"Дженерал мотърс" ще инвестира 5 млрд. долара в ново семейство автомобили "Шевролет"

Според президента на GM Дан Аман компанията се опитва да открие "печеливша формула" за пазарите, които в бъдеще ще движат продажбите на автомобили.

© Reuters

Според президента на GM Дан Аман компанията се опитва да открие "печеливша формула" за пазарите, които в бъдеще ще движат продажбите на автомобили.



Дженеръл мотърс" ще инвестира 5 млрд. долара в разработването на ново семейство автомобили, който ще са предназначени основно за т.нар. развиващи се пазари - Бразилия, Мексико, Индия и Китай. Очакването е в тези страни търсенето на нови коли да расте непрестанно в следващите година.


В проекта ще бъде включена и китайската SAIC Motor, с която "Дженерал мотърс" вече има съвместно производство. Новата гама леки коли ще замени част от съществуващите сега модели, като ще предложи на клиентите много по-технологични, сигурни и икономични автомобили, коментира вицепрезидента в GM по глобалното развитие Марк Ройс.


За момента плановете са моделите от новото семейства да не се продават в САЩ и Западна Европа. Първият нов автомобил се очаква през 2019 г., като очакванията са само от новата фамилия да се продават по 2 млн. коли на година.

Коментари (2)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 498 Неутрално

    Като собственик на шевролет мога да кажа, че поне последната генерация АВЕО е супер!!!

    www.soundcloud.com/x2805
  2. 2 Профил на rockwool
    rockwool
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Като собственик на Опел Зафира (закупена нова преди 7 години) мога да кажа следното: Никога повече псевдоавтомобил на GM! А като знам какво велико недоразумение е корейският Шевролет направо не ми се мисли! Добре че се осъзнаха и изтеглиха това недомислие от пазарите в Европа!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK