"Аuto Bild България" ще продължи да излиза, но с нов издател (обновена)

"Аuto Bild България" ще продължи да излиза, но с нов издател (обновена)

© Дневник



"Ауто билд" не спира да излиза на български, а сменя издателя си в страната, се казва в изпратено до "Дневник" писмо от директора международни лицензи в Auto Bild Александър Блох. В него се уточнява, че издателство "Аксел Шпрингер" е прекратило договора си с досегашния издател "Ес медия тийм". Причините за това не се посочват.


Именно от досегашния издател във вторник дойде информацията, че "Auto Bild България" спира да излиза, защото "притежателят на марката - издателството "Аксел Спрингер", за момента замразява присъствието на списанието на българския пазар". "Решението на Axel Springer е изненадващо за нас и влиза в сила веднага, по тази причина молим да ни извините, че ви уведомяваме в последния момент", се посочваше в становището на "Ес медия тийм", които издават също Top Gear, "Hello!България", Glamоur, "BBC Знание", BBC GoodFood България, MODA, Life, и др.


Фрагмент от корицата на последния за момента брой на "Ауто билд"

© Фейсбук страница на Auto Bild България

Фрагмент от корицата на последния за момента брой на "Ауто билд"

"Най-голямата автомобилна медийна марка в света и най-тиражно автомобилно списание в България, естествено ще продължи да излиза в България с позната честота", се казва в официалното съобщение, подписано от Блох. Новият издател е фирмата "Виа България", в която управител е дългогодишният главен редактор на "Auto Bild България" Ралф Петров.




Пред "Дневник" той обясни, че идеята е да бъде запазен екипът, от чиято работа германците са доволни. Причината за смяната на издателя са нарушения на лицензионния договор и в частност забавянето на плащането на няколко вноски по него.


"В момента ми е възложено да поема издаването на "Ауто билд", нямам подписан договор за лицензионни права", уточни Ралф Петров. Като цяло, държателят на правата преосмисля концепцията си за присъствието си в България и точната форма, под която това да стане, научи още "Дневник".


Подобни преструктурирания е имало и на други пазари, като сегашното решение е с цел да не спира излизането на списанието. Амбицията на екипа е да издаде нов брой максимално бързо и по него се работи активно.


"Ауто билд" започва да излиза в България през 2002 г. като частен проект на Ралф Петров и Радослав Тошков. От 2006 г. до края на 2010 автомобилното списание е под шапката на германската вестникарска група ВАЦ (WAZ - Westdeutsche Allgemeine Zeitung).


След изтеглянето на германците през 2010 г. и сътресенията във "Вестникарска група България", покрай придобиването и от Огнян Донев, и Любомир Павлов "Eс медия тийм" пое издаването през май 2011 г.

Ключови думи към статията:

Коментари (29)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Top Gear не го ли издаваше ПрасПрес?

  2. 2 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 744 Неутрално

    Да, свинята беше издател до сега. Радвам се че немците го разкарват.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  3. 3 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 504 Неутрално

    Стар, нов - все тая. Не плащам за реклама на немската автомобилна индустрия.

  4. 4 Профил на forza
    forza
    Рейтинг: 750 Любопитно

    До коментар [#2] от "dragozow":

    [quote#2:"dragozow"]Да, свинята беше издател до сега.[/quote]

    Т.е. "Ес медия тийм" да се чете - отборът на с(винските) медии?

  5. 5 Профил на Joro69
    Joro69
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Най-сетне балонът, оглавяван от самозванеца некадърник Л.Станиславов, започва да се пука. На Hello главният редактор също напуска. Тази фирма си беше измислена перачница на пари още от красигергово време.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  6. 6 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 524 Неутрално

    вижте аутобилд.де и четете немските статии колко са думите за колите които описват новостите

  7. 7 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1592 Неутрално

    До коментар [#5] от "Joro69":
    и аз имам същите наблюдения.
    диверсионни мероприятия на
    станиславов и ко, некадърност,
    лъжене ик мажене на всеки сантиметър
    и понеже бати, тати, тейко, калеко и сие
    са фактори може да правим глупости.
    делян пеевски по една втора е тоя.

  8. 8 Профил на _tsiki_ (otvratitelen nov sait)
    _tsiki_ (otvratitelen nov sait)
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Навремето продаваха немското за еквивалента на една марка на бензиностанции шел, беше доста страници и много приятно четиво. После некадърници решиха да правят бг вариянт и настана големият смях - малко страници и тъпи статии.

  9. 9 Профил на Додо
    Додо
    Рейтинг: 906 Неутрално

    До коментар [#5] от "Joro69":

    Тук, освен прас прас е намесен и Гергов, не пловдивският герой, а голф играча
    Въобще, и той доста вода глътна напоследък, но това, което правеше Любо в медийте, които управлява беше просто безумие. За мен индикатор е това, че няма нито едни човек, (нито един служител!), който да е доволен от своят работодател. Любо и съпругата му се изявяват като някакви робовладелци, и си мислят, че като ти дават 1000 лева заплата и те притежават, и то изцяло...
    Въобще, всичко е една кула от карти и вече се издърпаха една две карти от тази кула, очаквам да се получи сгромолясването съвсем скоро.
    А Ралф е много готин. Плюс това знае как се правят нещата. Бих препоръчал да се поработи сериозно върху онлайн присъствието на това издание.

  10. 10 Профил на myspam
    myspam
    Рейтинг: 441 Неутрално

    По едно време излизаше за около една година Computer Bild но го спряха. Беше добро издание.

  11. 11 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    До коментар [#3] от "gogo2011":

    Много точно.Немското е най доброто.Всичко останало е плява.Ама немските танкове се чупеха по руските бездарожия.А руските и американските си караха без никакви проблеми.Германците са педантични в едно отношение.Знаят точно кога ще се счупи дадена част.И ако не отидеш на сервиз преди това - мамата си ебало.Иначе правят добри коли.Но са им доста надценени.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове.
  12. 12 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 426 Весело

    Терорът продължава!

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  13. 13 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2284 Неутрално

    До коментар [#11] от "Петър Петров":

    Кога е имало американски танкове на източния фронт? Ти изобщо имаш ли представа колкот технология и разработки са плячкосани след войната? Реактивни двигатели, ракети, крила. Американската космическа програма има за основи немски разработки.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  14. 14 Профил на carlos
    carlos
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#13] от "deutschwagen":

    Ето да прочетеш колко американски танка е имало на източния фрот: http://ww2-weapons.com/lend-lease-tanks-and-aircrafts/

  15. 15 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2284 Неутрално

    До коментар [#14] от "carlos":

    Благодаря за линка. Би било интересно да се види някъде какво точно са използвали руснаците в различни фази на войната. Аз от танкове много не разбирам, ама това което Петров ми разправя звучи доста несериозно. Нацистката военна машина бая е завладяла, и едва ли това е станало с лоши танкове. Знам, че немският Пантер е имал някои проблеми с надежсността, но всъщност той е бил пратен в Курск малко недовършен. Освен това се е считал за много иновативен и софистициран танк, който веднага е накарал американците да разработят нови танкове. И както и да е, причината Германия да изгуби войната съвсем не са "лошите" танкове.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  16. 16 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1880 Неутрално

    "Пред "Дневник" той обясни, че идеята е да бъде запазен екипът, от чиято работа германците са доволни. Причината за смяната на издателя са нарушения на лицензионния договор и в частност забавянето на плащането на няколко вноски по него."

    Хората си искат пари! Дали сега ще ги получават редовно е божа работа...

    I Want To Believe
  17. 17 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2150 Неутрално

    [quote#13:"deutschwagen"] Реактивни двигатели, ракети, крила. Американската космическа програма има за основи немски разработки.[/quote]

    До коментар [#13] от "deutschwagen":

    Както и Германската програма има за основи Американски разработки на Robert Goddard който е първия човек патентовал течно гориво за ракети и тристепенни носители. Има над 200 патента още през 20 години. Самият вон Браун пише в биографията си че се е учил от Годард и е използвал неговите разработки. Годарад умира 1945г, Вернер вон Браун продължава неговите разработки. Оказва се че е имало интелигентен живот и на други места на планетата освен в Германия, Гн. Дойчеваген.
    А ако успееш да намериш позитивна статия за негермански автомобил в Ауто Билд, моля сподели я с нас, Защото такива статии са по-редки от белите лястовици.

    California Über Alles
  18. 18 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2284 Неутрално

    До коментар [#17] от "Pontif А":

    Айде сега, няма защо толкова агресивно. Никога не съм казвал, че няма интелигентен живот извън Германия
    Сигурно си чувал за Operation Paperclip. И съветците изнесоха доста, и не само ракети или военна техника.
    Може да си поговорим и за стелт технологиите.
    Изобщо не дискутирам Ауто Билд, само напомням на редовния колега, според който германската техника не струвала.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  19. 19 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1234 Любопитно

    Това е една чудесна новина.
    Нещо повече, изборът на немците за издател е отличен! Ралф е човек с опит, но и изключително адекватен и няма нищо общо с онзи мазник станиславов.
    Браво!

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  20. 20 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1234 Любопитно

    До коментар [#17] от "Pontif А":
    [quote#17:"Pontif А"]А ако успееш да намериш позитивна статия за негермански автомобил в Ауто Билд, моля сподели я с нас, Защото такива статии са по-редки от белите лястовици.[/quote]
    За фон Браун (на немски както всички знаят "V" се чете основно като "Ф", с някои изключения при чуждици) не знам толкова, колкото теб, но смея да твърдя, че в списанието имаше постояноо положителни статии за не-немски автомобили. За Мазда, за някоя френска кола отврме-навреме (по-скоро незаслужено, според мен) дори за Дачия... Когато имаше сравнения, нексите винаги бяха най-горе, но честно казано - с основание в повечето случаи.
    Просто съвпадение - издателят е немски и най-добрите коли, вероятно, също са немски

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  21. 21 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    ...* "неМските"...

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  22. 22 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1189 Весело

    [quote#13:"deutschwagen"]Кога е имало американски танкове на източния фронт?[/quote]

    Може да се изненадате, но е имало, още от 1942 г., по линия на ленд-лийз.

    Знанието е сила, информацията - власт
  23. 23 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Браво, бях стрял да го купувам веднага щом разбрах, че го издава прасчо....

  24. 24 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 504 Неутрално

    До коментар [#20] от "Dr. G.":

    По едно време обаче беше направо смешно - ако в сравнителен тест имаше ВАГ автомобил, задължително беше първи, макар че точно тогава имаха проблеми с автоматиците и помпата-дюза, а и обикновено са най-скъпите.

  25. 25 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1016 Весело

    До коментар [#3] от "gogo2011":


    [quote#3:"gogo2011"]Не плащам за реклама на немската автомобилна индустрия. [/quote]А така!Само отечественние расийски автамабили!!!

  26. 26 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 504 Неутрално

    До коментар [#25] от "yanne":

    Светът не е само руско и немско. Ако не си с нас, си против нас, така ли? Хайде не се вживявайте толкова!

  27. 27 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2392 Неутрално

    Кога пък е имало танкове в Аутобилд?

  28. 28 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1016 Неутрално

    До коментар [#26] от "gogo2011":


    [quote#26:"gogo2011"]Светът не е само руско и немско. Ако не си с нас, си против нас, така ли? Хайде не се вживявайте толкова! [/quote]Ооо,не и аз не съм чак такъв фен на немските коли.Предпочитам японски и корейски(напоследък) .Но Аутобилд ми харесва.Не смятам,че има само реклама на немски коли,това казвам...

  29. 29 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2284 Неутрално

    До коментар [#20] от "Dr. G.":

    [quote#20:"Dr. G."]Просто съвпадение - издателят е немски и най-добрите коли, вероятно, също са немски[/quote]

    Абе те изкараха милионите купувачите от цял свят на немските премиум марки, пазарни лидери в сегмента "безмозъчни мухи", а се чудиш защо се сърдят на някакво си списание. Fanboys will be fanboys.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK