"Рено" показа и наследника на "Лагуна" комби



Идентични със седана размери и лукс но далеч по-голямо товарно пространство, това ще предложи новото "Рено Талисман" комби. Автомобилът, който заменя "Лагуна комби, е с дължина 4.86 метра и ще дебютира на автосалона във Франкфурт (15-27 септември).


Комбито ще може да се поръча с електрическата врата на багажника, която се отваря чрез движение с крак под задната броня. Обемът на товарното пространство е минимум почти 600 литра, като нараства до близо 1700, при сгъване на облегалките на задните седалки. При това положение може да се превозват товари с дължина 2.01 метра.

"Рено" показа и наследника на "Лагуна" комби

© Рено


"Талисман" комби има амбицията да предлага най-просторния салон в сегмента, като ще може да се екипира и с предни седалки с масажна функция и вентилация. За първи път в сегмента, комбито на "Рено" ще се предлага с четири завиващи колела, което подобрява стабилността в завой и маневрирането при ниски скорости.


Водачът може да избира между пет режима на шофиране – комфортен, спортен, неутрален, еко и персонален, който променят работата на мотора, скоростната кутия, асистиращите системи и т.н. В зависимост от избраните настройки се променя и цвета на интериорното осветление и изгледа на приборното табло.

"Рено" показа и наследника на "Лагуна" комби

© Рено


На централната конзола на "Рено Талисман" комби е монтиран мултимедийният таблет R-Link 2 наличен в 7-инчов хоризонтален или в 8.7-инчов вертикален формат. През него се правят основните настройки по колата и се показва информация от навигацията, аудиосистемата, климатика и т.н. Началните страници сега са конфигурируеми, позволяващи на водача директен достъп до най-често използваните функции или персонализация на интерфейса. Комбито може да се поръча с озвучаване от BOSE  с 12 високоговорителя и субуфер.




Сред асистиращите системи присъстват адаптивен круиз контрол, система за аварийно спиране, при риск от катастрофа, сигнализация за напускане на избраната лента на движение, предупреждение за кола в мъртвата зона на огледалата и др. На разположение е и цветен head-up, който представя полезна информация в зрителното поле на водача.

"Рено" показа и наследника на "Лагуна" комби

© Рено


Както и седана "Талисман", така и комбито, може да се поръча с два бензинови двигателя  - 150 и 200 конски сили, комбинирани със 7-степенна автоматична трансмисия с двоен съединител (EDC). Дизелите са три - 110, 130 и 160 к.с, като при първите два изборът е между механична трансмисия с шест предавки или автоматична с двоен съединител със същия брой скорости, докато най-мощният дизелов двигател върви в комплект само с EDC трансмисия.


"Рена Талисман" комби ще се предлага с избор от четири нива на оборудване, плюс луксозното Initiale Paris. Продажбите в Европа започват през първата половина на следващата година.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (59)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 1343 Неутрално

    Един приятел, който живее в Торонто, ми каза, че в Канада няма да намериш френска кола. Нещо развалили традицията, и то отдавна, заради липса на резервни части. Всичко живо бичи на японски автоматик.

  2. 2 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1240 Неутрално

    японски и корейски-виж хюндай какво направи в Канада.

  3. 3 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 539 Неутрално

    "R-Link 2 наличен в 7-инчов хоризонтален или в 8.7-инчов вертикален формат" - що за превод!?

  4. 4 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 434 Любопитно

    И къде видяхте тука японски или корейски автоматик.Или въпроса е да се приказва колкото да не се спи.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  5. 5 Профил на zzatke
    zzatke
    Рейтинг: 274 Неутрално

    фолксваген пасат с огромна емблема на рено...

    reddit.com/r/The_Donald/
  6. 6 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 413 Весело

    Ей това ще бъде моят нов автомобил.
    Някъде около 2025-2026, ако ме изтърпи дядо Господ.

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  7. 7 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#5] от "zzatke":

    Всъщност няма нищо общо!
    https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Passat_%28B8%29

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  8. 8 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 594 Неутрално

    [quote#2:"dolna4erti4ka"]японски и корейски-виж хюндай какво направи в Канада.[/quote]

    Пазар се бие с Цена....не с внушения от сорта:
    премиум, лукс , иновативност и пр

    в САЩ японските и корейските автомобили предлагат Същото качество на по-Ниска цена ...

    и Продават Добре


    скоро и в Европа ще стане същото

  9. 9 Профил на dohco
    dohco
    Рейтинг: 507 Весело

    110 коня дизел - обаче с два аспуха - мноу върви...

    Най-добрите неща в живота идват безплатно...
  10. 10 Профил на Terry bear
    Terry bear
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Никой не ви задължава да си купувате Рено.
    За мен това е марката, която предлага много добро съотношение между качество и цена.

    http://www.vaksinite.com/zashto-kolektivniat-imunitet-chrez-vaksini-e-nepostizhima-utopia/
  11. 11 Профил на razlichen123
    razlichen123
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Мнооу е убава!
    Но след като се напатих с няколко френски, минах на принципа на сина. Кола правена от хора, дето правят спагети или м----и, не ми я Фали! Друг да я кара.

  12. 12 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2335 Неутрално

    абе на вид много убава ,ама не знам колко се чупи ,карам си тойотите ,по нямат вид ,ама горят малко ,вървят бързо и най важното не се чупят .

  13. 13 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 434 Любопитно

    До коментар [#11] от "razlichen123":

    Ти не правиш ли минети на жена си или викаш това е непозната за нея територия?

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  14. 14 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 1004 Неутрално

    До коментар [#10] от "Terry bear":

    Големите Рена не вървят добре никъде, дори и във Франция. То не бяха Avantime, Vel Satis, Laguna 2,3, Fluence или Latitude, пълни пазарни катастрофи. Виж, по-малките им коли са си добри, новото Клио е едно от най-добрите в класа си.

  15. 15 Профил на buchermucher
    buchermucher
    Рейтинг: 311 Неутрално

    Последната кола, на която прилича, е Пасат. Особено последното поколение, предницата на което сякаш е правена на циркуляр.
    Изобщо VW и дизайн....мани, бегай ...

  16. 16 Профил на buchermucher
    buchermucher
    Рейтинг: 311 Неутрално

    [quote#14:"gianni"]Големите Рена не вървят добре никъде, дори и във Франция. То не бяха Avantime, Vel Satis, Laguna 2,3, Fluence или Latitude, пълни пазарни катастрофи. Виж, по-малките им коли са си добри, новото Клио е едно от най-добрите в класа си.[/quote]

    Клиото е много добро в класа си, Лагуна 3 е доста добро изпълнение, но на мен не ми допада като дизайн. А Vel Satis какъв успех да има, то само като го погледнеш на какво прилича...
    Виж това синьото горе пълни очите.

  17. 17 Профил на komitata80
    komitata80
    Рейтинг: 250 Неутрално

    Изглежда по-добре от сегашното комби на Лагуна, сериозни промени и в предната, и в задната част на автомобила.

  18. 18 Профил на razlichen123
    razlichen123
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#13] от "Lavinata":

    НиЙЙ сме ут село и такиз работи не праим. Само се плющим.

    Що ли предпочитам мойта Мазда, пред този трошляк?
    Два различни модела на Рено са ме оставяли на пътя. Даже и Москвича купен 87 година не ми е правил никакви номера. От тогава съм забравил тотално за Рено. Преди 5 години направих грешката да купя чисто нов Ситроен на сина. От тогава 5 години ми набива обръчите, заради него. На 13 хиляди километра му сменях биалетки. Да се смееш ли да плачеш ли. За 1 година два пъти му пълних климатика, докато не сменя половината части по него, не стана. Та не ми хвалете нищо френско, освен парфюмите им!

  19. 19 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 713 Неутрално

    [quote#18:"razlichen123"]Преди 5 години направих грешката да купя чисто нов Ситроен на сина[/quote]

    Следващият път го остави да си купи кола със собствените си пари.

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  20. 20 Профил на shisharko
    shisharko
    Рейтинг: 455 Неутрално

    [quote#1:"man_un"]Един приятел, който живее в Торонто, ми каза, че в Канада няма да намериш френска кола. Нещо развалили традицията, и то отдавна, заради липса на резервни части. Всичко живо бичи на японски автоматик.[/quote]

    Обаче когато им казвам на моите канадски приятели и роднини на какви ниски цени и с какъв невероятно нисък за техните стандрти разход на гориво са френските коли, всички цъкат с език.

    Там доскоро най-евтиния дизел беше VW Passat за към $45 - 50К (сега май пуснаха Голф комби дизел за към $40К). На Jeep дизела се предлагаше само с най-високото ниво на оборудване, което излизаше към $70,000.

    А разход на гориво от рода на 4-5л/100 км е нечуван. Дори една малка кола там от рода на VW Golf или Toyota Yaris е напълно нормално да горят към 8-9л/100 км смесено и извънградско.

    А дали фреснките двигатели особено дизелите са добра идея за зверските зими в Канада (-40С) вече е съвсем друга тема за разговор.

  21. 21 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#18] от "razlichen123":

    Супер!Лек ти път тогава с маздата!

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  22. 22 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 464 Неутрално

    До коментар [#18] от "razlichen123":

    Добре, бе, "различния". Интересно на нашето Рено как пък така сменихе един шарнир (десен естествено!) чак на 70 хил, и два кормилни накрайника чак на 93 хил? Мистерия някаква вероятно...

  23. 23 Профил на Terry bear
    Terry bear
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#14] от "gianni":

    Преди около 8 години карах Рено Сафран. Колата се държеше прекрасно на пътя за годините експлоатация. В купето имаше толкова глезотии, които едва от скоро започнаха да слагат в японските и немските марки от среден клас. Беше шумоизолирана, имаше подгряване на предното стъкло през зимата...
    Сега карам Гранд Сценик и мога да кажа, че е отличен автомобил. Широк отвътре, с големи прозорци, с масички на задните седалки за децата... и куп други полезни и нужни екстри.

    http://www.vaksinite.com/zashto-kolektivniat-imunitet-chrez-vaksini-e-nepostizhima-utopia/
  24. 24 Профил на schroeder
    schroeder
    Рейтинг: 227 Неутрално

    Имат накой заемки на модерни форми от Фолксваген, но като цяло един доста красив автомобил. Сега само времето ще покаже дали е надежден.

  25. 25 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 464 Неутрално

    До коментар [#14] от "gianni":

    Аз пък точно от тези пазарни провали съм щастлив. Така човек може да си купи нещо хубаво без да плаща в пъти повече, само защото емблемата била на незнам си кой. Кога ли ще ми избият чивиите съвсем и ще се обзавета И с един Авантайм...

    "Разбирачите" нека си се влачат със стадото, ама то светът не се движи от конформисти.

  26. 26 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 489 Неутрално

    До коментар [#22] от "krasi_kara":

    Това се води за нормално при Рено ли? Питам сериозно, защото имам коли на 150-200 хил., на които не е пипано нищо - само сервизно обслужване.

  27. 27 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 1004 Неутрално

    [quote#23:"Terry bear"]Сега карам Гранд Сценик и мога да кажа, че е отличен автомобил[/quote]

    Grand Scenic и Scenic-а са от платформата Megane. Инак Сафран, а също първите Еспас бяха добри, но това е отпреди 20 години.

  28. 28 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 464 Неутрално

    До коментар [#26] от "gogo2011":

    Да, бе, 150 хил. и няма разхлопан гумен елемент от окачването? Може, ама тези 150 хил. са въртени на магистрала и то някъде по белия свят, или критерийте за "разхлопан" са много различин.

    На баща ми Опел Астрата, например, на 70 хил. беше за нови задни амортесьори, а на 100 хил. рециклираха кормилна рейка, че протече, пък уж не е правена от такива дето правят спагети и м..нети, нали?

    Ако ще се замеряме с градски легенди, в една фирма бяха взели преди години 2 броя Мазда 5 (тези вановете). На едната накрая гаранционно двигателя й смениха, щото все "калпаво" гориво й сипваха според Старс Моторс. Другата си беше ОК. И пак не бяха правени от спагетаджии и м..нетаджии, да му се невиди...

  29. 29 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 464 Неутрално
  30. 30 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 489 Неутрално

    До коментар [#28] от "krasi_kara":

    Заповядай да погледнеш! Колите си имат сервизна история. Карани в България.

  31. 31 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1214 Неутрално

    В този клас конкуренцията е жестока, но както казват по-горе, с добро съотношение цена-качество моделът има всички шансове.
    На мен ми харесва, a и за Рено не кога да кажа нищо лошо, след Campus-a и R 19 RN.

  32. 32 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 489 Неутрално

    До коментар [#28] от "krasi_kara":

    Между другото, кое те кара да мислиш, че Опел Астра е видите ли страхотен автомобил и критерий за надеждност? А точно пък Мазда 5 е един от най-несполучливите им модели.
    Калпавото гориво определено е проблем за всички марки и модели нови дизели.

  33. 33 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 594 Любопитно

    [quote#25:"krasi_kara"]"Разбирачите" нека си се влачат със стадото, ама то светът не се движи от конформисти.[/quote]

    Рено не е масов автомобил ли? Я слез на земята.

  34. 34 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 594 Неутрално

    [quote#28:"krasi_kara"]Ако ще се замеряме с градски легенди, в една фирма бяха взели преди години 2 броя Мазда 5 (тези вановете). На едната накрая гаранционно двигателя й смениха, щото все "калпаво" гориво й сипваха според Старс Моторс. Другата си беше ОК. И пак не бяха правени от спагетаджии и м..нетаджии, да му се невиди...[/quote]

    Там проблемът е в Старс моторс. Мога да разкажа и история за една 6ца, купувана от тях, на която се оказа, че гаранционното обслужване се е състояло в 100 хил. километра ДОЛИВАНЕ на масло, и съответно накрая - нов двигател. Аз карах Мазда 6 дизел, купувана и поддържана извън БГ, на 200 хил километра компресията на всеки цилиндър беше, като на нова кола.

  35. 35 Профил на razlichen123
    razlichen123
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#19] от "Dimitar Stoyanov":

    На 18 години с какви собствени пари да си я купи?
    Сега вече може да си купи, защото си е стъпил на краката и ще го направи!

  36. 36 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 464 Неутрално

    До коментар [#32] от "gogo2011":

    Е, сега пък почнахме с изключенията от обобщенията. То Опел Астра не е баш качествен автомобил, нищо че е немски. Мазда по принцип правят чудесни автомобили, но точно пък моделът 5 нещо не им се получи.

    Въпросът беше, че всички Рена, Пежа и Ситроени и т.н. са такива, пък всички други били онакива, нали?

  37. 37 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 1004 Неутрално

    [quote#25:"krasi_kara"]Кога ли ще ми избият чивиите съвсем и ще се обзавета И с един Авантайм... [/quote]

    Ха дано имаш късмет, че навремето туй чудо разори Матра. Все пак от всеки модел, било то на Мерцедес, БМВ, Рено или Хонда ще има добри или лоши екземпляри. Дано да попадаме само на добри, но все пак успеха се предопределя от средно аритметичното.

  38. 38 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 464 Неутрално

    До коментар [#33] от "Stardust":

    Ако става дума за Рено Авантайм и Рено Вел Сатис - да, изобщо не са масови автомобили.

  39. 39 Профил на razlichen123
    razlichen123
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#22] от "krasi_kara":

    Виж пич, при колите и при жените всичко е на късмет. И аз на моето Мицубуши смених за 100 хиляди само един преден десен амортисьор и то щот му сложих 1 тон и минах през едни хубави пътища в Румъния. Иначе до 100 хиляди и крушка не бях сменял. Сега е същото и с Маздата. Наливаш и караш!

  40. 40 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#38] от "krasi_kara":

    Рено никога не са правили коли за избрани ценители. Това, че Вел Сатис и Авентайм не са станали масови коли не означава, че са някакви уникални машини, отличаващи собствениците им от масата простаци, а че им куцат продажбите.

  41. 41 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 489 Неутрално

    До коментар [#36] от "krasi_kara":

    Не съм казвал, че немските са качествени. Не съм обобщавал и за Рено. Още в първия си коментар те питах нещо, но не ми отговори. Не съм карал и не съм имал Рено. Затова и питах.
    Всяка марка си има издънки. При някои те са повечко.

  42. 42 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3472 Неутрално

    Четох някаква френска статия, в която сравняваха Пежо 508 с Мазда6 (тогава се появи и Рено Латитюд от класа на Пасат). Оттогава останах с впечатление, че сериите 4 на Пежо, и Лагуна на Рено са в един междинен клас между Джета и Пасат. За Талисман се каза същото, че ще се сравнява с Пасат, т.е. по-голяма от Лагуна.
    Може и да бъркам, но в последните години Рено отбелязаха голям напредък, смениха дизайна, подобриха качеството си, и резултатите са налице. Нещо им куца в премиум класа, все още не могат да намерят заслуженото си място, и разчитат повече на Инфинити.
    Да пожелаем успех на Талисман"!

    [quote#1:"man_un"]че в Канада няма да намериш френска кола. Нещо развалили традицията, и то отдавна, заради липса на резервни части.[/quote]
    поне открай време това им е куцало на френските марки, за разлика от супер следпродажбеното обслужване на немските марки.

  43. 43 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 493 Неутрално

    Странично направо го обърквам с Пасат

  44. 44 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 434 Весело

    Хаха мда до това води социализЪма.Всички скачат срещу френските коли ама и те са си виновни правеха с години евтини коли за масата сега е трудно да се изчисти името.Талянците поне ферари ламбо имат та не отнасят чак такава гавра ама французите се оляха с евтинджоси.Сега само бъзици отнасят.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  45. 45 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4418 Весело

    "При това положение може да се превозват товари с дължина 2.01 метра".
    -------------------------
    При това положение две вързани мутри се побират без проблем.
    Купувам!

    Gunter glieben glauchen globen
  46. 46 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4418 Неутрално

    [quote#18:"razlichen123"]Що ли предпочитам мойта Мазда, пред този трошляк?[/quote]
    Щот нямаш пари.

    Gunter glieben glauchen globen
  47. 47 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3472 Неутрално

    Някои се подиграват на спагетите, ама забравят че там се правят най-скъпите бутикови спортни автомобили. Дори и от Порше дълго време трябваше да дишат праха на Мазерати с 4-те врати докато се решат да пуснат Панамера.
    Години наред Рено инвестираха милиони в 10-цилиндровия си двигател за Ф1 и автомобила си за супер ралита, и не се помъчиха да конструират някой добър спортен автомобил, или поне в роудстар Алпин.
    Като чета за двигателите на Талисман, и в тая не слагат по-мощни двигатели - искат да е все пак по-евтиничка.

  48. 48 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#47] от "historama":

    Вероятно визираш куатропортето но за каква панамера може да става дума като първото куатропорте е пуснато 63-та.Французите могат да пуснат спортен модел въпроса е дали ще купи някой френска кола за тези пари.Вентури се опитаха и пуснаха конкурент на ферари 355 и фалираха и после почнаха само бутикови електрички да правят.Не е толкова лесно разработването на кола е скъпо то не е просто да набуташ двигател от формула 1 който е проектиран да издържи едно състезание.А ако няма възвръщаемост на инвестициите ще фалират.Да не говорим че рено е и държавно и едва ли ще дадат такива пари.Ситроен се опитаха да позасилят с Ц6 и продажбите бяха зле те всъщност имат премиум Дс марката се води таква и са на минус.Така че нещата не са толкова прости.Относно двигателите Порше освен Карера GT с V-10 всичко друго е 6-цилиндров боксер включително Gt-1 щрасевершън така че не В-12 прави БМВ и Мерцедес премиум защото Бмв дори нямат модел от ранга на Gt-1.Та двигателя не е проблема.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  49. 49 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 483 Неутрално

    До коментар [#11] от "razlichen123":

    хахахахах - аз си взех много евтина френска на МАЛКО години и немного малко километри! За 4 години освен за гуми нямах други разходи (е масло и др. но това е ясно). Ако си взел някоя ново внесена френска карана от баба Елза например

    www.soundcloud.com/x2805
  50. 50 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3472 Неутрално

    [quote#48:"Lavinata"]Та двигателя не е проблема. [/quote]
    Със сигурност не е проблема, но разработването на подобен двигател е значителна инвестиция, и надали продажбата му на разни марки за Ф1 си струва подобни разходи (според мен). Специално аз съм от поколението което изпадаше в захлас пред Булгаралпин, и чакам с нетърпение да се появи модел с тази марка. Може би някой GT-R с леко променена визия !?

  51. 51 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2387 Неутрално

    До коментар [#5] от "zzatke":

    Абсолютно! Дано това им помогне в продажбите!

    I Want To Believe
  52. 52 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1090 Неутрално

    До коментар [#20] от "shisharko":

    ми колега нали знаеш че карат само автоматици,една и съща кола автоматик дава около 2л разлика особено при градско шофиране

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  53. 53 Профил на razlichen123
    razlichen123
    Рейтинг: 541 Весело

    До коментар [#46] от "Blood Red Skies":

    Ъхъ! Нямам пари . Прав си. Затова имам 15 автомобила. От безпаричие е да знаеш. Само за уточнение. Маздата дето я карам е ЖИП! ЪХЪ!

  54. 54 Профил на razlichen123
    razlichen123
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#49] от "dj x2805":

    Прав си баба Елза я е карала явно.
    Нали съм писал. Чисто нова я харесах на Пловдивският панаир, поддадох се на емоции и я поръчах. Сега е наред да я сменям, нищо че е едва на 60 хиляди километра с максималното оборудване.

  55. 55 Профил на Dreamep
    Dreamep
    Рейтинг: 267 Неутрално

    Аз съм с Лагуна 3 и за 100 000 километра досега не съм сменял абсолютно нищо по ходовата част. Виж за Лагуна 2 мнението ми е друго...

  56. 56 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#54] от "razlichen123":
    Не я продавай смени и двигателя с електрически и ще имаш електричка.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  57. 57 Профил на razlichen123
    razlichen123
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#56] от "Lavinata":

    Имам седем коли на метан. За електричките е още рано. Няма достатъчно здрави батерии, а пробезите трябва да са по дълги!

  58. 58 Профил на shisharko
    shisharko
    Рейтинг: 455 Неутрално

    [quote#52:"не на безразличието"]ми колега нали знаеш че карат само автоматици,една и съща кола автоматик дава около 2л разлика особено при градско шофиране [/quote]

    И двете коли които дадох за пример за 8-9л/100 км - VW Golf и Toyota Yaris - бяха ръчка. Карах един Chevrolet автомаик (2dr coupe 4 cyl) , той беше 12.5/100км смесено и към 15л/100км градско.

  59. 59 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 483 Неутрално

    До коментар [#54] от "razlichen123":

    имам колеги които си взеха нови френски и след 5 - години пак си взеха! Явно е до късмет!!!

    www.soundcloud.com/x2805




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK