Българското издание на "Ауто билд" спира да излиза

Снимката е от българския конкурс "Златен волан", който "Ауто Билд" правеше по подобие на този в германското списание.

© Ауто билд

Снимката е от българския конкурс "Златен волан", който "Ауто Билд" правеше по подобие на този в германското списание.



Българското издание на германското автомобилно списание "Ауто билд" (Аuto Bild) спира да излиза, съобщи днес издателя му в страната S Media Team. От него става ясно, че притежателят на марката Аuto Bild - издателството Axel Springer, за момента замразява присъствието на списанието на българския пазар.


"На нас - екипа на S Media Team - като издател на Аuto Bild за България и притежател на лицензионните права се налага да се съобразим с това неочаквано решение. Решението на Axel Springer е изненадващо за нас и влиза в сила веднага, по тази причина молим да ни извините, че ви уведомяваме в последния момент", се казва в становище на S Media Team.


Освен "Ауто билд" медийната група издава още едно автомобилно списание - Top Gear, както и "Hello!България", Glamоur, "BBC Знание", "BBC GoodFood България", MODA, Life, и др.

Ключови думи към статията:

Коментари (85)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на mitkokitkata
    mitkokitkata
    Рейтинг: 279 Весело

    Що за композиция е тази снимка

  2. 2 Профил на rat
    rat
    Рейтинг: 422 Неутрално

    Че кой вече чете списания и вестници?

  3. 3 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1208 Неутрално

    5 лева за да четеш рекламни материали.Че и самите статии са си рекламни.Който си плаща = колата му е добра.Който не си плаща - все отрицателни.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  4. 4 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 778 Неутрално

    Ми аз си го купувам. Иначе май българското издателство е на Грух.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  5. 5 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1330 Неутрално

    Бойко, КОЙ е виновен ???

  6. 6 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1036 Неутрално

    До коментар [#3] от "Петър Петров":
    Глупости.
    Списанието струваше 1,50 лв и съдържаше качествена информация, а не "реклами". Не че нямат отношения със производителите, но за да са най-големите, трябва да са коректни в оценките си, иначе няма да ги четат немците.
    Жалко, четях го често и това е доста неприятна изненада.
    Явно отново ни е нищожен пазара и не си струва.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  7. 7 Профил на who cares
    who cares
    Рейтинг: 427 Неутрално

    ... ами сега Как българските автоджабази ще определят цените на чисто новите автомобили "произведени 1991, нов внос, без забележки, с предишни собственици мъже, родени 1950, ползвали колата само в неделя да отидат на църква".

  8. 8 Профил на manu_chao
    manu_chao
    Рейтинг: 521 Неутрално

    "Освен "Ауто билд" медийната група издава още едно автомобилно списание - Top Gear, както и "Hello!България", Glamоur, "BBC Знание", "BBC GoodFood България", MODA, "Newsweek България", Yachting&Lifestyle и др."
    ==========================
    Всичките тия парцали се издават от "Прас-прес".
    Харесвам автомобилните списания, но нещо, отпечатано от Грух - няма място в ръцете ми.
    Нито от Лафка.
    И Виваком.


  9. 9 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 418 Разстроено

    Поредното списание което спира да излиза в България.

  10. 10 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1086 Неутрално

    О какво чудо, световната тенденция ни застигна и нас.
    Цял свет вече се пренасочва към цифрови варианти на списанията и вестниците си. Със съответните абонаменти, разбира се.
    Дори има и български списания, които ги има налични за таблет.
    Така че това не е изненадваща новина.

  11. 11 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 528 Весело

    Ахахаха, имало видов ден значи... Сега остава ВВС да се осъзнаят и това тъй наречено издателство да вземе да спре да съществува.

  12. 12 Профил на stam345
    stam345
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До каквото се е допрял издателя на тези списание - все е пълен провал. ТВ предаванията (Шоурум и др.) бяха тъжен смях. Списание Мотор Шоу беше още по-смешно. Открадна Ауто Билд и го съсипа. Тъжно, но очаквано

  13. 13 Профил на Додо
    Додо
    Рейтинг: 932 Неутрално

    До коментар [#6] от "Dr. G.":

    Това просто не е вярно! За България не е вярно на 100%. За Германия, на 70%...
    Дори Дневник не може да публикува каквото си иска за автомобилите, които тестват журналистите му. Просто, вестниците и списанията, които разчитат на себе си и не ползват дотации, не могат да се лишат от рекламодетели. Не сме голям пазар и ако рекламодател избяга, просто става дупка, която няма кой да запълни. А, заплатите трябва да се плащат...
    Отделно, културата тук е такава, че ако излезе лош материал за автомобил, започват едни обаждания, едни смс-и и прочие и прочие.

    Това списание е много, много влиятелно в Германия, там има и хубав тираж, но, дори там има съмнения в това, дали списанието е обективно и дали не фаворизира немската автомобилна индустрия.

    Предполагам, че въ в финансите на всички списания от тази група има големи проблеми, и ще има още такива, ако не и всчики, които съвсем "изненадващо " ще преустановят да излизат на българският пазар..

  14. 14 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1208 Неутрално

    До коментар [#6] от "Dr. G.":

    Мда.Качествена информация за немските "премиум" автомобили от среден клас.Разбирай ауди и пасат.Които незнайно защо в България са кръстени "премиум".И какво толкова качествено можеш да откриеш в едно списание на дотация от немската автомобилна промишленост.Че немското е най доброто,френското се чупи,пък японското и американското е за боклука.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  15. 15 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#14] от "Петър Петров":

    Ауди са "премиум" в цял сват, втори по продажби в света, след БМВ и преди Мерцедес.


    [quote#14:"Петър Петров"]Че немското е най доброто,френското се чупи,пък японското и американското е за боклука[/quote]

    Това ли пишат в списанието? Питам сериозно, не съм си купувал скоро.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  16. 16 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3183 Неутрално

    [quote#3:"Петър Петров"]5 лева за да четеш рекламни материали.[/quote]
    2 лв.

  17. 17 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1208 Неутрално

    До коментар [#15] от "deutschwagen":

    То и на бирата в Испания в карфура пише Premium.И струва 23 цента.

    Много пъти съм се чудил какво значи премиум.Май само в Бг има някакъв смисъл тази дума.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  18. 18 Профил на anty
    anty
    Рейтинг: 695 Неутрално

    Ауто билд не струва и хартията на която е напечатано.Издание което изкривява фактите и превъзнася производител,чието производство се котира особено добре в Перник,не представлява интерес за нормалните хора.На практика това,че Ауто билд спира да излиза в България е добра новина.

  19. 19 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#18] от "anty":

    [quote#18:"anty"]Издание което изкривява фактите и превъзнася производител,чието производство се котира особено добре в Перник[/quote]

    С такива тези, именно твоето ниво е "Перник". Въпросната марка произвежда и продава в цял свят нови автомобили, които се считат за едно ниво над останалите обикновени автомобили. В Перник карат главно коли от преди 20 години. Ама какво да ти обяснявам разликата. Все едно да обясняваш на перничанин, че Голф-2-ката му от "последните произведени, с широко лайстни" от 1992-ра не е върха на сладоледа и няма много общо с модерните автомобили днес.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  20. 20 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#17] от "Петър Петров":

    [quote#17:"Петър Петров"]То и на бирата в Испания в карфура пише Premium.И струва 23 цента[/quote]

    Тъпо


    [quote#17:"Петър Петров"]Много пъти съм се чудил какво значи премиум.Май само в Бг има някакъв смисъл тази дума[/quote]

    http://www.wsj.com/articles/bmw-retains-title-of-worlds-top-luxury-car-brand-1429022230

    http://www.bloomberg.com/news/articles/2015-05-12/audi-edges-ahead-of-bmw-to-lead-luxury-car-sales-race-in-april

    http://autonews.gasgoo.com/resource/autonews/images/2012/4/201241711374.jpg


    Иначе ако ще спориме за семантиката:

    "We know that luxury is relative. what may be luxury for one may be premium for another"



    [quote#17:"Петър Петров"]Май само в Бг има някакъв смисъл тази дума[/quote]

    Асболютно невярно.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Luxury_vehicle#Premium_compact_segment

    https://books.google.co.uk/books?id=YLuoXQ2NKmsC&printsec=frontcover&hl=bg#v=onepage&q=premium&f=false

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  21. 21 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2558 Неутрално

    До коментар [#20] от "deutschwagen":


    [quote#20:"deutschwagen"]Тъпо [/quote]
    Така меко се изказваш, защото не си видял какво е написал този Пешо тук:
    http://www.dnevnik.bg/photos/2015/09/01/2601522_fotogaleriia_hramut_na_bel_v_palmira_koito_veche/?p=0#addcomment
    пост №24.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  22. 22 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#21] от "Росен (путлер капут)":

    Без коментар...

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  23. 23 Профил на anty
    anty
    Рейтинг: 695 Неутрално

    deutschwagen,
    Очевидно добре си запознат с марката Голф и може би се стремиш неистово да стигнеш Пернишко ниво,но очевидно и то е високо за теб.
    Това е положението.

  24. 24 Профил на portocala
    portocala
    Рейтинг: 367 Неутрално

    "Българското издание на "Ауто билд" спира да излиза"

    Българското издание на "Фолксваген" спира да излиза. Перничани да протестират. Не може така.

  25. 25 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 519 Неутрално

    по ефтино сигурно ще им излезе да внасят немското издание хем учиш немски хем гледаш снимки

  26. 26 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1233 Весело

    На времето го четях на немски, а когато го пуснаха на български - купувах почти всеки брой.
    Постепенно се разочаровах от прекалените им пристрастия към групата Фолксваген. Особено забавно беше през 2005 година да чета как комън рейл дизелите не били нещо особено, е, вярно, тихо вървяли и покривали Евро 5, ама виж, помпа-дюзата била по-пъргава и икономична, нищо че била шумничка и не покривала Евро 5.
    Междувременно вървяха странни статии как да си монтираш филтър за твърди частици на Мерцедеса само за 1500 евро, че иначе нямаш достъп до централните райони на някои градове - за разлика от "изостаналите" французи и италианци......
    Нито гък за проблемите с разпределителните валове, дюзите и главите на "най-мощния" (цели 131 к.с.!) 1.9 ТДИ или пък легендарно трошливия шестак 2.5 ТДИ........
    През 2006, когато най-сетне ФВ се натуткаха да произведат и те комън рейл (някакви си незначителни 8 години по-късно от ФИАТ и 7 години от ПСА), същият АутоБилд грейна със статия в духа "най-сетне истински дизел на пазара - комън рейл от ФВ!!! Колко е тих и екологичен, не е истина, покрива Евро 5!!!"
    Е айде няма нужда......
    Та тогава ги отлюспих окончателно....

    Знанието е сила, информацията - власт
  27. 27 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 519 Неутрално

    има и саит аутобилд.де

  28. 28 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1208 Неутрално

    До коментар [#26] от "pag":

    Колко обективно мнение.Как да го обясниш на масата облъчени че ауди а4 е същия клас като пежо 307.А френската кола е по добра

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  29. 29 Профил на doxen
    doxen
    Рейтинг: 752 Неутрално
  30. 30 Профил на Минчо Минчев
    Минчо Минчев
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Нищо де, ние и без "Ауто билд" си знаем, че гоуфо е най-великото инженерно творение на всички времена.

  31. 31 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#23] от "anty":

    [quote#23:"anty"]Очевидно добре си запознат с марката Голф[/quote]

    Запознат съм с марката Фолксваген и цялата Фолксваген Груп. Марка "голф" няма, освен мжое би в Перник. И може би в Ямбол, Панагюрище, Разград и други.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  32. 32 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#28] от "Петър Петров":

    [quote#28:"Петър Петров"]Как да го обясниш на масата облъчени че ауди а4 е същия клас като пежо 307.А френската кола е по добра[/quote]

    Значи според теб световният пазар е "маса облъчени", а вие, няколко умника не сте? Целият свят минаха тези от ФВ/Ауди/АутоБилд, само наш Бай Ганьо няма да минат

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  33. 33 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#26] от "pag":

    На времето именно Комън Рейл е била по-проблемната система. Да, в крайна сметка по-добра, но тогава още ненадеждна и неусъвършенствана, та последните Дюзи са имали някои приемущества.

    Колкото до 1,9 ТДИ, до колкото знам е имало варианти със 148 бхп и 158 бхп. Колко е бил 1,9 ЦДИ на Рено? Или подобен ХДИ на Пежо?

    А как се чупят дизеловите двигатели на Ауди гледам с удоволствие на Льо Ман от 2006-та

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  34. 34 Профил на Куха Лейка
    Куха Лейка
    Рейтинг: 425 Неутрално

    deutschwagen, прави са хората, които ти твърдят, че VW далеч не са най-иновативните автомбили! Да оставим настрана Common Rail, все пак е изобретение на презрените италианци! Виж обаче, че Тойота изкарват след седмица четвъртата генерация на Приус! Къде са те, къде Групата ....

  35. 35 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#34] от "Куха Лейка":


    [quote#34:"Куха Лейка"]Да оставим настрана Common Rail, все пак е изобретение на презрените италианци[/quote]

    Защо да са презрени? А и до колкото знам, първият комън рейл е измислен от швейцарци. Модерният вариант е измислен от италианци, но бързо са го продали на Бош, които го доразработват.


    [quote#34:"Куха Лейка"]Тойота изкарват след седмица четвъртата генерация на Приус[/quote]

    Е, и? Който иска Приус, да си кара Приус. Голф-7ца пък стана кола на годината в Япония през 2013-та, единствената не-японска марка от както се прави класацията (1980).

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  36. 36 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3183 Неутрално

    До коментар [#35] от "deutschwagen":

    имаше 3 поредни години, когато Мазда6 бе нещо като автомобил на годината

  37. 37 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3183 Неутрално

    [quote#26:"pag"]Нито гък за проблемите с разпределителните валове, [/quote]
    напомни ми за една статия за Майбах на старо, които правили малки безобидни петънца от масло ... е нищо особено, то си било нормално и(!?). Или колко пъти ни убеждаваха, че Шкода Йети (с дизайн на баничарка) била много по-успешна от супер добре продавания в Европа Нисан Кашкай.

  38. 38 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1233 Весело

    [quote#32:"deutschwagen"]Значи според теб световният пазар е "маса облъчени", а вие, няколко умника не сте? [/quote]

    "Милиони мухи не могат да грешат"?

    Знанието е сила, информацията - власт
  39. 39 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1208 Неутрално

    До коментар [#21] от "Росен (путлер капут)":

    Водете си записки по моите размисли.После може да издадете книга.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  40. 40 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1208 Неутрално

    До коментар [#32] от "deutschwagen":

    Кои са целия свят ??? Все едно германците владеят 90 процента от пазара.По полека.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  41. 41 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#40] от "Петър Петров":

    Що за тъп въпрос? Ама ти верно нищо не можеш да кажеш. "Премиум" не е германски термин. Иначе германците си продават по целия свят. И водят в сегмента "премиум", с много. Дал съм материали. Помагала за четене ли искаш?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  42. 42 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#38] от "pag":

    [quote#38:"pag"]"Милиони мухи не могат да грешат"?[/quote]

    А така, кажи си го, бай ганЮ. Всички богати и успешни хора в света са идиоти, само ти си много умен. За това българите сме на такова "завидно: място в Европа

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  43. 43 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#37] от "historama":

    [quote#37:"historama"]Или колко пъти ни убеждаваха, че Шкода Йети (с дизайн на баничарка) била много по-успешна от супер добре продавания в Европа Нисан Кашкай[/quote]

    Брей, какво стана с аргумента за "милионите мухи"

    Както и да е, има много позитивни мнения за Йети. Както се очакваше, Йети е по-спортна и за шофьори, които се наслаждават на карането. Кашкай е просто семеен кросоувър, който вози по-меко:

    https://www.carwow.co.uk/blog/nissan-qashqai-vs-skoda-yeti

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  44. 44 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1208 Неутрално

    До коментар [#41] от "deutschwagen":

    Кво си дал бре.Папагал.Линкове в Интернет.И аз мога да направя един сайт с маса статии за превъзходството на камионите Мудан например.Аз говоря от личен опит.Близо три години бившия ми шеф имаше чисто нови БМВ Х5 БМВ първа серия пежо 307 и рено клио.Всичките чисто нови.Е като се абстрахираме че бмв-тата беха черни и струваха тройно повече,с нищо не превъзхождаха френските возила.А се чупеха много кратно повече.Разликата в горивото беше феноменална.Рено клио даваше 4,5 а дизела на бмв - минимум 12 на сто.Тъй че си задръж тия премиум марки за себе си.Аз искам лека кола дето ще ме превози от едно място до друго и няма да се чудя колко пари за псевдо ремонти ще дам по нея и колко гориво да и сипвам нон стоп.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  45. 45 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#36] от "historama":

    [quote#36:"historama"]имаше 3 поредни години, когато Мазда6 бе нещо като автомобил на годината[/quote]

    Ммм, не знам за какво говориш, и честно много не ме интересува. Прочети внимателно какво съм казал. Или просто нямаш отговор, освен това, измъченото по-горе. Ей ти победителите от Япония:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Car_of_the_Year_Japan#Recipients_of_the_award

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  46. 46 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#44] от "Петър Петров":

    [quote#44:"Петър Петров"]И аз мога да направя един сайт с маса статии за превъзходството на камионите Мудан например[/quote]

    Направи де? Къде е? Значи според теб линковете са фалшиви, няма такива продажби, Блумбърг и ФТ съм ги направил аз, специално за да те натикам където ти е мястото? Тий май верно нещо не си в ред.



    [quote#44:"Петър Петров"]Аз говоря от личен опит[/quote]


    Говори си, обаче точно твоят личен опит изобщо не ме интересува.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  47. 47 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#44] от "Петър Петров":


    [quote#44:"Петър Петров"]Тъй че си задръж тия премиум марки за себе си[/quote]

    Ми не купувай като са лоши бе! Ама светът няма да свърши без теб. Милиони, умнико. Милиони продадени. Българксият пазар изобщо не е фактор. Нокой никъде в тези мощни немски концерти не се интересува какво ще си купи Петров.

    http://www.wsj.com/articles/bmw-sells-more-than-2-million-vehicles-in-2014-1420793763

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  48. 48
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  49. 49 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1208 Неутрално

    До коментар [#47] от "deutschwagen":

    По твоята логика най продаваната кола е най добрата.Значи форд Фокус е най добрия автомобил.Или и това не знаеш.Че не премиум колите на швабите а Форд държат най продавания модел в света.С възражения от Тойота де.Но както и да е.Явно не си се качвал нито на бмв нито на френско возило,чисто нови от българския представител,а само цитираш некакви сайтове и некакви линкове.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  50. 50 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#49] от "Петър Петров":

    [quote#49:"Петър Петров"]По твоята логика най продаваната кола е най добрата[/quote]

    Това го казва и един твой колега, за Кашкай. Там може, а? Както и да е, това точно не съм го казвал. Казвам, че няма особено значение какво милсиш, както и че целият български пазар няма значение. Фактите са си факти.


    [quote#49:"Петър Петров"]Значи форд Фокус е най добрия автомобил.Или и това не знаеш.Че не премиум колите на швабите а Форд държат най продавания модел в света[/quote]

    До колкото знам, Форд Европа е базиран в Кьолн.


    [quote#49:"Петър Петров"]Явно не си се качвал нито на бмв нито на френско возило,чисто нови от българския представител[/quote]

    Чисто нови, в БГ не. Но съм се качвал във френски и немски коли в БГ, понякога дори последен модел. Имам впечатления, но това не е темата. Естествено немските ме кефят повече, но са и по-скъпи. Аз всъщност нямам нищо против френските автомобили и за мен са интересни. Но немсите са по-напред, това изобщо не подлежи на спор.



    [quote#49:"Петър Петров"]само цитираш некакви сайтове и некакви линкове[/quote]

    Ти прочете ли ги? Не цитирам сайтове, а цитирам ЦИФРИ. В научната среда се работи с цифри, не с "личен опит". Собственото ти мнение е едно нещо, а реалността в света е друго, коренно различно. За това се използват цифри.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  51. 51 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#48] от "Петър Петров":

    [quote#48:"Петър Петров"]Ти явно за да си щастлив трябва да прочетеш в некой сайт че си щастлив.И този сайт трябва да е компетентен.Аз ти говоря от личен опит ти ми цитираш некакви сайтове майтове[/quote]

    Защо не се върнеш в началото на темата? За никакъв личен опит не е ставало въпрос. Ти поиска да ти се обясни какво е "премиум". Показах ти какво е премиум, както и че това е термин, който се използва в целия свят. Ти обясняваше, че "премиум" се използвало само в БГ. Просто показах как стоят реално нещата в глобален план. Излиза, че си недоволен защото "премиум" все пак не е българска измислица. И още по-недоволен от продажбите на немските концерни, които очевидно не харесваш по лични причини. И именно НЕМСКИТЕ коли са най-продавани в ПРЕМИУМ сегмента. Форд Фокус не е премиум.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  52. 52 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1208 Неутрално

    До коментар [#51] от "deutschwagen":

    Какво общо има премиум и не премиум.Ако трябва да си преместиш гъза срещу 5 лева от град в град с не премиум пежо 307 с климатик кожен салон и автомат,и срещу 15 лева в немски премиум черен с кожен салон климатик и автомат ???? Всичко е игра на думи за да могат търговците на такива като тебе да им взимат парите за глупости.Като немските автомобили са по добри,защо за последните 20 години двигател номер едно във Формула 1 е Рено.Не мерцедес или Ферари а Рено.И защо рено променят марката на инфинити.ЗА да могат такива балъци като тебе да си мислят че си купуват премиум марка.А всъщност Инфинити си е чисто рено.КАзва се брандиране.Или как да печелим от името на марката.А не от количеството.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  53. 53 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#52] от "Петър Петров":

    Ама наистина си много прост. Ти пита за премиум. Тъпото ти мнение си го пази за себе си.


    [quote#52:"Петър Петров"]Като немските автомобили са по добри,защо за последните 20 години двигател номер едно във Формула 1 е Рено.Не мерцедес или Ферари а Рено.[/quote]

    И то Формула 1 не разбираш бъкел. За това чули бе, ненормалник:

    http://www.grandprix247.com/2015/03/25/clash-of-clans-as-renault-and-red-bull-go-to-war/

    Колко двигателя на Рено гръмнаха тази година бе, Петров? Колко наказания получиха клиентите на Рено? Бият ги само тези на Хонда? Ред Бул искат да разкарат Рено и СЕ МОЛИХА Ауди да дойде!

    http://www.sportskeeda.com/f1/red-bull-planning-to-quit-formula-one-without-audi

    Изобщо следиш ли Формула 1? И какво общо има Формула 1?

    Да, Рено са имали добър двигатле 1991-1995, както и 2005, 2006. Но двигателят на Мерцедес абсолютно доминира всички останали последните две години, а и винаги е бил много добър. А сега погледни и другите моторни спортове. Виж и кой печели Льо Ман последните 20 (или 40) години:

    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_24_Hours_of_Le_Mans_winners#Winners

    Ти си абсолютно незапознат и с моторните спортове.


    [quote#52:"Петър Петров"]А всъщност Инфинити си е чисто рено.КАзва се брандиране.Или как да печелим от името на марката.А не от количеството[/quote]

    Инфинити е смесица от Рено и Нисан, обаче не могат да стъпят на малкия пръст на продажбите на немските концерни. Защо?



    [quote#52:"Петър Петров"]Ако трябва да си преместиш гъза срещу 5 лева от град в град с не премиум пежо 307 с климатик кожен салон и автомат,и срещу 15 лева в немски премиум черен с кожен салон климатик и автомат ??[/quote]


    Тъпо сравнение, което няма никаква връзка. Ама то от тебе май друго не може да се очаква. Плащай се 5-те лева и не ме занимавай.



    [quote#52:"Петър Петров"]Какво общо има премиум и не премиум[/quote]

    ????
    Вече и въпроси ли не можеш да пишеш кат хората? Предполагам общите неща между премиум и непремиум са, че и двете са автомобил, но единия е премиум, а другот не.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  54. 54 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1233 Весело

    [quote#42:"deutschwagen"]А така, кажи си го, бай ганЮ. Всички богати и успешни хора в света са идиоти, само ти си много умен. [/quote]

    Колега, аз съм инженер, обичам и се интересувам от автомобилите.
    Имам колекция от шест автомобила, върховите модели на една интересна (НЕ немска) марка, обявена за "най-иновативната за 20-ти век". Най-старият е от 1968-ма, най-новият - от 1999-та.
    Имам удостоверение от МЕНСА от 1991-ва, че наистина съм много умен, по-умен от 99% от населението.
    Пожелавам ти да станеш един ден "ГанЮ" като мен..........

    Знанието е сила, информацията - власт
  55. 55
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  56. 56 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#55] от "Петър Петров":

    Куку, можеш ли да четеш?!

    Баси, някакви неграмотници се навъдили да дават акъл на света.

    карай си евтиното ренде и мълчи бе.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  57. 57 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#54] от "pag":

    Знаем ги бългатските инженери, нали България е световен център за производство на автомобили, както и един от най-големите и най-важни пазари, та мнението на родните специалисти е в пъри по-ценно от някакви си милиони продажби всяка година и спечелено състезание след спечелено състезание.

    А това за "най-иновативна марка на 20-ти век" го чувам за пръв път.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  58. 58
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  59. 59 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 484 Неутрално

    До коментар [#8] от "manu_chao":

    това ми се искаше да кажа и аз Прас Прес - след като взе да издава Топ Гиър и статиите се препълниха с неточности и правописни грешки! Аз да правя грешки в коментарите си както и да е понеже пиша бързо и не се проверявам! Ама тея хубостници издават печатна медия и то сравнително скъпа (последното стана бая по-евтнито и бая по тънко и некачествено).

    www.soundcloud.com/x2805
  60. 60 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 484 Неутрално

    До коментар [#25] от "dearblue":

    Ами те го внасят но вече не се намира лесно! и БЕШЕ евтино! Аз само него си купувах. Вече имам автомобил и не го чета

    www.soundcloud.com/x2805
  61. 61 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#58] от "Петър Петров":

    Понеже си ненормален И неграмотен, и очевидно не разбираш бъкел на английски, ей ти на за "доминиращите" на Рено и на роден език:

    http://www.dnevnik.bg/sport/2015/05/11/2530753_red_bul_ili_burz_dvigatel_ili_sdelka_s_audi_ili_si/

    Не се и опитвай да отговаряш. Трябва да си много сбъркан да изкараш двигателите на Рено безаналогови след такива думи.

    Или може би за теб думите на Ред Бул и Марко не значат нищо, и пак товето мнение, от "личен опит" е по-важното. Баси, ти си откровен селянин.

    А за предишните 4 години, малоумнико, двигателят нямаше никакво значение. Имаше значение аеродинамиката на Нюи, неграмотнико. Двигателите бяха всичките ЕДНИ И СЪЩИ, невежи, защото бяха ЗАМРАЗЕНИ 2007-2013 и не е имало никакво развитие по тях. Сега почна ли да схващаш, Петров?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  62. 62 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1208 Неутрално

    До коментар [#61] от "deutschwagen":

    А бре ти си малоумен бре.Знаеш ли го това.Освен некакви линкове нищо по съществено.Кажи ми в реалния живот какво си карал и какво си тествал.Линкове колкото щеш.И ако искам ще отговарям ако искам нема.Факт е че титлите на Фетел са с двигатели Рено.Ако този факт за тебе е грешен значи си идиот и то завършен.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  63. 63 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1208 Неутрално

    До коментар [#61] от "deutschwagen":

    "Ако нямаме конкурентен двигател в близко бъдеще, тогава или "Ауди" идва, или сме аут", каза той.

    Марко обаче отрече "Ред бул" да е водил разговори с германската компания, която е част от "Фолскваген груп".

    "Има толкова много слухове. Официално няма молба или разговори. "Фолскваген груп" първо трябва да реши кой ще е новият шеф, кой ще ръководи бранда "Фолскваген" и когато си решат тези неща, можем да мислим какво ще правят с моторните спортове", каза той пред Би Би Си.




    Това прочете ли го бре ???? Нехранимайко. Нито има преговори нито има факти.Просто ред бул не са фирма която инвестира в моторния спорт.Те ако не са на върха сменят спорта.А рено си искат победите за тях си.Те си пуснаха марката инфинити и все повече хубавите двигатели ще потеглят натам.Рено може да мине и без ред бул.Но ред бул без добър двигател са гола вода.Наясно ли си с този факт или само дърдориш глупости от 1001 нощ и само цитираш линкове.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  64. 64 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#58] от "Петър Петров":

    [quote#61:"deutschwagen"]Двигателите бяха всичките ЕДНИ И СЪЩИ, невежи, защото бяха ЗАМРАЗЕНИ 2007-2013 и не е имало никакво развитие по тях[/quote]


    Всъщност това не попречи на Рено да бъдат причината Фетел да отпадне от борбата за титлата през 2009, когато въведоха максимален брой 8 двигателя, и при смяна се прилага наказание.

    Още преди Спа, с цели 6 състезания оставащи през 2009, Рено бяха оставили Фетел само с 2 двигателя

    http://www.f1fanatic.co.uk/2009/08/25/red-bull-face-vettel-engine-dilemma/

    http://www.racingfanatic.net/2014/09/sebastian-vettel-may-take-engine-change.html

    http://www.gpupdate.net/en/f1-news/218188/10-place-penalty-inevitable-for-vettel/


    Толкова и за знанията ти за Формула 1, Петров.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  65. 65 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#62] от "Петър Петров":

    Идиот си ти, Петрво. И си много прост. И сега се нервиш, защото простотията ти стана явна, а и нямаш какво да кажеш. Препдолагам ти си карал някой друг Ред Бул В някой друг живот.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  66. 66 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1208 Неутрално

    До коментар [#64] от "deutschwagen":

    А твоите знания за борбата за първо място??? Все едно е било изненада и само заради хода на рено са загубили борбата.А г-н 100 линка.Само линкове и нищо съществено от тебе.Всеки се бори докрай за титлите.Факт е че фетел има 4 титли с рено.И некъв дърводелец като тебе ми обяснява че не били рено.А какво са.Немски премиум ли бре???

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  67. 67 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1208 Неутрално

    До коментар [#65] от "deutschwagen":

    Ред бул е конструктор бре мушморок ??? Ти кога си карал ред бул ако не е тайна.Би ли ми споделил.Къде има лека кола ред бул.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  68. 68 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#63] от "Петър Петров":

    Какви по-хубави двигатели бе, Петров? Именно в статията се казва, че моторчетата на Ред Бул не стават. Ако си имаше понятие от Формула 1, щеше да го знаеш. Изобщо не защитавам Ред Бул и не ме интересуват особено. Въпросът е, че това което дрънкаш вече няколко дни са пълни глупости, нямащи нищо общо с реалността. Рено били доминирали последните 20 години, и Мерцедес и Ферари не ставали. Петров идиотски, кажи го това на някой, който следи спорта и да видим как ще реагират. Ама внимавай, може пак да останеш без нерви и само със собствената си простотия

    Иначе Рено на мен са ми симпатични, ими е жал за ужасната форма в която се намират. Но за такива простаци като теб никога няма да ми е жал, та карай си рендето и мЪлчи.

    Ауди изобщо нямат намерение да се бутат в днешната скучна и изкривена Формула 1, те са си добре във WEC и ДТМ. Особено WEC е в пъти по-интересно и може да стане и по-елитно. А ФВ мачкат в WRC. Въпросът е, че Марко ги иска във Ф1.

    А Ред Бул най-вероятно ще имат двигатели на Мерцедес. Както стана с Лотус. Сигурно и това си го пропуснал.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  69. 69 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1208 Неутрално

    До коментар [#68] от "deutschwagen":

    Ти си се напушил бре.Виж статистиката за последните 25 години и виж кой производител на двигатели има най много титли.И тогава ми цитирай линкове.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  70. 70 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#66] от "Петър Петров":

    [quote#66:"Петър Петров"]Само линкове и нищо съществено от тебе[/quote]

    Хаха, идиот, "само" линкове са за теб, защото си простак и не можеш да четеш. Линковете са статии бе, кретен. Публикувани са. Къде са твоите аргументи, да са публикувани някъде? Или като измислиш някоя идиотщина, тя става истина?


    [quote#66:"Петър Петров"].Факт е че фетел има 4 титли с рено[/quote]

    И е факт, че Ред Бул искат други двигатели, а не Рено, както и че Лотус вече имат други двигатели (Мерцедес). Кой изпозлва двигатели Рено тази година? Само Ред Бул и другия им отбор, Торо Росо. Другите, с изключение на два отбора са всичките с Мерцедес.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  71. 71 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#67] от "Петър Петров":

    Селянче простовато, нали се дуеше, че си бил карал и "тествал"?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  72. 72 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#69] от "Петър Петров":

    Иди го кажи това на Ред Бул и Лотус. Да ходи Петроф с рендето да лобира във Формула 1 за любимата марка. Обясни им как Рено са безаналогови вече цели 25 години и всички трябва да си вземат моторче Рено, а не да се чудят как по-скоро да се отърват.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  73. 73 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1208 Неутрално

    До коментар [#71] от "deutschwagen":

    Селянина си ти.Само селяните защитават немските премиуми.Гражданите караме френски коли.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  74. 74 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#69] от "Петър Петров":

    И не ти "цитирам" линкове, само ти ги давам. Знаеш ли какво означава да цитираш? Научили ли са те в 8ми клас, или не си стигнал толкова високо ниво?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  75. 75 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#73] от "Петър Петров":

    Поредната ти глупост, Петроф

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  76. 76 Профил на imotilux
    imotilux
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#6] от "Dr. G.":

    Винаги е струвало само и единствено 1.99лв.

  77. 77 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1036 Неутрално

    До коментар [#76] от "imotilux":
    Прав си, не обръщам много внимание на стотинките.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  78. 78 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1208 Неутрално

    До коментар [#75] от "deutschwagen":

    а бре ти си идиот за мене = за 25 години във формула 1 близо половината са на рено

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  79. 79 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#78] от "Петър Петров":

    Идиотът си ти, Петроф, както обикновени. Отбор Рено изобщо няма между 1985 и 2002. Имат две титли, 2005 и 2006, с Алонсо. След това мъка, и на края продадоха отбора на Лотус, които тази година си смениха морорите на Мерцедес, защото са рпемиум Ходи, Петроф, обянсявай им как за по-евтино може да си вземат ренде. И на Ред Бул обясни

    Останалите "титли на Рено" не са никакви титли на Рено. Те са тилти главно на Нюи, а една даже е на Рори Бърн. Кажи сега, Рено доставят мотори на Ред Бул от 2007. Защо печелят едва от 2010, когато Нюи разработи ненадмината аеродинамика? Защо в това време заводският отбор стана средняк и го продадоха? На теб известно ли ти е, че 2013-та Уилямс завършиха предпоследни, само преди Кейтъръм? А знаеш ли какви двигатели ползваха Уилямс 2013-та? Рено.
    Много ти е крив погледа, Петроф. Изкривява ти представата.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  80. 80 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#78] от "Петър Петров":

    Кажи и колко призове има Рено за "двигател на годината"?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  81. 81 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1208 Неутрално

    До коментар [#79] от "deutschwagen":

    Идиот си - мерцедес немаха 40 години тим.Ауди ги нема от маса години.Бмв немат отбор във формула 1 от 10 години.Въобще само Мерцедес имат отбор.Аре оди си пий хапчетата.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  82. 82 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#81] от "Петър Петров":

    Олигофренчо Петроф, какво от това, че не знам си кой е няма отбор не знам си колко години? Ти си идиотът, който обяснява как Рено доминирали, само където нямат отбор.

    Карай си рендето с пичката на решетката и си трай.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  83. 83 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1208 Неутрално

    До коментар [#82] от "deutschwagen":

    Олигофрена си ти.Ходи се прегледай.Предпочитам ново рено отколкото германска машина карана от турски гастарбайтери,минала през френски работнци и накрая се озовала в БГ.Аре оди у лево.И къде съм ти казал че карам Рено бре.Мушморок.Просто статистиката е такава.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  84. 84 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#81] от "Петър Петров":

    Е на, чети тук. Нало поне български горе-долу четеш?

    http://clubs1.bg/news/nakazania-za-pilotite-na-red-bul-zaradi-smiana-na-dvigateli

    Двигателите на Рено гърмят като факли тази фодина.

    Иначе им пожелавам успех. Като изключим кретени като теб, няма нищо против рендетата.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  85. 85 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    До коментар [#83] от "Петър Петров":

    [quote#83:"Петър Петров"]Предпочитам ново рено отколкото германска машина карана от турски гастарбайтери,минала през френски работнци и накрая се озовала в БГ[/quote]

    Добре, че ми обясни какво ти е нивото.


    [quote#83:"Петър Петров"]И къде съм ти казал че карам Рено [/quote]


    Да, май караш Москвич

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK