Серийното "Инфинити" Q30 одра кожата на прототипа

Серийното "Инфинити" Q30 одра кожата на прототипа


Най-компактният модел в гамата на "Инфинити Q30 Актив компакт" ще дебютира на автосалона във Франкфурт (17-27 септември), съобщиха от компанията. Моделът е издържан в стила на концептуалния модел, показан преди две години пак във Франкфурт, и ще се опита да "открадне" клиенти от eдиничката на БМВ, "Ауди" А4, "Мерцедес" А-класа и т.н.


"Дизайнът е ключов за "Инфинити и новият "Q30 Актив компакт" се придържа перфектно към този подход", коментира визията на модела президентът на компанията Роланд Кругер. Той допълва, че моделът има динамично управление и индивидуалност, каквото клиентите очакват. "С навлизането си в компактния сегмент продължаваме продуктовата офанзива", обобщава Кругер.


Q30 Active Compact преминава през финални тестове и развитие в Европа. Производството е поверено на завода в Съндърланд, Великобритания, която е четвъртата държава на трети континент, на който ще се произвеждат коли "Инфинити".


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 512 Неутрално

    Конкурент на Ауди А4?
    Или на А3??

    Подобен автомобил е правен за европейския пазар - най- вероятно е на платформата на Нисан Пулсар, в чийто завод ще се сглобява.
    В Европа Инфинити почти не продават нищо спрямо пазара и продажбите на конкуренцията.
    Ако не пробият осезаемо с тази кола, ги чака вероятно забвение, както Лексъс в Европа.

  2. 2 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Ех, тъкмо се размечтах за това Инфинити, а то ще се произвежда във Великобритания.
    Не че нещо, но за всички автомобилни експерти серийното производството на леки коли в британските заводи страда от доста проблеми, а сглобените коли често имат серийни недостатъци, които засягат в огромна степен произведените коли.
    Аз говоря от личен опит с Хонда Сивик, така наречената "англичанка". Серийни проблеми - уплътнения на врати и прозорци, тапицерия на вратите и тавана, помътняване на фарове. Тези проблеми не се забелязват в Сивиците, произведени в Япония.

  3. 3 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1308 Неутрално

    СТРАХОТНЕН АВТОМОБИЛ, ще взимам такава, вече съм узрЕл.

  4. 4 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5368 Неутрално

    [quote#1:"ial"]най- вероятно е на платформата на Нисан Пулсар[/quote]
    или на Рено Меган.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  5. 5 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 472 Любопитно

    До коментар [#2] от "simo87":

    Този Сивик е различен модел все пак. При CR-V да кажем не би трябвало да има разлика между американско и английско.
    Между старите (1995 година) сивици хечбек японско и купе - американско производство има голяма разлика в интериора най-вече. И разликата е в полза на американския, но не знам дали защото е купе, а не хеч...

    Stef
  6. 6 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 767 Неутрално

    До коментар [#2] от "simo87":

    Нищо чудно, по английските заводи кой мислиш че работи - хиндустанци и т.н.

  7. 7 Профил на mort
    mort
    Рейтинг: 289 Неутрално

    Защо трябва да прилича толкова на Мазда CX-5 (поне отпред).

    http://newmazdacx-5.com.au/images/custom-features/colours/cx-5-soul-red-metallic.png

  8. 8 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 877 Неутрално

    Направена е на платформата на Мерцедес А - класа. Автомобилът е резултат от сътрудничеството между Нисан и Мерцедес. Дано и моторизацията да е на Мерцедес / особено дизел /, че Нисан много сериозно се излагат с това, че набиват двигател на Рено в кола, струваща една торба пари. Например, Infiniti FX с 3.0 дизел на Рено - е, аре нема нужда, DCI е всеизвестен кенеф!

  9. 9 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#5] от "stef":

    Има го в няколко поколения Сивик. Английската сглобка не струва.
    А и доста производители се оплакват. Имаше сравнение между заводи на Фиат, мисля, в Англия и Полша. Поляците превъзхождат доста англичаните.

  10. 10 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#8] от "asroma1927":

    И кое те кара да мислиш, че дизеловите двигатели на Рено са боклук?
    Единственият им проблем е със двигателя 1,9 ДЦИ, 120 к.с., монтиран на Рено Лагуна, който поради сложените под двигателя кори прегрява и от там турбокомпресорът гори често и се превръща на практика в консуматив, особено, когато шофьорите натискат колата като бензинова и я гасят веднага след това и маслото не е успяло да охлади турбото. Аз за друг сериозен проблем с двигател на Рено не съм чувал. Надеждни, мощни, икономични. А явно и на добра цена.

  11. 11 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 512 Неутрално

    До коментар [#8] от "asroma1927":

    Така са писали някои сайтове, да.
    Като се има предвид, че двигатели на Рено се монтират на А- клас и някои зли езици говорят, че Мерцедеса е направен на платформа на Меган всъщност....

    Знам ли, всичко е възможно.

  12. 12 Профил на Густав
    Густав
    Рейтинг: 850 Неутрално

    До коментар [#1] от "ial":

    Ще се сглобява в завода в Съндърланд в Англия, където вече се правят Кашкай, Ноут, Лийф и Джук.

  13. 13 Профил на Густав
    Густав
    Рейтинг: 850 Неутрално

    До коментар [#9] от "simo87":

    Тези сравнения са много субективни, защото инженирингът е водещ в качеството на един автомобил, асемблирането остава на второ място.

    Такова сравнение можеше да се прави с предишното поколение Астра, която се сглобяваше в Англия, Полша и Германия. Всичко останало е пустословство.

  14. 14 Профил на portocala
    portocala
    Рейтинг: 409 Неутрално

    [quote#8:"asroma1927"]Дано и моторизацията да е на Мерцедес / особено дизел[/quote]
    Двигателите са на Рено. На Рено колите им може да не са първа хубост, но малките им двигатели са по-добри от тези на Мерцедес. Мерцедес се кооперира с Рено заради учудващите им способности да докарват отлично съотношение цена/качество за малки коли (при относително добро качество, но не най-доброто). Мерцедес може да прави отлични автомобили, но на достатъчно висока цена (щото са неспособни на ниска..то си е майсторлък) така, че да не могат да станат масови. А от там идват печалбите. А и Б класата на Мерцедес досега бяха пълен търговски провал (донякъде и технологичен), така както са провал Сафран, Лагуна 3, ВелСатис и Латитюд на Рено. Същото ще се случи и с новия Талисман, въпреки, че са го докарали на фасон.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK