Разширеният бул. "Александър Малинов" в София е пуснат от днес

Разширеният бул. "Александър Малинов" в София е пуснат от днес


По основния булевард, осигуряващ достъп до столичния комплекс "Младост" - "Александър Малинов", от днес се минава безпрепятствено, като при ремонта е разширена частта му от детелината с Цариградско шосе до бул. "Андрей Сахаров".


Движението е пуснато две седмици преди предвидения срок - 21 август. Продължават дейностите по тротоарите и озеленяването, което ще бъде довършено наесен. Тротоарите трябва да бъдат готови до 21 август.


В продължение на 1.1 километър по ремонтирания участък на "Александър Малинов" към съществуващите по две ленти в посока е добавена по още една. Заедно с разширението на булеварда е подменено осветлението с енергоефективно, което ще консумира четири пъти по-малко ток.





Кметът на София Йорданка Фандъкова, която провери как върви ремонтът в новия участък на "Александър Малинов" от магазин "Хит до "Околовръстния път", посочи, че това всъщност е най-натовареният и основен булевард в тази част на града. "Значението му е голямо. Всички видяхме какви бяха задръстванията докато се работеше", посочи тя.


С пускането на изцяло новата отсечка "Александър Малинов" ще е шестлентов от бул. "Цариградско шосе" до Южната дъга" на околовръстното. Проектът се изпълнява от "Метрополитен" и очаква той да бъде завършен до 21 август.

Ключови думи към статията:

Коментари (118)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на mtmvb1111
    mtmvb1111
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Гарантирано от ГЕРБ....
    Пълна победа през октомври срещу оня с малкото име, което е галеното название на Величка и Виолета......

    Руското влияние убива България! "Дневник" също....
  2. 2 Профил на Додо
    Додо
    Рейтинг: 934 Неутрално

    Добра новина!
    Дано предсрочното пускане да не е за сметка на качеството !

  3. 3 Профил на Дани Савов
    Дани Савов
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Едно голямо БРАВО!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    HIRO
  4. 4 Профил на vrijheid
    vrijheid
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Живеещите в младост да си го ползват със здраве, по малко да огъват мантинелите и да пазят зелените площи.

  5. 5 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1339 Любопитно

    Как всъщност ще се влива новата част на Малинов в старата там зад Хит? Те не съвпадат много-много...

    Norman Granz предпочита правителство на БСП с премиер Корнелия Нинова
  6. 6 Профил на val2
    val2
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Сега остава да видим и кога ще го затворят за ремонт .

  7. 7 Профил на vhv
    vhv
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Дано не се наложи да го затворят предсрочно, поради некачествено извършено строителство.

  8. 8 Профил на Mark Twain
    Mark Twain
    Рейтинг: 437 Любопитно

    Само "чупката" при спирка бл. 205 ако някой може да я обясни, всичко ще е 6-лентово наистина!

    "Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Форд
  9. 9 Профил на vhv
    vhv
    Рейтинг: 434 Весело

    [quote#6:"val2"]Сега остава да видим и кога ще го затворят за ремонт .[/quote]

    Изпреварил си ме... Тук няма нужда да се допитваме до гледачки - просто трябва да четем статистиката...

  10. 10 Профил на idiot_idiotov
    idiot_idiotov
    Рейтинг: 427 Неутрално

    Дано не се нагъне преди изборите!

  11. 11 Профил на manu_chao
    manu_chao
    Рейтинг: 541 Любопитно

    Като се правят такива ремонти и разширения - поне велоалея направена ли е?
    Имам предвид истинска, като в Европа, а не нарисувана с бяла боя линия на асфалта, която се брои в отчетите за "изградена велоалея".

  12. 12 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 701 Неутрално

    А дано изпълнителите спазят и срока и качеството!

    Tony
  13. 13 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 701 Неутрално

    А дано изпълнителите спазят и срока и качеството!

    Tony
  14. 14 Профил на barking_dog
    barking_dog
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#5] от "nv":

    Няма да се влива. Там ще бъде паркинг. Новото трасе ще минава от другата страна на Хит и ще продължава към бизнес парка.

  15. 15 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1509 Неутрално

    До коментар [#11] от "manu_chao":

    Че ти в София виждал ли си велоалея, че да питаш сега дали е направена...
    Тук има един основен господар - автомобила. Пешеходци, велосипедисти, кучета ги яли. Понякога и буквално.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  16. 16 Профил на Димитър
    Димитър
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#11] от "manu_chao":

    Абе к'ва велоалея бе.......вие не сте добре.
    И вземете се консултирайте с някой лекар, колко е "здравословно" да карате колело из тоя трафик. Да отвориш широко дробове и да вдишваш, да вдишваш.......
    Видяла жабата, че подковават коня и подала и тя крак......

    Новото по

  17. 17 Профил на eus47368223
    eus47368223
    Рейтинг: 274 Неутрално

    [quote#3:"Савов"]

    Едно голямо БРАВО! [/quote]
    Всичко е чудесно и прекрасно.
    Обаче този булевард беше изцяло ремонтиран и преасфалтиран точно преди 2 или 3 години. Асфалтът и бордюрите му бяха все още като нови.
    Да, сега е разширен и е по-добре - вече платната са трилентови, което е голяма разлика, защото това е артерията на жк Младост и поема огромен трафик. винаги е имало задръствания. Нови тротоари навсякъде, пешеходни пътеки със занижен бордюр за инвалиди, ала-бала...
    Обаче след предишния ремонт се чудехме защо тогава не го разшириха? Защо беше този предишен ремонт въобще? За да се усвоят едни средства? Риторичен въпрос. Та това е, което до определена степен вгорчава положителната емоция - това, че като започнаха ремонта, къртеха почти току-що ремонтиран булевард.

  18. 18 Профил на prirodata
    prirodata
    Рейтинг: 434 Неутрално

    От четири нормални ленти, направиха шест осакатени. Това донякъде е хубаво, защото ще се кара по-бавно и е много вероятно да намалеят задръстванията.

  19. 19 Профил на radovel
    radovel
    Рейтинг: 434 Неутрално

    И защо не направихя кръстовищата кръгови, за да се избегнат тези постоянни тапи по светофарите ?
    По този булевард минава 20% от населението на София, всеки ден по 2 пъти.

  20. 20 Профил на eus47368223
    eus47368223
    Рейтинг: 274 Неутрално

    [quote#8:"Mark Twain"]

    Само "чупката" при спирка бл. 205 ако някой може да я обясни, всичко ще е 6-лентово наистина! [/quote]
    Чупката е понеже булевардът занапред ще продължава там в онова празното място между Хит и Младост 3 - то си е предвидено там за булевард още от соц. време. И се влива директно в онази част, която е горе на Бизнес парка. Вече го правят, а отдолу е метрото. Затова е чупката, дефакто това е лек завой натам, накъдето ще е булевардът. А това, по което сега е движението нагоре към Хит и към Мл. 4 вероятно ще остане като локална улица.

  21. 21 Профил на Димитър
    Димитър
    Рейтинг: 381 Неутрално

    По темата:
    Сутринта минах от там, няма маркировка, все още работеха отстрани работници, от цариградско посока младост мисля, че не беше пуснато все още.
    Наистина е странна чупката при спирката, ще видим дали ще са 3 ленти и как ще се получи като положат маркировката, предчувствам поредния зверски гаф.
    С тротоарите също не са готови. Което какво значи? Че най-вероятно няма да се спази дори срока, а не че предсрочно е пуснато.
    Сроковете:
    Готов път беше ремонтиран 3 месеца и продължава, защото тротоара още не е готов, няма и маркировка.Трябваше само да се премахне част от готов тротоар, да се запълни и преасфалтира.Нека четящите преценят дали е разумен тоя срок, като вземат предвид и това, което казва и фандъка - това е основната пътната артерия на младост1-4 и оттам се изнася 2/3 от младост1-4, също и 2/3 от бизнес парк и офис сградите над него на южна дъга отиват на работа.

    И не на последно място:
    При ремонт на малинов и цариградско едновременно, остана сега една отсечка от 200м, която е в окаяно състояние, свързването на Малинов и Цариградско шосе.
    Догодина - тази отсечка 3месеца ремонт и пак тапи. Това ни е планирала фандъка и се подхилква злобничко днес.

  22. 22 Профил на Соросоиден Соросоидофоб
    Соросоиден Соросоидофоб
    Рейтинг: 488 Гневно

    Утре ще се сетят, че са забравили да прокарат нещо под булеварда и пак ще го разкопаят. Но хората в "Младост" вече свикнаха - все-пак трета година кварталът е разкопан.
    А сега, от 15-ти спират и топлата вода.
    Въобще, Европа от всекЪде!

    Цензурата в "Дневник" е по-зловеща от комунистическата и фашистката цензури взети заедно!
  23. 23 Профил на Димитър
    Димитър
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#22] от "Либерален монархокомунист с фашистки наклонности":

    За топлава вода можеше да добавите, че я спират за 2-и път тази година

  24. 24 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Две седмици е велико нещо!
    На фона на най-малко петте години разкопки.

  25. 25 Профил на HERMES
    HERMES
    Рейтинг: 720 Неутрално

    Сега да вземат и да синхронизират светофарите, защото в момента ннито един не е синхронизиран със следващия за зелена вълна. Иначе за червена вълна синхронът е на 100%.

  26. 26 Профил на Соросоиден Соросоидофоб
    Соросоиден Соросоидофоб
    Рейтинг: 488 Неутрално

    [quote#23:"Димитър"]За топлава вода можеше да добавите, че я спират за 2-и път тази година[/quote]

    Така е. А, като гледам как е тръгнало, може и трети път да я спрат. Такова чудо от бай Тошово време не е било

    Цензурата в "Дневник" е по-зловеща от комунистическата и фашистката цензури взети заедно!
  27. 27 Профил на jig
    jig
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Нагла лъжа!
    Този участък трябваше да пуснат на 31 юли. Отворете сайта на Столична община, вчера пуснах цитат оттам.
    Източното платно трябваше да бъде затворено до 22 юли, а западното - до 31 юли. Вместо това имаме 7 дена забавяне.
    И при това маркировката още не е положена. Забавянето ще е доста повече.

  28. 28 Профил на Соросоиден Соросоидофоб
    Соросоиден Соросоидофоб
    Рейтинг: 488 Неутрално

    [quote#27:"jig"]Забавянето ще е доста повече. [/quote]

    Вчера минах 5 пъти от там. Работниците основно седяха на сянка и пушеха (а един, направо спеше). Те с тия темпове на "работа" до второ пришествие няма да го завършат.

    Цензурата в "Дневник" е по-зловеща от комунистическата и фашистката цензури взети заедно!
  29. 29 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2048 Неутрално

    От бригадирското движение работим предсрочно.

  30. 30 Профил на GM
    GM
    Рейтинг: 550 Неутрално

    [quote#5:"nv"]Как всъщност ще се влива новата част на Малинов в старата там зад Хит? Те не съвпадат много-много... [/quote]


    Под ъгъл макло то.

    "Давайте БЪЛГАРИ, да се съберем и да строшим на ламята главата!!!Ма аз баш тогава не мога да дойда, че ми излезна една работа..."
  31. 31 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1133 Неутрално

    На Малинов, проблема са безбройните светофари, които са "синхронизирани" така, че максимално да затрудняват движението. Съществен проблем е презастрояването на Киприян, което ще доведе до нови проблеми. Това е една от зоните, с най-много блокове на единица площ.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  32. 32 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4661 Гневно

    До коментар [#15] от "Darth Plagueis":
    Абе, много е гадно това разширение. Как не ги беше срам да го направят? А и сега тази безобразна 6-лентова връзка с Околовръстното! Отвратителна, просто!

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  33. 33 Профил на Соросоиден Соросоидофоб
    Соросоиден Соросоидофоб
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Добре, обаче искам да попитам, след като има що-годе читав път до "Хит" (откъм "Младост 2", защо ще правят нов път от другата му страна (откъм "Младост 3"? Това само защото е проект на бай Тошо ли ще го довършват? Какво ще стане със съществуващия път?
    Също така, къде ще е зелената площ за разходка на кучета (в момента точно площта между "Хит" и "Мл3" е предвидена ЕДИНСТВЕНО В ЦЯЛА МЛАДОСТ за разхождане на кучета)?

    Апропо. Кога ще се пусне връзка с телефон и интернет в новите метро станции в "Младост", че там е като черна дупка?

    Цензурата в "Дневник" е по-зловеща от комунистическата и фашистката цензури взети заедно!
  34. 34 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 875 Неутрално

    ""Всички видяхме какви бяха задръстванията, докато се работеше", посочи тя."
    Вече и със задръстванията ли се хвалим?
    Дръж народа в калта и преди изборите му дай да помирише малко асфалт. Това е стратегията на ГЕРБ ЕООД.

  35. 35 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 754 Весело

    [quote#27:"jig"]Този участък трябваше да пуснат на 31 юли.[/quote]

    Това ли успя да измислиш бе,кастанет.

    Ето цитата от СО

    До 24.00 часа на 22.07.2015г. се удължава срока за забрана движението на пътни превозни средства по източното пътното платно на бул. „Александър Малинов” между бул. „Цариградско шосе” и бул. „Акад. Андрей Сахаров”, като движението на ППС се извършва двупосочно в западното пътно платно на булеварда в посочения участък.
    От 23.07.2015 г. до 31.07.2015 г. се забранява движението на пътни превозни средства по западното пътното платно на бул. „Александър Малинов” между бул. „Цариградско шосе” и бул. „Акад. Андрей Сахаров”, като движението на превозни средства ще се извършва двупосочно в западното пътно платно на булеварда в посочения участък.

  36. 36 Профил на Димитър
    Димитър
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#32] от "Blood Red Skies":

    Тук не виждам някой да отрича нуждата от разширение.
    Аз бих сумаризирал мненията така:

    1) Супер разширение, но защо не се направи преди 3 години с тогавашния цялостен ремонт на булеварда. Това са пропиляни няколко млн. лв, 3 години без широк булевард и 3 месеца тапи при повторния ремонт
    2) Защо се прави за цели 3месеца, защо се оставя недовършена връзката с Цариградско шосе и тези 200м кога ще се направят, което ще значи още тапи.
    3) Защо кметицата лъже, че се пуска предсрочно, след като вече са в просрочие, а тапърва има да се дооправят неща и като нищо закъснението ще излезе 1м просрочието - тук да се сумира с 3-та месеца от т.2 и пак да се каже - 4 месеца за основна артерия от 1км, само за преасфалтиране.
    4) Опасения относно връзката с останалата част от строящия се Малинов.

    Иначе подобно нещо, което твърдите 6 ленти от Околовръстното - все още няма.

  37. 37 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1509 Неутрално

    До коментар [#32] от "Blood Red Skies":

    Ами да бориш автомобилен трафик като правиш още автомобилни трасета не е особено умно.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  38. 38 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 2991 Весело

    До коментар [#1] от "mtmvb":
    Толкова ви е страх от него, че даже името му ви е страх да произнесете!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  39. 39 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 754 Весело

    До коментар [#36] от "Димитър":

    Едно вярно нещо нямаш написано.

  40. 40 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 754 Весело

    [quote#37:"Darth Plagueis"]Ами да бориш автомобилен трафик като правиш още автомобилни трасета не е особено умно. [/quote]

    Хаха,ако Костов беше премиер,щеше да национализира поне половината автомобили на гражданите,щото работят на загуба.

  41. 41 Профил на Соросоиден Соросоидофоб
    Соросоиден Соросоидофоб
    Рейтинг: 488 Весело

    А в "Люлин" асфалтира "Господ" (видео)
    https://www.youtube.com/watch?v=evCCVyRsT2M

    Цензурата в "Дневник" е по-зловеща от комунистическата и фашистката цензури взети заедно!
  42. 42 Профил на jig
    jig
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Всъщност с нетърпение очаквам поставянето на маркировката.
    Тогава ще се разбере дали Столична община ще продължи да подкрепя автоталибанията или ще направи стъпка в посока западните столици като насърчи градския транспорт.
    Ако третата лента на булеварда е отворена за коли, ще продължим да тъпчем на едно място. Ако тя е само бус лента, защото там има натоварем автобусен трафик, това ще е добре за транспорта в София като цяло.

  43. 43 Профил на Weingro
    Weingro
    Рейтинг: 789 Неутрално

    До коментар [#5] от "nv":

    В момента точно това правят. Не знам как ще бъде, но на края, но чупката взе да се изправя.

  44. 44 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4661 Неутрално

    До коментар [#36] от "Димитър":

    За скорошния ремонт си прав. Общо вето, година след него взеха да копаят за метрото. А за 6-лентовата връзка с околовръстното пише в статията:

    "С пускането на изцяло новата отсечка "Александър Малинов" ще е шестлентов от бул. "Цариградско шосе" до Южната дъга" на околовръстното. Проектът се изпълнява от "Метрополитен" и очаква той да бъде завършен до 21 август".

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  45. 45
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  46. 46 Профил на jig
    jig
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#35] от "ret":

    Именно, благодаря за цитата. Ясно е написано до 31 юли. Беше пуснато на 7 август. 7 дни забавяне. Гербаджиите можете ли да смятате?

  47. 47 Профил на Bedtime for Democracy
    Bedtime for Democracy
    Рейтинг: 718 Гневно

    До коментар [#11] от "manu_chao":

    не няма, направо вече е подигравка това на общината

    Явно на някой кмет трябва да му блъснат детето на улицата докато кара колело за да почне да се мисли за колоездачите

    Pure Chewing Satisfaction
  48. 48 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 754 Весело

    [quote#46:"jig"]Гербаджиите можете ли да смятате? [/quote]

    (не заслужаваш повече)

  49. 49 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 2991 Весело

    До коментар [#45] от "mtmvb":
    Леле колко си умен!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  50. 50 Профил на jig
    jig
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Пиша го на срички, за да могат да го асимилират гербаджиите:
    Бу-ле-вард А-лекс-андър Ма-ли-нов НЕ е го-тов!
    Мар-ки-ров-ката НЕ е по-ста-ве-на. Ни-то тро-тоа-рите!
    Е-дин-стве-ното го-то-во не-що е, че е пу-сна-то За-пад-ното пла-тно, със се-дем дни за-къс-нение!

  51. 51
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  52. 52 Профил на Димитър
    Димитър
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#42] от "jig":

    Автобусните ленти щяха да са чудесни ако имаше контрол над това кой ги ползва.
    В днешна България и София, правейки автобусна лента и неосъществявайки след това никакъв контрол кой кара по нея, осигуряваш по-бързо преминаване на тарикатите и като следствие от първото по-бавно преминаване на всички останали автомобили, вкл. и градски транспорт - т.е ефектът е отрицателен.


  53. 53 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 2991 Неутрално

    Боко и боковщината все повече започват да приличат на пресилените хвалби и маймунското биене по гърдите на бай Тошо.
    Готови са да зарежат особено необходими детайли от зор да рапортуват "Готово", да отрежат лентичката и така да се издигнат в очите на избирателя.
    Герберите дори не схващат, че демонстрацията и хвалипръцковщината действа един ден, а лошо свършената работа ще говори на избирателите с години.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  54. 54 Профил на Софиянец
    Софиянец
    Рейтинг: 602 Неутрално

    До коментар [#42] от "jig":

    Късно е вече..няма бус лента, въпреки усилията на Спаси София...цяла наредба им променихме, предложения, разговори с общински съветници - не и не... Градският транспорт не е приоритет.. това е.

  55. 55 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1074 Весело

    Честито и безавариино, мърморковците да си пазят силите че скоро ще има нови откривания и ще им се отвори пак занимание

  56. 56 Профил на posledno10
    posledno10
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#41] от "Либерален монархокомунист с фашистки наклонности":

    Добро начало, а после... Начинът, по който разговаря и се държи този, който снима, по нищо не се различава от поведението на въпросния "Господ". За съжаление това по никакъв начин не допринася за иначе толкова правилната кауза, та даже и наопаки...

  57. 57 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4661 Неутрално

    [quote#37:"Darth Plagueis"]Ами да бориш автомобилен трафик като правиш още автомобилни трасета не е особено умно. [/quote]
    Нали? Я по-добре да направят Цариградско шосе и България пешеходни зони!

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  58. 58 Профил на mitis
    mitis
    Рейтинг: 221 Неутрално

    "Продължават дейностите по тротоарите и озеленяването, което ще бъде довършено на есен, Тротоарите трябва да бъдат готови до 21 август."- т.е. ще бъде готов на 21.август! Не виждам защо ленторезите постоянно изтъкват, че нещо ще бъде завършено предсрочно, като не е така!?Направете нещо докрай като хората и тогава се бийте в гърдите! Стига с тази предизборна агитация!!!!

  59. 59 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 814 Неутрално

    [quote#18:"prirodata"]От четири нормални ленти, направиха шест осакатени.[/quote]
    Да, лошото е, че трите ленти са доста по-тесни от нормалното - макар и три на брой едва ли ще се съберат три превозни средства едно до друго, когато едното е автобус или камион. Хубава работа, ама българска.

  60. 60 Профил на mombo
    mombo
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#54] от "Софиянец":

    никога не е късно...
    за една добра идея, никога не е късно

  61. 61 Профил на mombo
    mombo
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#58] от "mitis":

    човеко, пуснато е движението. това е важното в случая

  62. 62 Профил на mombo
    mombo
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#59] от "teridan":

    колко са по тесни? нали има стандарт колко трябва да е широка една лента за движение. в един град в Германия, лентите за движение бяха/са доста по тесни от тези на които сме свикнали ние тук.

  63. 63 Профил на beelonzz
    beelonzz
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#16] от "Димитър":

    Къде къде по-добре е да задръстим града с ламарини на 20г. Нали не е ваш града, идвате от село и ходене 2км. ви се струва непостижимо.

  64. 64 Профил на prirodata
    prirodata
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#62] от "mombo":

    От две ленти и половина, направиха три. ВЕрвайте ми, усеща се. Имаше място да се изместят тротоарите и да има три пълноценни ленти, но не стана. Вероятно повод за нов ремонт.

  65. 65 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 814 Неутрално

    [quote#62:"mombo"]колко са по тесни? нали има стандарт колко трябва да е широка една лента за движение. в един град в Германия, лентите за движение бяха/са доста по тесни от тези на които сме свикнали ние тук.[/quote]
    Дай ми линк към стандарта. А иначе съм виждал градове, където има улици по метър и петдесет, което не значи, че навсякъде по света трябва да се направи същото.

  66. 66
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  67. 67 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 814 Неутрално

    [quote#44:"Blood Red Skies"]"С пускането на изцяло новата отсечка "Александър Малинов" ще е шестлентов от бул. "Цариградско шосе" до Южната дъга" на околовръстното. Проектът се изпълнява от "Метрополитен" и очаква той да бъде завършен до 21 август". [/quote]
    Тази "изцяло нова отсечка" стои подготвена и трасирана от поне 30 години, с изградени подлези и улични лампи. По неизвестна причина има едно отклонение на пътя отдясно на маг. Хит и близо три десетилетия трафика минава оттам, защото никой не искаше да довърши малкото работа останала, за да се пусне трасето. При това трасето беше замислено с повече от три платна в посока - сега го свиват, строителната далавера иска своето.

  68. 68 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1470 Неутрално

    С други думи като при тато. Открива се предсрочно (демек със известно закъснение) и след това се завършва. Качеството ако е обичайното (останало пак от татово време, че и по-зле) скоро ще го ремонтираме.
    Кефа е пълен.
    Бе що кметицата не вземе да намине да види какви ги върши столична топлофикация? Ем е в града и, ем е общинска. И да даде един коментар.

    Covid live matter. Stop the genocide.
  69. 69 Профил на Калник
    Калник
    Рейтинг: 678 Неутрално

    [quote#11:"manu_chao"]Като се правят такива ремонти и разширения - поне велоалея направена ли е? [/quote]

    Ето ви я велоалеята. Зад МакДоналдс в Младост:

    http://prikachi.com/images.php?images/550/8285550n.jpg

  70. 70 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7272 Неутрално

    Все предсрочно ги пускат,а след някой друг месец, почват ремонтите.

  71. 71 Профил на mombo
    mombo
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#64] от "prirodata":

    сигурно се усеща, докато не свикне човек а с втората част, тази за новия ремонт не съм съгласен.

  72. 72 Профил на mombo
    mombo
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#65] от "teridan":

    не ми се търси сега, но стандарт има.... а за Германия говорех за Кьолн...

  73. 73 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 726 Неутрално

    То няма поръчка в София в която да не е набутана или фирма на Доган или ГБ. На всеки километър, Бостан рулез.

  74. 74 Профил на mombo
    mombo
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#67] от "teridan":

    тази отсечка, от дясната страна на големоя магазин беше подготвена отдавна, така е, но точно там копаха за да мине метрото. Освен това отсечката беше занемарена и така или иначе трябваша да се прави отново.

  75. 75 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 814 Неутрално

    До коментар [#72] от "mombo":

    Т. е. трябва да направим всички платна тесни, щото си видял тесни платна в Кьолн. А самите германци, като си имат примера на Кьолн, що на други места са си направили платната достатъчно широки? При нас иди да видиш колко са платната на локалното платно, в кръговото движение при ИКЕА, там не се събират две коли една до друга в двете платна, а се изчакват и минават една по-една - заради стандарта, дето не ти се търси, ще е.

  76. 76 Профил на mombo
    mombo
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#75] от "teridan":

    не си прав никъде не съм казал, че трябва да се парвят тесни ленти за движение. Има случаи, обаче, когато това се налага, поради ред други причини. За лентите при Икея - виждал съм ги и тях.

  77. 77 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 814 Неутрално

    [quote#72:"mombo"]не ми се търси сега, но стандарт има.... а за Германия говорех за Кьолн...[/quote]
    Тротоарите в Кьолн измива ли дъжда цимента от тях след две години, и стават ли на вълни и с изпочупени плочки след година и половина. Щото из Западна Европа има такива дето траят десетилетия без да ги ремонтират. Ще чакам след година-две като се скапят тротоарите да споделиш впечатления от Кьолн.

  78. 78 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 814 Неутрално

    [quote#76:"mombo"]не си прав никъде не съм казал, че трябва да се парвят тесни ленти за движение. Има случаи, обаче, когато това се налага, поради ред други причини.[/quote]
    Много наложително е наистина, защото когато правиха първия голям ремонт на Малинов преди 10-12 години около булеварда още не беше застроено и можеха да го направят още тогава с три нормални платна в посока и широки тротоари. Ама далаверата ни беше по на сърце - така, че изчакахме първо да се застрои, раздавахме строителни разрешения на килограм, пък после - наложителни решения.

  79. 79 Профил на Ridiculous Върнете стария сайт!
    Ridiculous Върнете стария сайт!
    Рейтинг: 791 Неутрално

    До коментар [#16] от "Димитър":

    Ми то не се прави път с перспектива за две години, а с перспектива. Като навлязат електромобилите или автомобили с друг енергиен източник след някоя и друга годинка, ще си вдишваш съвсем с кеф.

  80. 80 Профил на mombo
    mombo
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#77] от "teridan":

    нека да не намесваме тротоарите и цимента за тях сега
    ако наистина стане така, то тогава вече ще можем с пълно право и основание да искаме да бъдат поправени и възстановени от фирмите изпълнителки.

    До коментар [#78] от "teridan":
    аки такова е било виждането тогава, преди 10-12 години, сега се е променило. тук можем да влезем в полемиката за един добър и хубав градоустройствен план, план с виждане за бъдещето и предвиждащ развитието на квартала/града. за 10-12 години, вярвам, и твоите мнения и виждания също са се променили

  81. 81 Профил на eus47368223
    eus47368223
    Рейтинг: 274 Неутрално

    [quote#62:"mombo"]

    До коментар [#59] от "teridan":

    колко са по тесни? нали има стандарт колко трябва да е широка една лента за движение. в един град в Германия, лентите за движение бяха/са доста по тесни от тези на които сме свикнали ние тук.[/quote]
    Страшно тесни са. Току-що минах от там с кола, за да видя как е. Стандарт явно няма, защото лентите нямат нищо общо като ширина примерно с тези по Цариградско. Пред мен имаше тежък камион, чиито колела почти допираха маркировката и от двете страни - лентата е широка точно колкото един камион. За да изпревариш този камион в съседна лента, трябва да караш на 50 см от него, което си е стряскащо. Нулева свобода да избегнеш нещо на пътя или да блееш докато караш и да не си следиш много правата посока. Подобна теснотия има само на още едно място - по моста с метрото м/у Младост и Мусагеница.

  82. 82 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1341 Разстроено

    До коментар [#8] от "Mark Twain":


    [quote#8:"Mark Twain"]Само "чупката" при спирка бл. 205 ако някой може да я обясни,[/quote]
    То да е само тази необяснима чупка !
    За мен е необяснимо след като всички жк в София се правеха все в полето , ( вкл.и първия ж.к. Лагера през 1949-та ) , върху нивите на шопите , защо е така недоумно направена уличната разстановка ?
    Има такива и други подобни изгъзици , не по една , две , във всички жк-та !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  83. 83 Профил на Димитър
    Димитър
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#79] от "Ridiculous":

    Нищо против велоалеите, стига да не са за сметка на уличното платно или тротоара. За съжаление практиката показва, че така се правят велоалеи в София ( политиците ги разбирам - една жълта маркировка, два знака и хайдееее имаме си велоалея, режат се лентички, високопарни думи за екология, зелено и т.н. ), което е абсурдно и щом ще е така, по-добре изобщо да няма.

  84. 84 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 902 Неутрално

    Браво!

    “I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascal
  85. 85 Профил на prirodata
    prirodata
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#72] от "mombo":

    То и смого други неща се свиква, да не бъда вулгарен.
    "Улиците от първи клас имат проектирана скорост за движение от 100 до 120км/ч, наклонът им е от 4 до 4,5%, движението е двупосочно и броят на лентите може да бъде по 2 или 3 във всяка една от посоките. Широчината според ЗУТ е от 3,75м на лента.
    По отношение на втория клас скоростта е от 70 до 80км/ч, надлъжният наклон може да бъде 5%, броят на лентите са 2 или 3 във всяка посока, широчината е от 3,50 до 3,75м.
    За трети клас скоростта е 50км/ч, максималният наклон е до 6%, лентите са 2 в посока, широчината е 3,50м за една лента.
    За четвъртата категория улици скоростта е до 50км/ч, наклонът е 6%, лентите за движение обикновено са 2 или 4 общо, а широчината – 3,50м.
    За пета и шеста категория улици скоростта е от 20 до 40км/ч, наклонът е до 9%, лентите са 1 или 2 общо, а широчината е до 3,50м."

    Колата ми е широка 2,05 м (с огледалата) и заема почти цялото платно. Какво повече да коментираме?

  86. 86 Профил на prirodata
    prirodata
    Рейтинг: 434 Неутрално
  87. 87 Профил на royaldnk
    royaldnk
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Толкова нафандъчена София, като в това предизборно за популистите лято, не си спомням. Пак се питам дали е възможно в СО да работят само формени идиоти? Няма ли поне един разумен чиновник в тази община, който да направи великото географско откритие, че колкото и да разширявате единствената връзка на 120-хилядното панелно гето с основните пътни артерии - Цариградското и Околовръстен път, то проблемът ще си остане и отфандъчването на този квартал няма да се реши. Довършете, уважаеми тъпанари в СО, Южната дъга, премахнете цирея на Б.Б. при Младост 4, наречен "кръгово", довършете бул. Копенхаген (от автоборсата при Горубляне до Малинов и ще установите, че панелното гето Младост е вече отпушено

  88. 88 Профил на mombo
    mombo
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#85] от "prirodata":

    ето това е приказка - поздравления! значи широчината на пътната лента по този маршрут е/трябва да бъде 3.50м.
    а за свикването - имаше една приказка: Научил се поп на вАрен боб, свършИл се боб, отучил се поп.

  89. 89 Профил на Соросоиден Соросоидофоб
    Соросоиден Соросоидофоб
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Минах по "Малинов" днес. Иди-дойди - добре е. Не е нещо да е станало по-широко или по-проходимо от преди, ама поне са запълнили дупките. На 2 места от цариградско до 43-блок бяха затворили по 1 лента - на първото не разбрах защо, на второто място - оправяха светофара.
    Много по-проходим "Малинов" с тия 3 (тесни) платна няма да стане, ама да кажем МАШАЛЛАХ, поне, че копането по него спря (поне за сега).
    Аз лично не разбрах какъв беше целия ефект за гражданите от всичките тия безумни ремонти по тоя булевард, но поне на тия, дето получиха положителен (финансов) ефект от цялата работа им честитя.
    А след някой друг месец - пак очаквам разкопки - ако не за друго, то ще го разкопаят по навик - все-пак цяла петилетка вече копаят в тая "Младост".

    Цензурата в "Дневник" е по-зловеща от комунистическата и фашистката цензури взети заедно!
  90. 90 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 544 Неутрално

    До коментар [#5] от "nv":

    Няма. Ще минава по трасето, което стоеше недостроено от другата страна на Хит-а. Сегашното трасе ще остане като странична отбивка само

  91. 91 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 544 Неутрално

    До коментар [#17] от "eus47368223":

    Хайде стига, бе. Тия части, които се ремонтираха сега не бяха пипани от много години. Точно в частта преди цариградско беше станало на коловози. Ремонтира се по-нагоре, около метростанцията на Шела и там всичко си е наред и още тогава го направи трилентов. Основен ремонт тоя булевард не е имал поне 10 години (отколкото го ползвам активно)

  92. 92 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1509 Неутрално

    До коментар [#40] от "ret":

    За щастие, в градовете управлява кмет, а времената, в които премиер-президент, шеф на партия и кмет бяха едно и също лице, отминаха отдавна. Т.е., нелепото ти споменаване на Костов издава единствено комуноидната ти същност.


    [quote#83:"Димитър"]Нищо против велоалеите, стига да не са за сметка на уличното платно [/quote]
    Напротив. Точно за сметка на уличното платно трябва да бъдат. Аман от автоталибани.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  93. 93 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 544 Неутрално

    До коментар [#19] от "radovel":

    Кръговите не са ефективни при голям трафик - запълва се кръга и всичко блокира - пример - Сточна гара - и пак се налагат светофари.
    За да са ефективни трябва кръга да е огромен - пример - колелото на 4км. Но за толкова големи кръгови там просто няма място. Но сега с метрото и 3-те ленти в посока ще облекчат страшно много трафика. Ако сложат и от "умните" светофари, че да не държат излишно колите, когато по-ненатоварените посоки са се изтеглили ще стане още по-добре.

  94. 94 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1339 Неутрално

    До коментар [#90] от "ugi":

    Ама как ще се съединяват? То излиза по-встрани...

    Norman Granz предпочита правителство на БСП с премиер Корнелия Нинова
  95. 95 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1310 Весело

    е чеки малко сега... какви задръствания, какви 5 лева като до оня ден разправяха че метрото дръпна трафика от там... Йордечкина и работа

  96. 96 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1509 Неутрално

    До коментар [#95] от "extraCACA":

    А, именно.. планиране - нулево.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  97. 97 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1310 Весело

    До коментар [#94] от "nv":

    през пряснозасадения зеленчук на светофара, какво толкова му се чудиш, виж как са завъртени станциите... само дето малко тесничко ми мяза като за шестте ленти и междупланетната писта ма нейсе

  98. 98 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1310 Весело

    До коментар [#96] от "Darth Plagueis":

    а, объркала е малко опорките, ма то и кой ли ги помни де

  99. 99 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1339 Неутрално

    До коментар [#97] от "extraCACA":

    Днес след работа отивам да го разгледам . Там нямаше ли и някакъв паркинг?

    Norman Granz предпочита правителство на БСП с премиер Корнелия Нинова
  100. 100 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 544 Неутрално

    До коментар [#94] от "nv":

    Това правят в момента, тая чупка, която прави пътя в момента се изправя и ще се свърже с новото платно някъде, където е левия край на паркинга на хит-а.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK