновековни улички, които изобилстват в Италия. Очевидно от Фиат гледат какво правят в Мини и гледат да не изостават и с оглед на по-достъпната цена са на прав път мисля. Единствено ФВ така и не успяват според мен да възродят бръмбара успешно като Мини и Фиат, и продажбите на бръмбара са в пъти по-малки

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  4. 4 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 494 Неутрално

    Безспорно много грозна кола, която заедно с Multipla-та окончателно ще разбие мита за гениалността на италианските дизайнери.... Както отбеляза някой по-горе, прилича и на супер ретро Запорожец.

    Също така е вярно, че за тесните улици на Италия сигурно е много подходящо.

  5. 5 Профил на Панайот Панайотов
    Панайот Панайотов
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    Карах един рента кар през Април точно с тоя мотор 1.2 - много нещастен двигател. Отделно е 8 клапанов, и няма никаква тяга. По-добре да го бяха спрели, отколкото да го мъчат на това относително малко но тежко купе.

    Fun is just point of view.
  6. 6 Профил на soul
    soul
    Рейтинг: 441 Неутрално

    До коментар [#4] от "12345":
    Няма как да не прилича на Зазка, понеже оригиналният Фиат 500 беше прототипът в основата му!!!

    „Тази смрад, която изпускаме, поражда около Русия презрение към нас, недоверие, нелюбов. " Никита Михалков
  7. 7 Профил на Petak
    Petak
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Много е готин. Само тоя ЛСД дисплей в центъра на таблото съмсем леко зас...ира пейзажа.

  8. 8 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 392 Неутрално

    Каквото и да са направили, чинкуеченто си остава най-красивият мини автомобил!

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  9. 9 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 852 Неутрално

    [quote#6:"soul"]Няма как да не прилича на Зазка, понеже оригиналният Фиат 500 беше прототипът в основата му!!! [/quote]
    Малка корекция, прототипът за ЗАЗ 965 е ФИАТ 600. Интересното е усещането, като караш този ФИАТ 500 с двуцилиндровият бензинов мотор TwinAir. Бръмчи почти като ЗАЗ-ка.

  10. 10 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1098 Весело

    Какво и да го правят си остава Фиат и малък бръмбар

  11. 11 Профил на Goblin
    Goblin
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Симпатичен, но по отзиви се развалял често ...

  12. 12 Профил на eus47368223
    eus47368223
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Дизаинът на този автомобил е откраднат от "Запорожец"! Ама така е, всичко на запад е измислено в Русия и после откраднато!

  13. 13 Профил на nikruma
    nikruma
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#12] от "eus47368223":

    Даже краденето от Русия е измислено в Русия и после е откраднато от Запада )))

  14. 14 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3290 Неутрално

    [quote#11:"Alkizeer"]Симпатичен, но по отзиви се развалял често ...[/quote]

    За съжаление, това е най-ненадеждната кола за 2014 г. според - доколкото си спомням - или What Car? или Car and Driver.

    Иначе е определено симпатична - италианско бонбонче.

    Но дори и да беше най-надеждната, не бих си я купил, не се чувствам добре в малки коли.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  15. 15 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 777 Неутрално

    Ще купя на жена ми. Но аз ако се кача ще слагам маска да не ме познае някой зад волана на тази кабинка на лифт

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  16. 16 Профил на opt_02
    opt_02
    Рейтинг: 434 Неутрално

    [quote#4:"12345"]Безспорно много грозна кола, която заедно с Multipla-та окончателно ще разбие мита за гениалността на италианските дизайнери.... [/quote]
    Хм, красотата е въпрос на вкус...
    А и двете цитирани коли са страшно функционални.
    Фиат 500 (не само този модел, особено предишния - с трите модификации - 0.7, 0.9 и 1.1) е незаменима за градски условия кола. Жена ми не признава по-добра от първата, но не се качва на последната, щото върви като изтребител.. и е истина!

  17. 17 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 777 Неутрално

    До коментар [#4] от "12345":

    Не си прав да сравняваш Мултипла с която и да е друга кола. Дори руските коли колкото и да са допотопни са красиви в сравнение с нея!

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  18. 18 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5119 Неутрално

    Изключително симпатична количка. Различава се от останалата ширпотреба.

    Gunter glieben glauchen globen
  19. 19 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2142 Неутрално

    До коментар [#17] от "Торбалан":

    Само дето Мултиплата е изключително практична и удобна, при все цялата си грозотия. Нещо, което руските коли нямат.

    А грозотията й по никакъв начин не оборва дизайнерските умения на италианците - дизайнерството е смелост, само по себе си. Правиш нестандартни и непознати неща. Това, че някой път не се е получило няма как да е база за извод..

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  20. 20 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5119 Неутрално

    До коментар [#19] от "Darth Plagueis":

    Мултипла е вдъхновена от детски рисунки. Това няма как да не я направи симпатична. Удобството й е допълнителен бонус.

    Gunter glieben glauchen globen
  21. 21 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 852 Неутрално

    До коментар [#14] от "Norman Granz": Мисля, че си в грешка. Може би става въпрос за ФИАТ Панда. От TÜV-Report 2014 най-лошите 2-3 годишни коли : 1.Dacia Logan 2.Alfa Mito
    3.Fiat Panda 4.Citroen Berlingo 5.Ford Ka





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK