"Бентли" пуска лимитирана серия от седем "самолетни" версии на Continental GT Speed



Германският производител на луксозни автомобили "Бентли" пуска лимитирана серия от седем бройки на модела си Continental GT, вдъхновена от групата за въздушна акробатика Breitling Jet Team. Броят на колите е точно толкова, колкото самолетите, използвани от майсторите на летенето.


Специалната серия е разработка на звеното за поръчкови модели на "Бентли", носещо името Mulliner, като целта е да се покажат възможностите за персонализация. Повод за лансирането на автомобилите е турнето на Breitling Jet Team в САЩ и Канада, което започва на 25 юли.

"Бентли" пуска лимитирана серия от седем "самолетни" версии на Continental GT Speed

© Бентли


Отвън "Бентли" Continental GT Speed Breitling Jet Team Series се отличава по двуцветното купе, с яркожълти акценти - цвят, запазена марка за самолетите "L-39 Албатрос" на групата за въздушна акробатика.


В салона прави впечатление карбоновото покритие на арматурното табло. Пред спътника на водача са изобразени стилизирано и седемте самолета в тяхната формация, запазена марка, кръстена Avenger.

"Бентли" пуска лимитирана серия от седем "самолетни" версии на Continental GT Speed

© Бентли


На прага пък е посочен номерът на колата от специалната серия. В салона присъстват жълти акценти на ключови места.


Дебютът на лимитираната серия "Бентли Континентал" GT Speed Breitling Jet Team Series на авиошоуто Boeing Seafair, което ще се проведе на 31 юли в Сиатъл.

Коментари (34)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    Класика, блясък, престиж

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  3. 3 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 2226 Неутрално

    До коментар [#2] от "sorosoidnapravda":

    Със сигурност поне една от седмицата ще е у нас.

  4. 4 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 838 Неутрално

    Бе не че нещо, но тези жълти ивици не отиват на тази кола.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  5. 5 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 823 Неутрално

    Четох някъде, че Брайтлинг нямат никаква историческа връзка с авиацията и летенето но това явно не им пречи да се самоопределят, че то е "част от тяхното ДНК", както е модерно да се казва...Та така де, маркетинга е цар в днешно време!..

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  6. 6 Профил на uiw58319200
    uiw58319200
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Бентли е английски производител. Не само че сте много елементарни в това което пишете, но сте и не информирани.

  7. 7 Профил на caterpillar
    caterpillar
    Рейтинг: 340 Неутрално

    шест комента преди мен - значи седмата още е свободна - взимам я

  8. 8 Профил на morf
    morf
    Рейтинг: 952 Неутрално

    [quote#6:"uiw58319200"]

    Бентли е английски производител. Не само че сте много елементарни в това което пишете, но сте и не информирани. [/quote]

    Да, със собственик Volkswagen. Не съм сигурен, но мисля, че в момента в Англия само сглобяват произведените някъде другаде части.

  9. 9 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 834 Любопитно

    До коментар [#6] от "uiw58319200":

    Всичко тече, всичко се променя:
    Bentley Motors Limited (/ˈbɛntli/) is a British luxury automaker, and a wholly owned subsidiary of the German company Volkswagen AG.

    Уикипедия

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  10. 10 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 834 Неутрално

    До коментар [#8] от "morf":

    "Most Bentley cars are assembled at the company's plant in Crewe, with a small number of Continental Flying Spurs assembled at the Transparent Factory in Dresden, Germany."

    Wiki

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  11. 11 Профил на morf
    morf
    Рейтинг: 952 Неутрално

    До коментар [#5] от "Yomega":

    Произвеждали са часовници с функции полезни за пилоти, но всичко това вече е заменено от модерни уреди. В наши дни наистина използват тази част от историята си за реклама.

  12. 12 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3973 Неутрално

    За самолетните версии си имаше друга марка..., Сааб! Имаха си собствен дух и концепция, ама освободиха нишата, жалко!
    И, ако ще е английска марката, Ролс Ройс все още прави самолетни двигатели и са име в тази област!

    Бивш tww09306483.
  13. 13 Профил на Густав
    Густав
    Рейтинг: 762 Неутрално

    До коментар [#6] от "uiw58319200":
    До коментар [#8] от "morf":
    До коментар [#10] от "Торбалан":

    Ако някой каже, че Бентли са немски производител, то тогава всичките коли са източно-европейско-азиатски.

    За мен най-важното за една кола са инженерингът и асемблирането. Това, къде отива печалбата на фирмата или от къде идва ламарината не е от водещо значение.

  14. 14 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#8] от "morf":

    В Германия галвазинират купетата, всичко останало се прави в Англия.

  15. 15 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Това,че Бентли е собственост на Фолксваген,по никакъв начин не ги прави германски производител.По същата логика трябва и Ламборгини да ги наречат германски производител...

  16. 16 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2657 Неутрално

    Жесток дзвер!

    I Want To Believe
  17. 17 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2657 Неутрално

    До коментар [#15] от "eurogi":

    Пропусна Бугати...
    Всъщност ако не са VAG, къде щяха да бъдат тези марки?!
    Или при BMW, или при FIAT, в краен случай при някои индийци...

    I Want To Believe
  18. 18 Профил на Търпана
    Търпана
    Рейтинг: 395 Неутрално

    [quote#6:"uiw58319200"]Бентли е английски производител. Не [/quote]
    Английски, английски, колко да е английски.... Собственост е на Народната Кола - демек фолксваген.... То и ролс-ройс и ягуар са толкова английски...

    Помнете ГОРЯНИТЕ! Въоръжената борба на стотици хиляди българи срещу комунизма, 1945 - 1954!
  19. 19 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2657 Неутрално

    [quote#18:"Търпана"]и ягуар са толкова английски...[/quote]

    Поне Индия е част от британската общност!

    I Want To Believe
  20. 20 Профил на Цезар
    Цезар
    Рейтинг: 561 Неутрално

    КОЛА ТА ДРЪНКА ....... НАЛИ НЕ Е ЗАПОРОЖЕЦ )))))

  21. 21 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 782 Неутрално

    До коментар [#10] от "Торбалан":



    Бентли са британски , както след като Абрамович , купи ЧЕЛСИ той не стана руски отбор, защото собственика е руснак.

  22. 22 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 782 Неутрално

    Фолксваген винаги набляга на това , че Бентли са британски , а Ламборгини италиански, БМВ също не парадира с немската собственост в Ролс Ройс и Мини Купър. А иначе няма съмнение , че тези коли са британски , защото са проектирани и произведени от британци във Великобритания , а компаниите майки са дали голяма автономност на местните да работят , а трансфера на технологии го има , но той тече и в двете посоки , от британците към немците и обратно.

  23. 23 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 736 Неутрално

    До коментар [#5] от "Yomega":

    https://www.breitling.com/en/since1884/breitling/

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  24. 24 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 782 Неутрално

    [quote#8:"morf"]Да, със собственик Volkswagen. Не съм сигурен, но мисля, че в момента в Англия само сглобяват произведените някъде другаде части. [/quote]

    Абе то и в немските автомобили над 50 процента от чарковете не са немско производство. Не , че немците и британците не могат да си ги произведат , но при тях е по скъпо.

  25. 25 Профил на kepler
    kepler
    Рейтинг: 510 Неутрално

    До коментар [#15] от "eurogi"

    Малко тълкуваме произхода както ни е угодно.
    Казваме че Шкода супърб е производна на Пасат, а не соц примитив.
    Леново е Ай Би Ем, а не китайски буклук.
    Дачия е Рено, а не румънска мамалига.
    Що не си останаха Бугати френски ? Ми щото французите само за свирки ги бива.
    На Бетли и Ролс ройса само тапицерията им шият на острова и бояджийската работа.
    Германия, както всяка развита капиталистическа държава е силно контрастна, в която брандовете движат паричните потоци и захранват всички останали надути пуяци в нея.

  26. 26 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 834 Неутрално

    До коментар [#21] от "takeshi303":

    Този модел се сглобява в Германия с немски части
    Иначе марката оригинално е британска.

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  27. 27 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 782 Неутрално

    [quote#12:"tww09306483"]И, ако ще е английска марката, Ролс Ройс все още прави самолетни двигатели и са име в тази област! [/quote]
    https://en.wikipedia.org/wiki/Rolls-Royce_Holdings

    Ролс Ройс холдинг, който прави двигателите за самолети в момента няма нищо общо с компанията , която произвежда колите. Споделят обща история, но са разделени отдавна. И не просто произвеждат , те са на 2 най голям производител в света, след Дженерал Електрик.

  28. 28 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3973 Неутрално

    До коментар [#27] от "takeshi303":

    Е, то няма голяма компания, която да не раздели дейностите си...! По-скоро имам в предвид че са имали обща история, някъде назад във времето...
    Колкото и Сааб имаха общо със Скания и после ги отделиха, после и колите отидоха при GM, сега са при някакви китайци, но марката и някакви традиции в представите на хората си остават. Жалкото е, че продажбите и гоненето на оборот на всяка цена, не прощават на никой още по-малко на марките с малко модели и производството за малка ниша от пазара...!

    Бивш tww09306483.
  29. 29 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 836 Неутрално

    [quote#12:"tww09306483"]
    За самолетните версии си имаше друга марка..., Сааб![/quote]

    До коментар [#12] от "tww09306483":Самолетни версии имат доста от авто производителите. ФИАТ може би е най-старият и с най-много модели. Дори Луфтвафе след 2СВ летят на ФИАТ Г91. Митсубиши до 2СВ има доста модели сега разработват регионален джет. БМВ до краят на 2СВ произвеждат самолетни двигатели. Хонда имат малък бизнес джет.

  30. 30 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3801 Неутрално

    Ако има някоя с газова уредба - бих се помислил...

  31. 31 Профил на FTA
    FTA
    Рейтинг: 395 Неутрално

    [quote#6:"uiw58319200"]Бентли е английски производител. Не само че сте много елементарни в това което пишете, но сте и не информирани. [/quote]

    Като прочетох, че са го написали и знаех, че някой ще изквичи. БЕШЕ, английска, сега е собственост и тялом и духом на Volkswagen AG.

    Социализъм - превръща паразитирането в държавна политика.
  32. 32 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2360 Неутрално


    " Германският производител на луксозни автомобили " Бентли ..."


    Защо да е германски, не е ли английски ?

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  33. 33 Профил на mort
    mort
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Няма значение откъде са парите. Парите са дошли, за да бъдат инвестирани и печелени от продължаването и развиването на дадена марка, в случая Бентли. Така че и всичките инженери да са сингапурци и папуаси например те ще работят в подчинение на това да продължат идеята "Бентли"?

  34. 34 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 980 Неутрално

    Жалко за усилията на германските конструктори и автопроизводители, като се има предвид какви говеда ще карат тези чудесни коли.Толкова шум за нищо, т.е. за удовлетворяване капризите на богаташките отроци.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK