Явно предницата ще е почти еднаква за всички модели използвайки за база концепт-с. Разликата ще е задницата, която може би пасва на азиатският вкус. Новият аутлендер ще е с много по-приемлива задница (според моят вкус ).
Какво общо има това Паджеро със спорт? И какво е това, офроуд машина, сув, автомобил за дългъ път, автомобил за бачкатори или просто двутонен "градски спортист"? Май всичко е маркетинг и промиване на мозъци ...
В България най-честото приложение на тези возила е паркиране върху зелена площ или тротоар.
Задницата е все едно си ударил шамар на една кифла и е разтекал грима.
Левски до Каравелов: Дочувам, че сте решили да докарате миризливият казашки бутуш в Булгурско? Ако туй е тъй то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките.“
Според мен проблемът в дизайнерските пропорции е задния надвес - прекалено дълъг е. Явно са се опитали от по-къса платформа да получат 7-местен автомобил, което от българска данъчна гледна точка е страхотно, но за сметка на общото излъчване на автомобила.
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattis
Дано няма подобно издевателство над Паджеро, ще се самоубият.
А иначе "... Super-Select 4WD-II. Тя разполага с режим офроуд, което също е новост за "Мицубиши". Дебют за марката прави и системата за контрол на спускането (Hill Descent Control)."
Тук някой се е загубил в превода. Точно Super-Select 4WD-II е кутия с истински офроуд режими, от доста години е така. И си има система за контрол на спускането, никаква новост не е.
Даааа!
Гроздето е кисело. Колко от вас могат да си го позволят, че коментирате толкова усърдно? Прекрасен е за парите си. Единственото притеснение е разхода на гориво. Всичко останало е плюс. А външен вид и боя, не карат кола.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
442
Рейтинг: 1538 НеутралноСОРИ пичове, не ме чакайте, като клиент. Задницата направо отблъсква.
deymus
Рейтинг: 1362 НеутралноЦелият външен вид ми грознее.
Прекалено съвременно за "спортна жипка".
Гарван
Рейтинг: 552 НеутралноЯвно предницата ще е почти еднаква за всички модели използвайки за база концепт-с. Разликата ще е задницата, която може би пасва на азиатският вкус. Новият аутлендер ще е с много по-приемлива задница (според моят вкус ).
p911
Рейтинг: 442 НеутралноКакво общо има това Паджеро със спорт? И какво е това, офроуд машина, сув, автомобил за дългъ път, автомобил за бачкатори или просто двутонен "градски спортист"? Май всичко е маркетинг и промиване на мозъци ...
В България най-честото приложение на тези возила е паркиране върху зелена площ или тротоар.
dr_t
Рейтинг: 442 НеутралноНикак не изглежда зле... Браво на японците...
abdulhazred
Рейтинг: 589 НеутралноУжас някакъв от всички страни
Чоко и Боко
Рейтинг: 621 ВеселоДо коментар [#1] от "442":
Левски до Каравелов: Дочувам, че сте решили да докарате миризливият казашки бутуш в Булгурско? Ако туй е тъй то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките.“Задницата е все едно си ударил шамар на една кифла и е разтекал грима.
彼得。斯托亚诺夫
Рейтинг: 438 Неутралномале, това много грозно бре!!! то бива бива дизайнер да се олива, ама чак пък толкоз !!!
-- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28Hamster
Рейтинг: 1040 ВеселоPajero на испански (пахеро) означва "чикиджия", за това там се продава като Монтеро - планинар
Hamsterfoxa5
Рейтинг: 524 НеутралноВярно че е Грозилка, но иначе автомобила е трепач. Бая гори обаче.
foxa5
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#9] от "Hamster":
Един вид планинар чикиджия.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6550 НеутралноНе става ясно дали и откога ще се предлага в Европа.
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattis2.5
Рейтинг: 1084 ЛюбопитноMaлко е като прекарано през адронния колайдер!
I Want To BelieveНе са ли могли, да не го “втечняват” толкова?!
Легионер
Рейтинг: 442 НеутралноЗадницата прилича малко на евтино комби. Като цяло подхождам с резерви към дизайна.
Отговарям и общувам във форума само с хора, които спазват добрия тон, уважават чуждото мнение и са коректни в изказванията си.sheldonm
Рейтинг: 388 НеутралноА бях започнал да си мисля, че не може кола да е по-грозна отзад от новия РАВ4 ....
Гарван
Рейтинг: 552 НеутралноДо коментар [#12] от "Blood Red Skies": Аутлендера се очаква октомври, ноемри. Може би този модел през средата на следващата година.
frequentflyer
Рейтинг: 442 Неутралноопределено 'нот май къп оф тий'
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6550 НеутралноСпоред мен проблемът в дизайнерските пропорции е задния надвес - прекалено дълъг е. Явно са се опитали от по-къса платформа да получат 7-местен автомобил, което от българска данъчна гледна точка е страхотно, но за сметка на общото излъчване на автомобила.
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James MattisAlarmstufe Rot
Рейтинг: 6550 НеутралноИначе изглежда далеч по-модерно от сегашния Аутлендър.
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James MattisAlarmstufe Rot
Рейтинг: 6550 НеутралноПредницата е модерна и агресивна, задницата с "разтечените" стопове е интересна и иновативна. Единствено прпорциите са проблем.
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James MattisBarBQ
Рейтинг: 877 НеутралноНе, не и не! Отзад са го скапали!
gogo2011
Рейтинг: 1155 НеутралноДано няма подобно издевателство над Паджеро, ще се самоубият.
А иначе "... Super-Select 4WD-II. Тя разполага с режим офроуд, което също е новост за "Мицубиши". Дебют за марката прави и системата за контрол на спускането (Hill Descent Control)."
Тук някой се е загубил в превода. Точно Super-Select 4WD-II е кутия с истински офроуд режими, от доста години е така. И си има система за контрол на спускането, никаква новост не е.
jonson
Рейтинг: 388 НеутралноСтоповете оставят усещането, че дизайнерът е съборил шишето с червена боя върху чертежа.
Sabbath
Рейтинг: 1024 ЛюбопитноБрей,тази задница!Със стртаст,все едно става въпрос за женска задница я коментират някои...
subaru
Рейтинг: 956 ВеселоМожело е още да намалят светлия отвор на задното стъкло....
conTXT
Рейтинг: 768 НеутралноСтрува ми се, че през последните години ставаме свидетели на залеза на една добра марка.
gantry
Рейтинг: 388 ВеселоПрилича на китайска реплика на Мицубиши Паджеро Спорт
gogo2011
Рейтинг: 1155 НеутралноТака като го гледам всъщност е идеална база за създаването на пикап. Режеш задната част от средата нагоре и си готов.
alabalko
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#28] от "gogo2011":
странично мяза страшно много на L200, което е пикапът. Така че наистина това Паджеро може да се появи като L200 без много голяма разлика.
alabalko
Рейтинг: 442 Неутралногледайки задницата, с този прозорец, много мяза на Дъстър, ако се махнат тези втечнени стопове
razlichen123
Рейтинг: 551 НеутралноДаааа!
Гроздето е кисело. Колко от вас могат да си го позволят, че коментирате толкова усърдно? Прекрасен е за парите си. Единственото притеснение е разхода на гориво. Всичко останало е плюс. А външен вид и боя, не карат кола.