Новият "Нисан Навара" ще предложи непознати за пикапите технологии



Новото поколение на пикапа "Нисан Навара" ще дебютира на автосалона във Франкфурт следващия месец, като ще предложи непознати в сегмента технологии, съобщиха от компанията. Такива са системата от камери, даваща пълна картина на зоната около автомобила и сигнализацията за риск от сблъсък в предното превозно средство, със спирачна функция.


Новост за сегмента е и петгодишната заводска гаранция. Отвън идеята на дизайнерите е била да съчетаят внушително  и динамично излъчване.


При проектирането на интериора пък стремежът е бил да се предложи по-комфортно пътуване. Предните седалки например са със специална опора за гръбначния стълб и предлагат подобрена ергономия.




В Европа "Нисан Навара" ще се предлага с 2.3-литров дизелов двигател, който е с до 24% по-ефикасен спрямо моторът, който заменя. Агрегатът е с мощност 158 или 187 конски сили, като по-мощната версия използва двоен турбокомпресор.


"Навара" ще може да се поръчка с две или четири задвижващи колела и избор между стандартната 6-степенна механична или 7-степенна автоматична скоростна кутия. Цялата гама на модела има товароносимост над 1 тон и може да тегли товар с тегло до 3500 кг.


Пикапът използва C-канална система за товарене. Със специални релси върху гърба на кабината и двете страни на товарния отсек, собствениците разчитат на пълна гъвкавост, когато трябва да се обезопасят уязвими товари. Тъй като скобите се плъзгат по продължение на С-образните релси, дори и товарите, с най-необичайни форми, могат да се обезопасят без никакви проблеми.


Товарният леген на новия Double Cab е с 6.7 см по-дълъг от предишния модел и има най-дългата дължина в класа (1578 мм). Товарният леген на King Cab е дълъг 1788 мм.
"Нисан" прави първият си пикап през 1935 година, като до момента е продал на 14 милиона подобни автомобила.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (28)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1343 Неутрално

    Много са хубави, не са от най-евтините, но качеството си има цена все пак.

  2. 2 Профил на barking_dog
    barking_dog
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Точно този тип коли не са ми любими, но определено Нисана стои много добре.

  3. 3 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 638 Неутрално

    [quote#1:"442"]Много са хубави, не са от най-евтините, но качеството си има цена все пак.[/quote]

    специално Нисан...в Европа ги няма

    титуляри на Дъното

    http://prikachi.com/images.php?images/157/8149157g.jpg

    това че са скъпи няма значение , не се продават

    *********
    данните за продажби са на Аутомедиа

  4. 4 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 536 Неутрално

    Интересно ми е колко ще изкара 2.3 л мотор ако редовно теглиш ремаркета по 3т.

  5. 5 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 1140 Неутрално

    Хм - кола за мръсна работа накичена с 1000 екстри и глезотийки. Аз си мисля, че повечето хора дето ползват такива коли си търсят на първо място читав двигател и здрава каросерия. Този модел тепърва ще има да се доказва и изгражда име, че Наварата отпреди 10г май беше един от най-неудачните пикапи правени някога.

  6. 6 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3825 Неутрално

    Когато стане въпрос за пикапи в Европа, основните варианти са два: Тойота Хайлукс и Форд Рейнджър! Нисан и Мицубиши, нещо не могат да се наложат и вероятно има защо...!

    Бивш tww09306483.
  7. 7 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 572 Любопитно

    До коментар [#3] от "стефанов":

    Постоянно я размахвате тая листовка - кефете на гоУфовете като са Ви на сърце.

    В Европа хората си тачат техните производители (където ги има) - само че отиди да видиш в Гърция какви пикапи се карат - максимум един на десет е фолксваген. Да не говорим за Африка и близкия Изток, в които условията не позволяват друго освен
    Тойота и Нисан...
    За Америка и Азия няма какво да говорим... Само в Бразилия и Мексико знаят що е то костенурка и толкова... Другите не са и чували великата ФВ група... А пропускам Порше сигурно - с пазарен дял 0.01%, но поне са известни

    Stef
  8. 8 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1399 Неутрално

    КРИТЕРИЯТ за бранд, който е успешен, може да бъде единствно и само американският пазар.

    NISSAN, там е успешен!
    Европа, няма как да движи пазар на пикапи, защото мащабите не и го позволяват.

  9. 9 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1399 Неутрално

    До коментар [#5] от "lustmord":

    Този автомобил не е за мръсна работа, а за хора с определен стил и начин на живот, който не е достъпен до умствените възможности стоящи зад коментираното.

  10. 10 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1399 Неутрално

    До коментар [#4] от "gogo2011":

    Тези пикапи, обикновено теглят яхти, а не чакъл, пясъци и кереч!

  11. 11 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 536 Неутрално

    До коментар [#10] от "convince":

    Да си видял някъде съм казал за чакъл, пясък и подобна сволоч?
    Или пикап се взима само за да си закараш лодката веднъж в годината до водата и след това още веднъж да я върнеш обратно в двора? За тази цел по-добре друга кола да си вземеш.

  12. 12 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 517 Неутрално

    До коментар [#4] от "gogo2011":

    Обема на двигателя днес няма решаващо значение, а колко добре е направен двигателя - като дизайн и изработка.


    До коментар [#8] от "convince":

    Прав си и не си.
    Прав си доколкото американския пазар е най- конкурентен и не си, доколкото поне ние живеем в Европа и тук автомобилите са по- софистицирани и т.н., респективно пазарът тук е различен.
    и в Европа има пазар на пикапи, макар далче по- малък от американския, където Форд е номер 1.

  13. 13 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 638 Неутрално

    [quote#7:"stef"]Постоянно я размахвате тая листовка - кефете на гоУфовете като са Ви на сърце. [/quote]

    Не , не съм фен на гоУфа..
    опазил Бог от унисон с вкусовете на Тълпата

    но е Факт , че японските автомобили Не се продават добре в Европа..

    това е статистика на Европейската асоциация на автомобилните производители (ACEA)

    Не се продават добре и в САЩ..като бройка имам предвид

    и причината за това Имиджа , не техническа!!

    с Неудоволствие казвам , че Лексъс , Инфинити , Акура ....Нямат шанс пред Х-5 и Q-5...Факт

    а хора , които наливат вода в чужда мелница са...

  14. 14 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 536 Неутрално

    До коментар [#12] от "ial":

    Е, може и двигател 1.6 да му сложиш, с три турбини. Сигурно пак ще тегли три тона. Но въпросът е какъв ще му е ресурса в този случай.

  15. 15 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1399 Неутрално

    До коментар [#11] от "gogo2011":

    Който има яхта, трябва да има и пикап, другите коли са башка!

    Щото за да прекосиш континента, с едно две спирания в бизнес регионите на дейноста, няма да тръгнеш с пикапа...
    Той си остава за ваканцията, затова вътре е луксозен, за семейството и приятелите.

  16. 16 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1399 Неутрално

    ЕВРОПЕЙСКИ КОЛИ на американския пазар няма!

    Само определени марки и това са, германските, шведските и японските, но не на последно място.
    Всичко друго е антикварна рядкост или изключение!

  17. 17 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 1140 Любопитно

    До коментар [#9] от "convince":

    "Този автомобил е за хора с определен стил и начин на живот, който не е достъпен до умствените възможности стоящи зад коментираното"

    Уоу, екюз ми фор ливинг...

    Добре ще е да се обадиш по шоурумите да наизустят това ти определение за случаите, когато някой заблуден фермер прекрачи прага и попита "Имате ли нещо като за мен?"

  18. 18 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 638 Весело

    [quote#17:"lustmord"]Уоу, екюз ми фор ливинг...

    Добре ще е да се обадиш по шоурумите да наизустят това ти определение за случаите, когато някой заблуден фермер прекрачи прага и попита "Имате ли нещо като за мен?"[/quote]

    Маркетингът ти е 101 % Успешен +++

    докато има......ще има и хитреци

  19. 19 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1399 Неутрално

    До коментар [#17] от "lustmord":

    На "фермера" в България му трябва бус, а не пикап, за да не му задигнат мургавите ни събратя реколтата от коша, докато е спрял да пусне една вода край пътя.

  20. 20 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1399 Неутрално

    ПИКАПЪТ, за България, а и за Европа си остава екзотика, иначе който му трябва ще си купи и два!

    В размирните ИДИЛ, африкански и други региони, на този модел се монтират пукала 50 калибър, които им вършат добра работа.

  21. 21 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3825 Неутрално

    До коментар [#16] от "convince":

    Аз лично, не можах да го разбера тоя прословут американски пазар за коли...! Да, голям е! Бензина е евтин, ама защо трябва да се сравняват ябълки с круши? Американците си имат техни разбирания, какви трябва да са колите и който ги прави така, продава! Японските коли за американския пазар се виждат по емблемата, нямат нищо общо с японския вкус и манталитет! Ако европейски производител започне да ги прави така и той ще продава! Но факта, че не го правят, би трябвало да ви накара да се замислите малко...! За американците, европейските коли са скъпи и се карат малко! Въпрос на ценова, митническа и друга политика! Американските коли са скъпи в Европа, за разход да не говорим...! Американците имат концепция, колата да е евтина и да има оборот! Вътре са грозни, кичозни, с калпави пластмаси и бият на евтино, ама си ги карат! В Европа залагат на друго, какво толкова?
    И нямаше да повярвам, ако не съм гледал сам, какво огромно количество ръждиви корейски таратайки се търкалят из Америка...! Ама ръждиви, та чак се разпадат! В България никой, ама никой няма да посмее да се качи на такава! Ама на американския авто-пазар, дето според вас е голямата работа, са си нещо нормално...!

    Бивш tww09306483.
  22. 22 Профил на emilm13
    emilm13
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#1] от "442":
    Не си прав за качеството. Карах такъв (закупен нов) от 2006 до 2010. Капризна, скъпа и невероятно евтина отвътре! Преди нея карах Мицубиши Л200 - много по-практичен!

  23. 23 Профил на emilm13
    emilm13
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#9] от "convince":
    След този коментар изводът е само един - не сте карал такава кола!

  24. 24 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1399 Неутрално

    До коментар [#21] от "tww09306483":

    Така си е щото хората са практични и им е удобно, както и могат да си позволят всичко, стига да си го поискат истински.
    За американеца автомобилът е глезеното му дете, а колкото до продажбите TOYOTA e първо място, а европейските нямат капацитет да прекосят континента.
    Щото стана дума за японски двигатели де...
    По принцип японския двигател издържа на 3 японски каросерии, щото теникята им е кът и все е от внос.
    Но с двигателите, проблеми нямат.

  25. 25 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1399 Неутрално

    До коментар [#23] от "emilm13":

    Естествено е, че не съм.
    Щото нямам яхта!

  26. 26 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 467 Весело

    За пръв път щракам на снимките и не ми презарежда страницата.Ура другаре!

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  27. 27 Профил на BarBQ
    BarBQ
    Рейтинг: 925 Весело
  28. 28 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4205 Неутрално

    Не съм бил в Америка, но си мисля че този тип автомобили е популярен за САЩ и Канада. А пикапът на снимката е малко паркетен, с перлена боя, с много глезотийки, и с този 2,3 двигател е за излети и по-малко за работа, или за Европа за батки и непораснали мъже.
    Спомням си през комунистическо имаше едни пикапи на база Варшава и Москвич, в СССР-то бях видял на база Волга. В България се наложиха полските Варшава с двигател малко над 2 л, 70 к.с. при 4000 оборота и с 3 скорости.
    В момента в Европа май само ФВ се опитва да прави "американски" пикап с Амарок. В Европа за работа се използва гениалната "баничарка" на база на малолитражка за товари до 500 кг с малък икономичен двигател, с невисока скорост защото се използва главно в града, или за околностите му.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK