"Хемус" се удължи с пет километра, премиерът обеща половината да е готова този мандат (видео)

"Хемус" се удължи с пет километра, премиерът обеща половината да е готова този мандат (видео)

© Фейсбук профил на премиера



Магистрала "Хемус" от днес е с пет километра по-дълга в частта си откъм Шумен, след като официално беше открит участъкът Белокопитово - Каспичан. В него се намира и най-големият пътен възел в България, който осигурява връзката с пътищата Русе - Варна и Коритна - Белокопитово.


При откриването премиерът Бойко Борисов подчерта, че без автомагистрала "Хемус" Северна България е загубена и усилията в този мандат ще бъдат насочени към изграждането на автомагистралата. Той обеща поне половината от аутобана да бъде построен през този мандат на правителството.


"Събрахме повече пари от контрабандистите, някой от тях реагират остро, но няма да ни откажат, защото това, което правим е много видимо", заяви Борисов. По думите му, ако не беше "експериментът Орешарски", строежът на АМ "Хемус" щеше да бъде в по-напреднал стадий, предава "Фокус".




Новият участък струва 66 млн.лв., които са осигурени от държавния бъджет, посочи Борисов. Той посочи, че цялата "Тракия" струва на българите 55 млн. евро, защото е с кофинансиране от ЕС.


"Надяваме се, че с Жан-Клод Юнкер и останалите колеги, с които съм говорил, ще спестим доста пари от автомагистрала "Струма" и ще ги прехвърлим тук. В рамките на този мандат двата ЛОТ-а ще започнат да се строят догодина до Ловеч. Паралелно с това знаете, че АМ "Хемус" въобще не е проектирана. Сега е проектирана, обявяваме тръжно процедури", коментира още премиерът.


Освен него, на церемонията по откриването присъстваха министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова, председателят на управителния съвет на Агенция "Пътна инфраструктура" инж. Лазар Лазаров, областният управител на Шумен Донка Иванова, народни представители на област Шумен, кметове на общини в областта, представители на строителната фирма и много граждани, съобщи агенция "Фокус".

 


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (177)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на dmarev
    dmarev
    Рейтинг: 440 Неутрално

    Колко хубаво ще е да си пътуваш Варна-София за 4 часа! Ееххх

  2. 2 Профил на mtmvb1111
    mtmvb1111
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Само Борисов може това.....

    Руското влияние убива България! "Дневник" също....
  3. 3 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4139 Неутрално

    До коментар [#2] от "mtmvb":

    Да направи пътен възел за 60 млн, който е един от най-идиотските възможни?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  4. 4 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1310 Неутрално

    Да Ни е Честита новата придобивка......

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  5. 5 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1097 Любопитно

    Там поливаха ли го с "чудотворна вода"?

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  6. 6 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1149 Неутрално

    До коментар [#3] от "Darth Plagueis":
    Най големия пътен възел, случайно ли го забрави

  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  8. 8 Профил на Даниел Киряков
    Даниел Киряков
    Рейтинг: 441 Неутрално

    Само не мога да разбера защо пътният възел има такава форма и начин на организиране на движението.

    Ще попитам АПИ.

    ДК
  9. 9 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2346 Неутрално

    До коментар [#3] от "Darth Plagueis":

    Що, Радан Кънев ги прави "по-малко" идиотски възлите?

    Саботирайте го и карайте през Шумен :

  10. 10 Профил на pastor
    pastor
    Рейтинг: 549 Неутрално

    До коментар [#3] от "Darth Plagueis":

    Има и по-така, този при Търново!
    Там обаче има основателни причини - релефа на месността и наличието на ЖП.
    Тука има развихрена фантазия на някого, която е заменила здравата мисъл.

    pastor
  11. 11 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1566 Весело

    Абе няма 5 километра, ама карай да открива, че току виж някой сиромах китайц, дето няма пари за велосипед, открие телепортацията и отидЕ асфалта зян.

  12. 12 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1995 Неутрално

    Полезно похарчени пари!

  13. 13 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1519 Неутрално

    Аз мисля че господин Борисов, допуска огромна грешка, за какво му е да чака да се съберат 5 км за откриване, като спокойно може да открива на всеки 100 метра

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  14. 14 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1995 Неутрално

    [quote#10:"pastor"]Тука има развихрена фантазия на някого, която е заменила здравата мисъл. [/quote]А ти, явно като строителен инженер, ще ни кажеш какво не е както трябва, а?

  15. 15 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8382 Неутрално

    Закони може и да не се приемат,но всеки километър магистрала ще бъде откриван,колкото се може по-шумно.

  16. 16 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1519 Неутрално

    [quote#9:"niakoi_si"]Що, Радан Кънев ги прави "по-малко" идиотски възлите? [/quote]
    не съм чул той да се разпорежда с парите за строежи, но ти сподели щом имаш информнация

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  17. 17 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1995 Гневно

    [quote#10:"pastor"]Тука има развихрена фантазия на някого, която е заменила здравата мисъл. [/quote]А ти, явно като велик строителен инженер и архитект, ще ни кажеш какво не е както трябва, а?

  18. 18 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2346 Неутрално

    До коментар [#16] от "stg":

    Ами като си спечели достатъчно гласове - ще се разпорежда. Дотогава ще извива ръце...

  19. 19 Профил на ramm_stein
    ramm_stein
    Рейтинг: 410 Неутрално

    До коментар [#3] от "Darth Plagueis":

    Прочети малко, преди да плюеш, Белокопитово е сключен още 1995 година. Търси Виденов.

  20. 20 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#1] от "dmarev":

    Даже по-малко, за малко над 3 часа, ако има магистрала. Разстоянието е около 430-440 км., при скорост от 130 кмч., тоест около три часа и половина.
    Ама скоро едва ли ще доживеем.

  21. 21 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4077 Весело

    [quote#0:"статията"]премиерът обеща половината да е готова този мандат [/quote]
    А така!
    "Тази година полупроводници, а до година..." другата половина!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  22. 22
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  23. 23 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1995 Гневно

    Е хайде де, пътните инженери, казвайте какво не е направено както трябва и как е трябвало да се направи!!! Ама като пишете, гледайте картата и техническото задание, а не да говорите наизуст само каквото са ви спуснали от партийните централи!!! Хайде да видим какво ще родят болните ви политизирани глави.

  24. 24 Профил на SSS
    SSS
    Рейтинг: 794 Неутрално

    "...ще спестим доста пари от автомагистрала "Струма..."

    И като откраднат още и ебаси качеството и строителството. Ма за сдуханите герберисти не е важно това, важното е лентички да режат да се радва електората.
    Интересно от тия изпилени оферти, откъде ще спестят пари?

  25. 25 Профил на bawarec
    bawarec
    Рейтинг: 442 Весело

    [quote#1:"dmarev"]Колко хубаво ще е да си пътуваш Варна-София за 4 часа! Ееххх [/quote]
    И изведнъж България ще стане толкова малка!

  26. 26 Профил на schroeder
    schroeder
    Рейтинг: 273 Неутрално

    С тия пет километра избихте рибата! Вярно, че за БГ е голямо чудо този възел, ама айде да се хвалим като е на 100% готова. От 20 години насам се бърбори за тая магистрала.

  27. 27 Профил на o1e
    o1e
    Рейтинг: 405 Неутрално

    а как се слиза от магистралата в направление ляво на движението. Чупки , завои, но не ми стана ясно. Но сигурно аз нещо не разбирам.

  28. 28 Профил на dkolov
    dkolov
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#1:"dmarev"]Колко хубаво ще е да си пътуваш Варна-София за 4 часа! Ееххх [/quote]
    Миналия месец минах с нормална скорост за четири часа и половина. Има малки проблеми да се мине между Варна и Бургас, а след това след три часа непрекъсната езда се каца в София.

  29. 29
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  30. 30 Профил на dr_t
    dr_t
    Рейтинг: 442 Неутрално
  31. 31 Профил на dkolov
    dkolov
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Исках да кажа че новата магистрала няма да подобри пътя между София и Варна, а ще даде добри възможности за развитие на градовете в Северна България.

    В края на краищата каквото и да произведеш се налага някак си да го транспортираш, пък като нямаш хубав път няма как да стане. Добрата инфраструктура е необходимо, но недостатъчно условие за икономическо развитие.

  32. 32 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3159 Неутрално

    До коментар [#3] от "Darth Plagueis":


    [quote#3:"Darth Plagueis"]Да направи пътен възел за 60 млн, който е един от най-идиотските възможни? [/quote]За Тончо всичко е тъпо.Като самия Тончо.Хилядите на ден,които минават оттам и спестяват доста време едва ли мислят като тебе..

  33. 33
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  34. 34 Профил на sqrt
    sqrt
    Рейтинг: 708 Неутрално

    До коментар [#31] от "dkolov":

    Няма никаква нова магистрала - има 5км до Шумен. Това ще даде същия тласък на българската икономика каквато даде и магистрала Тракия. То ако ставаше само със трпителството на няколко километъра магистрали - Южна България трябваше да е икономическо чудо. Само дето масовата корупция и малоумна политика не може да се компенсира с никакви 5 километъра магистрали.

  35. 35 Профил на qid21311676
    qid21311676
    Рейтинг: 225 Неутрално

    това добре, ама една детелина нямаше ли да върши същата работа... гледам го и не мога да схвана какво е налагало изграждането на този "възел" ??

  36. 36 Профил на Galin Zhelev
    Galin Zhelev
    Рейтинг: 451 Неутрално

    дано са сложили разбираеми табели, да не се озова в русе, вместо във варна.

  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  38. 38 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1995 Неутрално

    Ама хайде стига сте натискали тези минуси - пишете, пишете, чакам ви!
    Казах - карта на ладшафта (в близост има микро язовир и няколко рекички, които напролет стават доста пълноводни), посока на текущите пътища и проект, който да не спира движението по нито един от пътищата по време на строежа! Давайте! Явно пишещите тук са по-умни от всички архитекти и пътни инженери накуп - чакам да видя какво ще измислят!
    [quote#23:"cristo_n"]Е хайде де, пътните инженери, казвайте какво не е направено както трябва и как е трябвало да се направи!!! Ама като пишете, гледайте картата и техническото задание, а не да говорите наизуст само каквото са ви спуснали от партийните централи!!! Хайде да видим какво ще родят болните ви политизирани глави. [/quote]

  39. 39 Профил на sqrt
    sqrt
    Рейтинг: 708 Неутрално

    До коментар [#33] от "yanne":

    Мда а само един турко-мутраген може да се радва на 5 километъра магистрален път при полжение, че Доган бей управлява и хората у нас масово емигрират.

  40. 40 Профил на xax
    xax
    Рейтинг: 256 Неутрално

    Питате какви са проблемите на пътния възел - казвам Ви, без да съм учил математика, камо ли да съм инженер:
    1. Идвате от юг - как тръгвате на изток?
    2. Идвате от север - как отивате на запад?
    Отговорът е "с едни странни обратни завои.

  41. 41 Профил на nik_177.
    nik_177.
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Същественото е връзването на магистралата от Варна с пътя до Русе и Букурещ. Защо да няма смисъл за икономиката? За туризма, по-точно.

  42. 42 Профил на zethron
    zethron
    Рейтинг: 388 Неутрално

    А да видим...

    Вече свикнах да ме трият без причина
  43. 43 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2346 Неутрално

    До коментар [#40] от "xax":

    Честно казано и аз не ги виждам на детелината тия възможности. Вероятно са с шорткъти някъде встрани от нея, то така би било и най-разумно. Друг е въпроса дали са направени вече.

  44. 44 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 683 Неутрално

    [quote#40:"xax"]1. Идвате от юг - как тръгвате на изток?
    2. Идвате от север - как отивате на запад?
    Отговорът е "с едни странни обратни завои. [/quote]
    Правиш обратен завой - така е. Това обаче ти предоставя един сравнително голям прав участък от пътя, в който да набереш достатъчно скорост за навлизане в магистралата.
    Дълъг прав участък имаш и на излизане от магистралата, при което не се налага да скачаш на спирачките докато си още на магистралата с десен мигач.
    Една детелина не би могла да осигури такова нещо.

    ЦАЦАта се вмирисва откъм главата
  45. 45 Профил на dkolov
    dkolov
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#34:"sqrt"]Няма никаква нова магистрала - има 5км до Шумен. Това ще даде същия тласък на българската икономика каквато даде и магистрала Тракия.[/quote]

    Естествено че няма нова магистрала. В статията пише че тепърва се проектира пък след време може и да се построи. Иначе мисля че магистрака Тракия спомага за развитие на индустрията около Пловдив и Стара Загора.

    Нямам точна информация, ама като минавам покрай Пловдив гледам че се строят нови заводи

  46. 46 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1995 Неутрално

    [quote#40:"xax"]2. Идвате от север - как отивате на запад? [/quote]От север не идвате - идвате от северозапад, т.е. от Русе!!! За какъв ще го клатите от Русе да тръгнете към София и да минете през Белокопитово!!! Това е магистрала - проектира се като цял проект и се строи във времето на парче. За тръгващите от Русе на запад ще има друг пътен възел в близост до Велико Търново за да не им се налага да ходят до Шумен за включване в магистралата към София, както тук предлагат някои "великите умове"!
    [quote#40:"xax"]1. Идвате от юг - как тръгвате на изток? [/quote]Авалогично - на североизток от Шумен има друг пътен възел на магистралата и не ви трябва да ходите на северозапад за да тръгнете на изток!!!
    КАЗАХ ВИ: [quote#23:"cristo_n"]като пишете, гледайте картата[/quote]

  47. 47 Профил на WC1
    WC1
    Рейтинг: 507 Неутрално

    догодина ще открие и ремонтираните участъци, където скоростта е ограничена до 90 км/ч.

    ATX
  48. 48 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Нещо не ми стана ясен този пътен възел. Отдолу има 2 пътя и двата двуспосочни. За да влязат на магистралата минават по едната изходна отсечка. Май това е заснето преди официалното пускане на осечката.

  49. 49 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 442 Неутрално

    А какво ще се направи по въпроса с ограничението от 90 на поне 35-40 км по магистралата?!? То до кога ще стои? Да не говорим че включва един от новите участъци между Шумен и Каспичан. Изобщо магистралата не е толкова зле, че да е ограничена на 90.

  50. 50 Профил на pastor
    pastor
    Рейтинг: 549 Неутрално

    До коментар [#14] от "cristo_n":

    Първо - бъркаш дейностите на строителния инженер и архитекта.
    Второ - една стандартна детелина би свършила същата работа и без съоръжението да натрупа това количество километри
    Трето - ако за първи път минаваш по този маршрут ще е необходимо да спреш предварително на някой паркинг за да разучиш възела.
    Като го гледаш така красив, опитай се да слезеш от магистралата от Варна и се включиш в трасето за Русе.
    Сега ще ми кажеш, че съм тъп и слабоумен и това е елементарно, но не е така. Познавам достатъчно добре обстановката и ти гарантирам, че ще има много поели в грешна посока.
    Съоръжението не е необходимо да е красиво, а практично! Както се казва - не е важен цвета на котката, а дали може да лови мишки!

    pastor
  51. 51 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 683 Неутрално

    [quote#48:"primaxm"]Отдолу има 2 пътя и двата двуспосочни.[/quote]
    Един път има отдолу
    Разклонява се при магистралата.

    ЦАЦАта се вмирисва откъм главата
  52. 52 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 683 Неутрално

    [quote#50:"pastor"]една стандартна детелина би свършила същата работа[/quote]
    Не.
    По-горе обясних защо не е удачна детелината (то и това е детелина, но по-разтегната).

    ЦАЦАта се вмирисва откъм главата
  53. 53 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#50] от "pastor":

    Мисля, че сте напълно прав. Гледах го, гледах го и 5 минути се чудех защо това не е обикновен пътен възел, както всеки друг такъв на коя да е магистрала. Все още не съм измислил основателна причина, а вече минаха 30 минути. хахах

  54. 54 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#51] от "keen":

    Отдолу видимо има 2 пътя. нядявам се само да са еднопосочни, че иначе ще е цирк.

  55. 55 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1995 Неутрално

    До коментар [#40] от "xax":
    А тази форма на пътния възел благоприятства скоростното преминаване в основните посоки -
    1. от Русе към Шумен и най-вече към Варна, почти без завой и
    2. от София към Шумен и най-вече към Варна, почти без завой

  56. 56 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1995 Неутрално

    До коментар [#53] от "primaxm":
    [quote#55:"cristo_n"]А тази форма на пътния възел благоприятства скоростното преминаване в основните посоки -
    1. от Русе към Шумен и най-вече към Варна, почти без завой и
    2. от София към Шумен и най-вече към Варна, почти без завой [/quote]Е то само с гледане не става - трябва и акъл!

  57. 57 Профил на Woodstock
    Woodstock
    Рейтинг: 225 Любопитно

    До коментар [#46] от "cristo_n":


    [quote#46:"cristo_n"]От север не идвате - идвате от северозапад, т.е. от Русе!!! За какъв ще го клатите от Русе да тръгнете към София и да минете през Белокопитово!!! Това е магистрала - проектира се като цял проект и се строи във времето на парче. За тръгващите от Русе на запад ще има друг пътен възел в близост до Велико Търново за да не им се налага да ходят до Шумен за включване в магистралата към София, както тук предлагат някои "великите умове"!

    1. Идвате от юг - как тръгвате на изток? - цитат на коментар #40 от “xax”

    Авалогично - на североизток от Шумен има друг пътен възел на магистралата и не ви трябва да ходите на северозапад за да тръгнете на изток!!!
    КАЗАХ ВИ: [/quote]

    И защо тогава има изобщо пътен възел, ако хората от Русе НЕ ТРЯБВА да го ползват, за да отидат в София?!?
    Това място е гробница, ако движението е наистина такова, каквото изглежда.

  58. 58 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 1081 Неутрално

    За пет километра (без малко) - петима министри.
    А след това циркът на тройното ченге - БД - със "светената" вода полива единичното ченге Буда.
    Позор!
    А ние седим и гледаме, ПЛАЩАЙКИ ИМ ТЛЪСТИТЕ ЗАПЛАТИ.

  59. 59 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1995 Неутрално

    [quote#50:"pastor"]една стандартна детелина би свършила същата работа и без съоръжението да натрупа това количество километри [/quote]Категорично НЕ! Детелината е пътен възел който осигурява предимство на продължаващите напред в двете посоки и съществено забавяне на отбиващите (пример са старите детелини на околовръстното на София), а при този пътен възел голяма тежест имат някои от отклоненията от посоката напред!
    [quote#50:"pastor"]опитай се да слезеш от магистралата от Варна и се включиш в трасето за Русе. [/quote]Държиш плътно в дясно и от Варна тръгваш към Русе. От Русе към Варна държиш първата отбивка в ляво!
    Мисля, че не гледате правилната снимка или карта, или поне не я гледате в правилната ориентация, за да задавате такива въпроси.

  60. 60 Профил на Скандинавец
    Скандинавец
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [quote#35:"qid21311676"]това добре, ама една детелина нямаше ли да върши същата работа... [/quote]
    Защо трябва да е просто, като може да бъде сложно!?

  61. 61 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1995 Неутрално

    [quote#57:"Woodstock"]И защо тогава има изобщо пътен възел, ако хората от Русе НЕ ТРЯБВА да го ползват, за да отидат в София?!? [/quote]Разбира се че могат да тръгнат и към София, но това не е съществена посока за този пътен възел и затова този завой води до по-голямо забавяне, за сметка на по-бързото преминаване в другите посоки. А защо трябва да има пътен възел вече се отказвам да отговарям - то трябва и да се мисли поне малко, а не първо да се пише!

  62. 62 Профил на Woodstock
    Woodstock
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#59] от "cristo_n":


    [quote#59:"cristo_n"]От Русе към Варна държиш първата отбивка в ляво! [/quote]

    Първата друг път! Втората е и това е май единствения безпроблемен преход на това чудо.

  63. 63 Профил на xax
    xax
    Рейтинг: 256 Неутрално

    До коментар [#46] от "cristo_n":

    Хаха, уби ме с тоя отговор и с по-глобалния си поглед над нещата. Както се оказа, че ако идвате от Истанбул по магистрала Марица и искате да тръгнете по Тракия към Бургас се оказва, че просто няма такава връзка. Ама кой ти тръгва от Истанбул към Бургас, кво да прави там, те всички си карат към Западна Европа.

  64. 64 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 683 Неутрално

    [quote#54:"primaxm"]Отдолу видимо има 2 пътя[/quote]
    Не са два, нали ти казах - пътят е един и се разклонява при пътния възел.

    ЦАЦАта се вмирисва откъм главата
  65. 65 Профил на Woodstock
    Woodstock
    Рейтинг: 225 Весело

    До коментар [#61] от "cristo_n":


    [quote#61:"cristo_n"]Разбира се че могат да тръгнат и към София, но това не е съществена посока за този пътен възел[/quote]

    ХАХАХАХАХАХАХАХА

  66. 66 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 683 Неутрално

    [quote#60:"Скандинавец"]Защо трябва да е просто, като може да бъде сложно!? [/quote]
    Примерно, за да стават по-малко катастрофи?

    ЦАЦАта се вмирисва откъм главата
  67. 67 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1995 Неутрално

    [quote#62:"Woodstock"]Първата друг път! Втората е и това е май единствения безпроблемен преход на това чудо.
    [/quote]ПЪРВАТА ВЪЗМОЖНА! Преди това е включването на колите от Шумен към Варна, където почти няма да има включващи се в движението, защото от Шумен към Варна има друг пътен възел на североизток от Шумен!
    http://www11.pic-upload.de/30.05.14/b6c52q4q6cad.jpg

  68. 68 Профил на pastor
    pastor
    Рейтинг: 549 Неутрално

    До коментар [#52] от "keen":

    Всяка една "уважаваща себе си детелина" има в своите скоростни участъци крайни платна (дълги и прави) за ускоряване и намаляване на скоростта!
    При магистралите това е задължително дори разклонението да не е детелина!

    pastor
  69. 69 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4139 Неутрално

    До коментар [#32] от "yanne":

    Кво спестяват бе? Че въртят като малоумни някакви обратни завои в тесни и къси участъци, вместо да има нормална детелита на 1/4 от цената?
    Какво спестяват точно?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  70. 70 Профил на Woodstock
    Woodstock
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#64] от "keen":

    Разклоняава се, но от видеото изгележда че и двете разклонения са двупосочни... Как, например, идвайки от София ще поемеш към Русе?
    Само не ми обяснявай като cristo, че това не е "съществена посока за този пътен възел".

  71. 71 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 683 Неутрално

    [quote#53:"primaxm"]Все още не съм измислил основателна причина, а вече минаха 30 минути. хахах
    [/quote]
    Това говори много лошо за измислителя

    (при все, че съм обяснил по-горе ползата от точно такъв пътен възел спрямо "обикновената детелина"

    ЦАЦАта се вмирисва откъм главата
  72. 72 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 939 Неутрално

    До коментар [#3] от "Darth Plagueis":

    Ха, що така риташ срещу новата Башица?

    Че то ако не бяха краднали АМ Черно Море от тоз пътен възел, къде щеше да им излезе кяра да строят Сектор А на Герена без пари?

  73. 73 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1995 Гневно

    И все още никой не е дал предложение за по-добър проект! Чакам!
    (както обясних по-горе, "детелината" не става в случая).

  74. 74 Профил на dinkost
    dinkost
    Рейтинг: 398 Весело

    Тази година - "Пътен възел", догодина - "Пътно въже", а след края на мандата "Бюджетно бесило" - Да ни е честито!!!

  75. 75 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 683 Неутрално

    [quote#70:"Woodstock"]Как, например, идвайки от София ще поемеш към Русе? [/quote]
    С обратен завой:

    http://m3.netinfo.bg/media/images/18967/18967605/655-402-pyten-vyzel-belokopitovo.jpg

    ЦАЦАта се вмирисва откъм главата
  76. 76 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#56] от "cristo_n":

    [quote#56:"cristo_n"]Е то само с гледане не става - трябва и акъл! [/quote]

    ок, де браО. Много хубава детелина сте построили. Можеше и доста по-малка да е, но карай, ще се включват скоростно тировете от Русе за Варна, вече сме си го платили.

  77. 77 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 683 Неутрално

    [quote#72:"abdulhazred"]Ха, що така риташ срещу новата Башица? [/quote]
    Защото им намекна, че може да ги изрита от властта

    ЦАЦАта се вмирисва откъм главата
  78. 78 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1995 Неутрално

    До коментар [#70] от "Woodstock":
    А бе ти от лудницата ли си пуснат! Я погледни картата - за Русе ще отбиеш при Велико Търново!!!!!!!!! Защо му е на някой да бие над 100 км и да си увеличи двойно пътя за да иде до Белокопитово за да отбие към Русе!!!!
    ЕБАТИ ХОРАТА!!!!!!!!!!!!

  79. 79 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4139 Неутрално

    До коментар [#72] от "abdulhazred":

    Верно ли? И що тогава им дължим пари?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  80. 80 Профил на xax
    xax
    Рейтинг: 256 Неутрално

    Аз съм съгласен да се дадат повече пари, но да се направи веднъж завинаги. Същата гавра сега ще стане с кръстовището на две нива на България и Гешов - ще спестят някой лев и ще го направят половинчато. Не знам кво трябва да се прави вече ако се пресичат две магистрали ...

  81. 81 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 683 Неутрално

    [quote#76:"primaxm"]Можеше и доста по-малка да е, но карай[/quote]
    Май обичаш малките детелини

    (ама по тях се кара на трета и е леко неудобно да стърчи нещо толкова тромаво от магистрала)

    ЦАЦАта се вмирисва откъм главата
  82. 82 Профил на Woodstock
    Woodstock
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#67] от "cristo_n":


    [quote#67:"cristo_n"]ПЪРВАТА ВЪЗМОЖНА! Преди това е включването на колите от Шумен към Варна, където почти няма да има включващи се в движението, [/quote]

    Айде пак - ако е ПЪРВАТА, ще влязат в насрещното на магистралата.
    Трябва да е втората, точно след като се премине под две от шосетата.

  83. 83 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1995 Неутрално

    До коментар [#70] от "Woodstock": А на самото кръстовище ще направиш почти обратен завой, което е неудобно, но там не е предвидено да има трафик, понеже трафикът София-Русе ще отбива още при Велико Търново!!!!!!!!!!!!!

  84. 84 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#73] от "cristo_n":

    И защо детелеината не става? На колко места се пресичат първокласен път с магистрала и се прави нормална детелина. С какво тук е по-различно?!?

  85. 85 Профил на xax
    xax
    Рейтинг: 256 Неутрално

    До коментар [#78] от "cristo_n":

    Логиката ти е несъстоятелна, казвам ти за втори път.

  86. 86 Профил на pastor
    pastor
    Рейтинг: 549 Неутрално

    До коментар [#59] от "cristo_n":

    Не бъркам картата, а по инерция вместо Шумен написах Русе!
    За слизане от Варна за Шумен е необходимо първо да се насочиш към Русе и след това да направиш обратен завой за Шумен, като едновременно направиш и няколко престоявания.
    Веднага след това трябва да се престроиш в дясно и да внимаваш да не се качиш отново на магистралата за Варна

    pastor
  87. 87 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 939 Неутрално

    До коментар [#77] от "keen":

    То освен на АМ Черно Море, дължите и на НАП и на Главболгарстрой и на Батков имаше май едни 20-30 млн дето през годините е финансирал клуба под формата на заем.

    С толкова дългове чудно как взехте лиценз, а?

  88. 88 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 683 Неутрално

    [quote#65:"Woodstock"]До коментар [#61] от "cristo_n":

    Разбира се че могат да тръгнат и към София, но това не е съществена посока за този пътен възел- цитат на коментар #61 от “cristo_n”


    ХАХАХАХАХАХАХАХА [/quote]
    Погледни на картата. Трябва да си си загубил ума, за да изминеш маршрута София-Белокопитово-Русе. Или пък да си изпуснал отбивката при Велико Търново.
    Но и в двата случая това означава, че няма да има особено голям брой желаещи да го направят.

    ЦАЦАта се вмирисва откъм главата
  89. 89 Профил на Woodstock
    Woodstock
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#75] от "keen":


    [quote#75:"keen"]

    Как, например, идвайки от София ще поемеш към Русе? - цитат на коментар #70 от “Woodstock”

    С обратен завой:

    http://m3.netinfo.bg/media/images/18967/18967605/655-402-pyten-vyzel-belokopitovo.jpg[/quote]

    Именно, обратен завой като за целта слизаш от магистралата, пресичаш двулентов път, държиш крайна лява лента, после бързо се включваш в друг двулентов път навлизайки от крайна лява лента и ..., евентуално караш направо.
    Дори да приемем, че тези двулентови пътища са еднопосочни (от видеото се вижда че не са), пак ще правиш екстремни маневри в рамките на стотина метра, избягвайки, евентуално бързо движещи се коли в лява лента. Ако пък движението е двупосочно - действай глобално като cristo и изобщо не ходи към Русе, ако ти е мил живота.

  90. 90 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#86] от "pastor":

    За Шумен преди това има още 2 отбивки. Само много разеяни шофьори биха ги пропуснали. Явно е мислено скоростно да се качват трафика от Русе към Варна.

  91. 91 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 683 Неутрално

    [quote#87:"abdulhazred"]То освен на АМ Черно Море, дължите и на НАП и на Главболгарстрой и на Батков[/quote]
    Кой го дължи това и каква е МОЯТА роля в тия дългове?

    ЦАЦАта се вмирисва откъм главата
  92. 92 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 1634 Неутрално

    Абе, кой кавото ще да плюе, да си пътуваш удобно си е придобивка! Това дето се направи не е малко. Да са живи и здрави и Бойко и Лилето и Ес и всички дето бачкаха по тия проекти!
    По времето на Орешарски колко километра направиха и от коя магистрала?

    В България върви смазваща русификация! Чайка - вожд и учител на Цацаров.
  93. 93 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 683 Неутрално

    [quote#89:"Woodstock"]Именно, обратен завой като за целта слизаш от магистралата, пресичаш двулентов път, държиш крайна лява лента, после бързо се включваш в друг двулентов път навлизайки от крайна лява лента и ..., евентуално караш направо. [/quote]
    Я мине някой по тоя път на два-три часа, я не.

    ЦАЦАта се вмирисва откъм главата
  94. 94 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#28] от "dkolov":

    Това е по-голямо разстояние. Поне 30-40 километра отгоре. А и ми се струва, че особено лятото не би могъл за час и половина да пропътуваш Варна - Бургас по тоя път. Не и със спазване на ограниченията.

  95. 95 Профил на Woodstock
    Woodstock
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#78] от "cristo_n":


    [quote#78:"cristo_n"]А бе ти от лудницата ли си пуснат! Я погледни картата - за Русе ще отбиеш при Велико Търново!!!!!!!!! Защо му е на някой да бие над 100 км и да си увеличи двойно пътя за да иде до Белокопитово за да отбие към Русе!!!!
    ЕБАТИ ХОРАТА!!!!!!!!!!!! [/quote]
    Ти вярно ли си пишеш ей-така без пари?!?
    То бива опорни точки, ама това на нищо не прилича. Ами да не е само Русе в тази посока, бе?!? Други хора не живеят ли там? И не трябва ли те да пътуват към други хора в посоката, в която по случайност се намира и София?!?

    Айде разбрахме ви вече, ама много сте упорити, баси!

  96. 96 Профил на pastor
    pastor
    Рейтинг: 549 Неутрално

    [quote#34:"sqrt"]Няма никаква нова магистрала - има 5км до Шумен. Това ще даде същия тласък на българската икономика каквато даде и магистрала Тракия. [/quote]

    Прав си! Тласък не може да има, но има едно облекчаване на движението.
    След събирането на двата маршрута София - Варна и Русе - Варна при Белокопитово, започва едно колонно придвижване със скорост около 50 км./ч.

    pastor
  97. 97 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 683 Неутрално

    [quote#85:"xax"]Логиката ти е несъстоятелна, казвам ти за втори път. [/quote]
    Човече, моята логика е същата. Кажи го колкото пъти искаш.
    Но е по-добре да погледнеш на картата на България и да прецениш ти... поне веднъж

    ЦАЦАта се вмирисва откъм главата
  98. 98 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2322 Неутрално

    Толкова много разбирачи. И всички компетентни. А тези , които са го проектирали и изпълнили, според разбирачите, са пълни простаци.

  99. 99 Профил на Woodstock
    Woodstock
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#88] от "keen":


    [quote#88:"keen"]Погледни на картата. Трябва да си си загубил ума, за да изминеш маршрута София-Белокопитово-Русе. Или пък да си изпуснал отбивката при Велико Търново.
    Но и в двата случая това означава, че няма да има особено голям брой желаещи да го направят. [/quote]
    Ама и ти си като онзи кристо.
    Що се правите на ударени не мога да разбера... Какво значение има дали някой е разсеян или не? Ами ако има роднини в близките населени места и иска да го посети? Защо едно пътно съоръжение да не бъде направено така, че да обслужва нормално прехода от всяка една посока?!? Какъв е проблема?

  100. 100 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 683 Неутрално

    [quote#95:"Woodstock"]Други хора не живеят ли там? И не трябва ли те да пътуват към други хора в посоката, в която по случайност се намира и София?!? [/quote]
    Разград?
    Ама никой не можа да разбере защо тези хора ще трябва да ходят чак до Белокопитово, след като има пряк път, който спестява около 40-50 км.
    Или според теб трябва да се разходят до Белокопитово, за да... пробват новия пътен възел

    ЦАЦАта се вмирисва откъм главата




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK